olympisch voetbal - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 187 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 13
 olympisch voetbal 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: olympisch voetbal
Jeroen schreef:
Gruunwit schreef:
Jeroen schreef:
Bekijk die selectie van Nigeria, die spelen allemaal bij Europese subtoppers. Technisch hebben die ook meer kwaliteit, dat ziet iedereen.(y)


Dat snap ik al helemaal niet! Technisch heeft deze Belgische generatie net veel kwaliteit. Martens, De Mul, Dembele, Mirallas,... daarvan kan je toch moeilijk stellen dat die technisch beperkt zijn, anders ken ik echt niets van voetbal.
En betekenen AZ, Sevilla, Lille dan echt niets in Europa??? Is het nu net niet de sterkte van deze generatie dat ze bij goede clubs spelen?


Heb je die spitsen van Nigeria bekeken ? Stevig, snel en technisch zéér goed. Die laatste twee doelpunten zijn gewoon pure klasse, zo staalhard en geplaatst..

Van de Belgen speelt De Mul inderdaad bij Sevilla, maar die doet daar zelden of nooit mee hé. Dan heb je Dembelé die bij AZ top is (maar geen echte afwerker) en Mirallas die bij Lille ook geregeld mee doet.

Maar dan zijt ge ook rond hé... Haroun is goed in de Jupiler League, maar internationaal zal dat nooit meer zijn als een meeloper, hetzelfde met De Roover & Van Den Borre. Maarten Martens is ook niet top, net zoals Pocognoli.

Er zit dus toekomst in, bepaalde spelers zullen zeker nog een schone carriére bij de A-Ploeg hebben. De Nigerianen daarentegen leken mij allemaal al 7 jaar mee te draaien in een eerste ploeg. Wat een beren zeg. Kdenk dat ze allemaal 6 jaar ouder zijn dan dat op hun paspoort staat.


woorden van de commentator...


19 Aug 2008, 17:26
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: olympisch voetbal
Ja, want dat wist ik zelf niet dat dat bij vele Afrikaanse voetballers het geval is (zeker niet als't zo'n kleerkasten als vandaag zijn). :hmm:


19 Aug 2008, 17:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: olympisch voetbal
Jeroen schreef:
Ja, want dat wist ik zelf niet dat dat bij vele Afrikaanse voetballers het geval is (zeker niet als't zo'n kleerkasten als vandaag zijn). :hmm:


Ik zeg het alleen maar he jongen, blijf kalm :zzz:


19 Aug 2008, 18:04
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: olympisch voetbal
Jeroen schreef:
Gruunwit schreef:
Jeroen schreef:
Bekijk die selectie van Nigeria, die spelen allemaal bij Europese subtoppers. Technisch hebben die ook meer kwaliteit, dat ziet iedereen.(y)


Dat snap ik al helemaal niet! Technisch heeft deze Belgische generatie net veel kwaliteit. Martens, De Mul, Dembele, Mirallas,... daarvan kan je toch moeilijk stellen dat die technisch beperkt zijn, anders ken ik echt niets van voetbal.
En betekenen AZ, Sevilla, Lille dan echt niets in Europa??? Is het nu net niet de sterkte van deze generatie dat ze bij goede clubs spelen?


Heb je die spitsen van Nigeria bekeken ? Stevig, snel en technisch zéér goed. Die laatste twee doelpunten zijn gewoon pure klasse, zo staalhard en geplaatst..

Van de Belgen speelt De Mul inderdaad bij Sevilla, maar die doet daar zelden of nooit mee hé. Dan heb je Dembelé die bij AZ top is (maar geen echte afwerker) en Mirallas die bij Lille ook geregeld mee doet.

Maar dan zijt ge ook rond hé... Haroun is goed in de Jupiler League, maar internationaal zal dat nooit meer zijn als een meeloper, hetzelfde met De Roover & Van Den Borre. Maarten Martens is ook niet top, net zoals Pocognoli.

Er zit dus toekomst in, bepaalde spelers zullen zeker nog een schone carriére bij de A-Ploeg hebben. De Nigerianen daarentegen leken mij allemaal al 7 jaar mee te draaien in een eerste ploeg. Wat een beren zeg. Kdenk dat ze allemaal 6 jaar ouder zijn dan dat op hun paspoort staat.


Haroun goed in de Jupiler League?

_________________
Afbeelding


19 Aug 2008, 18:11
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 23 Feb 2006, 20:46
Berichten: 727
Leeftijd: 37
Bericht Re: olympisch voetbal
Zonder Vertonghen op het middenveld verlies je daar de strijd. Zo simpel is het. Ik weet niet hoeveel speeldagen Vermaelen gekregen heeft, maar als die terugkomt tegen Brazilië en Vertonghen een rij opschuift ga je weer een ander België zien.


19 Aug 2008, 18:39
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: olympisch voetbal
Nu geven ze hier op de Spaanse tv integraal de match België - Nigeria, nu mogen ze ook hunne zak opblazen :D .

Ik versta trouwens echt niet hoe sommigen nog altijd iets zien in Vandenborre. Op elke plaats waar hij opgesteld wordt, blijkt het niet zijn beste plaats te zijn ... anders moeten ze hem eens in de goal proberen op te stellen. Hij kan niet verdedigen, kan niet aanvallen, lopen kan hij ook niet, technisch steekt hij er zeker niet bovenuit, ne pas geven kan hij ook niet en een goal maken evenmin, dan schiet er weinig over he. En van zijnen inzet moet hij het ook niet echt hebben.


19 Aug 2008, 19:04
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: olympisch voetbal
Dat ze die livestream niet in't buitenland uitzenden heeft trouwens alles met de eigendomsrechten te maken. De VRT heeft die gekocht en heeft het recht om die in België te verdelen. Als bv. ART die heeft in Frankrijk, en dat is een betalende zender, dan zou niemand daar toch een abonnement op nemen want het is via de site van de VRT live te volgen (en zo'n stream is toch van goede kwaliteit ?)


19 Aug 2008, 19:06
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46
Berichten: 320
Leeftijd: 37
Locatie: Ninove
Bericht Re: olympisch voetbal
Bartos schreef:
Nu geven ze hier op de Spaanse tv integraal de match België - Nigeria, nu mogen ze ook hunne zak opblazen :D .

Ik versta trouwens echt niet hoe sommigen nog altijd iets zien in Vandenborre. Op elke plaats waar hij opgesteld wordt, blijkt het niet zijn beste plaats te zijn ... anders moeten ze hem eens in de goal proberen op te stellen. Hij kan niet verdedigen, kan niet aanvallen, lopen kan hij ook niet, technisch steekt hij er zeker niet bovenuit, ne pas geven kan hij ook niet en een goal maken evenmin, dan schiet er weinig over he. En van zijnen inzet moet hij het ook niet echt hebben.

op de bank of in de tribune vind ik een goei positie voor diene :D


19 Aug 2008, 19:07
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: olympisch voetbal
Diejen bal op de lat van Haroun was toch wel een keerpunt in de match. Scoren ze daar dan wordt het 1-1, nu wordt het twee minuten later 2-0.

Aan diejen bal op de lat heb ik weer ne ferme stoot overgehouden. Ik sprong recht, zoals ik thuis altijd doe. Helaas zat ik niet thuis, maar op café, met veel collega's, aan een tafel vol met glazen bier en cola. Dieje cola en da bier is daar ne gang gegaan...


19 Aug 2008, 20:57
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: olympisch voetbal
Bartos schreef:
Nu geven ze hier op de Spaanse tv integraal de match België - Nigeria, nu mogen ze ook hunne zak opblazen :D .

Ik versta trouwens echt niet hoe sommigen nog altijd iets zien in Vandenborre. Op elke plaats waar hij opgesteld wordt, blijkt het niet zijn beste plaats te zijn ... anders moeten ze hem eens in de goal proberen op te stellen. Hij kan niet verdedigen, kan niet aanvallen, lopen kan hij ook niet, technisch steekt hij er zeker niet bovenuit, ne pas geven kan hij ook niet en een goal maken evenmin, dan schiet er weinig over he. En van zijnen inzet moet hij het ook niet echt hebben.


Het enige nadeel is dat hij nonchalant is en er stommer uitziet dan de doorsnee marginaal. Is echt wel een goeie voetballer, al vrees ik dat het er nooit gaat uitkomen.

_________________
Afbeelding


19 Aug 2008, 21:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: olympisch voetbal
Stijn schreef:
Aan diejen bal op de lat heb ik weer ne ferme stoot overgehouden. Ik sprong recht, zoals ik thuis altijd doe. Helaas zat ik niet thuis, maar op café, met veel collega's, aan een tafel vol met glazen bier en cola. Dieje cola en da bier is daar ne gang gegaan...
Zie het zo voor mij :plat:

_________________
If you never try, you'll never know


20 Aug 2008, 0:25
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19 Apr 2007, 17:17
Berichten: 109
Leeftijd: 35
Bericht Re: olympisch voetbal
Sven KSK Opwijk schreef:
Bartos schreef:
Nu geven ze hier op de Spaanse tv integraal de match België - Nigeria, nu mogen ze ook hunne zak opblazen :D .

Ik versta trouwens echt niet hoe sommigen nog altijd iets zien in Vandenborre. Op elke plaats waar hij opgesteld wordt, blijkt het niet zijn beste plaats te zijn ... anders moeten ze hem eens in de goal proberen op te stellen. Hij kan niet verdedigen, kan niet aanvallen, lopen kan hij ook niet, technisch steekt hij er zeker niet bovenuit, ne pas geven kan hij ook niet en een goal maken evenmin, dan schiet er weinig over he. En van zijnen inzet moet hij het ook niet echt hebben.


Het enige nadeel is dat hij nonchalant is en er stommer uitziet dan de doorsnee marginaal. Is echt wel een goeie voetballer, al vrees ik dat het er nooit gaat uitkomen.

Ja en ik ben ne sublieme discuswerper maar het gaat er ook nooit uitkomen.
Vandenborre is gewoon zwaar overschat. Waarom wordt dienen feitelijk nog geselecteerd?
Zeker voor de A-ploeg is hij toch veel te beperkt ze naar mijn mening.

_________________
Afbeelding


20 Aug 2008, 21:31
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: olympisch voetbal
Het is al zover:

Kompany verlaat HSV voor Manchester City.

Bron: Voetbalkrant.


21 Aug 2008, 15:59
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: olympisch voetbal
s@té schreef:
Het is al zover:

Kompany verlaat HSV voor Manchester City.

Bron: Voetbalkrant.


Prachtig nieuws! Eindelijk weg bij die smerige Duitsers...

Nu kunnen we em alle weken aan 't werk zien in Match of the Day... altijd leuk om een Belg in Engeland bezig te zien, want dat gebeurt niet gauw.

_________________
es da ier e fistjen...


21 Aug 2008, 16:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: olympisch voetbal
Dat zat er wel aan te komen.

Is hij trouwens van plan om hetzelfde parcours als Van Buyten af te leggen ?

_________________
If you never try, you'll never know


21 Aug 2008, 16:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 187 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst