UEFA-Cup - Pagina 44 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 708 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 48
 UEFA-Cup 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: UEFA-Cup
Iendrachter90 schreef:
Dani schreef:
Dikke sukkelaars zijn het.

Altijd hetzelfde liedje : in 't begin van 't seizoen trappen ze nog geen deuk in een pak boter maar naar 't einde van het seizoen winnen ze alles.

Net hetzelfde als bij Anderlecht.

Dikke sukkels zijn het.


Alsze deze ronde overleven liggen ze er de volgende ronde zeker uit,de winnaar van aa gent -naftan mag tegen as roma spelen.
Brugge speelt tegen gorica of lahti.

Ik gun Gent wel hun matchkes tegen Roma, we hebben goeie herinneringen aan dat ploegske...
't Is niet evident om na enkele weekskes voorbereiding te spelen tegen ploegen die volop in hun competitie zitten. Maar 1-0 is genoeg, hé...


18 Jul 2009, 22:55
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: UEFA-Cup
Gent 1-0


23 Jul 2009, 21:08
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: UEFA-Cup
Serieus met de hakken over de sloot.

Preud'Homme geeft al aan dat ze volledig kansloos zijn tegen Roma.
OK, ik begrijp dat je je ploeg in een underdogpositie wil duwen maar dat is automatisch toch zo?

Godverdomme, er alles aan doen om een ronde verder te geraken !!!


24 Jul 2009, 9:44
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: UEFA-Cup
Dani schreef:
Serieus met de hakken over de sloot.

Preud'Homme geeft al aan dat ze volledig kansloos zijn tegen Roma.
OK, ik begrijp dat je je ploeg in een underdogpositie wil duwen maar dat is automatisch toch zo?

Godverdomme, er alles aan doen om een ronde verder te geraken !!!

Ik denk wel dat als er één Belg is die een ploeg in die omstandigheden kan motiveren, dat het wel Preud'homme zal zijn (of 't moet Wilmots zijn). Maar ge moet nu ook niet onnozel gaan doen en roepen dat ge Roma wel eens gaat uitschakelen, hé. Nuchter blijven en binnenin alles doen om die gasten scherp te krijgen. En het zal in elk geval gemakkelijker zijn om tegen Roma (of ééndere welke andere topclub) te spelen eind juli dan pakweg in maart. Remember Standard tegen Liverpool vorig jaar...


24 Jul 2009, 18:17
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: UEFA-Cup
salvador schreef:
Ik denk wel dat als er één Belg is die een ploeg in die omstandigheden kan motiveren, dat het wel Preud'homme zal zijn (of 't moet Wilmots zijn). .


Wilmots? Als die als trainer al iets zou bewezen hebben,dan is het toch wel dat hij er totaal niet bekwaam voor is. Ik zou niet weten uit welke periode moet blijken dat die een ploeg heeft kunnen motiveren. Overal waar hij trainer was liep het verkeerd af.


24 Jul 2009, 19:23
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: UEFA-Cup
Stijn schreef:
salvador schreef:
Ik denk wel dat als er één Belg is die een ploeg in die omstandigheden kan motiveren, dat het wel Preud'homme zal zijn (of 't moet Wilmots zijn). .


Wilmots? Als die als trainer al iets zou bewezen hebben,dan is het toch wel dat hij er totaal niet bekwaam voor is. Ik zou niet weten uit welke periode moet blijken dat die een ploeg heeft kunnen motiveren. Overal waar hij trainer was liep het verkeerd af.

Ge hebt gelijk, ik had eerder de speler Wilmots voor ogen dan de trainer...
Misschien Gerets...


24 Jul 2009, 21:02
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: UEFA-Cup
Het mag nog aflopen hoe het wil, maar AA Gent heeft verdorie voorgestaan in Rome... :worship:


30 Jul 2009, 21:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: UEFA-Cup
juist terug van de oefenmatch, en wat zie ik : Brugge op 2-2 :haha:

dat zal weer niet veel voorstellen van de jaar, Coster kan al buiten liggen nog voor de competitie begint :lol:

En Gent 0-1 op Rome, idd die ontlading als supporter moet enorm zijn,

_________________
If you never try, you'll never know


30 Jul 2009, 21:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: UEFA-Cup
Bram schreef:
juist terug van de oefenmatch, en wat zie ik : Brugge op 2-2 :haha:

dat zal weer niet veel voorstellen van de jaar, Coster kan al buiten liggen nog voor de competitie begint :lol:

En Gent 0-1 op Rome, idd die ontlading als supporter moet enorm zijn,


Zeker voor deze supporters,dit hebben we indertijd ook meegemaakt als we met den Iendracht naar Rome zijn geweest.
Mijn grootste ontlading als supporter was in Sofia :banana:


Voor de supporters van Gent lopen nog steeds alle wegen naar Rome, maar niet in een rechte lijn. Een supportersbus werd door de politie tegengehouden en een vliegtuig raakte niet van de grond.
Lees ook:
"Iedereen zal het truitje van Totti willen"
Gent verwacht zo'n 700 meegereisde supporters in het Olympisch stadion van Rome, maar een deel van hen zal daar niet zonder problemen geraakt zijn.

Belga Zo'n 160 supporters zouden donderdagochtend met een vliegtuig vanuit Oostende naar Rome vliegen. Maar door een technisch probleem aan het vliegtuig, kon dat vliegtuig niet opstijgen.

De supporters hebben enkele uren op een ander toestel moeten wachten, dat uit Parijs zou komen. "We wilden voor de wedstrijd de binnenstad van Rome gaan verkennen, maar dat zal voor een andere keer zijn", klinkt het bij de supporters.

Een ander vliegtuig met Gent-supporters is donderdagochtend wel zonder problemen naar Rome kunnen vertrekken.

Ook een vliegtuig met journalisten had dinsdag al problemen, dat moest terugkeren naar Brussel omdat er een probleem was met het landingsgestel.

Politie vindt drugs in supportersbus
De supporters van Gent reizen niet alleen met het vliegtuig naar Rome, er waren ook vier supportersbussen naar Italië vertrokken. Eén van die bussen werd aan de grensovergang door de Italiaanse politie tegengehouden.

De carabinieri doorzochten de bus en vonden bij acht supporters een kleine hoeveelheid drugs. Na 3 uur werden de supporters weer op de bus gezet en kon die voortrijden naar Rome.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


30 Jul 2009, 22:05
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: UEFA-Cup
Roma 2-1 voor met een penalty die toch wel licht was, om 't zacht uit te drukken...

En Club wint uiteindelijk nipt, goed voor de punten voor België, misschien moeten we volgend jaar niet van de eerste voorronde spelen in de Euro League (als we, zoals te verwachten valt, de beker winnen...) ;)


30 Jul 2009, 22:21
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: UEFA-Cup
Man man, Brugge dat zijn toch een bende krabbers seg.


30 Jul 2009, 22:22
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: UEFA-Cup
Gent 3-1 achter, dat is eervol maar tegelijk kansloos...
Knappe goal die derde, ze lopen een paar kilometer per uur rapper, die Italianen...


30 Jul 2009, 22:30
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: UEFA-Cup
salvador schreef:
Roma 2-1 voor met een penalty die toch wel licht was, om 't zacht uit te drukken...

En Club wint uiteindelijk nipt, goed voor de punten voor België, misschien moeten we volgend jaar niet van de eerste voorronde spelen in de Euro League (als we, zoals te verwachten valt, de beker winnen...) ;)


3-1ondertussen.


30 Jul 2009, 22:30
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: UEFA-Cup
Gilles schreef:
Man man, Brugge dat zijn toch een bende krabbers seg.


Volgens de nieuwe voorzitter is de kloof met Standard en Anderlecht ongeveer gedicht :plat:


30 Jul 2009, 23:33
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: UEFA-Cup
Smetje schreef:
Gilles schreef:
Man man, Brugge dat zijn toch een bende krabbers seg.


Volgens de nieuwe voorzitter is de kloof met Standard en Anderlecht ongeveer gedicht :plat:


Ik had het ook gelezen. Wie kraamt nu zoiets uit? waar haalt die dat nu in Godsnaam? Ze hebben enkel Donk gekocht. En ze verliezen bijna al hun oefenmatchen.


30 Jul 2009, 23:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 708 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 48


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst