Beker van Belgie - Pagina 44 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 702 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 47
 Beker van Belgie 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Beker van Belgie
Het is nu ook niet dat er veel internationals bij Belgische ploegen rondlopen. Zelf ben ik ook niet zo te vinden voor zomervoetbal. Een seizoen naar analogie met de topcompetities lijkt mij, met het oog op het aantrekken van talent, toch de beste optie. Er moet gewoon geïnvesteerd worden in goede grasmatten. Om nog even terug te komen op wat DT zei: in Engeland liggen de velden van ploegen uit de Premier League en de Championship er de laatste jaren piekfijn bij. Zelfs als er buiten dat stadion 30 cm sneeuw ligt, is de grasmat piekfijn in orde. En het is nu ook niet dat het in Engeland nooit regent...

Blessures zijn overigens inderdaad eigen aan het vak. Dat wilt echter niet zeggen dat de risico's niet mogen verminderd worden. De tijd dat de Caje zonder scheenbeschermers het veld op kon is ondertussen ook wel voorbij. Elke match, op elk niveau, blijft er wel eens een been hangen of worden de studs wat te stevig in het vlees van de tegenstander gedrukt. Als hun voet dan ook nog eens blijft steken in een modderpoel op zo'n moment, zou zo'n blessure wel eens een pak erger kunnen worden.


31 Jan 2013, 22:17
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Beker van Belgie
Gank is nu niet direct mijn favoriete club, maar toch leuk dat ze Anderlecht uit de beker gewipt hebben. Suspense bij de strafschoppen, maar Anderlecht met zijn tienen toch nog de beste kansen in de verlengingen...
Wel "toffe samenhorigheid" daar tussen de spelers van paars wit, als de resultaten daar nog even blijven tegenvallen is 't kot te klein!


02 Mar 2013, 22:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Beker van Belgie
Leuke terugwedstrijd van de 2de halve finale tussen Cercle & KVK. (y) 1-2 momenteel.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


27 Mar 2013, 23:24
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Beker van Belgie
Gruunwit schreef:
Leuke terugwedstrijd van de 2de halve finale tussen Cercle & KVK. (y) 1-2 momenteel.

... en het beste meost nog komen...
Qua timing niet slecht, moet ik zeggen, en voor mezelf ook niet, ik heb hooguit de laatste 10 minuten gezien, pas terug van een avondvergadering en bingo!
Ik vind het leuk voor Cercle, want ondanks 1968 vind ik dat toch wel een tof ploegske.


28 Mar 2013, 21:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Beker van Belgie
Eigenlijk heeft Staelens gelijk.
Hoe komen ze er in gods naam bij om die finale midden in de play-offs te spelen?? :crazy:
Dit kan alleen hier zeker..
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... ekerfinale

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


07 Mei 2013, 18:04
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Beker van Belgie
Geen moeilijke vragen stellen Schepper!


08 Mei 2013, 9:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Beker van Belgie
Kielse Rat schreef:
Geen moeilijke vragen stellen Schepper!

Verschoning, 't was 't proberen waard.. ;)

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


08 Mei 2013, 12:06
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Beker van Belgie
Racing Genk wint - terecht -zijn vierde beker.
Ik supporterde voor deonderdog Cercle en ze hebben er een wedstrijd van gemaakt tot op het einde, maar vooral in de tweede helft was Genk veel beter.


09 Mei 2013, 22:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Beker van Belgie
Vanavond naar R. Jeunesse Entente Binchoise - CS Onhaye geweest. De winnaar van deze wedstrijd speelt volgend weekend tegen RC Mechelen. De eerste helft viel er weinig te beleven, behalve dan dat de bezoekende doelman na 25' spelen al mocht gaan douchen wegens handspel net buiten het strafschopgebied. Geen reservedoelman bij, dus dan maar een veldspeler in doel. Tot mijn verbazing nam de kleinste speler van de bezoeker (ik denk niet dat hij 1.60 m groot was) het initiatief om in doel te gaan staan. Ik dacht dat ik vanaf dat moment wel wat doelpunten zou gaan zien, maar mijn hoop was ijdel. We gingen dan ook rusten bij 0-0. Een klein kwartiertje na rust kreeg Onhaye een zeldzame kans en de doorgebroken speler werd onderuitgehaald door de thuisdoelman. Overduidelijk penalty en ook de bijhorende rode kaart was evident. 10 tegen 10 dus. De thuisploeg had wel een reservedoelman op de bank, maar die was meteen kansloos bij de prima getrapte penalty. (Van de Brom zou jalours geweest zijn ;) ) Binchoise creëerde ook nadien te weinig kansen om de bezoekende doelman aan het werk te zetten. Uiteineindelijk viel ongeveer een kwartier voor het einde de gelijkmaker met een knap afstandschot. 1-1. De wedstrijd kabbelde nadien naar het einde, maar Onhaye kreeg nog de beste kansen, maar de thuisdoelman liet zich niet meer verschalken. Toen iedereen zich liep op te maken voor de strafschoppen, kreeg een thuisspeler nog een geniale ingeving om het eens vanaf 5 meter over de middellijn te proberen. Tot ieders verbazing viel die ook nog net onder de lat binnen, 2-1 eindstand. Binchoise speelt dus de volgende ronde tegen Racing Mechelen.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


04 Aug 2013, 0:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Beker van Belgie
Gruunwit schreef:
Vanavond naar R. Jeunesse Entente Binchoise - CS Onhaye geweest. De winnaar van deze wedstrijd speelt volgend weekend tegen RC Mechelen. De eerste helft viel er weinig te beleven, behalve dan dat de bezoekende doelman na 25' spelen al mocht gaan douchen wegens handspel net buiten het strafschopgebied. Geen reservedoelman bij, dus dan maar een veldspeler in doel. Tot mijn verbazing nam de kleinste speler van de bezoeker (ik denk niet dat hij 1.60 m groot was) het initiatief om in doel te gaan staan. Ik dacht dat ik vanaf dat moment wel wat doelpunten zou gaan zien, maar mijn hoop was ijdel. We gingen dan ook rusten bij 0-0. Een klein kwartiertje na rust kreeg Onhaye een zeldzame kans en de doorgebroken speler werd onderuitgehaald door de thuisdoelman. Overduidelijk penalty en ook de bijhorende rode kaart was evident. 10 tegen 10 dus. De thuisploeg had wel een reservedoelman op de bank, maar die was meteen kansloos bij de prima getrapte penalty. (Van de Brom zou jalours geweest zijn ;) ) Binchoise creëerde ook nadien te weinig kansen om de bezoekende doelman aan het werk te zetten. Uiteineindelijk viel ongeveer een kwartier voor het einde de gelijkmaker met een knap afstandschot. 1-1. De wedstrijd kabbelde nadien naar het einde, maar Onhaye kreeg nog de beste kansen, maar de thuisdoelman liet zich niet meer verschalken. Toen iedereen zich liep op te maken voor de strafschoppen, kreeg een thuisspeler nog een geniale ingeving om het eens vanaf 5 meter over de middellijn te proberen. Tot ieders verbazing viel die ook nog net onder de lat binnen, 2-1 eindstand. Binchoise speelt dus de volgende ronde tegen Racing Mechelen.



zie maar da ge ne reservekeeper mee hebt hé :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


04 Aug 2013, 9:04
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Beker van Belgie
Onze eerste bekerwedstrijd komend weekend en 't is blijkbaar al meteen een galamatch (voor onze tegenstrever toch) :plat:

http://www.lameuse.be/779564/article/re ... /football-–-coupe-de-belgique-l-entente-binchoise-affrontera-le-rc-malines-manage

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


05 Aug 2013, 22:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Beker van Belgie
De volgende galamatch (euhmm) staat morgen voor Racing op het programma. Het zijn niet mijn woorden, maar die van http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 3_00706096

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


24 Aug 2013, 11:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van Belgie
VOETBAL Beker van Belgie '13-'14
———————————————————————————
Loting 1/16e finales (op 25/09):
1 Lommel (II) - Lierse
2 Aat (III) - Oostende (II)
3 RC Genk - Tubeke (II)
4 KV Mechelen - Boussu-Dour (II)
5 Westerlo (II) - Bergen
6 Anderlecht - Eupen (II)
7 Roeselare (II) - Waasland-Beveren
8 Geel (II) - Lokeren
9 Oudenaarde (III) - Club Brugge
10 Tempo Overijse (IV) - Kortrijk
11 Oosterzonen (III) - AA Gent
12 Wosteronzonen (III) - AA Gent
13 Hamme (III) - Zulte Waregem
14 Charleroi - Westhoek (IV)
15 Wolvertem (IV) - Cercle Brugge
16 WS Brussels (II) - Standard

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Aug 2013, 12:32
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Beker van Belgie
Onderkroiper schreef:
VOETBAL Beker van Belgie '13-'14
———————————————————————————
Loting 1/16e finales (op 25/09):
1 Lommel (II) - Lierse
2 Aat (III) - Oostende (II)
3 RC Genk - Tubeke (II)
4 KV Mechelen - Boussu-Dour (II)
5 Westerlo (II) - Bergen
6 Anderlecht - Eupen (II)
7 Roeselare (II) - Waasland-Beveren
8 Geel (II) - Lokeren
9 Oudenaarde (III) - Club Brugge
10 Tempo Overijse (IV) - Kortrijk
11 Oosterzonen (III) - AA Gent
12 Wosteronzonen (III) - AA Gent
13 Hamme (III) - Zulte Waregem
14 Charleroi - Westhoek (IV)
15 Wolvertem (IV) - Cercle Brugge
16 WS Brussels (II) - Standard


Oostende (ii) :banana:


28 Aug 2013, 14:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Beker van Belgie
Ik gaf Wosteronzonen geen schijn van kans... Maar in de plaats moet Wezet - OHL staan in de plaats :)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


28 Aug 2013, 16:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 702 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 47


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst