Eindronde Tweede Klasse - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7
 Eindronde Tweede Klasse 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
placietjen schreef:
ik kijk wel al uit naar een reactie van Maes (trainer KVM) over zijn spoedig terugzien met beste vriend JP'ke :boks:

ps: wie na die penalty die KVM daar krijgt tegen Kortrijk nog twijfelt aan de macht van een publiek mag zijn mening wel stillekes aan herzien !

Ik zie het al voor mij,de laatste speeldag van het seizoen 07-08 Denjer-Kvm om in 1ste te blijven. :kwijl:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


10 Jun 2007, 22:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bomber schreef:
BVW schreef:
Jeroen schreef:
we hate KV and we hate KV !


Gij mss, maar ik vind het een club met klasse-supporters!

Vraag me trouwens af wat (K)V met EA te maken heeft , maar soit...



hoe lang kom jij al kijken :huh:


Tjah blijkbaar nog nie lang genoeg...

Ik persoonlijk heb geen problemen met (K)V. Geladen duels tot daar aan toe, welk duel is niet geladen trouwens. Elke wedstrijd moet volgens mij met 1 doel aangevat worden, en dat is de overwinning behalen. Maar naast de wedstrijdconfrontatie zelf? Neen no probs voor mij. Ik leef liever in het heden en niet in het verleden.

Voor mij is er maar 1 ploeg waar ik zuiver het bloed kan van drinken en dat is Denderxyz. Voor de rest :huh:

Enfin ja zoals gesuggereerd, kzal nog nie lang genoeg naar Aalst komen zeker :roll:

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


10 Jun 2007, 22:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bomber schreef:
BVW schreef:
Jeroen schreef:
we hate KV and we hate KV !


Gij mss, maar ik vind het een club met klasse-supporters!

Vraag me trouwens af wat (K)V met EA te maken heeft , maar soit...



hoe lang kom jij al kijken :huh:



???????????????????????? :shock:
know your club mate and the history of it


10 Jun 2007, 22:36
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
iendracht mèn 2de vraa schreef:
placietjen schreef:
ik kijk wel al uit naar een reactie van Maes (trainer KVM) over zijn spoedig terugzien met beste vriend JP'ke :boks:

ps: wie na die penalty die KVM daar krijgt tegen Kortrijk nog twijfelt aan de macht van een publiek mag zijn mening wel stillekes aan herzien !

Ik zie het al voor mij,de laatste speeldag van het seizoen 07-08 Denjer-Kvm om in 1ste te blijven. :kwijl:


Mmm, die zullen zich wel zonder problemen redden.


10 Jun 2007, 22:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Just thuis, en sebiet moenek om 6 u op mijn werk staan, zal schoon zijn :engel: Had nog geen ticketten en de loketten waren maar open van 11 tot 13, dus erna stad in en op de grote markt: Beach Volley tornooi met :shock: schoon dinges :D Voor de knapste foto vraag maar, erna nog ewa :zat: :zat: en dan leuke match, KVM verre van overtuigend, zullen ook nooit mijn beste maten worden maar wat nen aanhang :shock: Verdiend naar eerste...

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


11 Jun 2007, 1:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bomber schreef:
BVW schreef:
Bomber schreef:
BVW schreef:
Jeroen schreef:
we hate KV and we hate KV !


Gij mss, maar ik vind het een club met klasse-supporters!

Vraag me trouwens af wat (K)V met EA te maken heeft , maar soit...



hoe lang kom jij al kijken :huh:



Enfin ja zoals gesuggereerd, kzal nog nie lang genoeg naar Aalst komen zeker :roll:


ge moet u zo ni opjagen, da was ni slecht bedoeld, ik dacht gewoon dagge in die periode oek al kwam kijken...

Ik kan u verzekeren da de toestanden me kvm nog wa anders waren dan die met dender hoor, zegt het vermeende omkoopschandaal met orlans u nog iets?
En zo zijn er in die periode wel meer dingen gebeurd...
kherinner mij daar nog een 5-0 nederlaag ook :snif:
en da matchken op kv met die rode kaarten denk da we toen maar met acht of negen man meer stonden en de Gilles alleen in de spits toch nog ne man of drie aan de klap houden. We hebben daar zelfs nog een punt gepakt( 2-2 als ik nie mis ben) De Caje nog nooit zo kwaad gezien als toen is zelfs nog het plein op gelopen bij den arbiter. Wie de scheids toen was weet ik niet meer :eh: Bartos????


11 Jun 2007, 9:55
Knaap

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 13:06
Berichten: 74
als ik mij nie vergis was dit onze dikke vriend Armand Ancion


11 Jun 2007, 10:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
dat was idd ancion, denk dat er toen 4 rode kaarten vielen, één voor mechelen en drie voor ons :zot:


11 Jun 2007, 11:39
Miniem

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 22:40
Berichten: 39
Vijand nummer 1 zal voor mij toch altijd KV blijven hoor, wat die ons ten tijde allemaal ni hebben aan gedaan... Daar kan da dender gedrocht in de verste verte ni aan tippen.
Eén van de laatste matchen van het seizoen: E.Aalst-Kv, een match die ik nooit ga vergeten. We stonden nog achter hun in de rangschikking, maar toch moesten zij komen winnen want de laatste match voor hun was op Anderlecht. Niemand had het verwacht maar drogen we die kakkers toch ni af zeker. :dans: En over de rellen die dan nog hebben plaats gevonden zullen we maar zwijgen zeker...

_________________
Probably the best club in the world.


11 Jun 2007, 12:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
69 schreef:
dat was idd ancion, denk dat er toen 4 rode kaarten vielen, één voor mechelen en drie voor ons :zot:


Ancion was toen inderdaad de scheidsrechter. Temmerman, Okpara en Van Riel kregen onterechte rode kaarten bij ons en Patrick Asselman kreeg rood voor KV Mechelen. Uiteindelijk stonden we 1-2 voor en kreeg KV Mechelen ne penalty, Urban miste nog, maar trapte de rebound binnen. In de slotseconde kwam Kevin Reyns nog op millimeters van de winning goal.


11 Jun 2007, 13:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
honour since 1919 schreef:
Vijand nummer 1 zal voor mij toch altijd KV blijven hoor, wat die ons ten tijde allemaal ni hebben aan gedaan... Daar kan da dender gedrocht in de verste verte ni aan tippen.
Eén van de laatste matchen van het seizoen: E.Aalst-Kv, een match die ik nooit ga vergeten. We stonden nog achter hun in de rangschikking, maar toch moesten zij komen winnen want de laatste match voor hun was op Anderlecht. Niemand had het verwacht maar drogen we die kakkers toch ni af zeker. :dans: En over de rellen die dan nog hebben plaats gevonden zullen we maar zwijgen zeker...


Lauwers die invalt en ons iets later op voorsprong brengt, waarna hij huilend over het veld loopt, één van de absolute topmomenten ooit. Toen Lässen in de slotseconde ons op 3-1 bracht en de overwinning binnen was, daverde ons uitverkocht stadion gewoon. Mijn ouders zeiden dat ze die match volgden op de radio, maar na de laatste goal de commentator niet meer hoorden door het lawaai in het stadion.


11 Jun 2007, 13:09
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Ik denk dat toen nog het twee punten systeem telde, en we op niet zoveel speeldagen van het einde acht punten achter stonden op KV. Maar toen kregen we alle ploegen uit de rechterkolom, en begonnen we te winnen. Op de voorlaatste speeldag was het geloof ik dat KV toen naar hier stond, en ze hadden nog maar één punt voor op ons... en wij wonnen... onvoorstelbaar schitterend. Een kwartier voor het begin van de match riepen ze toen af of iedereen nog wat dichter bij elkaar kon gaan staan, omdat er nog een paar 100 buiten stonden. En iedereen stond al volledig op elkaar gepropt.


11 Jun 2007, 14:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
rivelinho schreef:
Ik denk dat toen nog het twee punten systeem telde, en we op niet zoveel speeldagen van het einde acht punten achter stonden op KV. Maar toen kregen we alle ploegen uit de rechterkolom, en begonnen we te winnen. Op de voorlaatste speeldag was het geloof ik dat KV toen naar hier stond, en ze hadden nog maar één punt voor op ons... en wij wonnen... onvoorstelbaar schitterend. Een kwartier voor het begin van de match riepen ze toen af of iedereen nog wat dichter bij elkaar kon gaan staan, omdat er nog een paar 100 buiten stonden. En iedereen stond al volledig op elkaar gepropt.


Der waren nog drie matchen na de overwinning tegen KV. Een week later klopten we Lokeren thuis en nog een week later gingen we ons redden in Lommel, waarna de laatste match nog een galamatch volgde tegen Moeskroen, dat zich een week eerder voor het eerst in zijn geschiedenis verzekerd had van Europees voetbal. We kwamen trouwens door de overwinning tegen KV gelijk met hen, maar met meer gewonnen matchen voor ons.


11 Jun 2007, 15:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Da was in '97. Man man die match sta voor altijd in mijn geheugen gegrift! Me ons t-shirts met daarop georgken parrik van a emmen we gienen schrik!
En na de match de flikken die hun waterkanon wilden showen ent water liep er gewoon langs onder uit!
da waren tijden man!


11 Jun 2007, 17:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Neutralboy schreef:
Da was in '97. Man man die match sta voor altijd in mijn geheugen gegrift! Me ons t-shirts met daarop georgken parrik van a emmen we gienen schrik!
En na de match de flikken die hun waterkanon wilden showen ent water liep er gewoon langs onder uit!
da waren tijden man!


Er hingen er dan nog veel aan moeders tet,die dat nooit hebben meegemaakt da waren nog eens tijden hopelijk komt dit ooit nog terug.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Jun 2007, 18:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst