Euro 2008 - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Euro 2008 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46
Berichten: 320
Leeftijd: 37
Locatie: Ninove
Bericht Re: Euro 2008
jawadde die turken. het aantal minuten dat ze op voorsprong stonden waren op uw 2 handen te tellen en nog konden ze tot in de halve finale geraken. Dat is dan ook typisch turks: op een diefje met de overwinning gaan lopen :lol:

maa kom, vond ze deze wedstrijd nog zo slecht niet spelen, zeker voor zoveel gekwetsen en geschorsten te moeten opvangen.


25 Jun 2008, 22:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Euro 2008
Ik ben op't werk hier nu in Brussel en het is hier o zo rustig :zzz: :zzz: :zzz:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


26 Jun 2008, 0:12
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Euro 2008
acrid schreef:
allé en in de krant staat dat ze mogen toeteren tot 01u
stel u voor da ge in Gent woont en den dag nadien vroeg moet beginnen :hmm:

In het WK 1986 wonnen de Belgen telkens na verlengingen in matchen die om middernacht begonnen, en erna ambiance op straat. De eerste keer vond iedereen het leuk, de tweede keer begonnen er al een heleboel de politie te bellen...
Allez, kom, een beetje verdraagzaamheid... :angel:
Als die gasten content zijn en wat willen toeteren, wat is daar nu in gods naam mis mee...
Helaas voor hun zal het gisteravond wat minder geweest zijn.


26 Jun 2008, 11:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Euro 2008
salvador schreef:
acrid schreef:
allé en in de krant staat dat ze mogen toeteren tot 01u
stel u voor da ge in Gent woont en den dag nadien vroeg moet beginnen :hmm:

In het WK 1986 wonnen de Belgen telkens na verlengingen in matchen die om middernacht begonnen, en erna ambiance op straat. De eerste keer vond iedereen het leuk, de tweede keer begonnen er al een heleboel de politie te bellen...
Allez, kom, een beetje verdraagzaamheid... :angel:
Als die gasten content zijn en wat willen toeteren, wat is daar nu in gods naam mis mee...
Helaas voor hun zal het gisteravond wat minder geweest zijn.


Het verschil is dat wij toen toeterden in eigen land. Dat ze in Turkije zoveel toeteren als ze willen. Eigen toeter eerst! ;)


26 Jun 2008, 11:11
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Euro 2008
Wees toch realistisch, dat is hier hun land...
En als de Turken niet meedoen, dan supporteren ze voor de Belgen.
Ik heb een nicht die in Frankfurt woont en die stond op de Römerplatz toen de Duitse ploeg daar gehuldigd werd als vize Weltmeister zes jaar geleden, maar die zou ook lawaai maken als de Belgen winnen, hoor (alleen, met wie, hé, behalve den Eintracht van dit forum...)


26 Jun 2008, 12:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Euro 2008
Ik vraag me alleen af hoe de situatie zou zijn als ze omgekeerd zou zijn. België speelt halve finale op het ek en enkele duizenden belgen in het pittoreske Gaziantep (van Gaziantepspor) volgen eerst, getooid met Belgische vlaggen, toeters, sjaals en truitjes de match op een groot scherm en bij een overwinnnig springen we in onze auto en toeren we nog een uur of twee-drie door het stadscentrum. Luid toeterend uiteraard, ontzettend veel kabaal "lolololololoooooooo ooooh bel-gi-ye"

Of misschien moeten we het niet ons zo ver van huis gaan zoeken. Stel je voor gisterenavond, je bent duitser, maar je woont in Aalst (je kent dat wel, een kind of vijf en je vrouw werkt in één of ander winkeltje waar ze verse groenten, duits brood, theepotten en verdoeft vlees verkopen). Duitsland wint, juchheidi, juchheida ... snel de auto in, vlaggen langs de twee kanten en 't stad door. Langs de Burcht, het werfplein rond, sint annabrug over, onder de konkertjes en een toer of twee rond de varkensmarkt. Zou het lukken tot een uur of één, denk je?


26 Jun 2008, 12:50
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Euro 2008
van mij mogen ze toeteren versta mij nie verkeerd
maar mijn zus woont aan het Rabot in Gent en om 4u 's nachts(dik 5u na de match dus) waren ze nog bezig
en daarbij wat toeter het toe?


26 Jun 2008, 13:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Euro 2008
Urzua schreef:
salvador schreef:
acrid schreef:
allé en in de krant staat dat ze mogen toeteren tot 01u
stel u voor da ge in Gent woont en den dag nadien vroeg moet beginnen :hmm:

In het WK 1986 wonnen de Belgen telkens na verlengingen in matchen die om middernacht begonnen, en erna ambiance op straat. De eerste keer vond iedereen het leuk, de tweede keer begonnen er al een heleboel de politie te bellen...
Allez, kom, een beetje verdraagzaamheid... :angel:
Als die gasten content zijn en wat willen toeteren, wat is daar nu in gods naam mis mee...
Helaas voor hun zal het gisteravond wat minder geweest zijn.


Het verschil is dat wij toen toeterden in eigen land. Dat ze in Turkije zoveel toeteren als ze willen. Eigen toeter eerst! ;)


Ne kamelen toeter ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


27 Jun 2008, 16:25
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Euro 2008
't es toepen da Dosjland de final wintj.
Weir emmen nen grojjeren band mé de Dosje.
Mijnen legerdinsjt wast oek in Dosjland.
Gedisciplineerd volk vind ik. Kortom zondag
als forumjochies meezingen :
"Einigkeit und Recht und Freiheit..."


27 Jun 2008, 16:52
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Euro 2008
Waarom zouden wij in godsnaam ne groteren band met Duitsland hebben :hmm: . Hier leestg ge toch wat zé.


27 Jun 2008, 17:41
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Euro 2008
Jeroen schreef:
Waarom zouden wij in godsnaam ne groteren band met Duitsland hebben :hmm: . Hier leestg ge toch wat zé.


Omdat zowel wij als de Duitsers Germanen zijn en de spanjaarden Romanen. Is dat zo moeilijk?


27 Jun 2008, 17:42
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Euro 2008
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Spanje wint...

Vooreerst hebben zij een aantal prachtige matchen gespeeld en waren zij de meest regelmatige ploeg in het tornooi.
Ten tweede hebben de Duitsers al zo veel gewonnen (en niet altijd met mooi voetbal, al viel het deze keer, zeker in de halve finale, wel mee)...
Ten derde hebben de Spanjaarden in decennia nog niks gewonnen, 't mag ook eens en zeker als het zoals nu verdiend is...
Ten vierde wordt daarmee het meest frivole voetbal beloond van wat nog overblijft.
En ten vijfde word ik dan niet alleen de winnaar van de pronostiek, maar de winnaar met 3 punten voorsprong, dat staat toch mooier op het palmares...

En voor het overige voel ik me absoluut niet meer verwant met Duitsers dan met Spanjaarden. Eén keer in Duitsland op vakantie geweest, is me danig tegengevallen...
De helft van de mensen kijkt daar zo... :x
Geef mij maar de Zuiderse sfeer... :banana:


27 Jun 2008, 18:45
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Euro 2008
Jean schreef:
Jeroen schreef:
Waarom zouden wij in godsnaam ne groteren band met Duitsland hebben :hmm: . Hier leestg ge toch wat zé.


Omdat zowel wij als de Duitsers Germanen zijn en de spanjaarden Romanen. Is dat zo moeilijk?


En daarom voelt gij "een band" met Duitsland ? :lol:

Elke voetballiefhebber zou in principe voor Spanje moeten supporteren in de finale. Het zou een nederlaag voor 't voetbal zijn als na Griekenland andermaal een kloteploeg Europees Kampioen wordt.


27 Jun 2008, 19:14
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Euro 2008
Gen schitterende finale maar een verdiende kampioen!
En dan nog met een goal van Fernando - El Niño - Torres van Liverpool, mijn avond kan niet meer stuk...
E viva España - E viva el futbol! :banana:


29 Jun 2008, 22:57
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Euro 2008
jowwan schreef:
't es toepen da Dosjland de final wintj.
Weir emmen nen grojjeren band mé de Dosje.
Mijnen legerdinsjt wast oek in Dosjland.
Gedisciplineerd volk vind ik. Kortom zondag
als forumjochies meezingen :
"Einigkeit und Recht und Freiheit..."


Omdat ze zo vriendelijk waren ons land te bezetten in de jaren '40 :D ?

Soit, ik ben sowieso altijd al met hart en ziel TEGEN de Duitsers, en aangezien mijn vriendin een Spaanse is, was ik nu natuurlijk al helemaal voor de Spanjaarden. Het was gisteren feest in Denderhoutem :D .


30 Jun 2008, 8:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst