Euro 2008 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14
 Euro 2008 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Euro 2008
De hoogmis van het Europese voetbal...

Zoals steeds supporter ik voor Spanje, hopelijk eens een goede prestatie !


20 Mei 2008, 20:42
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Euro 2008
Jeroen schreef:
De hoogmis van het Europese voetbal...

Zoals steeds supporter ik voor Spanje, hopelijk eens een goede prestatie !


ik hoop ook tot in den treure dat het eens spanje mag worden
al ek's en wk's lang ... deze keer dan maar?
ofwel de immersympathieke zweden als die al zouden meedoen, want eerlijkheidshalve heb ik het echt niet gevolgd, die voorrondes.


20 Mei 2008, 20:45
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Euro 2008
Zweden lijkt mij wat over zijn top heen ... Portugal, Roemenie en Rusland gaan volgens mij de revelaties zijn, al kan je Portugal niet echt een revelatie noemen.

Trouwens:

Goedele Liekens moet EK 'ontvoetballen'
Ook Goedele Liekens gaat voor VT4 aan de slag op het EK 2008. Zij moet het EK 'ontvoetballen'.

Goedele Liekens wordt een vaste gast in het programma van Carl Huybrechts dat elke match van het EK omkadert. 'Ze wordt mijn sidekick', zegt Carl Huybrechts. 'Ze moet het programma ontvoetballen. Als wij de hele dag bezig zijn geweest over die ene strafschopfase in de wedstrijd tussen Nederland en Italië, is er maar één vrouw in Vlaanderen die stop kan zeggen en luidop mag vragen of dat nu zó belangrijk is: Goedele.'

De commentatoren zijn Gui Polspoel, Bram Lambert, Wilfried Mostinckx en Luc Van Doorslaer. Co-commentatoren zijn Eddy Snelders, Marc Degryse, Glen De Boeck, Frank Vercauteren, Aad de Mos en Bob Peeters. Analisten zijn Johan Boskamp, Gunther Schepens en Emilio Ferrera. Ook Stéphane Demol en Michel Preud'homme zouden langskomen. Robert Jeurissen, voorzitter van de Centrale Scheidsrechterscommissie, beoordeelt elke dubieuze beslissing van een scheidsrechter. Als scheidsrechter Frank De Bleeckere toestemming krijgt van de UEFA, zal hij geregeld in de uitzending zitten. (tdl)


Carl de Poedel, Goedele Liekens, Wilfried Mosterdpot ... tbegint al goed ... :kots:


20 Mei 2008, 20:53
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Euro 2008
Jeroen schreef:
Zweden lijkt mij wat over zijn top heen ... Portugal, Roemenie en Rusland gaan volgens mij de revelaties zijn, al kan je Portugal niet echt een revelatie noemen.

Trouwens:

Goedele Liekens moet EK 'ontvoetballen'
Ook Goedele Liekens gaat voor VT4 aan de slag op het EK 2008. Zij moet het EK 'ontvoetballen'.

Goedele Liekens wordt een vaste gast in het programma van Carl Huybrechts dat elke match van het EK omkadert. 'Ze wordt mijn sidekick', zegt Carl Huybrechts. 'Ze moet het programma ontvoetballen. Als wij de hele dag bezig zijn geweest over die ene strafschopfase in de wedstrijd tussen Nederland en Italië, is er maar één vrouw in Vlaanderen die stop kan zeggen en luidop mag vragen of dat nu zó belangrijk is: Goedele.'

De commentatoren zijn Gui Polspoel, Bram Lambert, Wilfried Mostinckx en Luc Van Doorslaer. Co-commentatoren zijn Eddy Snelders, Marc Degryse, Glen De Boeck, Frank Vercauteren, Aad de Mos en Bob Peeters. Analisten zijn Johan Boskamp, Gunther Schepens en Emilio Ferrera. Ook Stéphane Demol en Michel Preud'homme zouden langskomen. Robert Jeurissen, voorzitter van de Centrale Scheidsrechterscommissie, beoordeelt elke dubieuze beslissing van een scheidsrechter. Als scheidsrechter Frank De Bleeckere toestemming krijgt van de UEFA, zal hij geregeld in de uitzending zitten. (tdl)


Carl de Poedel, Goedele Liekens, Wilfried Mosterdpot ... tbegint al goed ... :kots:


tzal precies weer meer cinema zijn dan voetbal... de grote carl huybrechtsshow waar niemand zit op te wachten behalve hijzelf


20 Mei 2008, 21:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Euro 2008
Inderdaad, Huybrechts of Raes, en mijn goesting op voetbal is direct een stuk minder.


21 Mei 2008, 1:43
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Euro 2008
Allé, de carl gaat ons EK nog maar eens naar de kloten helpen, ten eerste: door zijne kop alle dagen te moeten zien, ten tweede: door het over alles behalve voetbal te hebben.

Over de Zweden: Henrik Larsson gaat dan toch terug international worden en gaat mee naar 't EK. Alleen voor hem zou ik al voor de Zweden supporteren! Wat een spitsenduo: Ibrahimovic-Larsson! :love:

_________________
es da ier e fistjen...


21 Mei 2008, 7:32
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Euro 2008
Normaal ben ik op zo een tornooien voor Engeland, maarja...

Nu Portugal (Ronaldo, Quaresma, Nani) en Zweden (Ibrahimovic, Ljungberg, Wilhelmsson, Larsson)

_________________
Afbeelding


21 Mei 2008, 8:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Euro 2008
Als ik dat lees, iemand in de studio om het EK te ontvoetballen, dan word ik dus echt al mottig hé. Das hier nu eens alle keren hetzelfde dat ze der alles aan doen om hun programma rond het EK of het WK over vanalles behalve voetbal te laten gaan. Ik vind dat ze de mannen die dat idee uitvinden samen met mottige Carl ergens publiekelijk moeten verhangen, geen medelijden daarmee. Das nu al zeker sinds 2002 dat hun programma's zo slecht zijn dat het werkelijk elke verbeelding tart. Ik hoop dat in Holland den NOS de rechten heeft voor het EK, dan kunnen we daar nog naar zien tenminste.


21 Mei 2008, 8:47
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Euro 2008
Normaalgezien supporter ik trouwens voor de Britten, maar bij afwezigheid van Britse ploegen leek het deze keer op een triest EK af te stevenen. Ondertussen heb ik echter al een goeie reden om voor Spanje te supporteren, al heeft die nu niet direct iets met voetbal te maken :D .


21 Mei 2008, 8:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Euro 2008
Jongens kijk gewoon naar Studio Sport op de NOS.
Prachtige verslagen, interessante analyses, leuke gasten, en nog een deel hollandse humor er bij.


21 Mei 2008, 9:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Euro 2008
http://www.ipetitions.com/petition/ekzondercarl/index.html

Stem voor een EK zonder Carl!

Voor de rest, Deutschland über alles :)


21 Mei 2008, 13:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Euro 2008
De Jean schreef:
http://www.ipetitions.com/petition/ekzondercarl/index.html

Stem voor een EK zonder Carl!

Voor de rest, Deutschland über alles :)


:duh:

Podolski en Klose vanvoor daarachter borowski,ballack en schweinsteiger, jammer dat Schneider geblesseerd is ondanks zijn leeftijd nog altijd een prachtige speler.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


21 Mei 2008, 13:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Euro 2008
Titus schreef:
De Jean schreef:
http://www.ipetitions.com/petition/ekzondercarl/index.html

Stem voor een EK zonder Carl!

Voor de rest, Deutschland über alles :)


:duh:

Podolski en Klose vanvoor daarachter borowski,ballack en schweinsteiger, jammer dat Schneider geblesseerd is ondanks zijn leeftijd nog altijd een prachtige speler.


Ieder zijne smaak, maar ik zal nooit verstaan hoe ge voor zo nen hoop mottigaards kunt supporteren zenne. De enige constante bij mij op elk tornooi is ronduit radicaal tegen de Duitsers te supporteren.


21 Mei 2008, 13:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Euro 2008
Ik tegen de fransen :)

Tja, zo heeft iedereen wel zijn smaak he. Bij mij gaat het niet over het voetbal, maar over mijn band met dat land. Supermooi is het allemaal niet, maar ik ben toch altijd tevreden als ze een ronde verder gaan :)


21 Mei 2008, 14:32
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2005, 18:30
Berichten: 273
Bericht Re: Euro 2008
bij mij zal het zweden worden! heel jammer van Engeland! dat is men nr 1 ploeg!
mss dat dit ooit zal veranderen met een vlaamse nationale ploeg maar daar vrees ik voor:d


21 Mei 2008, 15:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst