EA - Dikkelvenne - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 EA - Dikkelvenne 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
We hadden dan misschien wel recht op meer gisteren gezien ons aantal kansen, maar wat hebben wij een shitty ploeg zeg! Enkel op Oostkamp iet of wat goed voetbal gezien, voor de rest huilen met de pet op. Altijd holderdebolder en op goed geluk. 3 goeie passen na elkaar zie je echt niet.
Die nieuwkomers worden allemaal met de grote trom binnengehaald maar buiten Race is er geen enkele die mijn schoenen mag kuisen. Mboko, Zaian, Bolleken, Prince, Angelov, Milinceanu... Moeten die allemaal van zo ver komen om dit te brengen?? Ik hou mijn hart al vast voor de transfers die we gaan doen mochten we een reeks hoger spelen.
Onze keeper zag er gisteren ook niet fraai uit. Bij die eerste goal moet die toch voluit in de voeten gaan? En bij die tweede tegengoal deed hij ook niet echt een tijgersprong, eerder de sprong van een dode muskusrat. Selecteren wij tegenwoordig alleen nog op gewicht boven de 100kg?
Wat een pottekesgestamp zeg, tegen een tegenstander die eigenlijk ook maar een meeloper zou moeten zijn in deze reeks.
En dan zwijg ik nog over de omkadering. Koffie in jupilerbekerkes, de ene keer een blikske cola, de andere keer een halfvol bekerken, ambras op 't secretariaat bij de bonnekesverdeling voor de abo's... wa ne nest.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


26 Feb 2024, 10:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
ik vond Mboko nu eigenlijk wel een degelijke match spelen, stak zich ook niet weg en bracht offensief iets bij. die eerste goal is voor mij niet zozeer de keeper maar de veldspeler die blundert. voor de doelman is dat een palliatieve bal met twee aanstormende tegenstanders. je kan je zeker wel de vraag stellen waarom Jordy er steeds uit vliegt, daar kan ik bij. ook die tweede tegengoal tja... eerder pech, voor mij.

het tempo lag en ligt vaak (Wetteren),...) véél te traag om de tegenstander uit verband te spelen, er was véél te veel balverlies (zelfs meer dan de helft van onze ingooien kwam gewoon rechtstreeks bij de tegenstander terecht) en er waren spelers die de kar zouden moeten trekken en dat hoegenaamd niet deden, vooral offensief voor mij dan toch. er is geen balvastheid vooraan waardoor er weinig aansluiting is. is Ayaz overigens geblesseerd ? en Mrsic ? Angelov mag wat mij betreft zijn kans wat meer krijgen, samen met Mputu, is balvaster. Dja Djedje brengt op deze moment niets bij (deed wel een mooie actie in de tweede helft en heeft allicht nog matchritme nodig maar we hebben die tijd niet, denk ik). Voor mij is het grote verschil met een ploeg in vorm als Dikkelvenne de samenhang in het elftal: daar staat echt een blok waar ze voor elkaar de kop leggen en waar ze weten wie waar loopt. en tempo.

nu, in alle eerlijkheid: het zat die mannen van Dikkelvenne wel geweldig mee. die tweede goal ook bvb, pffffff. dat dwongen ze natuurlijk zelf ook af maar zo ne match gaat ze toch niet de rest vh seizoen blijven lukken.

_________________
may the FORCE be with you.


26 Feb 2024, 10:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 432
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
elfahem schreef:
We hadden dan misschien wel recht op meer gisteren gezien ons aantal kansen, maar wat hebben wij een shitty ploeg zeg! Enkel op Oostkamp iet of wat goed voetbal gezien, voor de rest huilen met de pet op. Altijd holderdebolder en op goed geluk. 3 goeie passen na elkaar zie je echt niet.
Die nieuwkomers worden allemaal met de grote trom binnengehaald maar buiten Race is er geen enkele die mijn schoenen mag kuisen. Mboko, Zaian, Bolleken, Prince, Angelov, Milinceanu... Moeten die allemaal van zo ver komen om dit te brengen?? Ik hou mijn hart al vast voor de transfers die we gaan doen mochten we een reeks hoger spelen.
Onze keeper zag er gisteren ook niet fraai uit. Bij die eerste goal moet die toch voluit in de voeten gaan? En bij die tweede tegengoal deed hij ook niet echt een tijgersprong, eerder de sprong van een dode muskusrat. Selecteren wij tegenwoordig alleen nog op gewicht boven de 100kg?
Wat een pottekesgestamp zeg, tegen een tegenstander die eigenlijk ook maar een meeloper zou moeten zijn in deze reeks.
En dan zwijg ik nog over de omkadering. Koffie in jupilerbekerkes, de ene keer een blikske cola, de andere keer een halfvol bekerken, ambras op 't secretariaat bij de bonnekesverdeling voor de abo's... wa ne nest.


Waar waren gisteren al die jeugdspelers, ouders en grootouders ?
Restaurant ook weer niet open terwijl je een match speelt tegen de nummer 2.
Verzorger stapt ook op wegens niet betaald.


26 Feb 2024, 11:11
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
Still standing ! schreef:
ik vond Mboko nu eigenlijk wel een degelijke match spelen, stak zich ook niet weg en bracht offensief iets bij. die eerste goal is voor mij niet zozeer de keeper maar de veldspeler die blundert. voor de doelman is dat een palliatieve bal met twee aanstormende tegenstanders. je kan je zeker wel de vraag stellen waarom Jordy er steeds uit vliegt, daar kan ik bij. ook die tweede tegengoal tja... eerder pech, voor mij.

het tempo lag en ligt vaak (Wetteren),...) véél te traag om de tegenstander uit verband te spelen, er was véél te veel balverlies (zelfs meer dan de helft van onze ingooien kwam gewoon rechtstreeks bij de tegenstander terecht) en er waren spelers die de kar zouden moeten trekken en dat hoegenaamd niet deden, vooral offensief voor mij dan toch. er is geen balvastheid vooraan waardoor er weinig aansluiting is. is Ayaz overigens geblesseerd ? en Mrsic ? Angelov mag wat mij betreft zijn kans wat meer krijgen, samen met Mputu, is balvaster. Dja Djedje brengt op deze moment niets bij (deed wel een mooie actie in de tweede helft en heeft allicht nog matchritme nodig maar we hebben die tijd niet, denk ik). Voor mij is het grote verschil met een ploeg in vorm als Dikkelvenne de samenhang in het elftal: daar staat echt een blok waar ze voor elkaar de kop leggen en waar ze weten wie waar loopt. en tempo.

nu, in alle eerlijkheid: het zat die mannen van Dikkelvenne wel geweldig mee. die tweede goal ook bvb, pffffff. dat dwongen ze natuurlijk zelf ook af maar zo ne match gaat ze toch niet de rest vh seizoen blijven lukken.


Mboko kan voetballen en voegt offensief zeker iets toe - die steekbal op Arne die Arne zelf over doel trapt rond min 50 - was knap, MAAR een back moet ook verdedigen toch en dat was toch veel minder. Dan vond ik Preben bij de tegenstander dat beter invullen terwijl hij vaak tegen 2 man stond aangezien ook Mputu in zijn zone stond. Mboko had halverwege de eerste helft ook al geel kunnen hebben toen hij veel te laat kwam in het duel met De Man... Doet hij die actie op een Joye of een andere ervaren etterbak van de reeks, mag hij gaan douchen...

Je kan zeggen dat Dikkelvenne de momenten wel nam en EA niet MAAR het is niet normaal dat bij elk balverlies rond de middenlijn (en dat was nogal veel het geval) je achteraan quasi altijd man op man moet gaan verdedigen. Zeker niet als uw tegenstander van gisteren twee man voorin lopen heeft die samen 30 keer hebben gescoord dit seizoen. Dan heb je uw werk vooraf niet gedaan, zo eenvoudig is dat.

Het erge is dat Dikkelvenne gisteren eigenlijk in balbezit minder was dan in de heenmatch waar ze voetballend tussen de 2 zestien-meters veel beter deden maar geen goal konden maken. Maar als je zo'n cadeaus geeft (niet alleen letterlijk zoals bij dat eerste doelpunt) maar dan vooral in hun kaart gaat spelen door telkens ruimte te laten tussen de linies terwijl je weet dat uw tegenstander centraal met Deceuninck en Mazouz slimme spelers heeft die tussen die lijnen kunnen spelen, dan is dat gewoon heel slecht gedaan. Offensief heb je de achterlijn van Dikkelvenne, waar twee grote torens staan, ook nooit in verlegenheid kunnen brengen terwijl Claeys toch niet bij de meest wendbare spelers van de reeks gerekend moet worden.

Dat het tweede grootste gevaar (zowel voor als tegen) op stilstaande fases ging zijn, had de heenwedstrijd ook al getoond, dus ook daar zijn er geen excuses. Enige les die was getrokken ten opzichte van de heenwedstrijd was dat met de dubbele bezetting op de rechterflank, hun linkerflank Seurinck niet mee kon oprukken. Mits degelijk kantelen, had Dikkelvenne het net daar in de tweede helft zelfs sneller kunnen afmaken want in de rug van Zaian lag het altijd open, zonder rugdekking van DD of van een van de CVs. Salouani had de juiste instructies meegekregen in elk geval bij zijn invalbeurt.

Slotsom: over de volledige 90 min heb je nooit een deftig antwoord kunnen geven op de 3-5-2 van Dikkelvenne. Eerste 20 min steeds zelfde stramien: DD die ballen dropte op Mputu die tegen de linkerzijlijn stond...

De beste "kansen" kwamen ook van EA na stilstaande fases - redding van Beernaert in de eerste helft met de voetveeg, bal gekeerd op de lijn kwam uit rebound van de strafschop en dan nog eens Preben die bal redt op de lijn na kopbal van Prince ook na hoekschop.

Maar uitgespeelde kansen: 1 in elke helft: de actie op rechts waarbij onze Moldaviër vanuit een schuine hoek op de keeper trapt en de actie van Arne op die steekbal van Mboko zoals eerder in deze post vermeld. De fase waaruit de penalty volgt, kan je ook een kans noemen - maar als de keeper daar gewoon blijft staan in zijn kleine back ipv Claeys in de weg te gaan lopen, gebeurt er ook niks.

Maar Dikkelvenne had minstens evenveel gevaar - na 1 min in de tweede helft moet het eigenlijk al 0-2 zijn; net voor de penalty spelen ze het ook niet goed uit en raken ook nog de paal met een voorzet...

Dan kan je als trainer net na de match wel "gebrek aan efficiëntie" veelvuldig laten vallen, maar ik hoop toch dat hij de match eens zal herbekijken want als je uw tegenstander degelijk hebt gescout, had je bepaalde dingen vooraf anders moeten invullen.

En in deze reeks moet je overal op het veld duels kunnen winnen... Dat deden De Backer en Race in de 1 tegen 1s wel, maar als collectief is daar toch ook een pak ruimte voor verbetering.

Allez, ik ben benieuwd naar de reacties van de Facebookers, want daar was de teneur vooral "pech gehad"... Of ik heb weer de malchance dat ook mijn tweede match van dit seizoen toevallig een slechte was...


26 Feb 2024, 11:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 584
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
Organisatorisch is er nog zoveel werk aan de winkel. Gisteren komen de kassa-medewerkers van de 2 kantines achter de K op hun dode gemakske aan tegen 14h40! Er was in beide kantines al een rij mensen gevormd die niet wisten wat ze zagen. En er wordt weer bier en frisdrank (zelfs koffie ook las ik) aan 3 EURO geschonken in de kleine plastic bekertjes.

Wakker worden, operations manager Max Peeters !!!


26 Feb 2024, 12:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
Petroe69 schreef:
Organisatorisch is er nog zoveel werk aan de winkel. Gisteren komen de kassa-medewerkers van de 2 kantines achter de K op hun dode gemakske aan tegen 14h40! Er was in beide kantines al een rij mensen gevormd die niet wisten wat ze zagen. En er wordt weer bier en frisdrank (zelfs koffie ook las ik) aan 3 EURO geschonken in de kleine plastic bekertjes.

Wakker worden, operations manager Max Peeters !!!


Ik heb mijn bonnekes nochtans aan 2,5 euro gekocht gisteren :D

Neen, het draait vierkant in de kantines. En dat ligt zeker NIET aan die paar medewerkers die er nog steeds werken, uit clubliefde. Zij stonden daar om 14u al te "schilderen" want ze konden enkel de mensen bedienen die nog bonnetjes hadden van voorgaande wedstrijden.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


26 Feb 2024, 14:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240226_94455172

_________________
may the FORCE be with you.


26 Feb 2024, 15:49
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3873
Leeftijd: 46
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
Veel kortere analyse van de match: twee ploegen die niks hebben laten zien. En dat is net de reden waarom alles op een zakdoek van elkaar ligt. Dikkelvenne was zeker niet de betere, zeker niet. Hun derde goal was hun enige uitgespeelde kans. Voor de rest kon Aalst geen antwoord vinden door eigen lompheid. Maar ik ben gene kenner natuurlijk. Deze zitten hier klaarblijkelijk wel. Huiswerk niet gemaakt? Alleen maar pech? Het grote verschil? Er vallen LETTERLIJK domweg 3 goalen in uw mandje.

Nu ja, buiten wat de facebookers of positivo's ervan vinden, zijn er altijd die even gemakkelijk thuis kunnen blijven OF naar een ander ploeg kunnen gaan kijken, dan ik van onderbroek kan veranderen. Ik zou dat niet kunnen. Ongeacht dat de boel hier vierkant draait. Niks nieuws.

Valckenier heeft ondertussen de deurwaarder gestuurd voor niet betaalde bedragen bij de leasing van de auto's... . Een 25000-30000 euro te goed. Pas op, tes van horen zeggen...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


26 Feb 2024, 17:50
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3873
Leeftijd: 46
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
Still standing ! schreef:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240226_94455172


Wie wel eigenlijk? Ze gaan hervormen, zijn er eigenlijk wel ploegen genoeg? Ik weet dat Ninove en Merelbeke een licentie hebben aangevraagd. Wie nog?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


26 Feb 2024, 17:51
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
arne en fabris op het middenveld zijn een platte ramp...de backer had beter een truitje van dikkelvenne aangetrokken wat een gedester zeg..


26 Feb 2024, 21:09
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
witzwet schreef:
Veel kortere analyse van de match: twee ploegen die niks hebben laten zien. En dat is net de reden waarom alles op een zakdoek van elkaar ligt. Dikkelvenne was zeker niet de betere, zeker niet. Hun derde goal was hun enige uitgespeelde kans. Voor de rest kon Aalst geen antwoord vinden door eigen lompheid. Maar ik ben gene kenner natuurlijk. Deze zitten hier klaarblijkelijk wel. Huiswerk niet gemaakt? Alleen maar pech? Het grote verschil? Er vallen LETTERLIJK domweg 3 goalen in uw mandje.

Nu ja, buiten wat de facebookers of positivo's ervan vinden, zijn er altijd die even gemakkelijk thuis kunnen blijven OF naar een ander ploeg kunnen gaan kijken, dan ik van onderbroek kan veranderen. Ik zou dat niet kunnen. Ongeacht dat de boel hier vierkant draait. Niks nieuws.

Valckenier heeft ondertussen de deurwaarder gestuurd voor niet betaalde bedragen bij de leasing van de auto's... . Een 25000-30000 euro te goed. Pas op, tes van horen zeggen...


Om facturen te kunnen betalen moet er eerst geld binnen komen op rekening, en liefst de eigen rekening van de club.

Als ge op de Zandberg in de jeugdkantine met de kaart betaalt moet je eens kijken wat er op uw rekeninguittreksel staat... T geld gaat rechtstreeks naar een vzw met enkel Turkse bestuurders waaronder Onur Kilic, die administratief verantwoordelijke is/was bij Eendracht Aalst. Betreft de vzw gold academy uit laken, waar ze waarschijnlijk ook hun trainers halen na het vertrek van de eigen trainers.
Dus als ge iets drinkt op de Zandberg gaat het geld eerst naar een externe vzw, en kan je enkel hopen dat het proper teruggestort wordt.
Dit zijn toch vreemde constructies waarvan je U afvraagt waarom dat nodig is. Het geld meteen op de rekening van vzw jeugdwerking Eendracht Aalst laten terecht komen is een te ingewikkelde constructie? :wadde:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


26 Feb 2024, 22:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
witzwet schreef:
Veel kortere analyse van de match: twee ploegen die niks hebben laten zien. En dat is net de reden waarom alles op een zakdoek van elkaar ligt. Dikkelvenne was zeker niet de betere, zeker niet. Hun derde goal was hun enige uitgespeelde kans. Voor de rest kon Aalst geen antwoord vinden door eigen lompheid. Maar ik ben gene kenner natuurlijk. Deze zitten hier klaarblijkelijk wel. Huiswerk niet gemaakt? Alleen maar pech? Het grote verschil? Er vallen LETTERLIJK domweg 3 goalen in uw mandje.

Nu ja, buiten wat de facebookers of positivo's ervan vinden, zijn er altijd die even gemakkelijk thuis kunnen blijven OF naar een ander ploeg kunnen gaan kijken, dan ik van onderbroek kan veranderen. Ik zou dat niet kunnen. Ongeacht dat de boel hier vierkant draait. Niks nieuws.

Valckenier heeft ondertussen de deurwaarder gestuurd voor niet betaalde bedragen bij de leasing van de auto's... . Een 25000-30000 euro te goed. Pas op, tes van horen zeggen...


Klopt volledig. Guy is daarnet trouwens auto's gaan weerhalen op zandberg... Dit is echt niet goed.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


26 Feb 2024, 23:16
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3873
Leeftijd: 46
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
We gaan achteraf niet kunnen zeggen: wir haben es nicht gewußt.

Wie gaat er nu de schuld krijgen? Carl is al lang weg.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


26 Feb 2024, 23:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 412
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
witzwet schreef:
We gaan achteraf niet kunnen zeggen: wir haben es nicht gewußt.

Wie gaat er nu de schuld krijgen? Carl is al lang weg.


Ze hadden het verkeerde rekeningnummer :lol: .


26 Feb 2024, 23:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: EA - Dikkelvenne
https://youtu.be/8hygpm-2-LU?si=Kb7al8pdzG7ynCo7
3x de backer... :hmm:


27 Feb 2024, 12:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 138 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst