Boeren kampioen - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Boeren kampioen 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
ik heb nx gezegd :D


17 Mei 2005, 13:13
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
s@té schreef:
[..]



voor mij ook, die reporter op de radio zei zelf, bij momente worden die 27.000 van Brugge hier vocaal overklast door die 3.000 van Anderlecht, dus ja..
mss was die reporter niet objectief da zou nu ook kunne natuurlijk :D


Ik heb de match gezien en ik kan zeggen dat enkel bij de 2-2 het eventjes stil werd aan Brugse kant.
De populariteit van club kan je ook niet wegsteken, de meeste abo's, de meeste fankaarte (voor wat dit waard is natuurlijk).
Een ploeg die weet hoe ze met de pers moeten omgaan, die alles binnenkamers houden wat je van de "elite" van Anderlecht niet kan zeggen.
Het spel van club zou niet spectaculair genoeg zijn, precies of Anderlecht hun spel dit jaar was zo uitzonderlijke. En qua uitstraling... als je 0 op 18 haalt in CL kan je moeilijk van uitstraling spreken natuurlijk...


17 Mei 2005, 13:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Spijtig da we weer dezelfde kloefkappers in de CL gaan zien (zowel die boeren als die dikkenekken)... Zou graag eens Standard of zo gezien hebben.
Michel Verschueren stapte trouwens na de match doodkalm door een kudde Brugge-supporters, het schijnt da ge zijn kostumeken kon uitwringen van 't bier :grijns:


17 Mei 2005, 14:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
tympanum2 schreef:
Spijtig da we weer dezelfde kloefkappers in de CL gaan zien (zowel die boeren als die dikkenekken)... Zou graag eens Standard of zo gezien hebben.
Michel Verschueren stapte trouwens na de match doodkalm door een kudde Brugge-supporters, het schijnt da ge zijn kostumeken kon uitwringen van 't bier :grijns:
ge moogt er van zeggen wat ge wilt, maar das toch nen mens met ballen aan zen lijf ! Mijn pa heeft diene nog gekend als prefect opt VTI, schijnt dat dat geene simpelen was :o


17 Mei 2005, 14:42
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
placietjen schreef:
[..]

ge moogt er van zeggen wat ge wilt, maar das toch nen mens met ballen aan zen lijf ! Mijn pa heeft diene nog gekend als prefect opt VTI, schijnt dat dat geene simpelen was :o


amai nog ni, keb da is een reportage van gezien, kzou ni geiren emme da da mijnen baas is ze :grijns:


17 Mei 2005, 14:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Romario schreef:
[..]



Ik heb de match gezien en ik kan zeggen dat enkel bij de 2-2 het eventjes stil werd aan Brugse kant.
De populariteit van club kan je ook niet wegsteken, de meeste abo's, de meeste fankaarte (voor wat dit waard is natuurlijk).
Een ploeg die weet hoe ze met de pers moeten omgaan, die alles binnenkamers houden wat je van de "elite" van Anderlecht niet kan zeggen.
Het spel van club zou niet spectaculair genoeg zijn, precies of Anderlecht hun spel dit jaar was zo uitzonderlijke. En qua uitstraling... als je 0 op 18 haalt in CL kan je moeilijk van uitstraling spreken natuurlijk...


Tja, Brugge - Anderlecht, het zal altijd een spel blijven he, ik ben eigenlijk vooral een Anderlecht hater, vandaar misschien mijn voorkeur voor Club Brugge. Hoewel zelfs Anderlecht supporters er niet om heen kunnen dat Club het de laatste jaren in België heel goed doet. Europees blijven ze echter sukkelen...


17 Mei 2005, 15:08
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Verschueren is misschien iemand die iets kan, maar hij waant zich onkwetsbaar, anders doede zo iets ni.
En gasten die zich onkwetsbaar en onmisbaar voelen, da zen de gevaarlijkste (maar ni de intelligentste vrees ek). Mijne pa eit em trouwens uk nog gekend als prefect in 't VTI zoals die van u, Placietje


17 Mei 2005, 20:31
placietjen schreef:
populair ? 'k weet ook niet waar ge dat haalt ze... voor mij blijft Anderlecht club met het meeste uitstraling in België en dat zal nog heel lang zo blijven.


Voor ene keer moet ik u gelijk geven.


19 Mei 2005, 11:19
Qua uitstraling in Europa -voor zover dat een Belgische ploeg dat nog heeft- zal Anderlecht een voetje voor hebben op Club, maar qua populariteit in België ben ik toch zeker dat de rollen omgekeerd zijn. Club is de ploeg van 't volk en ik denk dat veel mensen zich kunnen vinden in het werk-,zwoegvoetbal van Club. Anderlecht is toch meer een elitaire club, meer zo voor 't sjieke volk dat peist dat het beter is dan een ander en op een ander neerkijkt. 'k Zou nooit voor die paars-witte klotehommels kunnen supporteren.


19 Mei 2005, 11:34
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
ik ben het volledig eens met de poip!
en nog iets, met uitstraling alleen wordt ge gene kampioen hé

_________________
es da ier e fistjen...


19 Mei 2005, 11:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
poipeplekker schreef:
Qua uitstraling in Europa -voor zover dat een Belgische ploeg dat nog heeft- zal Anderlecht een voetje voor hebben op Club, maar qua populariteit in België ben ik toch zeker dat de rollen omgekeerd zijn. Club is de ploeg van 't volk en ik denk dat veel mensen zich kunnen vinden in het werk-,zwoegvoetbal van Club. Anderlecht is toch meer een elitaire club, meer zo voor 't sjieke volk dat peist dat het beter is dan een ander en op een ander neerkijkt. 'k Zou nooit voor die paars-witte klotehommels kunnen supporteren.
ja, ik weet niet hoe het komt, maar op den Eendracht zie ik ook graag werkvoetbal,en het engels knokken vin ik ook het plezants om naar de kijken (veel beter dan die spaanse en italiaans grasduikers) maar ik vin dat Brugge dat zo gan anders brengt, en naar die hun voetbal kan ik echt niet kijken. :hmm:


19 Mei 2005, 11:37
Meneer is nog difficile: geef toe dat ge op den Eendracht al content zou zijn met (om het even welk) voetbal. :grijns:

'k Weet nu niet of er varianten zijn in werkvoetbal. Bij Club geven ze toch elke keer alles en maken ze hun truitje nat, bij Anderlecht enkel als de heren er zin in hebben.


19 Mei 2005, 11:39
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
'k Zou nooit voor die paars-witte klotehommels kunnen supporteren.


Ik persoonlijk zal nog eerder voor FC Bujumbura supporteren dan voor Anderlecht. Den dag dat ik daarvoor supporter, al gelijk tegen wie ze spelen, mogen ze mij wegvoeren, dan hoeft het allemaal niet. Meer een schijtploeg dan die dikkenekken kan je toch niet zijn, en genen enkele supporter daar waar ge ook maar in de verste verte mee over voetbal kunt klappen.


19 Mei 2005, 12:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
Bartos schreef:
[..]



Ik persoonlijk zal nog eerder voor FC Bujumbura supporteren dan voor Anderlecht. Den dag dat ik daarvoor supporter, al gelijk tegen wie ze spelen, mogen ze mij wegvoeren, dan hoeft het allemaal niet. Meer een schijtploeg dan die dikkenekken kan je toch niet zijn, en genen enkele supporter daar waar ge ook maar in de verste verte mee over voetbal kunt klappen.


KV MEchelen?


19 Mei 2005, 13:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Spees schreef:
[..]



KV MEchelen?


Dan supporter ik voor 0-0 en een schijtmatch :grijns: .


19 Mei 2005, 13:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst