Boeren kampioen - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Boeren kampioen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
[..]



Dan supporter ik voor 0-0 en een schijtmatch :grijns: .
met al die kakkers kan dat niet moeilijk zen :haha:


19 Mei 2005, 13:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
in de tijd met die affaire met blavier was verschueren kinesist bij eendracht aalst en werd ook gestraft.hij mocht nooit meer op een voetbalveld komen.dat was de eerste hooligan van belgie!!!!


19 Mei 2005, 17:51
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 0:32
Berichten: 48
Locatie: Erpe-Mere
Bartos schreef:
[..]
Meer een schijtploeg dan die dikkenekken kan je toch niet zijn, en genen enkele supporter daar waar ge ook maar in de verste verte mee over voetbal kunt klappen.


Naast 3/4 wit-zwart, is mijn hart ook zeker 1/4 paars-wit. Dat Brugge de club van het volk zou zijn (als sommige hier beweren), is natuurlijk je reinste onzin, de 25.000 in het stadion van Sporting is geen volk zeker? :ooo: Goals als gisteren, Wilhelmsson-Aruna, dat zie je enkel in Anderlecht in België. Ik vind trouwens dat Aalst geen club van werkersvoetbal moet zijn. We proberen het misschien nu maar het lukt niet omdat er geen talent is. Ik zie Aalst eerder verwand met Anderlecht dan met Club, alleen wat kleiner, frivoler en minder op prestatie gericht. Daarom ook het belang van de jeugd hier, er moeten weer talenten doorstromen.
En Bartos, je kan met evenveel of even weinig A'lecht als Brugge-supporters over voetbal praten. :no: Ik denk persoonlijk meer met A'lecht fans ma ale ;)

_________________
There's only one way of life, and that's your own, and Iendracht.
Anti-fusie.


22 Mei 2005, 18:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Skylark schreef:
[..]



Naast 3/4 wit-zwart, is mijn hart ook zeker 1/4 paars-wit. Dat Brugge de club van het volk zou zijn (als sommige hier beweren), is natuurlijk je reinste onzin, de 25.000 in het stadion van Sporting is geen volk zeker? :ooo: Goals als gisteren, Wilhelmsson-Aruna, dat zie je enkel in Anderlecht in België. Ik vind trouwens dat Aalst geen club van werkersvoetbal moet zijn. We proberen het misschien nu maar het lukt niet omdat er geen talent is. Ik zie Aalst eerder verwand met Anderlecht dan met Club, alleen wat kleiner, frivoler en minder op prestatie gericht. Daarom ook het belang van de jeugd hier, er moeten weer talenten doorstromen.
En Bartos, je kan met evenveel of even weinig A'lecht als Brugge-supporters over voetbal praten. :no: Ik denk persoonlijk meer met A'lecht fans ma ale ;)


Reken eens uit in hoeveel matchen Anderlecht een penalty kreeg ??? :fluit:


23 Mei 2005, 14:01
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 0:32
Berichten: 48
Locatie: Erpe-Mere
Oilsjt Vaneigest schreef:
[..]



Reken eens uit in hoeveel matchen Anderlecht een penalty kreeg ??? :fluit:

Dat is zeker waar, het zijn er misschien enkele teveel, maar ook Standard bvb is er voor gekend. Daar kan ik wel niet echt iets aan doen :grijns: Maar uw opmerking heeft niets met mijn vorige post te maken natuurlijk.
Het is de stijl van het huis dat mij aanspreekt: academisch voetbal. Maar als Iendrachter ben ik makkelijk kritisch, ook tegenover Sporting.

_________________
There's only one way of life, and that's your own, and Iendracht.

Anti-fusie.


23 Mei 2005, 17:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
aanvallend en technisch voetbal resultaart nu ook eenmaal in meer penalty's in uw voordeel hé... hoeveel hebben wij er gehad vant jaar ? idd amper, als ge niet voor de goal komt, kunde ze niet krijgen...


23 Mei 2005, 20:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14
Berichten: 1736
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Website: http://www.iendracht.be
WLM: bram.keppens@telenet.be
Placietjen schreef:
aanvallend en technisch voetbal resultaart nu ook eenmaal in meer penalty's in uw voordeel hé... hoeveel hebben wij er gehad vant jaar ? idd amper, als ge niet voor de goal komt, kunde ze niet krijgen...


Ge moet ze dan ook nog binnenschieten é :dom:

_________________
IENDRACHT 4-EVER


23 Mei 2005, 20:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst