Denderleeuw - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21
 Denderleeuw 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Die zullen hun handen al genoeg vol hebben om jullie als varkens de combi richting Rendac in te duwen.

:lachen: :lachen: :lachen:


Zijn folteringen niet in strijd met de mensenrechten :ooo: ?

:grijns:


01 Jul 2005, 12:20
Bartos schreef:
Ik denk trouwens dat we alleszins met Lecomte nu wel een man in de ploeg hebben die een goal kan maken.


En hoelang is het geleden dat die nog es een goal kon maken? Allicht langer dan de laatste keer dat hij ambras had met z'n trainer, bestuur, sups en medemaats. :lachen:

Lecomte is ook niet iemand die op snelheid of talent een actie kan maken, zoals zoveel spitsen erg afhankelijk van wat er rondom hem loopt aan creatieve spelers en met alle respect, maar ik zie er daar bij jullie zo geen lopen.


01 Jul 2005, 12:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
En hoelang is het geleden dat die nog es een goal kon maken? Allicht langer dan de laatste keer dat hij ambras had met z'n trainer, bestuur, sups en medemaats. :lachen:

Lecomte is ook niet iemand die op snelheid of talent een actie kan maken, zoals zoveel spitsen erg afhankelijk van wat er rondom hem loopt aan creatieve spelers en met alle respect, maar ik zie er daar bij jullie zo geen lopen.


Die maakte het inderdaad niet echt bij Moeskroen, hetgeen toch eerste klasse is. Een seizoen eerder was hij wel één van de beste spelers van tweede klasse en maakte hij 15 goals, nu is het nog een reeks lager, dus moet hij het hier toch kunnen waarmaken.


01 Jul 2005, 12:25
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:
Die zullen hun handen al genoeg vol hebben om jullie als varkens de combi richting Rendac in te duwen.

:lachen: :lachen: :lachen:


Zijn folteringen niet in strijd met de mensenrechten :ooo: ?

:grijns:


Ach, als het om Aalst-sups gaat, knijpen we gemakkelijker een oogje dicht. :grijns:


01 Jul 2005, 12:25
Bartos schreef:
Die maakte het inderdaad niet echt bij Moeskroen, hetgeen toch eerste klasse is. Een seizoen eerder was hij wel één van de beste spelers van tweede klasse en maakte hij 15 goals, nu is het nog een reeks lager, dus moet hij het hier toch kunnen waarmaken.


Lecomte heeft op al die jaren in België welgeteld 1 goed seizoentje gespeeld, en dat was dan nog omdat hij bij KVO omringd was door betere spelers dan hemzelf. Tegen ons heeft hij nooit potten gebroken, ook niet met KVO, en daarvoor moest je in dat jaar dat we gezakt zijn, als tegenstander niet te veel doen. Hij heeft hier zelfs getest, maar is doorgestuurd. Ik zou maar afwachten. Voetbal is trouwens gene logica: 't is niet omdat ge er 15 maakt in 2de, dat dat zo zal zijn in 3de. Bij KVO viel werkelijk alles mee.


01 Jul 2005, 12:28
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Lecomte heeft op al die jaren in België welgeteld 1 goed seizoentje gespeeld, en dat was dan nog omdat hij bij KVO omringd was door betere spelers dan hemzelf. Tegen ons heeft hij nooit potten gebroken, ook niet met KVO, en daarvoor moest je in dat jaar dat we gezakt zijn, als tegenstander niet te veel doen. Hij heeft hier zelfs getest, maar is doorgestuurd. Ik zou maar afwachten.


Bij ons speelde hij dat seizoen met KVO in Aalst wel een berematch. Vergeet ook niet dat het voor derde klasse is hé, niet eerste of tweede, dit moet een topspits zijn voor derde volgens mij. Afwachten moet je bij elke speler doen, maar je kan toch niet zeggen dat hij een speler is die alles nog te bewijzen heeft. Hij heeft alleszins al bewezen een goal te kunnen maken, daar zijn wij na vorig seizoen al heel content mee.


01 Jul 2005, 12:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Voetbal is trouwens gene logica: 't is niet omdat ge er 15 maakt in 2de, dat dat zo zal zijn in 3de. Bij KVO viel werkelijk alles mee.


Dat is waar, maar dat kan je dus echt wel voor elke speler zeggen hé. Het is niet omdat Kielo Lezi vorig seizoen goed speelde dat hij nu gaat meekunnen, het is niet omdat Boeka Lisasi vanzeleven al nen hoop goals gemaakt heeft dat hij dit nu weer gaat doen. Je kan alleen maar hopen dat een speler voor jouw club zijn beste niveau gaat halen hé en het is en blijft zo dat een Lecomte op zijn beste niveau één van de allerbeste spelers van de reeks moet kunnen zijn.


01 Jul 2005, 12:33
Ik vraag me écht af wat Lecomte in al die jaren nu eigenlijk bewezen heeft? Tot dusver heeft hij vooral bewezen een ééndagsvlieg te zijn (bij KVO) die vooral uitblinkt in ambras maken. Zeg nu zelf: hij heeft nog een lopend contract bij Moeskroen, dat gene nagel heeft om aan hun gat te krabben en de tering naar de nering moet zetten. En toch laten ze hem gaan. Van andere 2deklassers heb ik geen interesse gelezen. Enfin, jullie kunnen maar hopen dat hij jullie scoringsprob zal verhelpen eh.

Btw, Bouchouari (Nieuwkerken) zou naar Lokeren gaan en ik ben daar eerlijk gezegd niet rouwig om.


01 Jul 2005, 12:36
Bartos schreef:
Dat is waar, maar dat kan je dus echt wel voor elke speler zeggen hé. Het is niet omdat Kielo Lezi vorig seizoen goed speelde dat hij nu gaat meekunnen, het is niet omdat Boeka Lisasi vanzeleven al nen hoop goals gemaakt heeft dat hij dit nu weer gaat doen. Je kan alleen maar hopen dat een speler voor jouw club zijn beste niveau gaat halen hé en het is en blijft zo dat een Lecomte op zijn beste niveau één van de allerbeste spelers van de reeks moet kunnen zijn.


Ik stel me idd bij elk van onze spelers vragen, al weet ik dat onze aanvallers zonder enige twijfel beter omringd zijn dan in Aalst én, in het geval van Kielo-Lesi en Mayonaise, ook een actie kunnen maken op snelheid. Maar idd, ik ben nog steeds niet gerustgesteld wat ons aanvallend compartiment betreft.


01 Jul 2005, 12:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Het enige probleem dat wij hebben volgend seizoen is dat de kern te smal is, indien we een seizoen kunnen draaien met weinig of geen blessures doen we mee voor de prijzen.


01 Jul 2005, 12:39
Oilsjt Vaneigest schreef:
Het enige probleem dat wij hebben volgend seizoen is dat de kern te smal is, indien we een seizoen kunnen draaien met weinig of geen blessures doen we mee voor de prijzen.


Geloof dat maar niet. En daar durf ik zelf geld op zetten. 't Is maar 3de, hoor ik er veel denken, wel ge zult nog wel es zien hoe zwaar dat die reeks is. Bekijk de concurrentie maar es, zowat elke reeksgenoot heeft zich serieus versterkt. De ganse rechterkolom van 2de kan zonder versterking niet uit z'n broek in 3de.


01 Jul 2005, 12:41
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Oilsjt Vaneigest schreef:
Het enige probleem dat wij hebben volgend seizoen is dat de kern te smal is, indien we een seizoen kunnen draaien met weinig of geen blessures doen we mee voor de prijzen.


Zeg maar geen blessures, want zelfs weinig blessures kunnen we niet opvangen. We hebben minstens een vijftal spelers die geen enkele match mogen missen omdat we er gewoon geen enkel alternatief voor hebben.


01 Jul 2005, 12:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Ik stel me idd bij elk van onze spelers vragen, al weet ik dat onze aanvallers zonder enige twijfel beter omringd zijn dan in Aalst én, in het geval van Kielo-Lesi en Mayonaise, ook een actie kunnen maken op snelheid. Maar idd, ik ben nog steeds niet gerustgesteld wat ons aanvallend compartiment betreft.


Munyaneza heeft inderdaad de snelheid en ook de technische bagage, maar koppelt dit te dikwijls nog niet aan doelgerichtheid, zo is hij een ongelofelijke ramp voor de goal, de allerknulligste kansen kan hij nog de nek omwringen. Wat wel niet wegneemt dat ik hem nog graag bezig zag.
Wel opvallend bij Munyaneza is zijn onwaarschijnlijke spectaculaire terugval die hij steeds na nieuwjaar krijgt. Bij ons kon hij na nieuwjaar plots gewoon niks meer, niet meer lopen, niet meer bewegen, geen bal meer controleren, geen pas meer geven, niks meer (al kwam hij toen wel terug van Africa Cup en de meesten komen daar als een slappe vod van terug). En ook bij Atom zat hij het voorbije seizoen na de winterstop meermaals zelfs geeneens meer in de kern. Dat is toch een opvallende vaststelling.
Die Kielo Lezi, das dan wel weer in principe één van de betere spelers van de reeks.

Waar jullie met een uitsluitend Afrikaanse voorlijn misschien nog het meest moeten voor vrezen, is dat er volgens mij het komende seizoen weer een Africa Cup op het programma staat. Ik weet niet of de betrokken spelers international zijn en of hun land zich weet te kwalificeren, maar zo riskeer je zoals wij 2 seizoenen geleden plots je volledige voorlijn kwijt te zijn.


01 Jul 2005, 12:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Vijf ? aan wie had je gedacht ???


01 Jul 2005, 12:49
Zoals ge ziet, een paar vraagtekens en ik stel me die vragen ook. Daarom dat ik nog steeds aandring op aanvallende versterking, maar volgens het merendeel van mijn medesups is dat dus niet meer nodig. :hmm: Enfin, we hebben goede transfers gedaan, alleen vind ik dat de groep wat onevenwichtig is samengesteld. Ik zal wellicht ver de enige zijn, maar ik ben nog niet 100% overtuigd. Waar ik wel absoluut zeker van ben, is dat er bij ons beduidend meer talent, ervaring en kwaliteit loopt dan bij jullie. En wees gerust: jullie smalle kern en lacunes gaan jullie serieus zuur opbreken.


01 Jul 2005, 12:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst