Beveren - Cercle Brugge - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Beveren - Cercle Brugge 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
BVW schreef:
Mariner schreef:
Fillou schreef:
Mariner schreef:
Hoi

Voor de geinteresseerden. Ik heb nagevraagd en tickets zijn gewoon aan de kassa te kopen, niks van op voorhand kopen of veiligheidskaarten of dergelijke. Voila, tis maar dat ge het weet

cheers


tja, bij de sirkul is meestal wel nog een heel klein beetje plaats in het jan breydelstadion.


Ik kan er nog altijd niet bij hoe je daar geld kan aan geven. Maar goed, elk zijn gedacht he ...


Ik heb toch gezegd "voor de geinteresseerden", post hier iet als ge meegaat hé, die stomme commentaar over 1968 en over hoe fantastisch club brugge wel is kan mij toch geenen bal schelen. Tzijn toffe gasten die naar den iendracht komen zien en ik ga ne keer met die kadees mee, so what?


:engel: Da heidi-la-hi-hi gedoe van de jowwan hangt ook stilaan mn kl*ten uit...


Ok, blij te horen dat ik dus niet den enige ben die er zo over denkt ;-) .


30 Mar 2007, 10:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Mariner schreef:
Fillou schreef:
Mariner schreef:
Hoi

Voor de geinteresseerden. Ik heb nagevraagd en tickets zijn gewoon aan de kassa te kopen, niks van op voorhand kopen of veiligheidskaarten of dergelijke. Voila, tis maar dat ge het weet

cheers


tja, bij de sirkul is meestal wel nog een heel klein beetje plaats in het jan breydelstadion.


Ik kan er nog altijd niet bij hoe je daar geld kan aan geven. Maar goed, elk zijn gedacht he ...


Ik heb toch gezegd "voor de geinteresseerden", post hier iet als ge meegaat hé, die stomme commentaar over 1968 en over hoe fantastisch club brugge wel is kan mij toch geenen bal schelen. Tzijn toffe gasten die naar den iendracht komen zien en ik ga ne keer met die kadees mee, so what?


Heb ik hier iets geschreven over Club Brugge? Tiens ...

In vind Cercle een achterlijke voetbal"vereniging" die alleen maar bestaat omdat ze een gezamenlijke haat tegen hun broer cultiveren. Ik begrijp ook niet welk voetbalplezier je kan beleven aan een wedstrijd tussen beveren en cercle brugge. Tenzij pinten drinken en je met wat makkers amuseren.

Maar, laat me jou niet tegenhouden om te gaan en er een leuke avond van te maken.


30 Mar 2007, 11:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Fillou schreef:
Mariner schreef:
Fillou schreef:
Mariner schreef:
Hoi

Voor de geinteresseerden. Ik heb nagevraagd en tickets zijn gewoon aan de kassa te kopen, niks van op voorhand kopen of veiligheidskaarten of dergelijke. Voila, tis maar dat ge het weet

cheers


tja, bij de sirkul is meestal wel nog een heel klein beetje plaats in het jan breydelstadion.


Ik kan er nog altijd niet bij hoe je daar geld kan aan geven. Maar goed, elk zijn gedacht he ...


Ik heb toch gezegd "voor de geinteresseerden", post hier iet als ge meegaat hé, die stomme commentaar over 1968 en over hoe fantastisch club brugge wel is kan mij toch geenen bal schelen. Tzijn toffe gasten die naar den iendracht komen zien en ik ga ne keer met die kadees mee, so what?


Heb ik hier iets geschreven over Club Brugge? Tiens ...

In vind Cercle een achterlijke voetbal"vereniging" die alleen maar bestaat omdat ze een gezamenlijke haat tegen hun broer cultiveren. Ik begrijp ook niet welk voetbalplezier je kan beleven aan een wedstrijd tussen beveren en cercle brugge. Tenzij pinten drinken en je met wat makkers amuseren.

Maar, laat me jou niet tegenhouden om te gaan en er een leuke avond van te maken.


Ik heb ook niet geschreven dat Fillou over Brugge heeft geschreven, da is algemeen bedoelt. Tis hier geenen topic om op cercle te kakken, maar om te zien wie geinteresseerd is om mee te gaan.

Waarom zou ik anders gaan dan om mij te amuseren en potten te pakken. :zat: Of er voetbalplezier zal zijn is van minder belang feitelijk.

_________________
www.spionkoplede.com


Laatst gewijzigd door Mariner op 30 Mar 2007, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.



30 Mar 2007, 11:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Iederieen gout wor datten wiltj.
Mier zegge 'k er ne mier over, want 'k lees da 'k
op sommigen eir zenen ier weirk.


30 Mar 2007, 11:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
jowwan schreef:
Iederieen gout wor datten wiltj.
Mier zegge 'k er ne mier over, want 'k lees da 'k
op sommigen eir zenen ier weirk.


Zullen we anders de Mascot open doen voor u ? :mrgreen: :mrgreen:


30 Mar 2007, 11:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
snog e gedacht jong, altijd overal nekeer gaan, de zondag zijn we peisk wel 2x over ent weer gegaan nr de kantine en nr café

_________________
Afbeelding


30 Mar 2007, 13:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Tjeezes! Waarom moet een simpele topic over Beveren - Cercle nu weer voor "ambras" zorgen? Nu laten die van FC Alfabet ons eens wa gerust, nu gaan we onderling beginnen ofzo???

Dat is gewoon een topic die aangemaakt is omdat Mariner zo het gemakkelijkst de nodige info aan iedereen die geintresseerd is kan verschaffen. Als het je ni intresseert, moet je deze topic zelfs niet lezen, laat staan er in posten!

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


30 Mar 2007, 13:28
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Vicky schreef:
Tjeezes! Waarom moet een simpele topic over Beveren - Cercle nu weer voor "ambras" zorgen? Nu laten die van FC Alfabet ons eens wa gerust, nu gaan we onderling beginnen ofzo???

Dat is gewoon een topic die aangemaakt is omdat Mariner zo het gemakkelijkst de nodige info aan iedereen die geintresseerd is kan verschaffen. Als het je ni intresseert, moet je deze topic zelfs niet lezen, laat staan er in posten!

Vicky


Ik zou het nie beter kunnen verwoorden! :goe:
Ik heb al compasje met Mariner, die het allemaal heel goed bedoelt!

_________________
es da ier e fistjen...


30 Mar 2007, 13:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Vicky schreef:
Tjeezes! Waarom moet een simpele topic over Beveren - Cercle nu weer voor "ambras" zorgen? Nu laten die van FC Alfabet ons eens wa gerust, nu gaan we onderling beginnen ofzo???

Dat is gewoon een topic die aangemaakt is omdat Mariner zo het gemakkelijkst de nodige info aan iedereen die geintresseerd is kan verschaffen. Als het je ni intresseert, moet je deze topic zelfs niet lezen, laat staan er in posten!

Vicky


Ik maak helemaal geen ambras hoor. En probeer ook niet te veel te zagen. Ik vind alleen de keuze voor cercle nogal vreemd. Maar elk zijn eigen gedacht, ook al begrijp ik dat gedacht niet goed.

In elk geval, je hebt me nog niet kwaad gezien om dit al "ambras" te noemen. Of 't moet zijn dat de mariner nu verschrikkelijk zijn kas aan't opfretten is.

Voor alle duidelijkheid: 't amusement bij de cercle. 't Zal niet gemakkelijk zijn :oops:


30 Mar 2007, 13:55
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
boris clitoris schreef:
Ik heb al compasje met Mariner, die het allemaal heel goed bedoelt!


Idd, leuk initiatief van Mariner om eens elders een match mee te pikken met een groep uit Aalst. Helaas spreekt Cercle met niet zo aan, dus ik pas deze keer.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


30 Mar 2007, 13:56
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Fillou schreef:
Vicky schreef:
Tjeezes! Waarom moet een simpele topic over Beveren - Cercle nu weer voor "ambras" zorgen? Nu laten die van FC Alfabet ons eens wa gerust, nu gaan we onderling beginnen ofzo???

Dat is gewoon een topic die aangemaakt is omdat Mariner zo het gemakkelijkst de nodige info aan iedereen die geintresseerd is kan verschaffen. Als het je ni intresseert, moet je deze topic zelfs niet lezen, laat staan er in posten!

Vicky


Ik maak helemaal geen ambras hoor. En probeer ook niet te veel te zagen. Ik vind alleen de keuze voor cercle nogal vreemd. Maar elk zijn eigen gedacht, ook al begrijp ik dat gedacht niet goed.

In elk geval, je hebt me nog niet kwaad gezien om dit al "ambras" te noemen. Of 't moet zijn dat de mariner nu verschrikkelijk zijn kas aan't opfretten is.

Voor alle duidelijkheid: 't amusement bij de cercle. 't Zal niet gemakkelijk zijn :oops:


goh ieder zijn gedacht zeker, ik versta dan weer nie hoe ge supporter kunt zijn van Club Brugge :shock: :oops:

Maar aan iedereen scheelt wel iets hé! Allez, on den iene al ewa mierj dan on den nanderen!


30 Mar 2007, 13:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
tgaat em ook ni echt in de 1ste plaats over Cercle e ma over Heideherrie en gezellen e ;) zij komen regelmatig kijken ent idee is gegroeid om is naar hun te gaan kijken. Hadden zij ni komen zien (en zolang blijven plakken na de matchen ;)) had er wss niemand het idee gekregen om naar Beveren-Cercle te gaan.

dus wie graag gaat, gaat en wie ni, ni :D

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


Laatst gewijzigd door Verbechio op 30 Mar 2007, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.



30 Mar 2007, 14:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Verbechio schreef:
tgaat em ook ni echt in de 1ste plaats over Cercle e ma over Heideherrie en gezellen e ;) zij komen regelmatig kijken ent idee is gegroeid om is naar hun te gaan kijken. Hadden zij ni komen zien (en zolang blijven plakken na de matchen ;)) had er wss niemand het idee gekregen om naar Beveren-Cercle te gaan zien.

dus wie graag gaat, gaat en wie ni, ni :D
:Worship:

_________________
www.spionkoplede.com


30 Mar 2007, 14:10
Miniem

Lid geworden op: 24 Apr 2006, 22:41
Berichten: 56
Ik vind het sjiek wat Mariner doet en zou het sjiek vinden moesten er een paar fans van Aalst zijn. Mij interesseert het echt niet als je Cercle haat of achterlijk vindt. Het is gewoon weer voetbal, weer pintjes, weer gezever en mss wat plezier. Dus in elk geval is iedereen van harte Welkom! En vooral succes zondag!


30 Mar 2007, 17:27
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Moest ik kunnen ik zou ook mee gaan ma ik moet al ergens naar toe... veel plezier op cercle!!!

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


30 Mar 2007, 20:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst