De Gouden Schoen 2008 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 De Gouden Schoen 2008 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht De Gouden Schoen 2008
Vanavond zal in Oostende de Gouden Schoen worden uitgereikt aan de beste voetballer die in 2008 in België heeft gespeeld. Die Gouden Schoen zal zeker naar Luik gaan en daar is iedereen het over eens. Maar, wie zijn de kanshebbers? En zijn er gevaarlijke outsiders?

Afbeelding
De jonge Witsel is al een vaste waarde bij Standard Luik sinds zijn 18 jaar. Flank of centraal, het maakt allemaal niet uit voor deze jongeling. Misschien wel DE exponent voor de Luikse Academie. Jong, Belgisch, constant en af en toe een doelpunt meepikkend, deze speler doet het allemaal.

Afbeelding
De Gouden Schoen van 2007. Vorig jaar in een strijd verwikkeld met de Egyptenaar Ahmed Hassan met als gevolg een discussie achteraf of de schoen wel verdiend was. Dit zal dit jaar niet kunnen. Defour was NOG beter als in 2007 en bewees dat hij ook Europees kan schitteren en dit zelfs op de positie van Marouane Fellaini.

Afbeelding
Die Fellaini vertrok naar Everton om daar, eerst met zijn kapsel en pas dan met zijn kwaliteiten, uit te groeien tot vaste waarde. De winnaar van de Ebbenhouten Schoen mistte respect van medespelers, pers en scheidsrechters en trok naar Engeland. 20 miljoen euro bracht deze transfer op. Gaat hij op basis van ronde lopen met de felbegeerde Gouden Schoen.

Afbeelding
De Profvoetballer Van Het jaar van vorig seizoen is natuurlijk ook voor De Gouden Schoen een kanshebber. Een gesel voor elke defensie, dat kunnen ze nationaal en buiten de landsgrenzen ook beamen. Deze flegmatieke aanvaller kan met een flits de match beslissen en is misschien wel de meest sympathieke voetballer van dit land en ook natuurlijk 1 van de beste.

Afbeelding
De meest onvoorspelbare spits, op en naast het veld. Onhandelbaar in Brussel, losgebarsten in de Vurige Stede.
Een goalgetter pur sang met de kwaliteiten voor de absolute top. Disciplinair een ramp maar dat wordt in Luik met de mantel der liefde bedekt. Deed zeker en vast ook Europees van zich spreken. Misschien wel de grootste kanshebber.

Maar natuurlijk kan er altijd een verrassing zijn. Het is niet onmogelijk dat de spelers van Standard punten zullen afpakken van elkaar. En dan zou er wel is een andere club met de Gouden Schoen kunnen gaan lopen. Wie zijn bij de andere clubs dan de kanshebbers?

Afbeelding
DE wintertransfer van RSC Anderlecht van vorig jaar. Ingehaald als rechtsback en ondertussen al onmisbaar op het middenveld bij de bekerwinnaar. Heeft nog geen enkele wedstrijd gemist en was vorig jaar de held toen hij Anderlecht naar bekerwinst schoot. Zit dit seizoen al aan 8 doelpunten is daarmee topschutter bij Anderlecht.

Afbeelding
De metronoom van het Anderlechtse en Tsjechische middenveld. Anderlecht verloor dit seizoen al ELKE wedstrijd waarin de Tsjech geen 90 minuten kon meespelen. Werd aangehaald om met Anderlecht Champions League te spelen en zal, bij gebrek daaraan, dan ook op het einde van dit seizoen de Belgische recordkampioen verlaten.

Afbeelding
De nationale doelman kende een goed jaar in 2008. Hij werd vader en was de regelmatigste speler van Club Brugge. Hij hield, samen met Wesley Sonck, Brugge boven de middenmoot en was vaak beslissend. Hij kwam vaak in aanvaring met spitsen van de tegenstander maar zou de eerste keeper sinds lang kunnen worden die ooit De Gouden Schoen kan winnen.

Afbeelding
Boussoufa was vorig seizoen de bezieler van de heropstanding van Anderlecht. Van een zevende plaats loodste hij Anderlecht naar een 2de plaats en naar bekerwinst. Was dit seizoen de slechtse man in Borisov en dit werd hem, als meest verdienende speler, kwalijk genomen maar was dan weer op Standard en op Club Brugge de beste man van het veld.

Mijn pronostiek:

1. Axel Witsel
2. Jan Polak
3. Dieumerci Mbokani

_________________
Afbeelding


21 Jan 2009, 18:34
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Witsel verdient het niet van te winnen. Er zit misschien het meeste potentieel in, maar Mbokani en Defour hebben gewoon constanter gepresteerd. Defour is gewoon nog een klasse beter dan vorige keer, voor mij mag hij nog eens winnen.

Polak, Mbokani, Defour, Witsel en Jovanovic moeten altijd de top-5 halen. Dat rund van een Stijn Stijnen die kan véél prijzen winnen, maar toch geen gouden schoen zeker.


21 Jan 2009, 18:39
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Jeroen schreef:
Witsel verdient het niet van te winnen. Er zit misschien het meeste potentieel in, maar Mbokani en Defour hebben gewoon constanter gepresteerd. Defour is gewoon nog een klasse beter dan vorige keer, voor mij mag hij nog eens winnen.

Polak, Mbokani, Defour, Witsel en Jovanovic moeten altijd de top-5 halen. Dat rund van een Stijn Stijnen die kan véél prijzen winnen, maar toch geen gouden schoen zeker.


Als ik bij de outsiders alleen Anderlecht spelers ging zetten zou ik het mogen gehoord hebben, daarmee :-D

_________________
Afbeelding


21 Jan 2009, 18:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Mijn pronostiek

1 Jovanovic
2 Witsel
3 Defour
4 Mbokani
5 Stijnen
6 Filipovic?? :lol:

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


21 Jan 2009, 18:55
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
De_steve schreef:
Mijn pronostiek

1 Jovanovic
2 Witsel
3 Defour
4 Mbokani
5 Stijnen
6 Filipovic?? :lol:


Ziedet Jeroen dat ik er hem bij moest zetten :D

_________________
Afbeelding


21 Jan 2009, 18:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Mbokani tiens !

_________________
If you never try, you'll never know


21 Jan 2009, 18:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
1. Defour
2. Witsel
3. Mbokani


21 Jan 2009, 19:01
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
jovanovic
dufour ---> defour
stijnen :D



excuses meester

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


Laatst gewijzigd door IendrachterForLife op 21 Jan 2009, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.



21 Jan 2009, 19:33
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
IendrachterForLife schreef:
jovanovic
dufour
stijnen :D

dufour...
nieuwe speler in belgië? :D

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


21 Jan 2009, 19:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
1)mbokani
2)defour ( :kots: ) maar em speelde op hoog niveau
3)witsel

(erg da ge felaini, jovanovic, bousoufa, polak... er moet vantusse laten maarjah )

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


21 Jan 2009, 20:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Op dit moment staat Fellaini ruim op voorsprong ben benieuwd of ze hem nog van de troon stoten.

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


21 Jan 2009, 22:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
Zwawi :plat:

_________________
If you never try, you'll never know


21 Jan 2009, 22:33
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
de zwawi :plat: :plat: :plat:

Nu al één van de Eendrachtmomenten van het jaar 2009 :lol: .


21 Jan 2009, 22:34
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
"Daarvoor moet je toch wel een ajuin uit Aalst voor zijn" :D


21 Jan 2009, 22:34
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: De Gouden Schoen 2008
echt hé :') zo strik mee gelegen. Een sjans datem ne valse start neemt... of hij was niet in beeld geweest :D RESPECT 2 DA ZWAWI

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


21 Jan 2009, 22:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst