Vierde Klasse - Pagina 93 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1414 berichten ]  Ga naar pagina 1 91 92 93 94 95
 Vierde Klasse 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Vierde Klasse
Sven KSK Opwijk schreef:
Los Beldos schreef:
Hij kon die vrijetrappen er toch mooi inleggen è soms ! (Troch) :worship:
De Roel zag ik toch ook graag bezig (grappig hoe hij zich soms liet opjutten door de supps. als hij getackled werd :D ) maar ja, die heeft het voor zichzelf natuurlijk een beetje verbrod è.


Volgend jaar terug naar Toekomst Relegem (als het hier nog niet stond).


Ne sjal heeft em al :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Mar 2012, 21:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Vierde Klasse
Een foutje op de website met de te verwachte gevolgen!
Bij de loting van de eindronde voor 4de klassers stond er
Berlaar - Walhain ipv Berlare - Walhain
Het gevolg hiervan kan je al raden :plat:

http://www.gva.be/regio-mechelen/berlaa ... rlaar.aspx

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


15 Mei 2012, 10:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Vierde Klasse
Gruunwit schreef:
Een foutje op de website met de te verwachte gevolgen!
Bij de loting van de eindronde voor 4de klassers stond er
Berlaar - Walhain ipv Berlare - Walhain
Het gevolg hiervan kan je al raden :plat:

http://www.gva.be/regio-mechelen/berlaa ... rlaar.aspx


Ook is gehoord:

1. Onzen Iendracht moest een beloftenmatch spelen op SK Heist en er werd nen tester verwacht maar dienen stond in Knokke- HEIST te wachten...

2. Sint-Pieters-Kapelle is een deelgemeente van Herne waar ik woon, jaren terug organiseerden we met het Jeugdhuis een comedy avond en huurden we de parochiezaal af voor dit evenement, tevergeefs zaten we te wachten op één van de stand uppers (ne West Vlaming) en na een telefoontje bleek hij te zoeken naar de parochiezaal van Sintpieters-Kapelle (deelgemeente van Middelkerke in West Vlaanderen) :lol:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


15 Mei 2012, 14:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Vierde Klasse
'k Heb even moeten zoeken, maar ik denk dat mijn volgende verhaal best hierin past. Zaterdag ben ik naar een oefenwedstrijd van 4de klasser KVV Vosselaar geweest. Ik heb zelf niks met deze ploeg, maar ik ging vooral vanwege hun tegenstander. Zij kregen nl. het Engelse Tonbridge Angels FC op bezoek. Wees gerust, ik had ook nog nooit van deze club gehoord. Maar dat maakte het alleen maar interessanter. Wat deze wedstrijd nog interessanter maakte, was dat ze geleid werd door een vrouwelijke ref. Toch wel een mooie opdracht, zo'n internationaal treffen. Ik had deze ref afgelopen woensdag nog Bornem - Ol. Wijgmaal zien leiden en ze deed dat toen meer dan behoorlijk.
Voor de wedstrijd van zaterdag had ik vooraf niet echt een hoge dunk voor Tonbridge Angels, dat uitkomt in de Isthmian League, waarschijnlijk jullie ook niet echt bekend. Achteraf dacht ik daar wel anders over. Tonbridge Angels won niet alleen de wedstrijd met 0-1, maar liet ook een vrij goede indruk op mij na. Voor een vriendenwedstrijd, ik vermoed ook hun enigste die ze buiten Engeland speelden, waren ze zeer gedreven. Er stond een goede organisatie en ze waren communicatief heel sterk, wat een verschil met Belgische ploegen. Ook hun manier van voetbal mocht gezien worden, helemaal geen kick en rush (waar ik stiekem wel een beetje op gehoopt had), maar verzorgd combinatievoetbal en waarbij de flanken goed benut werden. En de ref zal u zich nu afvragen? Die liet zich meteen gelden, ze maakte vrij vlug in de wedstrijd duidelijk dat met haar niet te sollen viel. Maar wie het Engels voetbal een beetje kent, weet dat het daar een iets meer contactsport is dan hier. Dus ook bij Tonbridge Angels liepen er enkele spelers rond die een tackle niet schuwde. Dat was een beetje het probleem voor de ref. Zij hanteerde een beetje de gekende Belgische nornem, waarbij voor de meeste tackles wel fout kan geblazen worden vanwege gevaarlijk spel.
Die Engelsen snapten dat natuurlijk niet en maakten haar af en toe duidelijk dat het een correcte tackle was. Gevolg hiervan was dat na de rust de ref af en toe een gele kaart ging trekken en er ook eentje van de Engelsen 2x geel kreeg bij een 0-0 stand. Typisch aan zo'n Engelse ploeg is dat ze dan met zijn allen een tandje bijsteken, zodat die man minder situatie eigenlijk niet opviel. Ze werden daarvoor ook nog beloond, want ze scoorden dan ook nog de 0-1. Vosselaar speelde wel aardig mee, maar aanvallend kwam het toch iets te zwak voor de dag. Op de counter trapten de bezoekers nog eens tegen de paal en de lat, maar in de slotfase van de wedstrijd redde de bezoekende doelman nog 2 100% doelkansen tot wanhoop van de thuisploeg. Deze wedstrijd heeft me helemaal kunnen bekoren, de gedrevenheid van deze Engelse ploeg gaf je niet de indruk dat je naar een oefenwedstrijd stond te kijken en dan heb je voor € 5,00 inkom tenminste waar voor je geld gekregen.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


21 Jul 2013, 23:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Vierde Klasse
Als Vosselaar een vriendenmatch tegen een Engelse ploeg kan regelen, dan moeten wij dat toch ook kunnen?

Hopelijk komt het er volgend jaar eindelijk van.


22 Jul 2013, 9:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Vierde Klasse
De Jean schreef:
Als Vosselaar een vriendenmatch tegen een Engelse ploeg kan regelen, dan moeten wij dat toch ook kunnen?

Hopelijk komt het er volgend jaar eindelijk van.


De vraag is op welk niveau ge een match wilt regelen...
Een ploeg uit 4de klasse of lager in Engeland zal bij ons niet meer volk lokken dan Terjoden-Welle of Lede bijvoorbeeld.
En om thuis te spelen hebt ge de flikken tegen, want anders kunt ge voor veel volk te hebben bvb ook tegen Beerschot-Wilrijk, Racing Mechelen of andere spelen...


22 Jul 2013, 21:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Vierde Klasse
De Jean schreef:
Als Vosselaar een vriendenmatch tegen een Engelse ploeg kan regelen, dan moeten wij dat toch ook kunnen?

Hopelijk komt het er volgend jaar eindelijk van.


In Vosselaar hoorde ik dat hun trainer van vorig seizoen deze tegenstander geregeld had. Een trainer met goede buitenlandse connecties kan blijkbaar ook al helpen. ;)

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


23 Jul 2013, 11:23
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Vierde Klasse
Bij FC Charleroi zit het precies gralek mis.

Eertse 4 matchen verloren met klinkende cijfers als: 5-0, 0-5, 12-0 en 1-11.

Zijn die mannen failliet en spelen ze met hun preminiemen?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


11 Sep 2013, 22:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Vierde Klasse
Timoilsjt schreef:
Bij FC Charleroi zit het precies gralek mis.

Eertse 4 matchen verloren met klinkende cijfers als: 5-0, 0-5, 12-0 en 1-11.

Zijn die mannen failliet en spelen ze met hun preminiemen?


Dat is zo een club met een constructie waar niemand nog iets van snapt, die bijgevolg ook 0 supporters heeft, en amper sponsors ... dan weet je het wel hé :D


12 Sep 2013, 7:48
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Vierde Klasse
Kielse Rat schreef:
Timoilsjt schreef:
Bij FC Charleroi zit het precies gralek mis.

Eertse 4 matchen verloren met klinkende cijfers als: 5-0, 0-5, 12-0 en 1-11.

Zijn die mannen failliet en spelen ze met hun preminiemen?


Dat is zo een club met een constructie waar niemand nog iets van snapt, die bijgevolg ook 0 supporters heeft, en amper sponsors ... dan weet je het wel hé :D


En ik peisde dat ze 'enkel' failliet waren :lol:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


21 Sep 2013, 22:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Vierde Klasse
Was het enkel dat maar :D


24 Sep 2013, 7:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Vierde Klasse
Edit


27 Nov 2013, 15:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Vierde Klasse
Even naar het voetbal in het zuiden van het land, want in Aarlen was er ook een hilarisch moment tijdens de wedstrijd, al zal er ene wel niet zijn tanden bloot gelachen hebben.

Absolute aanrader !!! :lol:

http://www.lameuse.be/870739/article/re ... plein-matc

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


01 Dec 2013, 13:05
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Vierde Klasse
Munoz Herrera, RC Gent, naar Beerschot-Wilrijk...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


18 Mar 2014, 15:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Vierde Klasse
El Corredor (Light) schreef:
Munoz Herrera, RC Gent, naar Beerschot-Wilrijk...


K had het ook gezien. Mooie transfer lijkt me. Ik hoopte al een jaar of 2-3 dat die naar ons zou komen.


18 Mar 2014, 15:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1414 berichten ]  Ga naar pagina 1 91 92 93 94 95


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst