Denderleeuw | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 21
 Denderleeuw 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Denderleeuw
Speciaal voor nuri e.d. mag ook hier deze topic niet ontbreken éh.

Ben gaan zien, Denderleeuw verdiende eigelijk door te gaan, maar voor de goal komen ze te kort. Veel volk, ma veel man van KVM dat daar was, die mannen weten toch ook ni wa doen ze :D


15 Mei 2005, 20:26
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52
Berichten: 146
Leeftijd: 44
Locatie: Aalst
K ben ook gaan zien en we moeten eerlijk zijn, Denderleeuw verdiende beter. In de 1e helft waren ze voortdurend in de aanval, zonder echt veel kansen af te dwingen, maar OHL kwam toch enkele keren goed weg. Die goal net voor de rust, tja t leek of deldaele stond te slapen, vond dat die nogal laat reageerde. De 2e goal viel eigenlijk wat te laat, t was dan echt alles of niks, maar OHL heeft me toch ook nie kunnen bekoren zenne.
Maar ze moeten niet triest zijn bij Denderleeuw, volgend seizoen hebben ze een vol huis tegen ons. :wink:


15 Mei 2005, 20:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Voila, ook ik ben just terug van Denderleeuw.
Eerlijk is eerlijk en FCD verdiende gewoon door te stoten vandaag! (weliswaar op basis van de wedstrijd van vandaag, in OHL hebbek nie gezien)

In plaats van 2-0 (en zou verdiend geweest zijn) de rust in te gaan, maken de mannen van OHL met wereldgoal :shock: de 1-1.

2de helft veel wil en inzet bij FC, nog steeds pompen of verzuipen bij OHL. Dan scoort Persoons met mooie kopslag (mag gezegd :? ) de 2-1. FC dat alles moet geven om toch die 3-1 binnen te halen, loopt op een zuiver counter van OHL en bingo 2-2 en exit eindronde.

Al bij al verdiende FC zeker meer vandaag. Maar dat is nu eenmaal voetbal...

Wat me vandaag opviel, was dat indien wij de wei inmoeten tegen FC, dat we grandioos afgaan :shock: .
Sorry gasten, mor het voetbal dat ik vandaag zag heb ik van gans het seizoen op Aalst NIET gezien.

er zal serieus moeten gekocht worden naar volgend seizoen, want qua kwaliteit loopt er bij onze buren toch wa meer dan bij ons... Het doet pijn dit te moeten toegeven, maar het is nu eenmaal zo :(


15 Mei 2005, 21:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
BVW schreef:
Voila, ook ik ben just terug van Denderleeuw.
Eerlijk is eerlijk en FCD verdiende gewoon door te stoten vandaag! (weliswaar op basis van de wedstrijd van vandaag, in OHL hebbek nie gezien)

In plaats van 2-0 (en zou verdiend geweest zijn) de rust in te gaan, maken de mannen van OHL met wereldgoal :shock: de 1-1.

2de helft veel wil en inzet bij FC, nog steeds pompen of verzuipen bij OHL. Dan scoort Persoons met mooie kopslag (mag gezegd :? ) de 2-1. FC dat alles moet geven om toch die 3-1 binnen te halen, loopt op een zuiver counter van OHL en bingo 2-2 en exit eindronde.

Al bij al verdiende FC zeker meer vandaag. Maar dat is nu eenmaal voetbal...

Wat me vandaag opviel, was dat indien wij de wei inmoeten tegen FC, dat we grandioos afgaan :shock: .
Sorry gasten, mor het voetbal dat ik vandaag zag heb ik van gans het seizoen op Aalst NIET gezien.

er zal serieus moeten gekocht worden naar volgend seizoen, want qua kwaliteit loopt er bij onze buren toch wa meer dan bij ons... Het doet pijn dit te moeten toegeven, maar het is nu eenmaal zo :(


k em u dor peis k gezien jong
;)

t was een schoon match, mijn ogen opengetrokken en zoals er al zovelen zeiden, lieje was beter.

Het verschil: Sterchele!

bij lieje was Jeroen toch wel goed te noemen, zelfs Van Waes! Kenny Verhoeven daarentegeven was niet goed.
Persoons vond ik ook niet goed, maar hij scoorde wel! (Allez zenne 1ste helft was zwak, 2de beter)

enfin ja, volgend jaar de wei in tegen Denderleeuw... en we gaan nog een pakske mogen verbetern!!!


15 Mei 2005, 22:02
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Spees schreef:
BVW schreef:
Voila, ook ik ben just terug van Denderleeuw.
Eerlijk is eerlijk en FCD verdiende gewoon door te stoten vandaag! (weliswaar op basis van de wedstrijd van vandaag, in OHL hebbek nie gezien)

In plaats van 2-0 (en zou verdiend geweest zijn) de rust in te gaan, maken de mannen van OHL met wereldgoal :shock: de 1-1.

2de helft veel wil en inzet bij FC, nog steeds pompen of verzuipen bij OHL. Dan scoort Persoons met mooie kopslag (mag gezegd :? ) de 2-1. FC dat alles moet geven om toch die 3-1 binnen te halen, loopt op een zuiver counter van OHL en bingo 2-2 en exit eindronde.

Al bij al verdiende FC zeker meer vandaag. Maar dat is nu eenmaal voetbal...

Wat me vandaag opviel, was dat indien wij de wei inmoeten tegen FC, dat we grandioos afgaan :shock: .
Sorry gasten, mor het voetbal dat ik vandaag zag heb ik van gans het seizoen op Aalst NIET gezien.

er zal serieus moeten gekocht worden naar volgend seizoen, want qua kwaliteit loopt er bij onze buren toch wa meer dan bij ons... Het doet pijn dit te moeten toegeven, maar het is nu eenmaal zo :(


k em u dor peis k gezien jong
;)

t was een schoon match, mijn ogen opengetrokken en zoals er al zovelen zeiden, lieje was beter.

Het verschil: Sterchele!

bij lieje was Jeroen toch wel goed te noemen, zelfs Van Waes! Kenny Verhoeven daarentegeven was niet goed.
Persoons vond ik ook niet goed, maar hij scoorde wel! (Allez zenne 1ste helft was zwak, 2de beter)

enfin ja, volgend jaar de wei in tegen Denderleeuw... en we gaan nog een pakske mogen verbetern!!!


wat een verrassing :roll:


15 Mei 2005, 22:06
Erg erg erg....

De best voetballende ploeg zal de eindronde niet winnen. Die kutafwerking heeft ons een gans seizoen achtervolgd. OHL, jongens toch is da 2de geëindigd in de B-reeks? Zo'n klutsers, met hun boerekoolvoetbal en lange ballen naar voor. Al moeten we de hand in eigen boezem steken.

Ter info, voor volgend seizoen: onze verdediging wordt serieus versterkt, het middenveld blijft intact, en vooraan komt de voorlijn van Atom bij. Dat zal vonken geven.

Tot noste seizoen.

PS. Bedankt voor de objectiviteit. :wink:


15 Mei 2005, 22:18
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Ben ook naar Lieje gaan zien en vond ook dat ze wel wa meer verdienden... ma ja... ge moet afwerken he! Tegen ons moet je tni zegge, wij weten da genoeg...

Vond Persoons ook ni zo goe (en ja, das zo objectief mogelijk gezegd!!!)

Ma soit, tis spijtig voor jullie, maar ergens ben ik wel blij dat we er de derby bij hebben volgend jaar. Sorry e jongens...

Vicky


15 Mei 2005, 23:18
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34
Berichten: 342
Locatie: erembodegem-aalst
Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck
WLM: katrien_goes_stimulo@hotmail.com
idd kben ook blij da we dienen derby gaan spele:)
IENDRACHT, PLOEG VAN DE DENDERSTREEK :iendracht:

_________________
IENDRACHT 4 EVER!!!!

We worde kampioen :p




:iendracht:


16 Mei 2005, 11:39
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05
Berichten: 211
Leeftijd: 48
Locatie: Affligem
Website: http://www.dirtyuncle.be
Iemand een idee waar het final is van de eindronde? zou wel eens willen gaan zien afhankelijk waar het is.


ps: its good to be back


16 Mei 2005, 18:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14
Berichten: 1736
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Website: http://www.iendracht.be
WLM: bram.keppens@telenet.be
shagual schreef:
Iemand een idee waar het final is van de eindronde? zou wel eens willen gaan zien afhankelijk waar het is.




ps: its good to be back


Zou da nie kunnen staan op de site van OHL of Wezet :?:

_________________
IENDRACHT 4-EVER


16 Mei 2005, 18:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
grote kans dat finale op het veld van kermt-hasselt gespeelt word(aldus een bericht op het forum van ohl)


16 Mei 2005, 19:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
jawatte jonges den elft van tforum is ier na den fc gaan zien! :shock: :wink:


16 Mei 2005, 21:18
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
hansken schreef:
jawatte jonges den elft van tforum is ier na den fc gaan zien! :shock: :wink:


ze hadden ook is wa volk éh ;)


16 Mei 2005, 21:18
hansken schreef:
jawatte jonges den elft van tforum is ier na den fc gaan zien! :shock: :wink:


da's normaal eh zwansken, iedereen wil wel es voetbal zien eh. :wink: (om goals te zien, moet ekik wel op een ander gaan zien, maar goed :roll: )


16 Mei 2005, 23:18
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
De best voetballende ploeg zal de eindronde niet winnen.


Ach, ik zou OH Leuven niet kansloos achten voor de finale :wink: .


17 Mei 2005, 1:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst