olympisch voetbal - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 187 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13
 olympisch voetbal 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: olympisch voetbal
Jeroen schreef:
Alléz onze voetbalkenners gaan hier ook is gaan spreken. Bekijk die selectie van Nigeria, die spelen allemaal bij Europese subtoppers. Technisch hebben die ook meer kwaliteit, dat ziet iedereen. Bij de Belgen heb je dan door blessures en schorsingen verre van hun sterkste kern. (Zet Fellaini naast Kompany op dat middenveld en je moet niet met Kompany staan te knoeien. Hetzelfde met Van Den Borre ..)

Ik krijg werkelijk het schijt van diegene die op voorhand alles zitten af te breken en op alles te zagen precies of ze 80 jaar oud zijn. Na een goed resultaat hoor je ze niet maar als ze dan verliezen komen ze hun 'gelijk' halen. Precies of ze een wereldvoorspelling hebben gedaan... Kritiek en commenaar die onderbouwd is is dan weer te moeilijk, waarschijnlijk zijn ze dan nog tevreden dat de Belgen hebben verloren zodat ze hun groot gelijk hebben gehad :hmm: .

Ik vond de eerste helft degelijk van de duivels, al was Nigeria iets beter. Als je dé kans op de 1-1 mist en krijgt dan zo'n tegengoal tegen is't gedaan. En dan nog die twee prachtige afstandschoten ... (y)


Typisch Belgisch gewoon. Hoerastemming als het goed gaat, maar direct 'afbreken' als het tegen gaat.

Nigerianen spelen wel niet allemaal bij Europese subtoppers, sommige niet bij Europese clubs zelf :D

_________________
Afbeelding


19 Aug 2008, 14:38
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: olympisch voetbal
Gruunwit schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Maar komaan, direct zo negatief doen na tegen een ploeg te spelen die ons totaal niet lag. We werden soms weg geblazen door de beren uit Nigeria. Maar er zat meer in, kans van Mirallas en schot op de lat van Haroun...


En de Italianen lagen ons wel zeker, we maakten er 3 zuivere penaltyovertredingen tegen.
Er zit geweldig veel talent in deze groep, maar een vergelijking maken met Mexico 86, zoals in sommige kranten gebeurde, vind ik er nu wel over.
Top 4 op O.S. is een goed resultaat, maar de prestaties op zich zijn wel wat overroepen en daarin heeft W. Sonck wel gelijk.


Ja de Italianen lagen ons, want we wonnen er tegen. Overroepen... In Sonck zijn tijd was het natuurlijk beter. Zijn generatie verloor met 10-0 tegen Brazilië, is dat dan zoveel beter???

Sonck moet zwijgen, hij heeft alleen nog maar bij Genk goed gespeeld.

_________________
Afbeelding


19 Aug 2008, 14:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: olympisch voetbal
De Sart heeft ook niet echt veel steun gekregen van de voetbalbond, voor deze wedstrijd beschikte hij slechts over drie vervangers dus dan moet ge al ni te zot gaan doen.


19 Aug 2008, 14:41
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: olympisch voetbal
twas een zwakke wedstrijd van ons! dat is overduidelijk
maar hier moet je zeker de opmerking maken en de vraag stellen... wie ontbrak er niet allemaal?
ten eerste vermaelen miste ik zeker en vast
en dan fellaini, witsel, defour, kompany,... waarbij proficiat voor onzen voetbalbond!
DIKKE!!! onbekwame onnozele sukkelaars!!! :fuck: :fuck: :fuck:

en wat gaat het morgen weer zijn tegen duitsland
waarschijnlijk... :cry: en iedereen :haha: belgië


19 Aug 2008, 14:44
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: olympisch voetbal
Die VDBorre die was echt superslecht.
Heeft hij eigenlijk 1 pass gegeven die aankwam?!

_________________
es da ier e fistjen...


19 Aug 2008, 14:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: olympisch voetbal
Jeroen schreef:
Bekijk die selectie van Nigeria, die spelen allemaal bij Europese subtoppers. Technisch hebben die ook meer kwaliteit, dat ziet iedereen.(y)


Dat snap ik al helemaal niet! Technisch heeft deze Belgische generatie net veel kwaliteit. Martens, De Mul, Dembele, Mirallas,... daarvan kan je toch moeilijk stellen dat die technisch beperkt zijn, anders ken ik echt niets van voetbal.
En betekenen AZ, Sevilla, Lille dan echt niets in Europa??? Is het nu net niet de sterkte van deze generatie dat ze bij goede clubs spelen?

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


19 Aug 2008, 14:55
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: olympisch voetbal
Boris schreef:
Die VDBorre die was echt superslecht.
Heeft hij eigenlijk 1 pass gegeven die aankwam?!


Was archislecht de eerste helft maar daarna heb ik mij toch meer aan bijvoorbeeld aan Flappie zitten ergeren.

_________________
Afbeelding


19 Aug 2008, 15:02
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: olympisch voetbal
Sven KSK Opwijk schreef:
Boris schreef:
Die VDBorre die was echt superslecht.
Heeft hij eigenlijk 1 pass gegeven die aankwam?!


Was archislecht de eerste helft maar daarna heb ik mij toch meer aan bijvoorbeeld aan Flappie zitten ergeren.


VD Borre was superslecht. De 1-0 is zijn fout, hij had die bal moeten wegknallen. Hij gaf meer goeie passen aan de nigerianen dan aan ploegmaats.


19 Aug 2008, 15:06
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: olympisch voetbal
Smetje schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Boris schreef:
Die VDBorre die was echt superslecht.
Heeft hij eigenlijk 1 pass gegeven die aankwam?!


Was archislecht de eerste helft maar daarna heb ik mij toch meer aan bijvoorbeeld aan Flappie zitten ergeren.


VD Borre was superslecht. De 1-0 is zijn fout, hij had die bal moeten wegknallen. Hij gaf meer goeie passen aan de nigerianen dan aan ploegmaats.


Bwah, dan heb ik mij vergist, want was aanvallend wel sterk de tweede helft.

_________________
Afbeelding


19 Aug 2008, 15:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: olympisch voetbal
belgianiron schreef:
Gruunwit schreef:
Jeroen schreef:
Toch tof hoeveel optimisten hier zitten, om helemaal depressief van te worden als ik sommigen hier bezig hoor.

Ja, Nigeria heeft een betere ploeg. Een geluk dat de beloften ver weg in China zitten en dus ook ver weg van de loser-mentaliteit van een groot deel van de Belgen.


Ik hoop dat jij een goed gevoel aan de 4-1 overhoudt.


;)
Er moest wel 1 keer een voorspelling van u uit komen hé, als we bleven winnen waren we olympisch kampioen en won Standard de CL :lol:

Ondertussen speelde Standard een dikke match tegen Liverpool en haalden de jonge belgen maar knap de halve finale....

;)

_________________
If you never try, you'll never know


19 Aug 2008, 15:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: olympisch voetbal
Gruunwit schreef:
Jeroen schreef:
Bekijk die selectie van Nigeria, die spelen allemaal bij Europese subtoppers. Technisch hebben die ook meer kwaliteit, dat ziet iedereen.(y)


Dat snap ik al helemaal niet! Technisch heeft deze Belgische generatie net veel kwaliteit. Martens, De Mul, Dembele, Mirallas,... daarvan kan je toch moeilijk stellen dat die technisch beperkt zijn, anders ken ik echt niets van voetbal.
En betekenen AZ, Sevilla, Lille dan echt niets in Europa??? Is het nu net niet de sterkte van deze generatie dat ze bij goede clubs spelen?
Zou ik inderdaad ook niet stellen.
Vandaag vooral op duelkracht zwaar van de mat geveegd.

We moeten geen excuses zoeken bij het feit dat die mannen waarschijnlijk 4 jaar ouder zijn. Maar je moet daar wel rekening mee houden.
Het feit dat Nigeria bij de jeugd overal goed is, en op grote tornooien voor de "echte" jongens niets klaar krijgt bewijst die theorie toch.

_________________
If you never try, you'll never know


19 Aug 2008, 15:24
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: olympisch voetbal
was nigeria met deze ploeg geen vice wereldkampioen bij de -21?


19 Aug 2008, 16:27
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: olympisch voetbal
waly 2 schreef:
was nigeria met deze ploeg geen vice wereldkampioen bij de -21?


Ik peis dat die met deze ploeg vanaf 1958 altijd al wereldkampioen zijn geworden bij de jeugd. Zo een beren seg...

_________________
Afbeelding


19 Aug 2008, 16:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: olympisch voetbal
Nog is tegen Brazilië voor de derde plaats (geen medaille dus) want Argentinë staat 3-0 voor, 2 rode kaarten voor Brazilië :crazy:


19 Aug 2008, 16:48
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: olympisch voetbal
Gruunwit schreef:
Jeroen schreef:
Bekijk die selectie van Nigeria, die spelen allemaal bij Europese subtoppers. Technisch hebben die ook meer kwaliteit, dat ziet iedereen.(y)


Dat snap ik al helemaal niet! Technisch heeft deze Belgische generatie net veel kwaliteit. Martens, De Mul, Dembele, Mirallas,... daarvan kan je toch moeilijk stellen dat die technisch beperkt zijn, anders ken ik echt niets van voetbal.
En betekenen AZ, Sevilla, Lille dan echt niets in Europa??? Is het nu net niet de sterkte van deze generatie dat ze bij goede clubs spelen?


Heb je die spitsen van Nigeria bekeken ? Stevig, snel en technisch zéér goed. Die laatste twee doelpunten zijn gewoon pure klasse, zo staalhard en geplaatst..

Van de Belgen speelt De Mul inderdaad bij Sevilla, maar die doet daar zelden of nooit mee hé. Dan heb je Dembelé die bij AZ top is (maar geen echte afwerker) en Mirallas die bij Lille ook geregeld mee doet.

Maar dan zijt ge ook rond hé... Haroun is goed in de Jupiler League, maar internationaal zal dat nooit meer zijn als een meeloper, hetzelfde met De Roover & Van Den Borre. Maarten Martens is ook niet top, net zoals Pocognoli.

Er zit dus toekomst in, bepaalde spelers zullen zeker nog een schone carriére bij de A-Ploeg hebben. De Nigerianen daarentegen leken mij allemaal al 7 jaar mee te draaien in een eerste ploeg. Wat een beren zeg. Kdenk dat ze allemaal 6 jaar ouder zijn dan dat op hun paspoort staat.


19 Aug 2008, 17:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 187 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst