UEFA-Cup - Pagina 43 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 708 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 48
 UEFA-Cup 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: UEFA-Cup
Standard heeft voetballes gekregen, ik ben enorm verschoten van de kwaliteiten van Braga. die mannen zijn technisch enorm sterk

_________________
www.spionkoplede.com


20 Feb 2009, 9:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: UEFA-Cup
als Standard hier de 1-0 nog kan maken voor de rust, gaan we hier nog een ferme 2de helft zien denk ik.

_________________
If you never try, you'll never know


26 Feb 2009, 22:20
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: UEFA-Cup
Het stadion op Sclessin kolkt, maar drie goals maken wordt stilaan onmogelijk... 35' gespeeld en nog 0-0.


26 Feb 2009, 22:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: UEFA-Cup
Stijn schreef:
Het stadion op Sclessin kolkt, maar drie goals maken wordt stilaan onmogelijk... 35' gespeeld en nog 0-0.


nog vlak voor de rust eentje.. let's hope, want dan zit er nog iets in zenne


26 Feb 2009, 22:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: UEFA-Cup
ja, voorwaarde is dat ze met de rust 1-0 maken, of meteen na rust.

die ref begint eindelijk te beseffen dat ze bij Braga met zijn kop aant lachen zijn.

_________________
If you never try, you'll never know


26 Feb 2009, 22:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: UEFA-Cup
Bram schreef:
ja, voorwaarde is dat ze met de rust 1-0 maken, of meteen na rust.

die ref begint eindelijk te beseffen dat ze bij Braga met zijn kop aant lachen zijn.


twordt moeilijk...
in zo'n situatie 0-0 bij de rust en drie goal ophalen, dan begint het fysieke aspect ook al mee te spelen. op deze manier het spel blijven maken is onmogelijk, er werd te weinig gecombineerd en te veel met de bal gelopen. Naarmate de minuten zullen verstrijken is de kans op een dodelijke counter trouwens sterk stijgend, en eerder wanneer het 1-0 of 2-0 zou staan...

maar bon: 1-0 vlak na rust en op het uur een rode kaart voor braga: niet eens ondenkbaar he. ttzal in ieder geval vlak na de rust moeten gebeuren willen ze hoe dan ook een kans maken, maar bon... dat zo pas ne stunt worden


26 Feb 2009, 22:45
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: UEFA-Cup
1-0 nu toch... Nog een kwartiertje...

goal kon niet uitblijven... de kansen begonnen serieus te komen... spijtig dat hij er niet tien minuten vroeger in vloog.


26 Feb 2009, 23:27
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: UEFA-Cup
Stijn schreef:
1-0 nu toch... Nog een kwartiertje...

goal kon niet uitblijven... de kansen begonnen serieus te komen... spijtig dat hij er niet tien minuten vroeger in vloog.


1-1eindstand uiteindelijk .Voor ac milan en fiorentina is uefa cup ook afgelopen.


26 Feb 2009, 23:42
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: UEFA-Cup
Verlengingen in Ajax-Marseille na een schitterende goal met voorbereidend werk van Suarez !

Toby Alderweireld, jonge belg, doet trouwens mee bij Ajax. Vertonghen en Vermaelen zijn geblesseerd/geschorst

Nu live op NOS


18 Mar 2009, 23:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: UEFA-Cup
Jeroen schreef:
Verlengingen in Ajax-Marseille na een schitterende goal met voorbereidend werk van Suarez !

Toby Alderweireld, jonge belg, doet trouwens mee bij Ajax. Vertonghen en Vermaelen zijn geblesseerd/geschorst

Nu live op NOS


Nu live op het forum zijn er ook verlengingen. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Mar 2009, 23:47
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19
Berichten: 582
Locatie: hoboken
Bericht Re: UEFA-Cup
Ontzettend balen.. we hadden meer verdiend. Maar goed, aan de andere kant hadden we tegen Fiorentina natuurlijk wel het geluk aan onze kant, dus wat dat betreft kunnen we ook niet teveel klagen.

Vooral trots op hoe Ajax gespeeld heeft, dit was misschien wel de beste wedstrijd van de afgelopen jaren. Ik snapte Marco's wisselbeleid niet echt, maar wachten met Leonardo en Cvitanich tot de verlenging. Voor hetzelfde geld was het in reguliere tijd al 1-2 geworden, dan hadden die jongens helemaal geen nut meer gehad. Beetje jammer dat het zolang duurde. Al maakte Sulejmani wel de 2-1 en hij was daarvoor natuurlijk de speler die rijp was voor een wissel. Wel ontzettend balen weer van Suarez, waarom mist hij zoveel kansen en waarom in godsnaam schiet hij niet op doel bij die kans in blessuretijd. Waarom wil hij daar weer een speler uitkappen? Gewoon rammen verdomme, als die bal tegen de touwen gaat ben je door.. zó ontzettend zonde, waarom toch...

Heb wel ontzettend genoten van Aissati, eindelijk weer eens een voetballende middenvelder. Een speler met creativiteit en rust aan de bal. Een middenvelder die je dus gerust de bal kan geven, zonder dat je meteen bang hoeft te zijn dat hij hem kwijt raakt en met een goede kans zelfs dat hij er wat leuks mee doet. Voor mij was hij echt de man van de wedstrijd! Anita speelde ook een prima wedstrijd, won heel veel duels door zijn felheid en was overal te vinden op het veld. Ook Alderweireld deed het weer prima. De rest was ook wel goed, al vond ik Silva aanvallend weer matig (wat een zwakke voorzetten!), Sulejmani liet ook weer bijsterweinig zien en Schilder was in de duels best redelijk, maar qua mandekking stond hij regelmatig weer op 5 meter en dan ook nog achteruit te rennen. Verder heb ik de goals nog niet op tv gezien, maar vanuit mijn oogpunt valt Vermeer weinig te verwijten. De eerste goal was wat mij betreft gewoon een klasse steekbal, die precies de goede snelheid had. De tweede goal is eerder een fout van al die verdedigers die daar een duel verliezen.

Al met al een prima wedstrijd van Ajax, héél erg jammer dat we niet door zijn. Als Ajax nou eens constanter zou worden en dit niveau gewoon wekelijks op de mat legt, dan is er in ieder geval hoop voor de


20 Mar 2009, 17:32
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19
Berichten: 582
Locatie: hoboken
Bericht Re: UEFA-Cup
ajaxboy schreef:
Ontzettend balen.. we hadden meer verdiend. Maar goed, aan de andere kant hadden we tegen Fiorentina natuurlijk wel het geluk aan onze kant, dus wat dat betreft kunnen we ook niet teveel klagen.

Vooral trots op hoe Ajax gespeeld heeft, dit was misschien wel de beste wedstrijd van de afgelopen jaren. Ik snapte Marco's wisselbeleid niet echt, maar wachten met Leonardo en Cvitanich tot de verlenging. Voor hetzelfde geld was het in reguliere tijd al 1-2 geworden, dan hadden die jongens helemaal geen nut meer gehad. Beetje jammer dat het zolang duurde. Al maakte Sulejmani wel de 2-1 en hij was daarvoor natuurlijk de speler die rijp was voor een wissel. Wel ontzettend balen weer van Suarez, waarom mist hij zoveel kansen en waarom in godsnaam schiet hij niet op doel bij die kans in blessuretijd. Waarom wil hij daar weer een speler uitkappen? Gewoon rammen verdomme, als die bal tegen de touwen gaat ben je door.. zó ontzettend zonde, waarom toch...

Heb wel ontzettend genoten van Aissati, eindelijk weer eens een voetballende middenvelder. Een speler met creativiteit en rust aan de bal. Een middenvelder die je dus gerust de bal kan geven, zonder dat je meteen bang hoeft te zijn dat hij hem kwijt raakt en met een goede kans zelfs dat hij er wat leuks mee doet. Voor mij was hij echt de man van de wedstrijd! Anita speelde ook een prima wedstrijd, won heel veel duels door zijn felheid en was overal te vinden op het veld. Ook Alderweireld deed het weer prima. De rest was ook wel goed, al vond ik Silva aanvallend weer matig (wat een zwakke voorzetten!), Sulejmani liet ook weer bijsterweinig zien en Schilder was in de duels best redelijk, maar qua mandekking stond hij regelmatig weer op 5 meter en dan ook nog achteruit te rennen. Verder heb ik de goals nog niet op tv gezien, maar vanuit mijn oogpunt valt Vermeer weinig te verwijten. De eerste goal was wat mij betreft gewoon een klasse steekbal, die precies de goede snelheid had. De tweede goal is eerder een fout van al die verdedigers die daar een duel verliezen.

Al met al een prima wedstrijd van Ajax, héél erg jammer dat we niet door zijn. Als Ajax nou eens constanter zou worden en dit niveau gewoon wekelijks op de mat legt, dan is er in ieder geval hoop voor de
toekomst


20 Mar 2009, 17:33
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: UEFA-Cup
Naftan-AA gent staat voorlopig2-0 de eerste belgische ploeg staat al op sneuvelen in de europa league,want ik zie ze dit niet meer ophalen volgende week.
Edit:2-1milos maric,er is weer hoop voor volgende week.


16 Jul 2009, 18:43
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: UEFA-Cup
Dikke sukkelaars zijn het.

Altijd hetzelfde liedje : in 't begin van 't seizoen trappen ze nog geen deuk in een pak boter maar naar 't einde van het seizoen winnen ze alles.

Net hetzelfde als bij Anderlecht.

Dikke sukkels zijn het.


17 Jul 2009, 13:03
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: UEFA-Cup
Dani schreef:
Dikke sukkelaars zijn het.

Altijd hetzelfde liedje : in 't begin van 't seizoen trappen ze nog geen deuk in een pak boter maar naar 't einde van het seizoen winnen ze alles.

Net hetzelfde als bij Anderlecht.

Dikke sukkels zijn het.


Alsze deze ronde overleven liggen ze er de volgende ronde zeker uit,de winnaar van aa gent -naftan mag tegen as roma spelen.
Brugge speelt tegen gorica of lahti.


17 Jul 2009, 13:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 708 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 48


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst