Wereldbeker 2010 - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 423 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 29
 Wereldbeker 2010 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Verbechio schreef:
Suarez beslist hier achteraf gezien de 1/4 finale in hun voordeel Afbeelding

Hij kan nog altijd gaan volleyballen ook :D

Moest ik Maaseik zijn, ik zou dat blok van Uruguay kopen, daar komt geen bal doorheen...

Eerlijk gezegd, dit was tot nu toe toch dé match van het WK.
Ik vind het spijtig voor Ghana en heel Afrika, echt waar, maar die emoties, man...
En die Gyan, eerst die penalty in e slotseconde op de lat, en dan toch zijn verantwoordelijkheid nemen en die eerste uit de reeks gewoon in de winkelhaak schilderen. Om kippenvel te krijgen... En dan blijkt dat het momentum voorbij is: het was die eerste die er in moest... Je zou voor minder ontroostbaar zijn!
En dan El Loco, met wat een flair hij die beslissende strafschop in het midden van die goal stift...
Om duimen en vingers van af te likken...
Maar blijkbaar is het nog geen tijd voor Afrika, spijtig...


03 Jul 2010, 10:39
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Gruunwit schreef:
Holland zwaar overroepen?

Ik heb het hele WK nog niet veel goeds gehoord over het voetbal van Nederland.
Zelfs over de Moerdijk is er bij elke wedstrijd de nodige kritiek op Oranje.
Maar dat is in mijn ogen net hun sterkte, zij hebben nog steeds een groeimarge in dit WK.
Ondertussen hebben ze toch maar mooi 5 wedstrijden op rij op een WK gewonnen, zoveel doen het hun niet na.
Ik herken Oranje en de Nederlanders dit WK niet meer, het lijkt wel of Van Marwijk hen hun aangeboren arrogantie heeft afgepakt. Ik las ook wel de krantenkop van Kuijt "Wij gaan winnen van Brazilië", maar van hem kan ik dat wel aannemen, het zou anders zijn als deze uitspraak uit de mond van Van Persie zou komen.

Ik gun Jup Holland Jup wel hun huidige successen, van mij mogen ze gerust wereldkampioen worden, misschien waait er van hun enthousiasme dan ook wel iets de grens over, zodat het voetbal hier ook wat heropleeft.

Vroeger waaiden er een paar van hun topspelers over (genre Mulder, maar vooral Rensenbrik, Haan Tahamata,...) zodat ons clubvoetbal ongekende hoogdagen vierde, maar daar zou ik nu niet meer op rekenen, toch...
En voor het overige, Belgen en Vlamingen die enthousiast worden van Nederlandse successen, dat zal toch altijd een minderheid blijven, vrees ik...
En het is nog altijd afwachten wat het gaat worden. Nederland is al zeer vaak het land van "net niet" geweest, remember Rensebrink in die laatste minuut in de finale '78 tegen Argentinië op de paal, en erna weggespeeld in de verlengingen... We zien wel...


03 Jul 2010, 10:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Wereldbeker 2010
salvador schreef:
Verbechio schreef:
Suarez beslist hier achteraf gezien de 1/4 finale in hun voordeel Afbeelding

Hij kan nog altijd gaan volleyballen ook :D

Moest ik Maaseik zijn, ik zou dat blok van Uruguay kopen, daar komt geen bal doorheen...

Eerlijk gezegd, dit was tot nu toe toch dé match van het WK.
Ik vind het spijtig voor Ghana en heel Afrika, echt waar, maar die emoties, man...
En die Gyan, eerst die penalty in e slotseconde op de lat, en dan toch zijn verantwoordelijkheid nemen en die eerste uit de reeks gewoon in de winkelhaak schilderen. Om kippenvel te krijgen... En dan blijkt dat het momentum voorbij is: het was die eerste die er in moest... Je zou voor minder ontroostbaar zijn!
En dan El Loco, met wat een flair hij die beslissende strafschop in het midden van die goal stift...
Om duimen en vingers van af te likken...
Maar blijkbaar is het nog geen tijd voor Afrika, spijtig...

Het mocht dan wel is gaan tijd worden op tees WK. Buiten nen Algerijn dat op nen lichtmast was gekropen en een goal van enen waarbij zijnen naam recht uit nen vlaamse schlaeger komt, lijk Tshabalalalala, was er nu nog nie veel gebeurd.

Wel sterk van diejen Gyan inderdaad.Lossekes in de winkelhaak.


03 Jul 2010, 11:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Wat een match van de Duitsers !!! Pluisje (Maradonna) terug naar huis, en dat mede door een "ballenjongen" nl. Muller, het kan toch raar lopen in voetbal hé.

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


03 Jul 2010, 18:01
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Wereldbeker 2010
en Spanje ook door
en dan maar theorïen over hoe het kwam dat er minder Europese ploegen id kwartfinales zaten dan anders
omdat het winter in Afrika was ed...
en 3 van de 4 ploegen zijn nu Europees id halve finale's ;)


03 Jul 2010, 22:38
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Wereldbeker 2010
iendrachtlovers schreef:
Wat een match van de Duitsers !!! Pluisje (Maradonna) terug naar huis, en dat mede door een "ballenjongen" nl. Muller, het kan toch raar lopen in voetbal hé.



't Von Rundstedt offensiv es presies begost ; ze kwoamen in den toid oek van alle kanten (en flanken)


04 Jul 2010, 9:40
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Wereldbeker 2010
De afdeling Urologie van het AMC is al enkele weken bezig met een onderzoek naar de gemiddelde penislengte in Nederland.

Men heeft hiervoor alle mannen in 4 categorieën ingedeeld:
1. Normale range in lengte (> 15 cm. in erectie)
2. Korter dan 15 cm. (in erectie)
3. Korter dan 10 cm. (in erectie)
4. Korter dan 05 cm. (in erectie)
Omdat het voor veel mannen moeilijk is om er voor uit te komen, dat de lengte van hun penis onder het gemiddelde is, heeft men een tekort aan deelnemers bij het onderzoek.

Men doet hiervoor nu de volgende oproep, om mannen actief te kunnen benaderen voor deelname aan dit belangrijke onderzoek.

"Willen alle mannen met een penislengte van minder dan 15 cm. (in erectie toestand), de komende weken rondrijden met één oranje vlaggetje aan hun auto.
En willen alle mannen met een penislengte van minder dan 10 cm. (in erectie toestand), de komende weken rondrijden met twee of meer oranje vlaggetjes aan hun auto.
Mannen die een penislengte van minder dan 5 cm. (in erectie toestand) hebben mogen volledig in het oranje gekleed lopen. Alvast heel hartelijk dank voor deelname aan dit onderzoek"

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


05 Jul 2010, 16:23
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Wereldbeker 2010
(y) :plat: Das pas een goeiken.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


05 Jul 2010, 18:14
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10
Berichten: 507
Leeftijd: 48
Locatie: Apeldoorn
WLM: agovvapeldoorn@hotmail.com
Bericht Re: Wereldbeker 2010
1986 is al even geleden of niet .. ? :fuck: :D Zou wel wat zijn, de vorige 2 finales heb ik niet mogen meemaken. Hopelijk winnen we vanavond van Uruguay al denk ik niet dat het zo gemakkelijk gaat als sommige "experts" ons doen willen geloven

_________________
clubloos....


06 Jul 2010, 10:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Wereldbeker 2010
De buurman schreef:
1986 is al even geleden of niet .. ? :fuck: :D Zou wel wat zijn, de vorige 2 finales heb ik niet mogen meemaken. Hopelijk winnen we vanavond van Uruguay al denk ik niet dat het zo gemakkelijk gaat als sommige "experts" ons doen willen geloven



in 1974 was eir wereldploeg oek te klein tegen (Der Bomber von)der Mannschaft .
Cruyffie met zen groeite mulle op zennen bek


06 Jul 2010, 11:44
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10
Berichten: 507
Leeftijd: 48
Locatie: Apeldoorn
WLM: agovvapeldoorn@hotmail.com
Bericht Re: Wereldbeker 2010
1978 zonder cruijff en van hanegem ook de finale.

Voetbal wat Oranje nu speelt heeft maar 1 doel en dat is wereldkampioen worden. Geen typisch Hollandse school maar resultaatvoetbal. Het doel heiligt der middelen

_________________
clubloos....


06 Jul 2010, 12:07
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Wereldbeker 2010
En toch heeft de "underdoug" meer kans om door te gaan en in dit geval heet die underdoug Uruguay.

Iedereen gaat er al vanuit dat Nederland die finale haalt ... gevaarlijk ... erg gevaarlijk

En dan in de finale verliezen van Spanje of Duitsland is toch ook jammer, niet ?


06 Jul 2010, 12:43
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Ik hoop dat "die kezen" op hun bek gaan.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


06 Jul 2010, 18:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Wereldbeker 2010
DavidSeal schreef:
Ik hoop dat "die kezen" op hun bek gaan.

Ik hoop mee!


06 Jul 2010, 18:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5752
Bericht Re: Wereldbeker 2010
mie toe. :D


06 Jul 2010, 18:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 423 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst