Eerste klasse | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Eerste klasse
Laten we hier alle nieuws van eerste klasse bundelen.
Meteen een nieuwtje: Sven Vermant keert terug naar Club Brugge.


30 Jun 2005, 17:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
geen slechte keuze misschien van Club :hmm:


30 Jun 2005, 18:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
zeker geen slechte keuze! als hij speelde bij schalke vond ik hem elke keer één van de betere!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Jul 2005, 0:13
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
hansken schreef:
zeker geen slechte keuze! als hij speelde bij schalke vond ik hem elke keer één van de betere!


kvin da ook ne zalig goeie speler
'k peis dat het een heel interessante competitie kan worden... heel veel ploegen die wa vernieuwen...


01 Jul 2005, 9:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
"Met iets minder tromgeroffel haalde Club ook een nieuwe doelman in huis. De jonge Dieter Reynaert (17) komt over van Ajax, meldt HLN. De beloftevolle doelman kreeg zijn opleiding bij E.Aalst en trok op zijn veertiende naar Amsterdam. Reynaert was eerder van de maand ook al op proef bij AA Gent."

Onze jeugdwerking verloopt precies toch nog vlot


Laatst gewijzigd door Romario op 01 Jul 2005, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.



01 Jul 2005, 9:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Die stond echt wel bekend als één van de grootste keeperstalenten van het land toen die hier vertrok. Dat was wel ook nog de tijd toen den Eendracht één van de allerbeste jeugdwerkingen van dit land had, Reynaert was niet het enige supertalent dat hier zijn opleiding kreeg.


01 Jul 2005, 10:04
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
David Paas stopt met voetballen.
Ik zal die jongen zijn goal in Sofia nooit vergeten !!!


01 Jul 2005, 11:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Romario schreef:
David Paas stopt met voetballen.
Ik zal die jongen zijn goal in Sofia nooit vergeten !!!


Die kreeg hier dikwijls kritiek, maar ik vond dat diene da toch zo slecht niet deed, maakte gemakkelijk een goal en zo.


01 Jul 2005, 11:23
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bartos schreef:
Die stond echt wel bekend als één van de grootste keeperstalenten van het land toen die hier vertrok. Dat was wel ook nog de tijd toen den Eendracht één van de allerbeste jeugdwerkingen van dit land had, Reynaert was niet het enige supertalent dat hier zijn opleiding kreeg.


inderdaad, toen aalst failliet ging, vertrokken toen "ronkende namen" als Reynaert naar Ajax, Kenneht (achternaam weetek niet meer) naar RSCA, gevolgd door nog een paar van mijn ploeg, en ik ging naar Wilskracht Hofstade :grijns:


01 Jul 2005, 11:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
s@té schreef:
inderdaad, toen aalst failliet ging, vertrokken toen "ronkende namen" als Reynaert naar Ajax, Kenneht (achternaam weetek niet meer) naar RSCA, gevolgd door nog een paar van mijn ploeg, en ik ging naar Wilskracht Hofstade :grijns:


Ook Kevin Franck vertrok hier ooit als een supertalent, waarna hij naar AA Gent ging (dat er toen onder Boskamp een sport van maakte in gans de provincie jeugdspelers weg te pikken), tot toch wel ieders verbazing naar Real Madrid ging, homo werd en naar FC Denderleeuw vertrok. Van die laatste 2 wapenfeiten ben ik wel niet zeker in welke volgorde ze voorgevallen zijn.


01 Jul 2005, 11:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14
Berichten: 1736
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Website: http://www.iendracht.be
WLM: bram.keppens@telenet.be
We hebben hier een aantal zeer goede jeugdkeepers gehad ook é. Je mag Kris Ottoy ook niet vergeten é :cheer:

_________________
IENDRACHT 4-EVER


01 Jul 2005, 12:59
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Engeland schreef:
We hebben hier een aantal zeer goede jeugdkeepers gehad ook é. Je mag Kris Ottoy ook niet vergeten é :cheer:


ik kan u verzekeren, ik heb me Reynaert in de ploeg gespeeld en da was ne fantastisch goeie keeper, en die 3 jaar bij Ajax zullen em ook geen windeieren gelegd emmen.


01 Jul 2005, 16:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Mja, ge vindt Rombout ook nen superspeler gij ;)

er zijn zoveel jongens die ooit in de ploeg gestaan hebben bij ons die ik nog als tegenstander ofzo gehad heb, of int school mee gevoetbald, zien voetballen heb bij de jeugd of op school, noem maar op.

Maar ik ga die zeker niet ophemelen zonder dat ik die een match op niveau zien spelen heb ze. 50 keer kunnen jongleren en ge zijt van tegenwoordig nen goeie voetballer... :zot:

al moek wel zeggen dat er in Renaert serieus wat in zat. Maar 'k von Ottoy bij de jeugd maar klasse uitstralen... enfin ja... ieder op zijn manier, ik zie ze alle 2 binnen dit en 2 jaar in de basis staan bij een 1ste klasser.

Beveren wordt trouwens altijd geroemd om zen keepers, maar welle hebben er de laatste jaren ook anders wel al serieus wat van "zero to hero" zien evolueren. (wel wat cru gezegd, maar bon ;) )


01 Jul 2005, 18:22
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Placietjen schreef:
Mja, ge vindt Rombout ook nen superspeler gij ;)

er zijn zoveel jongens die ooit in de ploeg gestaan hebben bij ons die ik nog als tegenstander ofzo gehad heb, of int school mee gevoetbald, zien voetballen heb bij de jeugd of op school, noem maar op.

Maar ik ga die zeker niet ophemelen zonder dat ik die een match op niveau zien spelen heb ze. 50 keer kunnen jongleren en ge zijt van tegenwoordig nen goeie voetballer... :zot:

al moek wel zeggen dat er in Renaert serieus wat in zat. Maar 'k von Ottoy bij de jeugd maar klasse uitstralen... enfin ja... ieder op zijn manier, ik zie ze alle 2 binnen dit en 2 jaar in de basis staan bij een 1ste klasser.

Beveren wordt trouwens altijd geroemd om zen keepers, maar welle hebben er de laatste jaren ook anders wel al serieus wat van "zero to hero" zien evolueren. (wel wat cru gezegd, maar bon ;) )


ten benne kik ne goeien ale :coolen: :lachen:


01 Jul 2005, 19:17
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Juist Genk - Anderlecht op tv gezien. De Proto, whahaha !!!
De nieuwe Peersman. Die eerste was grotendeels zijn fout, de tweede kon hij gehad hebben, en bij de derde is volledig op zijn rekening. Nadien stond hij ver jankend in zijn kot, en heeft hij zeker nog twee keer grat neven de bal gepakt bij het uitkomen op hoge ballen. Schitterend, schitterend.

Ze gaan daar dezelfde toer op als vorig jaar. Ben eens benieuwd of ze nu Zitka gaan weerzetten of Proto laten staan. Het zal sowieso bij alletwee met een ei in hun broek zijn, vooral Proto denk ik.


28 Aug 2005, 20:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 500


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst