Eerste klasse - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Niets van aantrekken gastje. Dat was nen vriendelijk jongen. Die mannen hier kunnen hem gewoon niet verdragen omdat hij niet in hun prot kwam dagen gelijk bij u... Dat is nen wereldspits. Echt dat die nog niet bij barça of chelsea zit ik begrijp het ook niet jong :s En altijd de vriendelijkheid zelfde. En hem inzetten op da plein NIET te doen. En dan nog is aan den voorzitter denken ook. Geen ballen aanraken om ze toch maar niet te verslijten. Tis gewoon ons eigen fout dat we hem kwijt zijn  :snif: Kheb er zo spijt af. Vergeefde mij gastje? En gaat ge aan hem ook vergiffenis vragen voor mij  :snif:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


03 Mar 2006, 0:41
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
gastje schreef:
roeckie schreef:
gastje schreef:
Gij zijt ne vuile smeerlap , man zeg , kunt ge nog lager eigelijk ?? Grove leugens over iemand zijn persoonlijk leven de wereld insturen ?? Dat je aanvallen doet op zijn voetbalcarrière daar wilk zelfs nie op reageren , maar dat gaat mij net iets TE ver .


Na wat diene vuile smeerlap hier allemaal uitgestoken heeft (en nee ni alleen da middenvingerke opgestoken) moede hier ni te hoog van den toren komen blazen ze  :hmm:
Allé nog meer nieuws , wat heeft hij dan nog zoal gedaan ? ben es benieuwd ....


waar zijde nu e, met uwe groten bek?  :grijns:
ik moet wel oppassen ze jongens, want ik heb ne pm gekregen van "gastje"

"Geloof me , dat van mij niet willen kennen is volledig wederzijds , maar als je denkt dat ik je leugens zal laten vertellen over alexandre , dan denk je verkeerd. Desnoods onderneem ik gerechtelijke stappen....Je zou er beter verder niet meer op ingaan want het zal in jouw eigen nadeel zijn."  :lachen:
Edit: "Wie laatst lacht, best lacht..."
Twer seriees, zielig toch.


Laatst gewijzigd door Gilles op 03 Mar 2006, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.



03 Mar 2006, 13:07
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:39
Berichten: 67
Citeer:
gastje wrote:
roeckie wrote:
gastje wrote:
Gij zijt ne vuile smeerlap , man zeg , kunt ge nog lager eigelijk ?? Grove leugens over iemand zijn persoonlijk leven de wereld insturen ?? Dat je aanvallen doet op zijn voetbalcarrière daar wilk zelfs nie op reageren , maar dat gaat mij net iets TE ver .


Na wat diene vuile smeerlap hier allemaal uitgestoken heeft (en nee ni alleen da middenvingerke opgestoken) moede hier ni te hoog van den toren komen blazen ze  
Allé nog meer nieuws , wat heeft hij dan nog zoal gedaan ? ben es benieuwd ....


waar zijde nu e, met uwe groten bek?  
ik moet wel oppassen ze jongens, want ik heb ne pm gekregen van "gastje"

"Geloof me , dat van mij niet willen kennen is volledig wederzijds , maar als je denkt dat ik je leugens zal laten vertellen over alexandre , dan denk je verkeerd. Desnoods onderneem ik gerechtelijke stappen....Je zou er beter verder niet meer op ingaan want het zal in jouw eigen nadeel zijn."  


..alexandre :lachen:
we hebben hem gevonden jonges, de Lecomte zijnen daager


03 Mar 2006, 13:26
Duivelke

Lid geworden op: 18 Okt 2005, 8:31
Berichten: 27
Laat me niet lachen. Jullie mogen gerust allemaal weten dat ik BIJZONDER dicht bij hem sta. En dit al veel langer dan vandaag. Ik heb hem dan ook elke match zien spelen bij jullie, bij Moeskroen, bij Oostende, bij Roeselare, noem maar op. Zelfs nu bij La Louvière. Jullie denken van mij wat je wil, idem over Alexander. Ik heb namelijk ook een bepaalde manier van denken over sommigen onder jullie. Hiermee heb ik mijn laatste post op dit forum gezet. Oh ja dit nog: Hij zit precies wel erg diep hier he?

@ s@té: is het zo grappig en plezant om 'het klein kind' uit te hangen? Ik kan ook dingen te weten komen over jou  hoor, maar daarom zal ik ze nooit op dit forum zetten, of moet ik soms ook leugens verzinnen? Maar neen, daar hou ik me niet mee bezig!


03 Mar 2006, 13:40
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Allé, en laat ons er daarmee over zwijgen nu.


03 Mar 2006, 13:42
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
gastje schreef:
Laat me niet lachen. Jullie mogen gerust allemaal weten dat ik BIJZONDER dicht bij hem sta. En dit al veel langer dan vandaag.


gastje schreef:
Hij zit precies wel erg diep hier he?


:grijns:  :grijns:  :grijns:  
Zo vraag je er een beetje om ook he

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


03 Mar 2006, 13:44
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
gastje schreef:
Laat me niet lachen. Jullie mogen gerust allemaal weten dat ik BIJZONDER dicht bij hem sta. En dit al veel langer dan vandaag. Ik heb hem dan ook elke match zien spelen bij jullie, bij Moeskroen, bij Oostende, bij Roeselare, noem maar op. Zelfs nu bij La Louvière. Jullie denken van mij wat je wil, idem over Alexander. Ik heb namelijk ook een bepaalde manier van denken over sommigen onder jullie. Hiermee heb ik mijn laatste post op dit forum gezet. Oh ja dit nog: Hij zit precies wel erg diep hier he?

@ s@té: is het zo grappig en plezant om 'het klein kind' uit te hangen? Ik kan ook dingen te weten komen over jou  hoor, maar daarom zal ik ze nooit op dit forum zetten, of moet ik soms ook leugens verzinnen? Maar neen, daar hou ik me niet mee bezig!


ik ga Bartos volledig volgen, maar je moet niet van mij zeggen dat ik het "klein kind" uithang want ik zeg alles publiek, jij moet dreigen via pm's. Dan moet je je is de vraag stellen wie er het klein kind uithangt.
Dus bij deze, discussie gesloten.


03 Mar 2006, 13:56
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
PM is veel beter hoor saté dan moeten wij nie meelezen  :hmm:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


03 Mar 2006, 13:58
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Klopt, regelt da via PM eh met Lecomte zen moeder... :grijns:
En we zwijgen derover...tot zijn volgende 3 op 10 als wedstrijdbeoordeling...


03 Mar 2006, 15:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Casual1919 schreef:
gastje schreef:
Laat me niet lachen. Jullie mogen gerust allemaal weten dat ik BIJZONDER dicht bij hem sta. En dit al veel langer dan vandaag.


gastje schreef:
Hij zit precies wel erg diep hier he?


:grijns: :grijns: :grijns:
Zo vraag je er een beetje om ook he


:haha:  :haha:


03 Mar 2006, 21:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14
Berichten: 1736
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Website: http://www.iendracht.be
WLM: bram.keppens@telenet.be
Daarjuist ff gekeken naar Anderlecht - Lierse, het is nog maar is bewezen dat scheidsrechters topploegen bevoordelen é  :hmm:

_________________
IENDRACHT 4-EVER


05 Mar 2006, 21:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
door diejn stoeme penalty mijn prono ook al na de klote en ma 1 puntje :kwaad:  kem ma 2punte ofzoiets :fluit:

over de match dan, lierse verdiende veeel meer!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


05 Mar 2006, 21:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Nie normaal,dienen arbiter.Lierse kreeg ne corner in de 45ste min en meneer floot voor rust.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


05 Mar 2006, 23:43
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
de langen schreef:
Nie normaal,dienen arbiter.Lierse kreeg ne corner in de 45ste min en meneer floot voor rust.


k denk da die van lierse hun da nog t minst van allen aantrokken ze, er waren wel ergere dingen op te merken da ne corner da nie mocht gegeven worden


05 Mar 2006, 23:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Alweer pakt Sporting puntnen met hulp van de scheids, om ziek van te worden !!!
:fy:  :fy:


06 Mar 2006, 8:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 500


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst