De Gouden Schoen 2008 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 De Gouden Schoen 2008 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Sven KSK Opwijk schreef:
Waar gaan we naartoe als Biglia al evenveel punten krijgt als Sergeant en Bart Goor. En zelfs minder als Philippe Clement, Mirvic en Munyaneza :D


En welken onverlaat heeft Priske een punt gegeven :D ? Da zal dan toch ook in de tweede ronde, voor zijn prestaties bij Vejle, geweest zijn :D .


22 Jan 2009, 9:26
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Sven KSK Opwijk schreef:
Waar gaan we naartoe als Biglia al evenveel punten krijgt als Sergeant en Bart Goor. En zelfs minder als Philippe Clement, Mirvic en Munyaneza :D


Biglia scoort veel te weinig voor een middenvelder, en talrijk zijn zijn assists ook al niet.
Als verdedigende middenvelder is dat niet uw hoofdtaak, maar af en toe eens scoren zou toch wel moeten voor een degelijke middenvelder, zeker bij Anderlecht dat doorgaans de tegenstrever domineert.
Ik vind Clement ook maar een verdwaalde gepensionneerde op een voetbalveld, maar hij scoort af en toe wel nog.
Biglia valt ook zelden op in een voetbalmatch, en dat is denk ik nog een reden waarom veel journalisten aan hem voorbijgaan.


22 Jan 2009, 10:18
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Bovendien is Biglia toch serieus gestagneerd de voorbije seizoenen. En daar waar ge daar vroeger nog eens iets van hoorde qua transfers en zo hoort ge nu eigenlijk compleet niks meer over Biglia.

Soit, tis natuurlijk wel een feit dat er daar elk jaar bij de gouden schoen een stuk of 20 - 30 zijn waarvan ge u afvraagt waarom die in godsnaam punten krijgen. Zoals dus ook Clement, die er uitziet als nen bejaarde en ook zo over het plein sloeft.


22 Jan 2009, 10:44
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Witsel is toch geen terechte winnaar ? OK, misschien het grootste talent, maar daar draait de gouden schoen toch niet om ?

Mbokani is naar het schijnt kwaad weggelopen. Zo'n arrogante domme kloot heb ik nog nooit gezien.
Die verdient in geen 100 jaar een gouden schoen.

Jovanovic was in mijn ogen de topfavoriet, spijtiggenoeg heeft hij het niet gehaald.
Hij was de enige die elke week opviel en die ook een groot aandeel heeft in de titel van Standard.


22 Jan 2009, 10:57
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Stijn schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Waar gaan we naartoe als Biglia al evenveel punten krijgt als Sergeant en Bart Goor. En zelfs minder als Philippe Clement, Mirvic en Munyaneza :D


Biglia scoort veel te weinig voor een middenvelder, en talrijk zijn zijn assists ook al niet.
Als verdedigende middenvelder is dat niet uw hoofdtaak, maar af en toe eens scoren zou toch wel moeten voor een degelijke middenvelder, zeker bij Anderlecht dat doorgaans de tegenstrever domineert.
Ik vind Clement ook maar een verdwaalde gepensionneerde op een voetbalveld, maar hij scoort af en toe wel nog.
Biglia valt ook zelden op in een voetbalmatch, en dat is denk ik nog een reden waarom veel journalisten aan hem voorbijgaan.


Wel, als ge toevallig Studio 1 hebt gezien zondag dan weet ge waarom Biglia moet verdedigen. Nu alleen al ligt alle ruimte in zijn rug omdat Polak en Gillet teveel naar voor trekken.

Ik ga veel live zien en zonder zeveren: van de moment dat Biglia over de middenlijn komt, begint Jacobs te gesticuleren dat hij direct naar achter moet. Echt zonder te zeveren... Ter info, Biglia had vorig jaar denk ik 1 goal minder en evenveel assists als Defour, en die stond vorig jaar nog op aanvallende middenvelder.

_________________
Afbeelding


22 Jan 2009, 10:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Dani schreef:
Witsel is toch geen terechte winnaar ? OK, misschien het grootste talent, maar daar draait de gouden schoen toch niet om ?

Mbokani is naar het schijnt kwaad weggelopen. Zo'n arrogante domme kloot heb ik nog nooit gezien.
Die verdient in geen 100 jaar een gouden schoen.

Jovanovic was in mijn ogen de topfavoriet, spijtiggenoeg heeft hij het niet gehaald.
Hij was de enige die elke week opviel en die ook een groot aandeel heeft in de titel van Standard.


Voor mij was de terechte gouden schoen gewoon opnieuw Steven Defour geweest. Hij is zowat de enige bij Standard die het ook kan opbrengen om in elke competitiematch op hoog niveau te spelen en is de eerste gouden schoen sinds mensenheugnis die het jaar na zijn gouden schoen zelfs nog een pak sterkter presteert. Ook Europees altijd absolute top. Maar ja, als een gouden schoen zichzelf wil opvolgen, moet hij het jaar erna werkelijk al buitenaards presteren (of heel weinig tegenstand hebben).
Al had ook Jovanovic hem wel mogen krijgen. Maar ik vind het ook redelijk vroeg voor Witsel. Ze hebben trouwens chance dat Fellaini weg was in de zomer of die had met 100% zekerheid de gouden schoen gewonnen, het scheelde nu al niet veel. En Mbokani, mja die had wel wat hoger moeten staan, maar het zijn wel quasi allemaal ploegmaats voor hem (enkel Boussoufa staat daar inderdaad niks te doen), dan is het toch ook niet echt goed voor de groep als gij zit te roepen dat ge eigenlijk enkel door racisme achter hen eindigt.


22 Jan 2009, 11:04
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Bartos schreef:
Dani schreef:
Witsel is toch geen terechte winnaar ? OK, misschien het grootste talent, maar daar draait de gouden schoen toch niet om ?

Mbokani is naar het schijnt kwaad weggelopen. Zo'n arrogante domme kloot heb ik nog nooit gezien.
Die verdient in geen 100 jaar een gouden schoen.

Jovanovic was in mijn ogen de topfavoriet, spijtiggenoeg heeft hij het niet gehaald.
Hij was de enige die elke week opviel en die ook een groot aandeel heeft in de titel van Standard.


Voor mij was de terechte gouden schoen gewoon opnieuw Steven Defour geweest. Hij is zowat de enige bij Standard die het ook kan opbrengen om in elke competitiematch op hoog niveau te spelen en is de eerste gouden schoen sinds mensenheugnis die het jaar na zijn gouden schoen zelfs nog een pak sterkter presteert. Ook Europees altijd absolute top. Maar ja, als een gouden schoen zichzelf wil opvolgen, moet hij het jaar erna werkelijk al buitenaards presteren (of heel weinig tegenstand hebben).
Al had ook Jovanovic hem wel mogen krijgen. Maar ik vind het ook redelijk vroeg voor Witsel. Ze hebben trouwens chance dat Fellaini weg was in de zomer of die had met 100% zekerheid de gouden schoen gewonnen, het scheelde nu al niet veel. En Mbokani, mja die had wel wat hoger moeten staan, maar het zijn wel quasi allemaal ploegmaats voor hem (enkel Boussoufa staat daar inderdaad niks te doen), dan is het toch ook niet echt goed voor de groep als gij zit te roepen dat ge eigenlijk enkel door racisme achter hen eindigt.


Ik ben akkoord, Defour moest hem gewoon opnieuw hebben gewonnen. Witsel is het grootste talent, maar die presteerde niet constant genoeg voor de gouden schoen nu al te winnen.

En dat Mbokani niet beter weet en zo dom is als 't achterste van een ..... weet iedereen hé. Al moet die altijd in de top 3 staan, die presteerde een stuk constanter dan bv. Witsel en is veel meer "allround" dan Jovanovic. Die weegt ongelofelijk op een verdediging zé, Kopbalsterk, stevig, snel en bovendien kan hij goed afwerken...


22 Jan 2009, 11:11
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Sven KSK Opwijk schreef:
Stijn schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Waar gaan we naartoe als Biglia al evenveel punten krijgt als Sergeant en Bart Goor. En zelfs minder als Philippe Clement, Mirvic en Munyaneza :D


Biglia scoort veel te weinig voor een middenvelder, en talrijk zijn zijn assists ook al niet.
Als verdedigende middenvelder is dat niet uw hoofdtaak, maar af en toe eens scoren zou toch wel moeten voor een degelijke middenvelder, zeker bij Anderlecht dat doorgaans de tegenstrever domineert.
Ik vind Clement ook maar een verdwaalde gepensionneerde op een voetbalveld, maar hij scoort af en toe wel nog.
Biglia valt ook zelden op in een voetbalmatch, en dat is denk ik nog een reden waarom veel journalisten aan hem voorbijgaan.


Wel, als ge toevallig Studio 1 hebt gezien zondag dan weet ge waarom Biglia moet verdedigen. Nu alleen al ligt alle ruimte in zijn rug omdat Polak en Gillet teveel naar voor trekken.

Ik ga veel live zien en zonder zeveren: van de moment dat Biglia over de middenlijn komt, begint Jacobs te gesticuleren dat hij direct naar achter moet. Echt zonder te zeveren... Ter info, Biglia had vorig jaar denk ik 1 goal minder en evenveel assists als Defour, en die stond vorig jaar nog op aanvallende middenvelder.


Van een Brugge supporter en eigenlijk perfect verwoord :-D
"Polak en Biglia zorgen dat jullie het middenveld winnen. Gillet profiteert daarvan door zen positiespel iets te verwaarlozen , en veel te veel de carré in te spurten zodat hij uiteraard ongedekt staat (Geraerts gewijs). Wat hij ook doet is op de goede momenten, met veel energie, hoog druk te zetten. Wat een leuke combinatie is. En al bij al goed rendeert.
Zeker omdat hij dit seizoen vrij goed afwerkt. Maar het is Polak en Biglia die het middenveld winnen. Doen ze dit niet, dan ben je met Gillet niets. Hij zal nooit het middenveld doen kantelen.
Polak en Biglia doen eigenlijk het harde werk voor Gillet wat absurd is.

Zo zie ik het toch, al zie ik maar een goede 10 matchen van Anderlecht per jaar."

_________________
Afbeelding


22 Jan 2009, 11:14
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Jeroen schreef:
Bartos schreef:
Dani schreef:
Witsel is toch geen terechte winnaar ? OK, misschien het grootste talent, maar daar draait de gouden schoen toch niet om ?

Mbokani is naar het schijnt kwaad weggelopen. Zo'n arrogante domme kloot heb ik nog nooit gezien.
Die verdient in geen 100 jaar een gouden schoen.

Jovanovic was in mijn ogen de topfavoriet, spijtiggenoeg heeft hij het niet gehaald.
Hij was de enige die elke week opviel en die ook een groot aandeel heeft in de titel van Standard.


Voor mij was de terechte gouden schoen gewoon opnieuw Steven Defour geweest. Hij is zowat de enige bij Standard die het ook kan opbrengen om in elke competitiematch op hoog niveau te spelen en is de eerste gouden schoen sinds mensenheugnis die het jaar na zijn gouden schoen zelfs nog een pak sterkter presteert. Ook Europees altijd absolute top. Maar ja, als een gouden schoen zichzelf wil opvolgen, moet hij het jaar erna werkelijk al buitenaards presteren (of heel weinig tegenstand hebben).
Al had ook Jovanovic hem wel mogen krijgen. Maar ik vind het ook redelijk vroeg voor Witsel. Ze hebben trouwens chance dat Fellaini weg was in de zomer of die had met 100% zekerheid de gouden schoen gewonnen, het scheelde nu al niet veel. En Mbokani, mja die had wel wat hoger moeten staan, maar het zijn wel quasi allemaal ploegmaats voor hem (enkel Boussoufa staat daar inderdaad niks te doen), dan is het toch ook niet echt goed voor de groep als gij zit te roepen dat ge eigenlijk enkel door racisme achter hen eindigt.


Ik ben akkoord, Defour moest hem gewoon opnieuw hebben gewonnen. Witsel is het grootste talent, maar die presteerde niet constant genoeg voor de gouden schoen nu al te winnen.

En dat Mbokani niet beter weet en zo dom is als 't achterste van een ..... weet iedereen hé. Al moet die altijd in de top 3 staan, die presteerde een stuk constanter dan bv. Witsel en is veel meer "allround" dan Jovanovic. Die weegt ongelofelijk op een verdediging zé, Kopbalsterk, stevig, snel en bovendien kan hij goed afwerken...


De volledige reactie van Mbokani:

MBOKANI: "DIT IS NIET ERNSTIG"

Dieumerci Mbokani was meer dan ontgoo-
cheld. "Ik ben 6e. Dit is niet ernstig.
Ik moet minstens in de top 3 staan",
zegt de Congolees in Het Nieuwsblad.

"Ik ben de beste aanvaller in België.
Iedereen bewierookt mij voor mijn Euro-
pese prestaties en dan dit. Ik wil weg
uit België, liefst nog deze winter. En
anders op het einde van het seizoen. Ik
heb contacten met clubs in Duitsland."

"Het is omdat ik Afrikaan ben. Dit is
racisme. Ik zal nu maar topscorer wor-
den zeker? Naar de Profvoetballer van
het Jaar in mei ga ik zeker niet. Ik
ga me niet nog eens belachelijk maken.

Anders moet ge u is compleet belachelijk maken.

Voor mij mocht Witsel zeker winnen al had Bartos wel gelijk. In 2008 was Defour beter als in 2007. Ik vond zijn schoen vorig jaar dan ook niet verdiend. Had toen altijd naar Ahmed Hassan moet gaan...

_________________
Afbeelding


22 Jan 2009, 11:17
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
edit (Sven postte het gelijktijdig)


22 Jan 2009, 11:18
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Hij heeft gelijk. Biglia is niet dè topper waarvoor hij versleten werd toen hij naar Anderlecht trok (ging hij niet naar Atlético ?) maar het is samen met Polak wel een steengoede middenvelder voor in België, en hij zal één van dees jaren wel nog een stapke hogerop zetten.

Het probleem van Anderlecht ligt trouwens vooraan hé. Als ze daar eens zouden investeren in echt goede spitsen kunnen ze zeker kampioen worden. Nu zal't moeilijk worden. De Sutter is een goede spits maar als hij de komende weken niet scoort zal dat ook in 't koppeke blijven hangen. Die Suarez en Bulykin zijn Anderlecht-onwaardig (aléz, voor die Suarez is't gewoon nog te vroeg). Dan hebben ze nog Vlcek (die ze wel kunnen gebruiken nu), maar dat is toch ook een speler die eerder bij pakweg Lokeren past dan bij Anderlecht.


22 Jan 2009, 11:18
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Sven KSK Opwijk schreef:
Voor mij mocht Witsel zeker winnen al had Bartos wel gelijk. In 2008 was Defour beter als in 2007. Ik vond zijn schoen vorig jaar dan ook niet verdiend. Had toen altijd naar Ahmed Hassan moet gaan...


Hassan, dat had al helemaal belachelijk geweest. Op basis van enkele wereldmatchen op een jaar die hij dan afwisselt met tien strontmatchen. Al kan ik bevooroordeeld zijn omdat ik me echt misselijk voel van de moment ik Hassan zijn mottige smoel nog maar zie :D .


22 Jan 2009, 11:18
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Hassan verdiende voor mij toch ook niet de gouden schoen zé. Technisch gezien een schitterende speler, maar die presteerde totaal niet constant. En voor een paar fantastische matchen ga je toch niet iemand de gouden schoen geven zeker...


22 Jan 2009, 11:20
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Jeroen schreef:
Hassan verdiende voor mij toch ook niet de gouden schoen zé. Technisch gezien een schitterende speler, maar die presteerde totaal niet constant. En voor een paar fantastische matchen ga je toch niet iemand de gouden schoen geven zeker...


Maar Defour was zeker en vast zo constant niet als afgelopen jaar. Kwam er nog eens bij dat Hassan op 1 stemronde meer scoorde en assists gaf als Defour op twee stemrondes.

_________________
Afbeelding


22 Jan 2009, 11:25
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Jeroen schreef:
Hij heeft gelijk. Biglia is niet dè topper waarvoor hij versleten werd toen hij naar Anderlecht trok (ging hij niet naar Atlético ?) maar het is samen met Polak wel een steengoede middenvelder voor in België, en hij zal één van dees jaren wel nog een stapke hogerop zetten.

Het probleem van Anderlecht ligt trouwens vooraan hé. Als ze daar eens zouden investeren in echt goede spitsen kunnen ze zeker kampioen worden. Nu zal't moeilijk worden. De Sutter is een goede spits maar als hij de komende weken niet scoort zal dat ook in 't koppeke blijven hangen. Die Suarez en Bulykin zijn Anderlecht-onwaardig (aléz, voor die Suarez is't gewoon nog te vroeg). Dan hebben ze nog Vlcek (die ze wel kunnen gebruiken nu), maar dat is toch ook een speler die eerder bij pakweg Lokeren past dan bij Anderlecht.


Jep, Biglia kon naar Atletico en naar Valencia maar verkoos om geen te grote stappen te zetten en eerst in Anderlecht zicht te bewijzen. Het afgelopen jaar stagneert hij maar als hij dan is hoger mag spelen speelt hij wel heel goed...

De Sutter en Suarez moeten er al veel te vroeg staan dus misschien is het beter om wel Vlcek er weer bij te nemen (heeft afgelopen match met de reserven er weer vier in het mandje gelegd) ook al is hij mijn type speler niet. Dat dien Bulykin daar nog is, dat is om te blijten. Zelfs Théreau was nog beter als dien Rus dus dat wilt al veel zeggen...

_________________
Afbeelding


22 Jan 2009, 11:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst