Herfstkampioen | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
 Herfstkampioen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Herfstkampioen
Laat de laaiend enthousiaste reacties maar komen!!!


17 Dec 2023, 18:05
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 717
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Herfstkampioen
Proficiat.
Brakel verloren in Merelbeke met 2-0, Oostkamp wel gewonnen in Wetteren met 1-3.
Dus 2 punten voor op Oostkamp en de rest op 6 punten
Niet slecht


17 Dec 2023, 18:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: Herfstkampioen
Bizarre reeks: 3 punten verschil tussen plaats 3 en plaats 12!


17 Dec 2023, 19:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Herfstkampioen
In Januari wel 3 thuiswedstrijden, dé moment om de kloof wat groter te maken.

Benieuwd wat er in de tussentijd nog gaat gebeuren (transfers, open brieven etc.)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


17 Dec 2023, 21:43
Knaap

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 21:53
Berichten: 87
Bericht Re: Herfstkampioen
hansken schreef:
In Januari wel 3 thuiswedstrijden, dé moment om de kloof wat groter te maken.

De moment is het zeker, maar de uitstatistieken spreken voorlopig wel meer in ons voordeel dan de thuisstatistieken...
Afbeelding


17 Dec 2023, 22:03
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Herfstkampioen
:rolandjen: de laatste jaren pakten we traditioneel bijzonder weinig punten vlak na Nieuwjaar. Zie nog maar verleden seizoen, was zeer extreem om God weet welke reden. Als we onze licentie zouden halen, zal dat zowaar onze grootste sportieve uitdaging zijn: gewoon niet ineen zakken.

Den Burssens… mag het even ? Duim omhoog hè !

_________________
may the FORCE be with you.


17 Dec 2023, 23:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Herfstkampioen
falco liep bij een luchtduel verschillende breuken aan de oogkas op.


18 Dec 2023, 10:09
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 240
Bericht Re: Herfstkampioen
Op zich geen slechte match gezien, denk ik. In de Gullegemse delen van de gazet staat dat ze heel teleurgesteld en ontgoocheld waren, dat ze onverdiend verloren hebben. Vond ik nu eigenlijk niet.

Verder viel mij de verdere teloorgang van Mrsic op. Het seizoen nochtans heel sterk begonnen. Die 6 is natuurlijk zijn plaats niet. Zet bij deze ploeg een goede 6 en het zal een andere match zijn.


18 Dec 2023, 10:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 447
Leeftijd: 33
Bericht Re: Herfstkampioen
Smeirff schreef:
Op zich geen slechte match gezien, denk ik. In de Gullegemse delen van de gazet staat dat ze heel teleurgesteld en ontgoocheld waren, dat ze onverdiend verloren hebben. Vond ik nu eigenlijk niet.

Verder viel mij de verdere teloorgang van Mrsic op. Het seizoen nochtans heel sterk begonnen. Die 6 is natuurlijk zijn plaats niet. Zet bij deze ploeg een goede 6 en het zal een andere match zijn.

Waarom Belesi niet een paar wedstrijden de kans geven op de 6? Kan Mrsic op zijn plaats spelen waar hij het toch veel beter doet. Regi zou er graag nog wat versterking bij willen deze winter als het mogelijk is. Met deze kern moet je toch los kampioen spelen in tweede amateur? :?


18 Dec 2023, 11:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Herfstkampioen
Kan de ontgoocheling van Gullegem enigszins begrijpen. Zij brachten het beste voetbal, maar enkel van box tot box. Uiteindelijk zijn ze maar weinig gevaarlijk geweest voor doel. Qua voetbal vond ik ze zeker onze meerdere. Ons voetbal trok zoals altijd weeral op niks. De bal naar voren jassen, meer zit er niet in. Op basis van de kansen hebben we wel verdiend gewonnen. Onze stilstaande fasen hebben we optimaal benut.
2 vermeldingen:
Burssens: materiaal voor 1B
Mrsic: stoorzender, op het plein en ernaast

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


18 Dec 2023, 11:49
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3873
Leeftijd: 46
Bericht Re: Herfstkampioen
elfahem schreef:
Kan de ontgoocheling van Gullegem enigszins begrijpen. Zij brachten het beste voetbal, maar enkel van box tot box. Uiteindelijk zijn ze maar weinig gevaarlijk geweest voor doel. Qua voetbal vond ik ze zeker onze meerdere. Ons voetbal trok zoals altijd weeral op niks. De bal naar voren jassen, meer zit er niet in. Op basis van de kansen hebben we wel verdiend gewonnen. Onze stilstaande fasen hebben we optimaal benut.
2 vermeldingen:
Burssens: materiaal voor 1B
Mrsic: stoorzender, op het plein en ernaast


Goh, onze meerdere, zijn we niet te streng? Iedereen is supergemotiveerd tegen de leider... In lokale kranten staan zinnen als 'voetbal kan toch onrechtvaardig zijn' en 'de leider werd gedegradeerd tot lijder', 'we speelden ze bij momenten van kastje naar de muur'. Komaan zeg, het is niet omdat je meeste balbezit opeist en een sterk halfuur pakt in de tweede helft dat we afgezien hebben.
De eerste helft staat Aalst verdient op voorsprong na een zeer degelijke 45 minuten waarbij we nooit met de billen toegeknepen moeten voetballen. Trouwens volgens Burssens is de afgekeurde goal nooit offside.
In de tweede helft zag je de 1-1 wel in de lucht hangen doordat we "comme d'habitude" altijd een terugval hebben (en ja, dat kan een ganse helft duren ;) ) . Maar na hun doelpunt, wat hebben ze nog laten zien? NIKS. Veel lopen en snel passen om ze dan hun bal te verspelen voor de zestien. Vanaf het moment dat Ayaz inviel, hebben ze op die flank allemaal een griep gepakt.
Slechter dan vorige week kon alleszins niet met 1 kans in minuut 88.

Er komen nog een aantal versterkingen heb ik opgevangen. Rechts achteraan moet er versterking bij. Als Falco uitvalt heb je niemand of je moet gaan offeren in je middenveld. En eigenlijk mag je een goede spelverdeler ook nog hebben, zodat je Mrsic op een andere plaats kan zetten. Prince Segbefia is momenteel spoorloos zo blijkt...dus stel dat die nooit meer opdaagt koop je daar best wel ene. Gezien het feit dat we toch vooraan te weinig scoren zal een derde deftige spits geen overbodige luxe zijn. Ik vind Angelov en Milinceanu weinig compatibel omdat ze beiden op hun sterkst zijn als diepe spits. Milinceanu was alweer stukken beter wanneer hij die rol bij de vervanging van Angelov kreeg en een frivole Ayaz voor meer gevaar zorgde. Ik ben benieuwd.

Burssens: wat een seizoen draait die en daar die geïncarneerde viking naast, jawadde, ik zou er niet graag tegen lopen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Dec 2023, 18:31
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 717
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Herfstkampioen
Als Race terug komt en zijn drive weer vindt is dat een prima versterking.
Zou op de 6 kunnen spelen, of achteraan als Bursens of de Backer uitvallen.
Akkoord Bursens speelt een zeer sterk seizoen, wat een verschil met vroeger toen hij verguisd werd hier.


19 Dec 2023, 8:56
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Herfstkampioen
Geen beelden van de wedstrijd?


19 Dec 2023, 10:17
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3873
Leeftijd: 46
Bericht Re: Herfstkampioen
wevege schreef:
Als Race terug komt en zijn drive weer vindt is dat een prima versterking.
Zou op de 6 kunnen spelen, of achteraan als Bursens of de Backer uitvallen.
Akkoord Bursens speelt een zeer sterk seizoen, wat een verschil met vroeger toen hij verguisd werd hier.


Laat ons zeggen dat zoiets ook wel een "talent" is van ons. We schrijven ze rap af, dan gaan ze plots op een ander en worden het wel degelijke spelers. Ik betrap mezelf daar ook op trouwens.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Dec 2023, 20:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst