EA - Voorde-Appelterre - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 EA - Voorde-Appelterre 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 412
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
witteken schreef:
De Regi heeft een Carlken gedaan vandaag. Wat was dat zeg .
Al het goede van in het begin van het seizoen waar we konden op voort bouwen heeft de Regi naar de kloten gemaakt.
Angelov is een diepe spits Regiken , mrsic een 10 en ayaz één van de beste links midden van de laatste jaren en wat blijft er na 3-4 maanden nog van over ?
Niks 0.0 , een ayaz daar moet hij niet van weten das wel duidelijk, die mocht weer de bank warm houden een Devriendt zet hij dan op rechts en Burssens moet op links verdedigen in een drie mans verdediging :plat: .
Angelov wat was die zijn taak ? Op links hem ook kapot maken . En dan mrsic een 36 jarige nr 10 die nu plots op de 6 kilometers ruimte zou moeten toelopen :stom: , maar we gaan weer eens de nieuwe (buitenlandse ) spelers aanvallen en kritiek op geven. bravo :fuck: .
Vandaag Jilke en Devriendt samen ook geen 2 goei passen gegeven,maar daar lees je niks af , mag je niet zeggen he :kots:


Mrcic staat idd niet op zijn plek maar was hij op de 10 dan zoveel beter?
Ayaz heeft snelheid maar geraakt toch ook moeilijk een man voorbij.
Devriendt vond ik de 2de helft wel goed op zijn positie, linksback.
Mboko was de 2de helft toch ook beter met 4 vanachter.
Ik heb niets tegen buitenlanders maar met deze dure kern moest je nu al 10 punten los staan.
Blessures zullen ook opnieuw gaan beginnen, Straetman enkele weken uit, Angelov geblesseerd naar de kant….
We gingen er staan na nieuwjaar zeker?
Appelterre vorige match verloren tegen Torhout met 4-1 en wij kregen er geen kans tegen elkaar gevoetbald :stom:


07 Jan 2024, 22:27
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 240
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
Smetje schreef:
En voor de mannen met de vlaggen in de spionkop, de vlaggen zijn leuk bij opkomst van de spelers of een goal ofzo.

Maar daar een ganse match mee zwaaien is heel storend voor de mensen die bovenaan aan de spionkop staan. Belemmeren heel dikwijls ons zicht.

“Ik sta in de spionkop”
“Ik stoor mij aan vlaggen”

We hebben een spionkop om u tegen te zeggen. Vlaggen die 90 minuten wapperen, daar kunnen veel eersteklassers van leren. We spreken hier over nog geen 10 meter. Verzet u dan. Spionkop is voor sfeer. Chapeau aan die jongens.

Verder heb ik enkel maar lozen voor deze match en deze trainer. Inspiratieloos, kansloos, hopeloos. We hebben al heel vaak op een diefje gewonnen en dat doen we deze keer gelukkig niet. Tijd om de ogen te openen!


08 Jan 2024, 0:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
Smeirff schreef:
Smetje schreef:
En voor de mannen met de vlaggen in de spionkop, de vlaggen zijn leuk bij opkomst van de spelers of een goal ofzo.

Maar daar een ganse match mee zwaaien is heel storend voor de mensen die bovenaan aan de spionkop staan. Belemmeren heel dikwijls ons zicht.

“Ik sta in de spionkop”
“Ik stoor mij aan vlaggen”

We hebben een spionkop om u tegen te zeggen. Vlaggen die 90 minuten wapperen, daar kunnen veel eersteklassers van leren. We spreken hier over nog geen 10 meter. Verzet u dan. Spionkop is voor sfeer. Chapeau aan die jongens.

Verder heb ik enkel maar lozen voor deze match en deze trainer. Inspiratieloos, kansloos, hopeloos. We hebben al heel vaak op een diefje gewonnen en dat doen we deze keer gelukkig niet. Tijd om de ogen te openen!


Ik was er vandaag niet door familiale omstandigheden, maar klagen over vlaggen in een spionkop? :D denk dat de K toch groot genoeg is...

Als er zou moeten geklaagd worden na vandaag, of na alle wedstrijden tot nu toe, dan is het toch over de ontzettend dure kern die zeer ondermaats presteert? Met de tienduizenden euro's die hier maandelijks buiten vliegen maken ze op een ander een ploeg die kampioen speelt in 1e amateur. Als je het mij vraagt, zeer slecht gewerkt van ons nieuw bestuur. Maar dat mag niet gezegd worden zeker?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


08 Jan 2024, 0:29
Duivelke

Lid geworden op: 29 Mei 2017, 16:02
Berichten: 22
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
elfahem schreef:
Abominabel.
Ne keeper die gekwetst in de goal staat en moet blijven staan.
En Mrsic, mocht dat een Belgische speler van uw beloften zijn die geraakte nooit op het blad. En Regi, die die een ganse match laat staan.
En koffie in plastic bekers.
Comedy capers.


Had ik niet ergens gelezen begin dit seizoen dat ryckaert niet mocht spelen tegen ons?


08 Jan 2024, 8:03
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
verstond er iemand zich uit de startopstelling van regi? :wow:


08 Jan 2024, 11:10
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 240
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
DML schreef:
elfahem schreef:
Abominabel.
Ne keeper die gekwetst in de goal staat en moet blijven staan.
En Mrsic, mocht dat een Belgische speler van uw beloften zijn die geraakte nooit op het blad. En Regi, die die een ganse match laat staan.
En koffie in plastic bekers.
Comedy capers.


Had ik niet ergens gelezen begin dit seizoen dat ryckaert niet mocht spelen tegen ons?

Geef het bestuur geen zotte ideeën, want een proces meer of minder!


09 Jan 2024, 0:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
vraagje: dat ze van die speler van Voorde steeds zijn familienaam in de pers voluit vermelden, Movoto Te Bangia Mobutu Sese Seko Kuku Ngbendu Waza Banga, is dat een soort running joke of zo ? :D

_________________
may the FORCE be with you.


09 Jan 2024, 12:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: EA - Voorde-Appelterre
Still standing ! schreef:
vraagje: dat ze van die speler van Voorde steeds zijn familienaam in de pers voluit vermelden, Movoto Te Bangia Mobutu Sese Seko Kuku Ngbendu Waza Banga, is dat een soort running joke of zo ? :D


Vroeg mij net hetzelfde af, daar doen ze toch om


10 Jan 2024, 21:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst