EA - Zelzate - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 EA - Zelzate 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: EA - Zelzate
jMs schreef:
filip.dhose schreef:
Smetje schreef:
Als er een keeper test, zou ik dat enkel begrijpen als het een goeie (beter dan Beerens) U21 is. We hebben al 2 goeie keepers, maar kan altijd maar 1 van in de kern door de regles in onze reeks en gebrek aan genoeg goeie U21 spelers.

We hebben 3 jonge reservekeepers! Schelfhout, Beerens en Cornand. Ik heb me laten vertellen dat die Cornand een ruwe diamant is. En Schelfhout is toch een schitterende back-up voor Mikulic. Ik zou zelfs zeggen dat hij beter is dan een half fitte Mikulic of zelfs een Mikulic aan 90 %. Die tweede goal tegen Voorde-Appelterre, die moet elke fitte keeper op ons niveau toch kunnen tegenhouden?

En die andere ‘ bijna goals’ die hij heeft gepakt zeg je niet ? Je kan niet alles pakken ! Al ben ik wel akkoord dat we een fitte keeper nodig hebben en niet ene die nimeer kan trappen dan heb ik ook liever nen schelfout.

Ik geloof niet in onze diamanten van de jeugd.. kijk naar julienke da was ook onze courtois maar buiten op een fleske schippen in zijn goal hebbek ni veel gezien van diene jongen. Onze diamanten gaan naar Brugge,Gent ect of ondertussen bij Lyon zoals diene Fofana om maar een voorbeeldje van te noemen.

Julien is ondertussen wel (weliswaar tweede) keeper in Tweede Klasse. Dat zal toch niet zijn omdat hij een vliegenvanger is. Keepers evolueren nu eenmaal trager dan veldspelers.
En wat Fofana betreft: krijgen wij daar nog een kruimeltje van de 15 miljoen die Gent krijgt van Lyon?


14 Jan 2024, 13:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: EA - Zelzate
Normaal vergoeding per gespeeld jeugdjaar tussen 12 en 21 per club.


15 Jan 2024, 12:52
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Zelzate
kheiremans schreef:
Normaal vergoeding per gespeeld jeugdjaar tussen 12 en 21 per club.


In het geval van Fofana, zullen dat dus circa 7 drankbonnetjes zijn voor EA zeker (al naargelang de kleur)?


15 Jan 2024, 15:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: EA - Zelzate
DT schreef:
kheiremans schreef:
Normaal vergoeding per gespeeld jeugdjaar tussen 12 en 21 per club.


In het geval van Fofana, zullen dat dus circa 7 drankbonnetjes zijn voor EA zeker (al naargelang de kleur)?


Waarschijnlijk - maar die zullen in elk geval CASH moeten worden betaald.. :D


15 Jan 2024, 16:04
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 28 Apr 2023, 12:24
Berichten: 13
Bericht Re: EA - Zelzate
Citeer:
Toch benieuwd naar het resultaat of je zonder een geldige verblijfsvergunning op een wedstrijd blad mag staan.

Aldus Urbain Spaenhoven op Facebook.


15 Jan 2024, 16:12
Duivelke

Lid geworden op: 29 Aug 2019, 13:59
Berichten: 26
Bericht Re: EA - Zelzate
Branovitsj schreef:
Citeer:
Toch benieuwd naar het resultaat of je zonder een geldige verblijfsvergunning op een wedstrijd blad mag staan.

Aldus Urbain Spaenhoven op Facebook.

Over welke speler zou dit gaan?


16 Jan 2024, 16:57
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 432
Bericht Re: EA - Zelzate
Sponsje teire schreef:
Branovitsj schreef:
Citeer:
Toch benieuwd naar het resultaat of je zonder een geldige verblijfsvergunning op een wedstrijd blad mag staan.

Aldus Urbain Spaenhoven op Facebook.

Over welke speler zou dit gaan?

Statev


16 Jan 2024, 17:09
Duivelke

Lid geworden op: 29 Aug 2019, 13:59
Berichten: 26
Bericht Re: EA - Zelzate
Het is toch niet ongebruikelijk dat bij een internationale transfer over dergelijke zaken een paar weken gaan?


16 Jan 2024, 17:14
Online
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3875
Leeftijd: 46
Bericht Re: EA - Zelzate
champagne schreef:
Sponsje teire schreef:
Branovitsj schreef:
Aldus Urbain Spaenhoven op Facebook.

Over welke speler zou dit gaan?

Statev


Bulgarije werd in 2007 lid van de Europese Unie:
Bij het Verdrag van Maastricht werd het EU-burgerschap ingevoerd: elke onderdaan van een lidstaat is automatisch een EU-burger. Dit EU-burgerschap ondersteunt het recht van personen om zich vrij te verplaatsen en vrij te verblijven op het grondgebied van de lidstaten.

Ik zie het probleem niet? Tenzij er in het voetbal andere regels gelden want de KBVB is natuurlijk verheven boven de wet? Het is goed de supporters af en toe nog eens wakker te schudden, zoals met de inval van de sociale inspectie. Ik veronderstel dat menigeen op 't stad en binnen de eigen rangen of die zich ooit supporter noemde wel moet klaargekomen zijn die zondag...met als ultieme orgasme het niet verkrijgen van de licentie?
We zullen zien.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


16 Jan 2024, 17:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - Zelzate
Ik denk ook dat dit voor een Europeaan geen probleem mag zijn. En als ze bevestiging gekregen hebben van den bond (en ik ga ervan uit dat dat zo is), zal alles wel in orde zijn.


16 Jan 2024, 18:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst