Dikkelvenne - EA - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Dikkelvenne - EA 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Dikkelvenne - EA
prince en race gekwetst,ayaz geschorst, simo op de bank en mrsic niet geselecteerd,dan blijft er niet veel over van het nieuwe eendracht aalst,en de spelers die hier al jaren zijn kunnen het niet,dat hebben we al genoeg gezien.


04 Dec 2023, 11:09
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Dikkelvenne - EA
witteken schreef:
DT schreef:
witteken schreef:

voila, ik hoef hier geen boek te schrijven om een punt te maken.


Oei sorry, op basis van de open brief van het nieuwe Eendracht, dacht ik dat dat nu een must was...

Kijk hé witteken, geen idee welk punt je denkt gemaakt te hebben, maar wel 3 vragen aan u en misschien kan je daar dan wel op antwoorden:

1) Ik reageer op een topic van een wedstrijd en iedereen die er zaterdag was, zag dat het op niks trok. En ja, geen enkele van die profs maakte iets klaar tegen een zeer jeugdig Dikkelvenne. Mag dat niet gezegd worden? Zoals het blijkbaar "bon ton" is om negatief te doen over het nieuwe EA volgens sommigen, is het "mieux ton" om net zoals het bestuur mee de Calimero uit te gaan hangen. Het is de media, het is fake news, het is Carl, het was het vorige bestuur, het is de stad, het was de Zandberg, de wind zat niet goed, volgens Regi was het volgens de krant zelf de fout van de kapitein van Dikkelvenne dat ze zaterdag geen 3 passes na elkaar konden geven... Bij 0-1 kan je in het eerste kwartier na rust drie keer met drie aanvallers tegen drie verdedigers doorbreken en keer op keer loopt het verkeerd bij dezelfde speler. Mocht het Mitch Dekuyper geweest zijn, uw mes (en waarschijnlijk de rest van de beenhouwerij) lag al klaar... Nu? Geen woord over de match zelf. Maar toch andere supporters wat van geniepigheid beschuldigen... Vraag: waarom?

2) Als je uw posts van het laatste anderhalf jaar onder PLJ hier op dit forum naleest (van de eerste tot de laatste), was het steeds met een kritische blik - op het aanvallende en paranoïde af zelfs. Nu gebeuren er op 4 maanden zaken recht voor uw neus die op zijn minst even twijfelachtig zijn en in plaats van daar uw mond over open te doen, geen woord, meer nog ga je wat reageren over hoe je denkt dat andere mensen naar EA kijken... Wat is het punt dat je daar mee wil maken? Consequent en geloofwaardig is het alvast niet... En ja dat stoort me mateloos ja - dat de helft die hier moord en brand schreeuwde de voorbije seizoenen, op alle gebied hun kop in het Turkse zand aan het steken is... En waarvoor?

Voor uw gemak al even de vraagjes in het vet gezet ook...



Haha jongens toch, weer een hele boek vol geschreven over zaken die er totaal niks mee te maken hebben, de carl, mitch ,het nieuw bestuur die slecht bezig zijn , paranoïde ben ik ook al :lol:

Ik antwoorde gewoon op u berich dat je naar het nieuwe eendracht bent gaan kijken, waarop ik zei en er deden maar 3 nieuwe mee ,dat is t he :lol:

Omdat ik de laatste maanden nog niks over het nieuwe bestuur hier heb geschreven , wil dat niet zeggen dat ik met alles akkoord ga, bijlange niet. Maar hier wil dat direkt zeggen dat je het vriendje van het nieuwe bestuur bent he :kiss:


Gaat daar niet over man, weet je goed genoeg... Maar lach het gerust weg hoor... Plots uw kak intrekken na jaren kabaal maken... Hopelijk komt er iets van hé.


04 Dec 2023, 12:00
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: Dikkelvenne - EA
Als Regi nu eens durft te spelen met het nieuwe eendracht da zou goe zen want hij stelt nog altijd de spelers op die hier al jaren rondlopen en bewezen hebben dat ze het niet kunnen maar dat moet hij nog doorkrijgen. Tzijn er spelers bij die hij vertikt om hen eens op de bank te zetten.. oftewel linksback oftewel int midden of links of rechts en eigenlijk kantem op geen enkele positie spelen.. en ni beginnen van tis onze beste dit ent geen want als hij echt onze beste is he dan was hij al lang weg naar een ploeg in Amateur 1 of zelfs hoger en niet beginnen over trouw zijn aan zijn ploeg want das ook BS

Om dan maar te zwijgen over onze rechtsback die al 10 jaar overal te laat is en gene goeie voorzet kan geven.


04 Dec 2023, 12:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Dikkelvenne - EA
waly 2 schreef:
prince en race gekwetst,ayaz geschorst, simo op de bank en mrsic niet geselecteerd,dan blijft er niet veel over van het nieuwe eendracht aalst,en de spelers die hier al jaren zijn kunnen het niet,dat hebben we al genoeg gezien.


Hoeveel keer hebben die eerste twee al meegedaan dit seizoen - het is begin december he... Ayaz was er inderdaad niet bij wegens schorsing, maar dat is part of the game natuurlijk...

Soit, nog drie opvallende vaststellingen op basis van wedstrijd zaterdag:

1) Nauwelijks tot geen coaching achterin - ook niet bij uw doelman. Die gesticuleert wel veel, maar dat helpt natuurlijk niet bij mensen die geen ogen op hun rug hebben. Wel eigenaardig wie Stef De Backer laatste jaren heeft zien spelen...

2) Felheid hoger op het veld zit dan eerder in mekkeren op de scheids dan in acties met de voeten terwijl er zeker in de eerste helft niet echt geklaagd kon worden op de arbiter...

3) Waarom stelt EA middenvelders op? In balbezit werden ze nauwelijks gebruikt.

Maar goed, ik kan natuurlijk ook de malchance gehad hebben om net de zwakste match van het seizoen meegepikt te hebben... Dan zal het de komende weken allemaal crescendo gaan!


04 Dec 2023, 13:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Dikkelvenne - EA
als je de beelden van de tegengoal bekijkt (facebook dikkelvenne) dan heb je toch iets van 'dat zou niet mogen'. op rechts staan er twee van Dikkelvenne helemaal vrij omdat ze bij ons centraal op een (onnodig) hoopje gekropen zijn. als er iemand wat rechts blijft staan valt die goal nooit. en terug op een corner waarbij die speler van Dikkelvenne de bal terug in het pak mag koppen en dat zelfs niet eens echt geweldig goed doet. destijds met een Kristof Sas had da gene waar geweest. ok, achteraf op ne forum het eens komen uitleggen is natuurlijk makkelijk. en de verdediging is eigenlijk dit seizoen ook niet het probleem.

_________________
may the FORCE be with you.


04 Dec 2023, 13:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 447
Leeftijd: 33
Bericht Re: Dikkelvenne - EA
Still standing ! schreef:
als je de beelden van de tegengoal bekijkt (facebook dikkelvenne) dan heb je toch iets van 'dat zou niet mogen'. op rechts staan er twee van Dikkelvenne helemaal vrij omdat ze bij ons centraal op een (onnodig) hoopje gekropen zijn. als er iemand wat rechts blijft staan valt die goal nooit. en terug op een corner waarbij die speler van Dikkelvenne de bal terug in het pak mag koppen en dat zelfs niet eens echt geweldig goed doet. destijds met een Kristof Sas had da gene waar geweest. ok, achteraf op ne forum het eens komen uitleggen is natuurlijk makkelijk. en de verdediging is eigenlijk dit seizoen ook niet het probleem.

Ookal verdiende Dikkelvenne die goal, de manier waarop mag nooit gebeuren.. Was EA tv niet aanwezig trouwens?


04 Dec 2023, 14:00
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Dikkelvenne - EA
Over die gekwetsten kon Regi nog een update geven. “Edvard Race is terug bij de groep en staat al vrij ver. Prince Segbefia heeft de looptraining hervat. Beide spelers hebben de voorbije weken keihard gewerkt bij de fysiotherapeut. Schelfhout heeft nog steeds last van de bovendij. Lufulu-Onia is terug fit, getuige daarvan zijn selectie en eerste speelminuten. Die jongen heeft na een zware blessure ongelooflijk goed gewerkt op training. Ik vond het correct tegenover de anderen dat ik hem beloonde met een invalbeurt.” Wat zaterdagavond nog opviel was de niet-selectie van Mrsic. Regi is daaromtrent heel kort. “Dat is een puur sportieve keuze en iets tussen hem en mij. Ik heb een kern van ongeveer 25 spelers en ik kan er maar 15 op het wedstrijdblad zetten. Meer kan en wil ik daarover niet kwijt.”


05 Dec 2023, 10:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Dikkelvenne - EA
Denk de zwakste match van EA die ik dit jaar heb gezien. Mogen content zijn met een punt.


05 Dec 2023, 15:13
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3872
Leeftijd: 46
Bericht Re: Dikkelvenne - EA
kheiremans schreef:
Denk de zwakste match van EA die ik dit jaar heb gezien. Mogen content zijn met een punt.


Dan vergeet je de eerste helft tegen Wetteren en Torhout...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


06 Dec 2023, 9:17
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Dikkelvenne - EA
witzwet schreef:
kheiremans schreef:
Denk de zwakste match van EA die ik dit jaar heb gezien. Mogen content zijn met een punt.


Dan vergeet je de eerste helft tegen Wetteren en Torhout...

Verontrustend is dat dit nu net onze laatste 3 wedstrijden zijn. Daar waar je zou denken dat deze deels nieuw samengestelde ploeg op elkaar moet ingespeeld geraken en dus zou moeten groeien, zien we de laatste weken eerder een andere tendens.
Hopelijk na nieuwjaar Race en Prince recuperen en een fitte keeper.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Dec 2023, 12:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Dikkelvenne - EA
witzwet schreef:
kheiremans schreef:
Denk de zwakste match van EA die ik dit jaar heb gezien. Mogen content zijn met een punt.


Dan vergeet je de eerste helft tegen Wetteren en Torhout...


Daar was er ten minste nog nen helft "deftig" (Torhout kantje boordje)


06 Dec 2023, 13:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst