Denderleeuw - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 21
 Denderleeuw 
Auteur Bericht
Volgend jaar 3de klas en alles op een hoopke spelen.
*poipeplekker droomt weg* :kwijl: :fluit:

Onder de eindronde heb ik nu een streep getrokken, we kunnen de klok toch niet terugdraaien (net zomin als jullie dat kunnen). Ik zie het zitten voor volgend seizoen.


17 Mei 2005, 21:18
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3901
Leeftijd: 46
poipeplekker schreef:
Volgend jaar 3de klas en alles op een hoopke spelen.
*poipeplekker droomt weg* :kwijl: :fluit:

Onder de eindronde heb ik nu een streep getrokken, we kunnen de klok toch niet terugdraaien (net zomin als jullie dat kunnen). Ik zie het zitten voor volgend seizoen.


Tja, wij ook :fluit:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


17 Mei 2005, 21:19
Mja, er zal toch serieuze versterking moeten bijkomen zenne, want ik peis dat volgend seizoen de verschillen in 3de A nog kleiner zullen zijn. Lyra, Evergem en misschien ook nog Wevelgem weg, dat zijn 3 van de 4 zwakke broertjes minder (Bornem is de andere), Doornik en Willebroek zullen geen meelopers zijn. Als ik Garré hoor zeggen dat er slechts nog ne man of 2 bijkomt, dan peis ik dat dienen 3de klasse grandioos onderschat.


17 Mei 2005, 21:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
poipeplekker schreef:
Mja, er zal toch serieuze versterking moeten bijkomen zenne, want ik peis dat volgend seizoen de verschillen in 3de A nog kleiner zullen zijn. Lyra, Evergem en misschien ook nog Wevelgem weg, dat zijn 3 van de 4 zwakke broertjes minder (Bornem is de andere), Doornik en Willebroek zullen geen meelopers zijn. Als ik Garré hoor zeggen dat er slechts nog ne man of 2 bijkomt, dan peis ik dat dienen 3de klasse grandioos onderschat.


Diejen onderschat alles, zelfs z'n supporters, maar daar zou hij zich wel eens zwaar kunnen aan mispakken :grijns: :boks:


17 Mei 2005, 21:29
Mja, ik hoop echt dat jullie van diene gast af geraken en dat er iemand zal overnemen met een echt Eendracht-hart en verstand van voetbal. Ik heb zo de indruk dat den Eendracht Garrés pronkstuk naar de buitenwereld toe is en dat hij juist voldoende doet om jullie in leven te houden, maar niet meer dan dat.


17 Mei 2005, 21:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Als ik Garré hoor zeggen dat er slechts nog ne man of 2 bijkomt, dan peis ik dat dienen 3de klasse grandioos onderschat.


Ne man of 2 derbij en we weten van welk niveau de aankopen van Garré zijn, maar hou er dan ook nog eens rekening bij dat met Masina, Sas (waarschijnlijk en gelijk heeft hij) en Reigel 3 van je 4 sterkhouders zouden vertrekken (Seminck is de andere), dan kan je dus volgend seizoen al content zijn da ge een rustig seizoen meemaakt. Ik ben al curieus wa zever we nu gaan moeten lezen in de brief die ze naar de abbonnees gaan sturen.


17 Mei 2005, 22:18
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
witzwet schreef:
Och, t'is nog nie over he poip. Winnen tegen Sprimont en hopen da Virton geen licentie krijgt (of Dessel wordt ingetrokken) dan zijn jullie medestijgers.


Er moeten minstens nog 2 ploegen alleszins naast een licentie grijpen vooraleer Denderleeuw kan promoveren, want als Virton ernaast pakt, spelen gewoon zowel Wezet als OH Leuven volgend seizoen in tweede.


17 Mei 2005, 22:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bartos schreef:
[..]



Er moeten minstens nog 2 ploegen alleszins naast een licentie grijpen vooraleer Denderleeuw kan promoveren, want als Virton ernaast pakt, spelen gewoon zowel Wezet als OH Leuven volgend seizoen in tweede.


Wie zegt er dat het grote Eendracht Aalst niet heropgevist zal worden ??? :grijns:


18 Mei 2005, 8:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Oilsjt Vaneigest schreef:
[..]



Wie zegt er dat het grote Eendracht Aalst niet heropgevist zal worden ??? :grijns:


Het grote Eendracht Aalst ???

Das al een poar joar gelejen zenne

_________________
Proud member " den natten toeig"


18 Mei 2005, 12:46
Jeroen op sport25 schreef:

Sorry hé, maar er stond daar 20 man van Denderleeuw me centen te smijten en rochelen naar die spelers da het niemeer proper was. Sterchele heeft hier op gereageerd, mor Als ik van OHL zou zijn, we winnen en de supporters van FCD zitten naar u te rochelen, zou ik ze ook is ferm in hun gezicht uitlachen..


Aan zij die vorige zondag naar FCD-OHL geweest zijn: kunnen jullie dit bevestigen? Ik heb hiervan niets gezien, en ik niet alleen. Het betreft de reactie van Sterchele na de 1-1. Is Sterchele verbaal of op enerlije manier op de korrel genomen geweest nog voor hij de 1-1 scoorde? Was zijn reactie terecht?


18 Mei 2005, 16:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
poipeplekker schreef:
[..]



Aan zij die vorige zondag naar FCD-OHL geweest zijn: kunnen jullie dit bevestigen? Ik heb hiervan niets gezien, en ik niet alleen. Het betreft de reactie van Sterchele na de 1-1. Is Sterchele verbaal of op enerlije manier op de korrel genomen geweest nog voor hij de 1-1 scoorde? Was zijn reactie terecht?


Volgens mij werd door de FC-aanhang niks geroepen of gezongen aan het adres van Sterchele....
Ik vond zijn reactie voor de thuistribune dan ook wel wa overdreven... maar aan den andere kant wordt bij elk doelpunt in een voetbalwedstrijd gevierd. En als da toevallig aan de kant van de tegenpartij is, tja dan werkt da voor die tegenparty altijd uitdagend...

Maar om dus op u vraag te antwoorden.. neen niks speciaals gehoord of gezien..


18 Mei 2005, 17:11
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
poipeplekker schreef:
[..]



Aan zij die vorige zondag naar FCD-OHL geweest zijn: kunnen jullie dit bevestigen? Ik heb hiervan niets gezien, en ik niet alleen. Het betreft de reactie van Sterchele na de 1-1. Is Sterchele verbaal of op enerlije manier op de korrel genomen geweest nog voor hij de 1-1 scoorde? Was zijn reactie terecht?


jongen, hoeveel man stond er rond die spelersingang ? En ik heb rochels zien vliegen, en ne supporter naast mij heeft inkelgeld naar ginder gegooid.


18 Mei 2005, 17:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Jeroen schreef:
[..]



jongen, hoeveel man stond er rond die spelersingang ? En ik heb rochels zien vliegen, en ne supporter naast mij heeft inkelgeld naar ginder gegooid.


Heb ik nie gezien, mor de mens kan nie alles zien hé :grijns:


18 Mei 2005, 17:25
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Tisda, en den anderen is daar direct door op zen tenen getrapt. Op EA heb ik vant seizoen al veel erger dingen gezien zé, daar ni van


18 Mei 2005, 17:28
Jeroen schreef:
[..]



jongen, hoeveel man stond er rond die spelersingang ? En ik heb rochels zien vliegen, en ne supporter naast mij heeft inkelgeld naar ginder gegooid.


Op het forum van sport25 zit je bij hoog en bij laag te beweren dat Sterchele reageerde op provocaties van thuissups die op OHL-spelers zouden gespuwd en met geld gegooid hebben VOOR dat de 1-1 viel, terwijl er gewoon niet de minste provocatie was van FCD-kanrt. Nu haal je iets aan dat na de match gebeurd is, oa dat gefrustreerde FCD-fans Sterchele zaten op te wachten aan de supporterstunnel, terwijl ik daar ook geen rochels en geld zien vliegen heb en ik stond er met mijn neus op. Wat is het nu feitelijk? :hmm: Mij kan het niet schelen dat er ongeregeldheden aangekaart worden, graag zelfs, maar ge moet ons niet zitten zwart maken met zaken die niet kloppen. PUNT.


18 Mei 2005, 18:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst