Denderleeuw - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 21
 Denderleeuw 
Auteur Bericht
Ik weet van wie dat bericht dat Fraggle hier gecopieerd heeft, komt: die jongen is idd niet van de slimsten. Die belachelijke onzin mag er dus afblijven, of het nu van FCVD-of Aalst-sups komt. Er heeft er bij ons trouwens ene zijn mening geventileerd over een mogelijke fusie. :hmm:


29 Jun 2005, 8:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Er heeft er bij ons trouwens ene zijn mening geventileerd over een mogelijke fusie. :hmm:


Tja, maar das een neutrale supporter, nog slechter eigenlijk het is nen Anderlechtsupporter :grijns: ; en ik veronderstel dat buitenstaanders dit toch volledig anders bekijken, dan bekijk je dat misschien iets nuchterder, maar vergeet je wel dat er bij voetbal ook emoties komen kijken.

Die maakt daar trouwens een rekensom :zot: . Die rekent dat als zowel de supporters van Lieje als die van ons blijven kijken er 15 000 supporters zijn :ooo: :ooo: :ooo: . Daar rekent hij nog 5 000 neutrale supporters bij en een stadion van 20 000 man krijgen we volgens hem mits een fusie tussen ons en Lieje probleemloos gevuld :zot: :ooo: :lachen: .


29 Jun 2005, 8:57
Ik ga er vanavond wel es kort op reageren op ons gastenboek. Compleet onrealistisch, zoals die kerel dat voorstelt. Geen enkele "echte" supporter kan op zo'n zakelijke manier redeneren, zonder emotie. Een eersteklasser in onze streek is niet langer leefbaar, hoogstens een goede (sub)topper in 2de en dat kunnen we zelf wel realiseren, zonder extra fusie. Als het er ooit van komt, is het bij mij gedaan. Ik zal aan diene gast es voorstellen wat hij er zou van vinden mocht Anderlecht met Brugge fuseren, hij zal zijn mening over die mogelijke fusie wel rap herzien. Dat zijn zo van die gasten die zitten te roepen om een fusie, maar de eersten zijn die afhaken mocht het minder gaan.


29 Jun 2005, 9:35
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Dat zijn zo van die gasten die zitten te roepen om een fusie, maar de eersten zijn die afhaken mocht het minder gaan.


Tja, hij geeft ook zelf toe noch supporter van ons noch supporter van jullie te zijn, het is dus om te beginnen al geen supporter. Ik kan als buitenstaander ook gemakkelijk zeggen dat Antwerp moet fusioneren met Beerschot of KV met Racing Mechelen. Maar als supporter weet je dat 1 + 1 niet altijd 2 is in voetbal en dat er zoveel zaken komen bij kijken, emotionele zaken ook, nooit zullen de Aalstfans meegaan naar Denderleeuw of andersom. Ik zie dan ook compleet het nut niet in van een fusie waar beide supportersclans vierkant tegen zijn.

Als wij ooit fusioneren, en zoals ik reeds zei ik hoop uit de grond van mijn hart van niet, dan zie ik ons eerder naar Meldert trekken voor dezelfde reden waarom jullie naar Atom getrokken zijn, namelijk 1 rijke geldschieter. Of in dit geval 2 dan met de broers Van Den Steen of hoe noemen ze. Maar voor mij hoeft het niet hoor, ik blijf liever voor een ploeg supporteren waarvan je de naam op 1 regel krijgt ;-) .


29 Jun 2005, 9:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Fraggle schreef:
Citeer:
Stop eens met zagen, allemaal. "Oh nee, iemand heeft op mijn piemeltje getrapt op een internetforum/gastenboek, boohoo, wat moet ik nu doen?"
Is dat dan werkelijk zo moeilijk om dat met de glimlach te negeren en verticaal te klasseren als zijnde onzin en kleuterpraat?

Ge zou denken dat het zo makkelijk is he, maar er zijn steeds mensen die zich laten verleiden tot onnozele discussies waardoor ze steeds verder uit de hand lopen.
Ikzelf reageer nooit op belachelijke posts van EA-supps. Integendeel zelfs. Mijn laatste reactie is op één van onze eigen supporters.

Code:
he vuile ajuin je zet op verkeert site kindje van aalst je moet, naar www..eaalst.be gaan daar horen je thuis met andere ajuinen als je niet doet dan komen ik oefeningenmacht tegen deinze  zien ik wat dacht je nu dat ik de ajuinen gaan steun in je droomen ik steun sk.deinze zo als in deinze met aa.gent dat aalst verloren lekker met 3-0 en die sjaal niet vergetten van fc.denderleeuw  moet soms kv.mechelen af komen
naar aalst plein van aalst de boezoeker vak met fcd en kvm en gent cl.brugge mij ons de steunen voor denderleeuw als ze niet zelf moetten spellen dan kom kvm club.brugge en gent af en lommel vaarvel e.aalst

Mja, wa moet ge daarvan denken? Het trekt op niks, maar 't is wel daardoor dat de discussies blijven duren.

Het zal hopelijk beteren als het forum er komt (er komt dus idd een forum).


Den diene van zijn vuile ajuinen heeft zijn volgende bericht gezet:

Citeer:
@ niko neee de vuile ajuin moet op eigen gastenboek gaan zeveren ze moet niet ons feestje niet afpakken he als wij verliesen of gelijk op verplassing altijd feest op de bus onderweg terug naar huis als wij winnen op verplaasing zingen wij de helle de bus tot in denderleeuw anti aalst


Wie kan dit vertalen :lachen: ? Ik vraag mij eigenlijk af hoe die er in geslaagd is zijne computer zelfs op te zetten :lachen: .


29 Jun 2005, 9:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
:haha: Zalig...

Oh jongens azu ne nest,kmoen eerlijk zijn kheb de discussie hier niet gevolgd en ook nog niet naar het gastenboek gezien,mor azu kinderachtig... :hmm:
Pfff kunnen we ni gewoon gelijk vroeger met Bawa en poipeplekker in de FCD-Kak topic gelijk vroeger verder doen :lachen: da waren de tijden...

_________________
Afbeelding


29 Jun 2005, 11:50
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Nu weten we alleszins hoe den bus van Lieje genoemd wordt, de hellebus :lachen: .


29 Jun 2005, 11:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Is diene zever over die ploeg nu nog niet gedaan? Als jullie geband worden op het FC forum (wat zoek je daar trouwens al???), ban dan hier iedereen van FC, het leven kan toch zo simpel zijn.

Ga en leef verder in tweestrijd.


29 Jun 2005, 16:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
he vuile ajuin je zet op verkeert site kindje van aalst je moet, naar http://www..eaalst.be gaan daar horen je thuis met andere ajuinen als je niet doet dan komen ik oefeningenmacht tegen deinze zien ik wat dacht je nu dat ik de ajuinen gaan steun in je droomen ik steun sk.deinze zo als in deinze met aa.gent dat aalst verloren lekker met 3-0 en die sjaal niet vergetten van fc.denderleeuw moet soms kv.mechelen af komen
naar aalst plein van aalst de boezoeker vak met fcd en kvm en gent cl.brugge mij ons de steunen voor denderleeuw als ze niet zelf moetten spellen dan kom kvm club.brugge en gent af en lommel vaarvel e.aalst



:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: POst van et joar !!!!!!!!!
Wa ? Ikke makkak !! Ik volge skool al 5 maant om te kun klap gellek de Belg. Ikke leef op kap van OCMW Denderleeuw; ikke krijg ieder week ticket om ermee om de 14 daag naar voetbal te zien. Ikke nu internethool, ikke sla op bakkes vanop afstand. :boks:

_________________
Proud member " den natten toeig"


29 Jun 2005, 17:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
geef die gwn geen aandacht! as gij ni op hun gb zit zoude ze da ook ni kunne zegge!

laat die mongoolen doen, ze zullen et nooit lere :hmm:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


29 Jun 2005, 18:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
hansken schreef:
geef die gwn geen aandacht! as gij ni op hun gb zit zoude ze da ook ni kunne zegge!

laat die mongoolen doen, ze zullen et nooit lere :hmm:


Verschoeining beste vrienjd ik zit doar nie te stoken, der zoin der ier andere dat da onder moine vroegere nick wel doen. Mor ja das weeral iet anders.

_________________
Proud member " den natten toeig"


29 Jun 2005, 18:20
Dirk schreef:
hansken schreef:
geef die gwn geen aandacht! as gij ni op hun gb zit zoude ze da ook ni kunne zegge!

laat die mongoolen doen, ze zullen et nooit lere :hmm:


Verschoeining beste vrienjd ik zit doar nie te stoken, der zoin der ier andere dat da onder moine vroegere nick wel doen. Mor ja das weeral iet anders.


Inderdaad, Dirk: sommigen vergeten hier maar al te graag dat er hier evengoed mongolen zitten dan bij ons. DIE mongolen zullen het idd nooit leren, zwansken. :hmm:


29 Jun 2005, 18:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Die zitten der idd oeveraal.
Der zoin der veel da nie weten vér wa een forum es. Nie allién om a ploeg op te hemelen zenne. Kritiek, sorry gegronde kritiek moe kennen !
Mor as ge al ne kiér kritiek geeft zejje al rap ne salongsupporter en dergeloike.
Vér moi moeget azoe oeik nie miér zenne. Messchien doarom dak niks nie miér post de lesten toid. :fluit:

_________________
Proud member " den natten toeig"


29 Jun 2005, 19:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
poipeplekker schreef:
Dirk schreef:
hansken schreef:
geef die gwn geen aandacht! as gij ni op hun gb zit zoude ze da ook ni kunne zegge!

laat die mongoolen doen, ze zullen et nooit lere :hmm:


Verschoeining beste vrienjd ik zit doar nie te stoken, der zoin der ier andere dat da onder moine vroegere nick wel doen. Mor ja das weeral iet anders.


Inderdaad, Dirk: sommigen vergeten hier maar al te graag dat er hier evengoed mongolen zitten dan bij ons. DIE mongolen zullen het idd nooit leren, zwansken. :hmm:


over da zwansken houd u bakkes maar, of zulle we vandejaar is kijke me dender-eendracht??? :boks:

ik had het me die mongoolen dus vooral op die coolerds die amper kunne schrijve as ze personen proberen uit te make!

khad het dus ni persoonlijk op u eh dirk ma die ge sloeg op de mense die daar zaten te 'kijken' op die gb's :-)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


29 Jun 2005, 20:11
hansken schreef:
over da zwansken houd u bakkes maar, of zulle we vandejaar is kijke me dender-eendracht??? :boks:


Altijd indrukwekkend :lachen:

Werk je frustratie na de match maar op de hekkens af, als de grote mensen van Aalst en FCVD tesamen een pintje gaan drinken. :coolen:


29 Jun 2005, 20:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst