Beker van Belgie - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 702 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 47
 Beker van Belgie 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Beker van Belgie
EN OP HET KIEL IS'T CARNAVAL! EN OP HET KIEL IS'T CARNAVAL! Machtig feestje, morgen mijn indrukken! Heb er een beetje van momenteel :-D

_________________
Afbeelding


13 Nov 2008, 1:29
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Beker van Belgie
Sven KSK Opwijk schreef:
EN OP HET KIEL IS'T CARNAVAL! EN OP HET KIEL IS'T CARNAVAL! Machtig feestje, morgen mijn indrukken! Heb er een beetje van momenteel :-D


Van hoeveel ploegen zijt gij zo feitelijk supporter Sven? :D

_________________
es da ier e fistjen...


13 Nov 2008, 2:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Beker van Belgie
Boris schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
EN OP HET KIEL IS'T CARNAVAL! EN OP HET KIEL IS'T CARNAVAL! Machtig feestje, morgen mijn indrukken! Heb er een beetje van momenteel :-D


Van hoeveel ploegen zijt gij zo feitelijk supporter Sven? :D



alle winnende waarschijnlijk :D
Den tijd dat anderlecht alles won is lang voorbij he :p

_________________
Broer van ja


13 Nov 2008, 8:40
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Beker van Belgie
Amai, Racing Mechelen wint makkelijk en verdiend op GBA.
Ze maken daar 4 potten en het hadden er 6 kunnen zijn.

Al moet je wel toegeven dat ze er in de eerste helft, op het doelpunt na, niet aan te pas kwamen.

Maar de tweede helft...jawadde jonges. Vorig jaar na onze stunt dachten we dat het niet slechter kon met een eersteklasser maar GBA bewees even het tegendeel.
Het was daar precies opendeurdag.

Die Da Silva is een goeie maar die liep precies in zijnen hof. Hij spurtte niet voorbij de tegenstanders,neen, hij wandelde er doodleuk voorbij.

Is het verschil tussen top derde klasse en staart eerste zo klein?


13 Nov 2008, 11:11
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Beker van Belgie
Boris schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
EN OP HET KIEL IS'T CARNAVAL! EN OP HET KIEL IS'T CARNAVAL! Machtig feestje, morgen mijn indrukken! Heb er een beetje van momenteel :-D


Van hoeveel ploegen zijt gij zo feitelijk supporter Sven? :D


@nieven: we spreken elkaar nog zondag vriend... FC Penalty tegen Anderlecht ;)

Ik ben geen supporter van Racing. Was gewoon mee geweest met een paar van Opwijk die wel supporter zijn van RCM en die Tim Scheers, de rechtsback van RCM, kennen. Maar het heeft indruk op mij gemaakt. Mooi voetbal, technisch tot en met. Natuurlijk, als Kevin Vandenbergh iets of wat afwerkt is het direct gedaan. Maar Kevin bewijst nog maar is dat de top in België niks voor hem is.
Die Da Silva is zeker 5 keer een speler voorbij gegaan met een petit pond. En altijd nuttig dus, geen show voor show te verkopen. Wat een speler.

_________________
Afbeelding


13 Nov 2008, 11:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2259
Bericht Re: Beker van Belgie
salvador schreef:
Onderkroiper schreef:
Ik kreeg nieuwe sms van Gruunwit dat de Mechelse spelers een staande ovatie kregen van het GBA publiek . Dat zegt genoeg zeker schrijft hij . Vandaag zien we Gruunwit niet meer op het forum . Carnaval in Mechelen . :drank:

Sorry, ik ben van de streek van Mechelen en feesten kunnen ze misschien wel, maar Carnaval, daar kennen ze niks van...


... en wie ben ik om dat tegen te spreken. ;)

Nee, omdat er bij de Beerschotfans zo'n begrafenisstemming was, vonden wij er niets beter op dan uit te pakken met één van hun favoriete songs van tijdens hun gloriedagen "En op het Kiel is 't carnaval!". :banana:

Over gans de wedstrijd gezien was die 1-4 wel niet de juiste weergave van de wedstrijd. De eerste 20 minuten raakte Racing amper eens over de middellijn, als we na 10 minuten 2-0 zouden achter gestaan hebben, zouden we daar niets op aan te merken gehad hebben. Het was eigenlijk meteen pompen of verzuipen. Dat openingskwartier hebben we eigenlijk met meer geluk dan kunde overleefd. Na die 20 minuten konden we dan eindelijk eens tegenprikken en onze jeugdige spits Claessens (een ex-Antwerpspeler dan nog), kwam alleen voor Proto, maar zijn lob ging rakelings naast. Even later kwam een schot op doel via 2 Beerschotlichamen in de voeten van Tim Verstraeten, die Proto kansloos liet.
Op slag van rust scoorde Racing opnieuw, maar deze werd afgekeurd voor buitenspel, een randgeval als je beelden gezien hebt. Na de rust was er weinig beterschap bij de thuisploeg en wanneer Da Silva 2 Beerschotverdedigers door de benen speelde (om nog maar eens aan te geven hoe groot de vernedering was) en Calicchio perfect aanspeelde. Die moet je natuurlijk zo'n kans niet geven, Proto kansloos en 0-2. Met de moed der wanhoop nam de thuisploeg nog meer risico's en al vrij vlug viel de aansluitingstreffer van Vandenbergh. Het thuispubliek ontwaakte en ging meteen wat luidruchtiger te keer. Racing moest achteruit en kreeg het even moeilijk, maar na een vlotte en perfecte counter scoorde Da Silva de bevrijdende 1-3. De thuisploeg moest daarna nog de kelk tot de bodem ledigen, want met een heerlijke krulbal, zette Da Silva de 1-4 op het bord. Even voordien had Claessens nog Proto perfect omspeelt, waarna hij op een onbegrijpelijke manier de bal niet in een leeg doel kreeg.
Na het laatste fluitsignaal dropen de thuisspelers snel af, terwijl de Racing-spelers een ereronde aflegde en ,echt totaal onverwacht, een staande ovatie kregen van de thuissupporters. :worship: Eerlijk gezegd, dat heb ik nog niet eerder gezien als Racing-supporter. De scheidsrechter was eerst van plan om te wachten tot alle spelers het terrein verlaten hadden, maar had snel door dat dat onbegonnen werk was, want de Racingspelers stonden een half uur na het laatste fluitsignaal nog op het veld te dansen.
Dolle taferelen, maar eigenlijk teveel om op te noemen. Maar één anecdote ga ik er wel nog aan toevoegen. Da Silva werd, als man van de match, geinterviewd en wie die beelden gisterenavond gezien heeft, zal wel opgevallen zijn dat die even met zijn mond vol tanden stond. De reden hiervan was dat tijdens het interview een andere speler zijn broek had afgetrokken, wat weliswaar niet in beeld is gebracht.

Gelukkig dat ik dit hier kan opschrijven, want het navertellen zou moeilijk zijn. Ik ben zoek naar mijn stem, na een veel te korte nacht. :drank:

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


Laatst gewijzigd door Gruunwit op 13 Nov 2008, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.



13 Nov 2008, 11:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Beker van Belgie
Gelezen op de website van Het Nieuwsblad:

Harm Van Veldhoven is trainer af


Harm Van Veldhoven is niet langer trainer van Germinal Beerschot. Dat vernam de redactie uit goede bron. Het is niet duidelijk of Van Veldhoven zelf opstapte of door het bestuur aan de deur gezet is.

Germinal Beerschot verloor gisteren in de zestiende finales van de Cofidis Cup met 1-4 tegen derdeklasser Racing Mechelen.

Later meer.


13 Nov 2008, 13:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2259
Bericht Re: Beker van Belgie
Ik vind ook het interview schitterend met Tim Verstraeten dat je op Sporza kan herbekijken.

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetb ... 9/1.415403

Hoe dat hij reageert op de vraag wie hij als volgende tegenstander wenst? :whistle:

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


13 Nov 2008, 13:18
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Beker van Belgie
T zit er dik in dat de volgende ronde KV-RC is. Vorig seizoen waren het "toevallig" ook allemaal derby's (Dender-Aalst, Club-Cercle, Genk-Standard, ...).


13 Nov 2008, 14:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Beker van Belgie
Proficiat aan de racing!
Mijn voorspelling kwam uit dat racing GBA ging uit de beker kegelen ;)

_________________
Afbeelding


13 Nov 2008, 18:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Beker van Belgie
Zolang Racing in ons reeks niet zit gun ik ze alle sportieve succes,

knap gedaan (y)

vandaag trouwens bij het buitenkomen van het werk (midden int centrum van Aalst nb)... het eerste wat ik zag was nen auto die volledig vol lag met KV Mechelen sjaals, en andere brol :kots: .... al een sjans dat het bij het buitengaan was. Dan ben ik al wat beter gezind :lol:

_________________
If you never try, you'll never know


13 Nov 2008, 19:43
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Beker van Belgie
Rechtover het PC-stadion staat trouwens zowat altijd een wagen met een wimpeltje in van Dender. Het zou laf zijn iets aan die wagen te doen, maar ik wil maar zeggen dat het steeds een risico is.

In mijn auto hangt een ajuintje, gekoch van de ajoinboer, maar verder niks van EA erin.
Hoe fanatiek ik ook mag zijn, te riskant ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


13 Nov 2008, 19:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2259
Bericht Re: Beker van Belgie
Gunther schreef:
Proficiat aan de Racing!
Mijn voorspelling kwam uit dat Racing GBA ging uit de beker kegelen ;)


Ik vind het wel straf dat er hier zoveel geloof hadden in een kwalificatie van Racing.
Bij ons eigen supporters had ik nu niet de indruk dat het geloof er echt inzat op winst.
Van het supporterslokaal waar we met 2 dubbeldekkers vertrokken waren, had ook niemand juist gepronostikeerd.
En de cijfers spraken ook niet echt in ons voordeel.
Germinal Beerschot incasseerde in competitie ook niet echt veel tegendoelpunten, 14 in 11 speeldagen. Daarin doen ze zelfs beter dan Anderlecht.
En wat Racing dit seizoen op verplaatsing presteerde, was ook nog niet spraakmakend.

KV Turnhout - RCM 2-0
Rupel Boom - RCM 3-3
Dessel sport - RCM 3-0
Cappellen - RCM 0-1

We scoorden dus gisteren evenveel keer als op onze 4 verplaatsingen in competitie tesamen.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


13 Nov 2008, 21:52
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Beker van Belgie
Casual1919 schreef:
In mijn auto hangt een ajuintje, gekoch van de ajoinboer, maar verder niks van EA erin.


Same here...
Die ajuin met wit-zwart lint is heel knap om aan de achteruitkijkspiegel te hangen!

_________________
es da ier e fistjen...


14 Nov 2008, 0:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Beker van Belgie
Boris schreef:
Casual1919 schreef:
In mijn auto hangt een ajuintje, gekoch van de ajoinboer, maar verder niks van EA erin.


Same here...
Die ajuin met wit-zwart lint is heel knap om aan de achteruitkijkspiegel te hangen!


die hangt ook aan mijn spiegel, samen met zo een geurhangertje van den iendracht

_________________
Broer van ja


14 Nov 2008, 8:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 702 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 47


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst