Denderleeuw - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21
 Denderleeuw 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Oilsjt Vaneigest schreef:
Vijf ? aan wie had je gedacht ???


We hebben maar 2 centrale verdedigers in de kern, Van Geem en Seminck mogen dus niet uitvallen. Met Coppens zit er maar 1 potentiele verdedigende middenvelder (en dan nog) in de kern, die mag ook niet uitvallen. Maar 2 spitsen die naam waardig in de kern, Lecomte en De Langhe mogen dus niet uitvallen. En aangezien Sulmon nog nooit in de eerste ploeg speelde, zou ik ook liever De Moor niet zien uitvallen. En eigenlijk mogen ook Mathijs (rechts back, enige alternatief is Coppens die we dan weer op middenveld nodig hebben) en Alippio (back links, enige alternatief is Cordier, die geen back links is en die we waarschijnlijk ook op middenveld zullen nodig hebben) niet uitvallen. Ik tel dus al 8 spelers waarvan we een afwezigheid nauwelijks of niet kunnen opvangen.


01 Jul 2005, 12:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Waar ik wel absoluut zeker van ben, is dat er bij ons beduidend meer talent, ervaring en kwaliteit loopt dan bij jullie. En wees gerust: jullie smalle kern en lacunes gaan jullie serieus zuur opbreken.


Inderdaad, dat er bij jullie op papier een sterkere kern staat dat zal hier wel door niemand ontkend worden, daar kan je gewoon niet naast kijken.
Ik zal dan ook in alle eerlijkheid al lang content zijn met een rustig zorgeloos seizoen in de middenmoot en een goed resultaat in de 2 matchen tegen jullie.


01 Jul 2005, 12:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14
Berichten: 1736
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Website: http://www.iendracht.be
WLM: bram.keppens@telenet.be
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:
Waar ik wel absoluut zeker van ben, is dat er bij ons beduidend meer talent, ervaring en kwaliteit loopt dan bij jullie. En wees gerust: jullie smalle kern en lacunes gaan jullie serieus zuur opbreken.


Inderdaad, dat er bij jullie op papier een sterkere kern staat dat zal hier wel door niemand ontkend worden, daar kan je gewoon niet naast kijken.
Ik zal dan ook in alle eerlijkheid al lang content zijn met een rustig zorgeloos seizoen in de middenmoot en een goed resultaat in de 2 matchen tegen jullie.


Eerlijk gezegd vrees ik een beetje voor dat zorgloos seizoen en voor de wedstrijden tegen FC denderdingens. Als er paar blessures optreden dan zitten we diep in de shit zenne maarja dat beseffen ze wss weer niet é ... Maar op het einde van vorig seizoen hadden we zo een beetje hetzelfde probleem é. We moesten strijden tegen de degradatie tegen met een halve reserveploeg en nen hoop gasten die we geleend hadden!

_________________
IENDRACHT 4-EVER


01 Jul 2005, 12:57
Bartos schreef:
Ik vraag me eigenlijk af of er nu qua veiligheid iets gaat veranderen in derde. Ik bedoel zouden bengaals vuur en zo weer toegelaten worden, want in derde mocht da toch enkele seizoenen geleden dacht ik.


Vorig seizoen hebben wij hier ook es getest hoe ver we konden gaan: bengaals vuurwerk is hier rap afgevoerd. Op verplaatsing daarentegen deden we ons goesting, nauwelijks reactie op gehad.


01 Jul 2005, 13:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Vorig seizoen hebben wij hier ook es getest hoe ver we konden gaan: bengaals vuurwerk is hier rap afgevoerd. Op verplaatsing daarentegen deden we ons goesting, nauwelijks reactie op gehad.


En hekkens op het plein werpen (remember Francs Borains) of na de match het plein oplopen (remember zowat elke uitoverwinning) :grijns: ?


01 Jul 2005, 13:11
Om nog es op de sterkte van de reeks terug te komen: neem nu Wetteren, een "onbeduidend" ploegje dat op papier nauwelijks indruk maakt. Wel, die waren eigenlijk compleet onvoorspelbaar en dat met een erg matige ploeg. Nu is daar Staelens en Van Laere bijgekomen, en dat is dus zo'n typisch moeilijk te manoeuvreren ploegje zoals er zoveel zijn in 3de A (ik denk maar aan RC Waregem, Maldegem, noem maar op). Ik zeg het: onderschat de reeks maar niet!


01 Jul 2005, 13:13
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:
Vorig seizoen hebben wij hier ook es getest hoe ver we konden gaan: bengaals vuurwerk is hier rap afgevoerd. Op verplaatsing daarentegen deden we ons goesting, nauwelijks reactie op gehad.


En hekkens op het plein werpen (remember Francs Borains) of na de match het plein oplopen (remember zowat elke uitoverwinning) :grijns: ?


Dat probleem zal zich wellicht niet stellen zeker?

:grijns:

Mja, ik denk dat de meesten jullie als een risicoploeg zullen beschouwen, met alle nodige maatregelen vandien.


01 Jul 2005, 13:14
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:
Vorig seizoen hebben wij hier ook es getest hoe ver we konden gaan: bengaals vuurwerk is hier rap afgevoerd. Op verplaatsing daarentegen deden we ons goesting, nauwelijks reactie op gehad.


En hekkens op het plein werpen (remember Francs Borains) of na de match het plein oplopen (remember zowat elke uitoverwinning) :grijns: ?


Dat probleem zal zich wellicht niet stellen zeker?

:grijns:

Mja, ik denk dat de meesten jullie als een risicoploeg zullen beschouwen, met alle nodige maatregelen vandien.


Ze zeggen altijd dat hoe langer die uitoverwinning uitblijft, hoe korter je er bij zit, wij moeten dus wel heel kort bij een uitoverwinning zitten :grijns: .


01 Jul 2005, 13:18
Het zal nog even wachten worden, Bartos. Misschien dat jullie na komend seizoen op het veld van Lebeke-Aalst op een diefje kunnen gaan winnen. :grijns:


01 Jul 2005, 13:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Het zal nog even wachten worden, Bartos. Misschien dat jullie na komend seizoen op het veld van Lebeke-Aalst op een diefje kunnen gaan winnen. :grijns:


Wat zou er eigenlijk mooier zijn dan onze langverwachte uitoverwinning op het veld van Denderleeuw te gaan behalen :grijns: ? Gewoon eventjes een statement zetten dat we nog niet dood zijn ;-) .


01 Jul 2005, 13:23
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:
Het zal nog even wachten worden, Bartos. Misschien dat jullie na komend seizoen op het veld van Lebeke-Aalst op een diefje kunnen gaan winnen. :grijns:


Wat zou er eigenlijk mooier zijn dan onze langverwachte uitoverwinning op het veld van Denderleeuw te gaan behalen :grijns: ? Gewoon eventjes een statement zetten dat we nog niet dood zijn ;-) .


Bwa, als jullie van plan zijn om onze stip nog es uit te graven, kunnen we die put misschien gewoon zo laten en jullie er na de match gewoon induwen. :kwijl:

Twee maal tegen ons winnen, om dan met 6 punten naar 4de te zakken en wij met 6 verliespunten promoveren naar 2de. :grijns:


01 Jul 2005, 13:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Twee maal tegen ons winnen, om dan met 6 punten naar 4de te zakken en wij met 6 verliespunten promoveren naar 2de. :grijns:


6 op 6 om wij er met 1 punt overschot in te blijven en jullie 1 punt tekort te komen voor de promotie :grijns: .


01 Jul 2005, 13:27
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:
Twee maal tegen ons winnen, om dan met 6 punten naar 4de te zakken en wij met 6 verliespunten promoveren naar 2de. :grijns:


6 op 6 om wij er met 1 punt overschot in te blijven en jullie 1 punt tekort te komen voor de promotie :grijns: .


Wat had je hiervan gedacht:

laatste speeldag FCVD-Aalst, wij de week ervoor zeker van titel/eindronde en jullie nog moeten winnen om in 3de te blijven...pom pom :boris:

Bij elk doelpunt van FCVD weergalmt door ons stadion: The Doors - This is the end... :kwijl:

of de tune van Neighbours: Neighbours, everybody needs good neighbours... :lachen:


01 Jul 2005, 13:29
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Wat had je hiervan gedacht:

laatste speeldag FCVD-Aalst, wij de week ervoor zeker van titel/eindronde en jullie nog moeten winnen om in 3de te blijven...pom pom :boris:

Bij elk doelpunt van FCVD weergalmt door ons stadion: The Doors - This is the end... :kwijl:


Ik zou het nog mooier stellen dan: jullie moeten in die match ook nog winnen om kampioen te spelen, kwestie van het echt op leven en dood te maken. Dat zou dus echt te neig zijn hé :grijns: .


01 Jul 2005, 13:35
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
of de tune van Neighbours: Neighbours, everybody needs good neighbours... :lachen:


:lachen:


01 Jul 2005, 13:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst