Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
Iendrachter90 schreef:
schliebe schreef:
URS Centre zal meer dan waarschijnlijk de eindronde kunnen spelen. Diegem heeft nog geen licentie gekregen, URS Centre ook niet maar ze zullen het blijkbaar vandaag wel krijgen. Oudenaarde en Zottegem hebben geen aanvraagen ingediend.

Trouwens heb ik gisteren Depoitre aan het werk gezien tegen ons. En hij zal ongetwijfeld een super versterking zijn voor jullie. Die gast heeft een indrukwekkende gabarit maar is toch super snel. Hij kan scoren en is technisch niet van de minste. Nee echt waar, een toptransfert voor den iendracht geloof me goe.


Union en boussu dour krijgen een licentie,maar geen sprake van de centre ,hebben ze die al gekregen of niet.Aalst trok hun aanvraag trouwens gewoon in.


Wat moeten we daar achter zoeken ? :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Mei 2009, 20:50
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:
schliebe schreef:
URS Centre zal meer dan waarschijnlijk de eindronde kunnen spelen. Diegem heeft nog geen licentie gekregen, URS Centre ook niet maar ze zullen het blijkbaar vandaag wel krijgen. Oudenaarde en Zottegem hebben geen aanvraagen ingediend.

Trouwens heb ik gisteren Depoitre aan het werk gezien tegen ons. En hij zal ongetwijfeld een super versterking zijn voor jullie. Die gast heeft een indrukwekkende gabarit maar is toch super snel. Hij kan scoren en is technisch niet van de minste. Nee echt waar, een toptransfert voor den iendracht geloof me goe.


Union en boussu dour krijgen een licentie,maar geen sprake van de centre ,hebben ze die al gekregen of niet.Aalst trok hun aanvraag trouwens gewoon in.


Wat moeten we daar achter zoeken ? :wadde:


Dat is hier toch al dikwijls gezegd... als je niet meer kan promoveren, moet je ook geen licentie hebben.

_________________
es da ier e fistjen...


05 Mei 2009, 21:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
Boris schreef:
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:

Union en boussu dour krijgen een licentie,maar geen sprake van de centre ,hebben ze die al gekregen of niet.Aalst trok hun aanvraag trouwens gewoon in.


Wat moeten we daar achter zoeken ? :wadde:


Dat is hier toch al dikwijls gezegd... als je niet meer kan promoveren, moet je ook geen licentie hebben.


Toch een fijn gevoel als supporter wetende dat je club toegelaten kan worden tot 2e klasse als licentie toegekend wordt. (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Mei 2009, 21:39
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
Goh ja, of extra frustrerend wetende dat je sportief zwaar tekort kwam.

_________________
es da ier e fistjen...


05 Mei 2009, 21:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
Boris schreef:
Goh ja, of extra frustrerend wetende dat je sportief zwaar tekort kwam.


Dat zagen we zonder bril in de voorbereidingswedstrijden al :cry:
En het in feite nog goed afgelopen ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Mei 2009, 21:44
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
Onderkroiper schreef:
Boris schreef:
Onderkroiper schreef:

Wat moeten we daar achter zoeken ? :wadde:


Dat is hier toch al dikwijls gezegd... als je niet meer kan promoveren, moet je ook geen licentie hebben.


Toch een fijn gevoel als supporter wetende dat je club toegelaten kan worden tot 2e klasse als licentie toegekend wordt. (y)


Pfff, wat hebt ge daaraan? Ze kunnen zich evengoed de moeite besparen.


05 Mei 2009, 21:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
Bartos schreef:
Pfff, wat hebt ge daaraan? Ze kunnen zich evengoed de moeite besparen.


Dat vind ik er ook van, ik had in het verleden ook dikwijls dat gevoel. Wat ben je met een licentie voor 2de als je sportief gezien niet meedoet voor promotie.

Even een vraagje "Hoe schatten jullie de kansen van Racing in voor het kwalificatieduel (heen en terug) tegen URS Centre?"

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


06 Mei 2009, 21:26
Scholier

Lid geworden op: 06 Jun 2007, 10:37
Berichten: 121
Locatie: Oiljst
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
80 % volgens mij.
Jullie moeten vanavond het verschil maken want zowel de Racing als den Iendracht hebben altijd moeilijk op verplaatsing in de walen. De spelers van URS Centre zeggen dat het seizoen heel lang is geweest en dat ze allemaal moe zijn. De kern telt amper 15 veldspelers. Bovendien is Grisez (jonge spits zeer snel met veel talent gescout door Charleroi) gekwetst.
Ik voel dat ze enorm schrik hebben van dit verplaatsing.
Ik duim voor de Racing want alle supporters van LaLou willen absoluut vermijden dat URS Centre naar 2de promoveert.
Een tip : hun zwakke punt zit in de verdediging die niet goed presteert als ze onder druk staan. Maar laat ze niet spelen want technisch zijn ze zeer sterk !!!! En de belangrijke spelers die veel aandacht moeten krijgen zijn Chebaiki en Ambu. Die 2 moeten geen ruimtes krijgen.
Dus voor vanavond is de boodschap : AFMAKEN !!!!!!!


07 Mei 2009, 11:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
schliebe schreef:
80 % volgens mij.
Jullie moeten vanavond het verschil maken want zowel de Racing als den Iendracht hebben altijd moeilijk op verplaatsing in de walen. De spelers van URS Centre zeggen dat het seizoen heel lang is geweest en dat ze allemaal moe zijn. De kern telt amper 15 veldspelers. Bovendien is Grisez (jonge spits zeer snel met veel talent gescout door Charleroi) gekwetst.
Ik voel dat ze enorm schrik hebben van dit verplaatsing.
Ik duim voor de Racing want alle supporters van LaLou willen absoluut vermijden dat URS Centre naar 2de promoveert.
Een tip : hun zwakke punt zit in de verdediging die niet goed presteert als ze onder druk staan. Maar laat ze niet spelen want technisch zijn ze zeer sterk !!!! En de belangrijke spelers die veel aandacht moeten krijgen zijn Chebaiki en Ambu. Die 2 moeten geen ruimtes krijgen.
Dus voor vanavond is de boodschap : AFMAKEN !!!!!!!


Bedankt voor je reactie, Schliebe.

Ik hoop eigenlijk op een 2-0 vanavond, maar ik vrees dat het niet simpel wordt. Bij Racing zit de vermoeidheid ook wat in de spelersgroep, waardoor het niet makkelijk zal zijn om hun verdediging onder druk te zetten. We kunnen ook niet teveel risico's nemen, want we willen absoluut een tegendoelpunt vermijden. Daarom zijn die heenwedstrijden meestal zo verradelijk. Ik zie blijkbaar meerdere gelijkenissen tussen Racing en URS Centre, want ook wij doen het met een relatief kleine kern en hebben ook een aantal belangrijke spelers die het vooral van hun technische capaciteiten moeten hebben.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


07 Mei 2009, 15:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
Ik herinner me vooral die Chebaiki als een goeie, gevaarlijke speler. Opmerkelijk is ook dat hij maar 1 arm heeft, maar hij weet regelmatig handig gebruik te maken van het armstompje dat hij de ene kant heeft om zo de bal mee te nemen en de scheidsrechter durft dit dan toch niet fluiten.


07 Mei 2009, 15:27
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
Smetje schreef:
Ik herinner me vooral die Chebaiki als een goeie, gevaarlijke speler. Opmerkelijk is ook dat hij maar 1 arm heeft, maar hij weet regelmatig handig gebruik te maken van het armstompje dat hij de ene kant heeft om zo de bal mee te nemen en de scheidsrechter durft dit dan toch niet fluiten.


Diene met enen arm is Mickael Brisset, toch goed voor 9 doelpunten dit seizoen. Of het moet zijn dat Chebaiki ook onlangs nen arm verloren heeft :D . Chebaiki is die technisch vaardige centrale middenvelder die ook vorig seizoen bij Couillet al indruk tegen ons maakte.


07 Mei 2009, 15:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
Er komt trouwens nog een testmatch tussen Wielsbeke en Peruwelz. De verliezer degradeert rechtstreeks, de winnaar speelt de eindronde met vierde klasse. De kans dat Peruwelz zich redt is dus nog een feit. :x


07 Mei 2009, 16:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
Bartos schreef:
Smetje schreef:
Ik herinner me vooral die Chebaiki als een goeie, gevaarlijke speler. Opmerkelijk is ook dat hij maar 1 arm heeft, maar hij weet regelmatig handig gebruik te maken van het armstompje dat hij de ene kant heeft om zo de bal mee te nemen en de scheidsrechter durft dit dan toch niet fluiten.


Diene met enen arm is Mickael Brisset, toch goed voor 9 doelpunten dit seizoen. Of het moet zijn dat Chebaiki ook onlangs nen arm verloren heeft :D . Chebaiki is die technisch vaardige centrale middenvelder die ook vorig seizoen bij Couillet al indruk tegen ons maakte.


Oeps, foutje. Ik dacht echt dat dat Chebaiki was. In elk geval: dienen Brisset is toch ook ne goeien en gevaarlijke speler.


07 Mei 2009, 16:15
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
Mechelen-urs du centre1-1


07 Mei 2009, 21:51
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eindronden seizoen 2008-2009 3e & 4e klasse
Iendrachter90 schreef:
Mechelen-urs du centre1-1


Racing een een 60 minuten ongeveer met 10 man en een penalty gemist bij de fase van de rode kaart.

_________________
Afbeelding


07 Mei 2009, 23:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst