Eindronde Tweede Klasse - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Eindronde Tweede Klasse 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
En als het nodig was, won Charleroi aan het eind van het seizoen ook wel bij jullie. :fluit: :wink:

'k Herinner me nog een Charleroi-Aalst waarin Tony Herreman een acute hernia kreeg, zich bukte en Lässen vrij eenvoudig kon scoren.


12 Jun 2007, 11:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
marcel schreef:
En als het nodig was, won Charleroi aan het eind van het seizoen ook wel bij jullie. :fluit: :wink:

'k Herinner me nog een Charleroi-Aalst waarin Tony Herreman een acute hernia kreeg, zich bukte en Lässen vrij eenvoudig kon scoren.


Herkennen we hier een ex-Eendracht supporter? :grijns:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


12 Jun 2007, 11:10
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
marcel schreef:
En als het nodig was, won Charleroi aan het eind van het seizoen ook wel bij jullie. :fluit: :wink:

'k Herinner me nog een Charleroi-Aalst waarin Tony Herreman een acute hernia kreeg, zich bukte en Lässen vrij eenvoudig kon scoren.


JP Van Rossem heeft dat nog aangeklaagd in alle gazetten, maar niemand die luisterde. Er werd al eens een voetje opzijgezet in onze duels met die andere wit-zwarte. :mrgreen:


12 Jun 2007, 11:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Vicky schreef:
Als ik me ni vergis heeft Charleroi zelfs nog gevraagd om niet meer op het einde van de competitie tegen ons te moeten spelen, want we wonnen altijd :grijns:

Vicky


Het waren de andere degradatiekandidaten die bij het begin van het seizoen vroegen om Aalst en Charleroi op het einde van het seizoen niet meer tegen mekaar te laten spelen ;-) .


12 Jun 2007, 11:31
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
GiofromJeiren schreef:
marcel schreef:
En als het nodig was, won Charleroi aan het eind van het seizoen ook wel bij jullie. :fluit: :wink:

'k Herinner me nog een Charleroi-Aalst waarin Tony Herreman een acute hernia kreeg, zich bukte en Lässen vrij eenvoudig kon scoren.


Herkennen we hier een ex-Eendracht supporter? :grijns:


Lap, weer verweten. :snif: :snif: :D

Het viel toen écht niet op... :fluit:

In die tijd ging ik af en toe nog es naar Lokeren zien (als den FC niet speelde) en ik zag oa Aalst-Lokeren. 'k Vond toen al dat Hanske De Schrijver maar raar deed in de muit van Lokeren.


12 Jun 2007, 11:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1774
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bartos schreef:
Vicky schreef:
Als ik me ni vergis heeft Charleroi zelfs nog gevraagd om niet meer op het einde van de competitie tegen ons te moeten spelen, want we wonnen altijd :grijns:

Vicky


Het waren de andere degradatiekandidaten die bij het begin van het seizoen vroegen om Aalst en Charleroi op het einde van het seizoen niet meer tegen mekaar te laten spelen ;-) .


Ja, ik herinner me nog de thuismatch tegen Charleroi waar hun linkermiddenvelder (ne zwarte Fransman als ik me niet vergis die nog bij Lokeren gespeeld heeft) precies een lijntje te veel gesnoven had ... Die gast zag alle kleuren van de regenboog. Die was te slecht om geloofwaardig te zijn.


12 Jun 2007, 11:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
marcel schreef:
GiofromJeiren schreef:
marcel schreef:
En als het nodig was, won Charleroi aan het eind van het seizoen ook wel bij jullie. :fluit: :wink:

'k Herinner me nog een Charleroi-Aalst waarin Tony Herreman een acute hernia kreeg, zich bukte en Lässen vrij eenvoudig kon scoren.


Herkennen we hier een ex-Eendracht supporter? :grijns:


Lap, weer verweten. :snif: :snif: :D

Het viel toen écht niet op... :fluit:

In die tijd ging ik af en toe nog es naar Lokeren zien (als den FC niet speelde) en ik zag oa Aalst-Lokeren. 'k Vond toen al dat Hanske De Schrijver maar raar deed in de muit van Lokeren.


Lokeren azerty en dender azerty, ge weet er er de mooie clubs wel uit te pikken gij. :kwijl:


12 Jun 2007, 12:27
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bartos schreef:
Vicky schreef:
Als ik me ni vergis heeft Charleroi zelfs nog gevraagd om niet meer op het einde van de competitie tegen ons te moeten spelen, want we wonnen altijd :grijns:

Vicky


Het waren de andere degradatiekandidaten die bij het begin van het seizoen vroegen om Aalst en Charleroi op het einde van het seizoen niet meer tegen mekaar te laten spelen ;-) .


Ge ziet, ik weet meestal wel waar het over gaat, maar voor de details moeten we toch nog altijd bij Bartos zijn he!

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


12 Jun 2007, 12:43
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Daarvoor heeft hij blijkbaar nog altijd tijd. :fluit: :grijns:


12 Jun 2007, 12:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
KV gaat het toch moeilijke krijgen, enfin, in elk geval gaan ze veel constanter moeten spelen dan dit seizoen. Dender vant zelfde in feite, maar die waren dit seizoen wel constant...
Ik kijk er al naar uit, degradatiematchen KV-Dender, en ik zal nog nooit zo neutraal geweest zijn als voorheen :grijns:

_________________
Afbeelding


12 Jun 2007, 17:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
El Falco schreef:
KV gaat het toch moeilijke krijgen, enfin, in elk geval gaan ze veel constanter moeten spelen dan dit seizoen. Dender vant zelfde in feite, maar die waren dit seizoen wel constant...
Ik kijk er al naar uit, degradatiematchen KV-Dender, en ik zal nog nooit zo neutraal geweest zijn als voorheen :grijns:


maar als't der op aankomt toch een lichte voorkeur voor malinwa ze :grijns:


12 Jun 2007, 17:45
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Ze zijn van plan in Mechelen om hun budget te verdubbelen (van 2.5 naar 4.5 a 5 miljoen €). Maar ze rekenen daar volgens mij wat teveel op variabele inkomsten (budget berekend op 8 tot 9000 toeschouwers). Ze gaan ook skyboxen bouwen (deel vd businessseats ombouwen).
Kem zo wa het gevoel da enen tegenslag serieus gevoeld zal worden daar.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


12 Jun 2007, 18:09
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
El Falco schreef:
KV gaat het toch moeilijke krijgen, enfin, in elk geval gaan ze veel constanter moeten spelen dan dit seizoen. Dender vant zelfde in feite, maar die waren dit seizoen wel constant...
Ik kijk er al naar uit, degradatiematchen KV-Dender, en ik zal nog nooit zo neutraal geweest zijn als voorheen :grijns:


KVM behoudt wel z'n kern (met uitzondering van een beresterke D'Hondt), terwijl wij met een zowat volledig nieuwe kern van start moeten gaan in 1ste.

Allez dan gaan ze in Mechelen skyboxen bouwen: ik zou al content zijn mocht ons stadion afgeraken... :huh:


12 Jun 2007, 18:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
marcel schreef:
Allez dan gaan ze in Mechelen skyboxen bouwen: ben es benieuwd wanneer ze hier ons stadion gaan beginnen herbouwen... :hmm:

Misschien de foute topic, maar nu het er toch even over gaat ...
Klopt het dat er problemen zijn met de financiering van jullie bouwplannen ?

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


12 Jun 2007, 18:58
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Casual1919 schreef:
marcel schreef:
Allez dan gaan ze in Mechelen skyboxen bouwen: ben es benieuwd wanneer ze hier ons stadion gaan beginnen herbouwen... :hmm:

Misschien de foute topic, maar nu het er toch even over gaat ...
Klopt het dat er problemen zijn met de financiering van jullie bouwplannen ?


Problemen ivm de financiering? Neen. De nodige waarborgen van de gemeente zijn er, is geen probleem, ondanks het feit dat tal van andere sportverenigingen en Terjoden-Welle lastig doen. Probleem is dat ze hier slag om slinger de plannen voor de renovatie van het stadion veranderen en dat het hoogtijd wordt dat bestuur én gemeente eens weten wat ze willen. In principe kan er pas na 28 juni van start gegaan worden met de renovatie, aangezien tot dan een bezwaarschrift kan ingediend worden. Plus dat Belgacom niet wil dat we onze eerste drie thuismatchen op zondag spelen (mocht nochtans van den Bond) en dat de verlichting er dus tegen 3 augustus moet staan. Om maar te zeggen dat we hier nog héél véél werk hebben.


12 Jun 2007, 19:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst