EA - Dikkelvenne | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 EA - Dikkelvenne 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht EA - Dikkelvenne
Morgen de topwedstrijd van de speeldag met nr 1 vs nr 2...

Zeker niet onderschatten, die mannen zitten in een goeie flow en scoren met de ogen dicht de laatste weken. Volgens papa Schelfout zit zijn zoon niet eens in de selectie voor morgen. Benieuwd naar een uitleg voor die keuze? Moest er iets gebeuren met onze nummer 1, zie ik toch veel liever Schelfout invallen dan een (no offence) onervaren Beerens.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


24 Feb 2024, 19:56
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
De enige reden om Schelfout uit te kern te laten lijkt me dat er met Beerens een extra U21 speler nodig is. Maar normaal heb je de nodige 2 met Statev en Zaian. Zou dus kunnen dat 1 van die 2 er niet bij is.


24 Feb 2024, 20:39
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 717
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
Oostkamp en Voorde verloren, Ninove won van Brakel met 1-0.
Bij winst kan er een kloofje gemaakt worden.


25 Feb 2024, 8:36
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 240
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
Statev was extreem zwak tegen Merelbeke. Kan zijn dat hij niet in de selectie zit. Kudimbana is onze beste keeper, maar als hij vandaag uitvalt hebben we een saas veern met Dikkelvenne.


25 Feb 2024, 10:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 412
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
hansken schreef:
Morgen de topwedstrijd van de speeldag met nr 1 vs nr 2...

Zeker niet onderschatten, die mannen zitten in een goeie flow en scoren met de ogen dicht de laatste weken. Volgens papa Schelfout zit zijn zoon niet eens in de selectie voor morgen. Benieuwd naar een uitleg voor die keuze? Moest er iets gebeuren met onze nummer 1, zie ik toch veel liever Schelfout invallen dan een (no offence) onervaren Beerens.


Dan zullen ze zonder reservekeeper op de bank zitten denk ik, hebben dat nog al eens gedaan.
Je zit met Schelfhout en Kudimbana met 2 volwaardige 1ste keepers maar die laatste heeft natuurlijk een pak ervaring, jammer voor Jordy die wel sowieso beter is dan die Kroaat.
Benieuwd wat ze gaan laten zien tegen deze toch wel sterke tegenstander en of Milinceanu terug moet spelen want dat begint stilaan toch wel lachwekkend te worden.
Jammer dat Falko geschorst is, maar de kern is nu wel breed genoeg.
Ik zou met deze ploeg starten:

Kudimbana

Mboko-De Backer-Race-De Vriendt

Straetman-Fabris-Van Den Eynde-Statev

Mputu-Angelov


25 Feb 2024, 11:16
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 240
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
iendrachter schreef:
hansken schreef:
Morgen de topwedstrijd van de speeldag met nr 1 vs nr 2...

Zeker niet onderschatten, die mannen zitten in een goeie flow en scoren met de ogen dicht de laatste weken. Volgens papa Schelfout zit zijn zoon niet eens in de selectie voor morgen. Benieuwd naar een uitleg voor die keuze? Moest er iets gebeuren met onze nummer 1, zie ik toch veel liever Schelfout invallen dan een (no offence) onervaren Beerens.


Dan zullen ze zonder reservekeeper op de bank zitten denk ik, hebben dat nog al eens gedaan.
Je zit met Schelfhout en Kudimbana met 2 volwaardige 1ste keepers maar die laatste heeft natuurlijk een pak ervaring, jammer voor Jordy die wel sowieso beter is dan die Kroaat.
Benieuwd wat ze gaan laten zien tegen deze toch wel sterke tegenstander en of Milinceanu terug moet spelen want dat begint stilaan toch wel lachwekkend te worden.
Jammer dat Falko geschorst is, maar de kern is nu wel breed genoeg.
Ik zou met deze ploeg starten:

Kudimbana

Mboko-De Backer-Race-De Vriendt

Straetman-Fabris-Van Den Eynde-Statev

Mputu-Angelov

Brakel heeft gisteren ook zonder keeper op de bank gespeeld. Resultaat: rood voor de keeper na 24 minuten en de rest van de match bibberen en beven. De reden waarom ze verloren zijn ook. ‘t Kan verkeren!


25 Feb 2024, 12:52
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3873
Leeftijd: 46
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
Smeirff schreef:
Statev was extreem zwak tegen Merelbeke. Kan zijn dat hij niet in de selectie zit. Kudimbana is onze beste keeper, maar als hij vandaag uitvalt hebben we een saas veern met Dikkelvenne.


Klopt. Maar ik zie hem toch graag bezig. Zoeken veel meer de flank op als hij meedoet. Dat Falco er niet bij is zeer vervelend. Misschien dat Zaian dan wel op rechts komt en Mboko links blijft.

Milinceanu, ook gekend als "de illegaal", zal wellicht wel starten. Is niet altijd gelukkig in zijn acties, maar op het moment dat iedereen hem opgeeft, schudt hij iets uit zijn mouwen.

We zien wel, voor hetzelfde geld is Fabris er ook weer uit ten voordele van Dja Dje Dje.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


25 Feb 2024, 13:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
Die livestream van HLN was dat om te lachen of wat ? Niks te zien hier...
" Deze video is helaas niet meer beschikbaar of nog niet gepubliceerd"...
Wat een joke toch opnieuw..


25 Feb 2024, 16:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
mamananeto schreef:
Die livestream van HLN was dat om te lachen of wat ? Niks te zien hier...
" Deze video is helaas niet meer beschikbaar of nog niet gepubliceerd"...
Wat een joke toch opnieuw..


Oei… hier nochtans perfect kunnen volgen… Tip: bespaar u een replay… Met een wissel tussen beide keepers had het anders kunnen lopen maar als je backs opstelt die niet kunnen of willen verdedigen, zones op het veld gewoon onbewaakt laat en de helft van de ploeg geen poot uitsteekt in balverlies, dan kan je geen resultaat halen… Gelukkig is het enkel de efficiëntie die ontbreekt :hmm:

Met alle respect maar als Carl dit op de mat bracht met de ploeg de voorbije jaren, was het kot te klein… geen drive voor zo’n wedstrijd…


25 Feb 2024, 19:01
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 172
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
"los kampioen", forget it


25 Feb 2024, 19:25
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 240
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
Trainer Bekir zet Zaian als linksachter die constant naar voren moet schuiven. Dat is duidelijk die kerel zijn dada niet. Terwijl je een Jari hebt die bewezen heeft dat wel te kunnen. Wie moet dan de meubelen redden als Zaian naar voren gaat? Onze twee traagste; Fabris en DDD. Soit, dat deel is nooit fout gegaan maar hopelijk nooit meer Zaian op die positie, of in die tactiek. Ik zag af en toe wel goed voetbal. Drie ballen van de lijn gekeerd en een penalty gemist. Het had anders kunnen aflopen.


25 Feb 2024, 19:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
DT schreef:
mamananeto schreef:
Die livestream van HLN was dat om te lachen of wat ? Niks te zien hier...
" Deze video is helaas niet meer beschikbaar of nog niet gepubliceerd"...
Wat een joke toch opnieuw..


Oei… hier nochtans perfect kunnen volgen… Tip: bespaar u een replay… Met een wissel tussen beide keepers had het anders kunnen lopen maar als je backs opstelt die niet kunnen of willen verdedigen, zones op het veld gewoon onbewaakt laat en de helft van de ploeg geen poot uitsteekt in balverlies, dan kan je geen resultaat halen… Gelukkig is het enkel de efficiëntie die ontbreekt :hmm:

Met alle respect maar als Carl dit op de mat bracht met de ploeg de voorbije jaren, was het kot te klein… geen drive voor zo’n wedstrijd…


Lukte me uiteindelijk toch - was een browser kwestie ( lukte niet met firefox )
Was nog maar de derde wedstrijd die ik dit seizoen kon zien, dus ik ga hier niet veralgemeniseren maar wat mij dus ook opviel was het totaal gebrek aan grinta in dit elftal.
Ofwel zijn er in dit team enkelen die gewoon niet fit zijn, ofwel lopen er daar dus een paar rond met een mentaliteit van mijn kl..
Het aantal tweede ballen dat we recupereerden in 90' kon je op één hand tellen. En dat zegt veel zoniet alles.. :cry:


25 Feb 2024, 20:21
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
Smeirff schreef:
Trainer Bekir zet Zaian als linksachter die constant naar voren moet schuiven. Dat is duidelijk die kerel zijn dada niet. Terwijl je een Jari hebt die bewezen heeft dat wel te kunnen. Wie moet dan de meubelen redden als Zaian naar voren gaat? Onze twee traagste; Fabris en DDD. Soit, dat deel is nooit fout gegaan maar hopelijk nooit meer Zaian op die positie, of in die tactiek. Ik zag af en toe wel goed voetbal. Drie ballen van de lijn gekeerd en een penalty gemist. Het had anders kunnen aflopen.


Stond Zaian niet rechts?

Had idd anders kunnen lopen, maar het is ook niet zo dat Dikkelvenne maar 3 keer over de helft is geweest en daaruit 3 goals puurde. Over 90 min gewoon te weinig en zeer stereotiep. Ik vrees dat er iets te veel wordt blindgestaard op die eerste plaats. En thuis moet het beter als je ziet wat je thuis doet tegen top 5 ploegen…


25 Feb 2024, 20:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 412
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
Ik vraag me af waar het meeste mis loopt, op of naast het veld, het zal kampen.
In de kantine schenken ze nu ook al koffie in Jupiler bekers :hmm: .
Ondertussen ook weer iemand uit de technische staf die het afbolt wegens niet betaald.
Waar moeten we als supporter nog op hopen?
Ik weet het eerlijk gezegd niet meer….
Een licentie zou gewoon uitstel van executie zijn.
En zelf dan nog, kampioen ga je niet spelen, al steekt er in deze reeks echt niemand bovenuit,
ook wij niet met onze profploeg.


25 Feb 2024, 21:36
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 240
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
DT schreef:
Smeirff schreef:
Trainer Bekir zet Zaian als linksachter die constant naar voren moet schuiven. Dat is duidelijk die kerel zijn dada niet. Terwijl je een Jari hebt die bewezen heeft dat wel te kunnen. Wie moet dan de meubelen redden als Zaian naar voren gaat? Onze twee traagste; Fabris en DDD. Soit, dat deel is nooit fout gegaan maar hopelijk nooit meer Zaian op die positie, of in die tactiek. Ik zag af en toe wel goed voetbal. Drie ballen van de lijn gekeerd en een penalty gemist. Het had anders kunnen aflopen.


Stond Zaian niet rechts?

Had idd anders kunnen lopen, maar het is ook niet zo dat Dikkelvenne maar 3 keer over de helft is geweest en daaruit 3 goals puurde. Over 90 min gewoon te weinig en zeer stereotiep. Ik vrees dat er iets te veel wordt blindgestaard op die eerste plaats. En thuis moet het beter als je ziet wat je thuis doet tegen top 5 ploegen…

Klopt, ja. Rechts. Soit, het punt blijft. Duidelijk zijn plaats niet.


25 Feb 2024, 22:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 127 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst