eredivisie Nederland - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 196 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 14
 eredivisie Nederland 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: eredivisie Nederland
Sven KSK Opwijk schreef:
Gruunwit schreef:
Bram schreef:
Is Mertens dan niet meer te klein voor Anderlecht ? :)


Anderlecht wou altijd al de "grootste" club van België zijn.
Mijne euro is nu ook gevallen. >>> http://www.ad.nl/ad/nl/1427/FC-Utrecht/ ... enen.dhtml


Verklaarde in Het Laatste Nieuws, De Morgen en ik denk ook in Het Nieuwsblad dat hij graag voor Anderlecht nu zou spelen en dat Anderlecht momenteel hoger aangeschreven staat als Ajax. Straffe taal toch wel.


Tis eigenlijk toch niet te schatten hoeveel spelers er bij de jeugd van Anderlecht met een onvoldoende doorgestuurd worden om dan later elders volledig door te breken en in het geval van Mertens dat Anderlecht dan zelfs veel geld wil betalen om ze terug te halen. Als ge nu ook Tioté ziet schitteren bij Newcastle zeg.


07 Feb 2011, 18:30
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: eredivisie Nederland
Ik heb zelf ergens horen vallen of gelezen dat Chelsea Tioté zou willen overnemen de volgende transferperiode. Knap werk van Anderlecht :-)

En dat Mertens dat zelf zou gezegd hebben, daar geloof ik ook nie veel van. Creatie van de journalist allicht. Mertens lijkt me niet zo een dommerik dat hij zo een onwaarheid zou verkondigen ;-)


07 Feb 2011, 19:54
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: eredivisie Nederland
Stijn schreef:
Ik heb zelf ergens horen vallen of gelezen dat Chelsea Tioté zou willen overnemen de volgende transferperiode. Knap werk van Anderlecht :-)

En dat Mertens dat zelf zou gezegd hebben, daar geloof ik ook nie veel van. Creatie van de journalist allicht. Mertens lijkt me niet zo een dommerik dat hij zo een onwaarheid zou verkondigen ;-)



bedoel je dat van dat groeihormoon?


07 Feb 2011, 20:17
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: eredivisie Nederland
Stijn schreef:
Ik heb zelf ergens horen vallen of gelezen dat Chelsea Tioté zou willen overnemen de volgende transferperiode. Knap werk van Anderlecht :-)

En dat Mertens dat zelf zou gezegd hebben, daar geloof ik ook nie veel van. Creatie van de journalist allicht. Mertens lijkt me niet zo een dommerik dat hij zo een onwaarheid zou verkondigen ;-)


Mja, Mertens heeft het nochtans zelf zo gezegd.

Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Gruunwit schreef:

Anderlecht wou altijd al de "grootste" club van België zijn.
Mijne euro is nu ook gevallen. >>> http://www.ad.nl/ad/nl/1427/FC-Utrecht/ ... enen.dhtml


Verklaarde in Het Laatste Nieuws, De Morgen en ik denk ook in Het Nieuwsblad dat hij graag voor Anderlecht nu zou spelen en dat Anderlecht momenteel hoger aangeschreven staat als Ajax. Straffe taal toch wel.


Tis eigenlijk toch niet te schatten hoeveel spelers er bij de jeugd van Anderlecht met een onvoldoende doorgestuurd worden om dan later elders volledig door te breken en in het geval van Mertens dat Anderlecht dan zelfs veel geld wil betalen om ze terug te halen. Als ge nu ook Tioté ziet schitteren bij Newcastle zeg.


Tioté is een afknapper, inderdaad. Had hem hier graag nog zien spelen. Maar toendertijd speelde Biglia, Polak en Gillet al op het middenveld en had je zelfs Hassan nog. Tioté wou geen geduld uitoefenen, was het beu en is het afgetrapt. Anderlecht heeft voor en Lamah samen 5,5 miljoen gekregen.

En wie wil Anderlecht nog terug?

Er is sprake van Mertens en Odoi, dat is het toch wel voor de moment.

_________________
Afbeelding


07 Feb 2011, 21:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: eredivisie Nederland
Sven KSK Opwijk schreef:
En wie wil Anderlecht nog terug?

Er is sprake van Mertens en Odoi, dat is het toch wel voor de moment.


Ik dacht dan onder andere aan nen helen tijd terug toen ze Nordin Jbari voor niks naar AA Gent lieten vertrekken om daarna (tevergeefs) veel geld te bieden om die terug te halen.


07 Feb 2011, 23:57
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: eredivisie Nederland
El Corredor schreef:
Stijn schreef:
Ik heb zelf ergens horen vallen of gelezen dat Chelsea Tioté zou willen overnemen de volgende transferperiode. Knap werk van Anderlecht :-)

En dat Mertens dat zelf zou gezegd hebben, daar geloof ik ook nie veel van. Creatie van de journalist allicht. Mertens lijkt me niet zo een dommerik dat hij zo een onwaarheid zou verkondigen ;-)



bedoel je dat van dat groeihormoon?


Dat Anderlecht meer aanzien heeft dan Ajax. Daar geloof ik niks van.


08 Feb 2011, 0:00
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: eredivisie Nederland
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
En wie wil Anderlecht nog terug?

Er is sprake van Mertens en Odoi, dat is het toch wel voor de moment.


Ik dacht dan onder andere aan nen helen tijd terug toen ze Nordin Jbari voor niks naar AA Gent lieten vertrekken om daarna (tevergeefs) veel geld te bieden om die terug te halen.


Ja, dat is al 15 jaar geleden ofzo :-D .
Elke club doet dat toch? Club nog met De Sutter en Lombaerts, Standard met Pocognoli en Chadli (om de twee andere topclubs nog maar te vermelden).

_________________
Afbeelding


08 Feb 2011, 0:04
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: eredivisie Nederland
Stijn schreef:
El Corredor schreef:
Stijn schreef:
Ik heb zelf ergens horen vallen of gelezen dat Chelsea Tioté zou willen overnemen de volgende transferperiode. Knap werk van Anderlecht :-)

En dat Mertens dat zelf zou gezegd hebben, daar geloof ik ook nie veel van. Creatie van de journalist allicht. Mertens lijkt me niet zo een dommerik dat hij zo een onwaarheid zou verkondigen ;-)



bedoel je dat van dat groeihormoon?


Dat Anderlecht meer aanzien heeft dan Ajax. Daar geloof ik niks van.


in anderlecht zelf wel misschien


08 Feb 2011, 0:04
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: eredivisie Nederland
Stijn schreef:
El Corredor schreef:
Stijn schreef:
Ik heb zelf ergens horen vallen of gelezen dat Chelsea Tioté zou willen overnemen de volgende transferperiode. Knap werk van Anderlecht :-)

En dat Mertens dat zelf zou gezegd hebben, daar geloof ik ook nie veel van. Creatie van de journalist allicht. Mertens lijkt me niet zo een dommerik dat hij zo een onwaarheid zou verkondigen ;-)



bedoel je dat van dat groeihormoon?


Dat Anderlecht meer aanzien heeft dan Ajax. Daar geloof ik niks van.

Meer aanzien was slecht gekozen. Hij noemt ze beter op dit moment.

“Misschien moet ik in België komen spelen”

Eigenlijk is hij een echt zondagskind, Dries Mertens van FC Utrecht. In 2009 uitgeroepen tot grootste talent van de Nederlandse tweede klasse. In 2010 uitgeroepen tot tweede beste speler van éérste klasse (na Luis Suárez). Alleen dit jaar stagneert de curve (een beetje): een afgesprongen transfer naar Ajax en niet geselecteerd door bondscoach Leekens voor de oefeninterland tegen Finland. ‘Ach, de transfer die komt er wel. En de Duivels? Leekens heeft het wél voor mij.’

“Aaah, de mannen van België. Is het voor ons Drieske?”, vraagt de receptionist van FC Utrecht. “Nja, blij dat we hem nog hebben!” Het is typerend, de manier waarop Dries Mertens over de tongen gaat. De verkleinwoordjes zijn niet pejoratief, het is een blijk van erkenning. Hij is even groot als Messi (1m69), misschien wel even sterk als Messi (fysiek dan) en heeft in Utrecht het aanzien van de Argentijn. Hij is de patron, niemand anders. ‘Hot’ volstaat niet om de populariteit van Mertens te definiëren in Nederland. Supporters stuurden hem en masse mailtjes om toch maar niet naar Ajax te trekken: ‘Dries, blijf alsjeblieft bij ons.’ De jongeman blijft ogenschijnlijk rustig onder zijn sterrenstatus. Een zelfbewuste tred, een afgemeten taal, een Hollands accent en een verstandig discours. Mertens is kalm. Hij kiest voor ratio, meer dan voor emotie. Rustige vastheid, aan de bal en in het hoofd.

Waarom zitten we nu in Utrecht en niet in Amserdam? niet in Amsterdam?

Dries Mertens: “Eén: omdat Utrecht een transfer gewoon niet toeliet. En twee: omdat Ajax de gevraagde som niet wilde betalen. Dat het om een heel hoog bedrag ging (Utrecht vroeg 7,5 miljoen euro, MD), geeft aan dat de club me echt wilde houden. Dat is appreciatie, een teken dat ik goed bezig ben. Utrecht kon nu winst maken, wetende dat ze me van tweedeklasser AGOVV Apeldoorn anderhalf jaar geleden kochten voor 400.000 euro. Ze hebben toen niet veel betaald en konden nu een paar miljoen vangen. Het is wel een vreemd gevoel, dat er een dergelijke som geld op je hoofd plakt. ‘Moeten we nu voorzichtig zijn omdat je zoveel waard bent?’, vragen mijn
vrienden.”

Je werd maandag wel in de ArenA gesignaleerd.

“Blijkbaar wel. Zelfs mijn vader belde me ’s avonds laat op: ‘Ben je dan toch geweest?’ ‘Neen, pa, ik ben thuis, ik lig in mijn bed.’ Hij was wel voorstander van een transfer naar Ajax. Als je hogerop kunt, moet je die kans grijpen, prentte hij me in. Maar ach, het is niet zo dat hij nu fel ontgoocheld is, ook hij vindt Utrecht een mooie club. En die transfer komt er wel. Ik had zin om te gaan maar zal niet overhaast te werken gaan en straks kiezen voor een club met een rijk verleden, maar ook met een mooie toekomst.”

Hypothetisch: zou Dries Mertens de erfenis van Luis Suárez bij Ajax kunnen dragen?

“Ja, waarom niet? Daar mag je geen schrik voor hebben. Bij Ajax had ik kunnen spelen, daar ben ik zeker van.”

Van 400.000 naar 75 miljoen euro.

Ben je op sportief vlak een snel geëvolueerd? “Absoluut. De grootste stap was eigenlijk die van AA Gent naar AGOVV (Alleen Gezamenlijk Oefenen Voert Verder). Daar kwam ik in een ploeg terecht met mannen als Sherjill MacDonald, die ik nog kende van mijn periode bij Anderlecht. ‘Ga ik hier wel kunnen spelen?’, spookte door mijn hoofd. Maar uiteindelijk heb ik de overgang gemakkelijk verteerd. Drie jaar lang stond ik elke match in de basis, heb ik amper iets gemist en speelde ik zo’n 110 wedstrijden, zelfs als aanvoerder. Dat heeft een pak ervaring opgeleverd. Nadien kwam Utrecht en stelde ik de vraag opnieuw: ‘Ga ik hiér wel kunnen spelen?’ Tom Caluwé stelde me gerust. Ook mijn moeder was nooit overtuigd: ‘Het is zo’n grote stap.’ Maar telkens opnieuw heb ik me bewezen.Ook in Utrecht. Ook hier ben ik belangrijk voor het team. Ik kon eigenlijk enkel hopen dat het zo vlot zou verlopen. Misschien komt hierna een nieuwe stap, en kan ik daarna nóg hogerop.”

Vul aan Utrecht - Ajax?

“Dat zien we dan wel. Het zou toch kunnen dat ik blijf doorgroeien? Ik ben nog maar 23 jaar. We zien wel. Ofwel kies ik voor een Nederlandse topclub, of voor een buitenlands avontuur.”

Is België het buitenland? Anderlecht?

“Mmm (glimlacht). Dat zien we dan wel. Ik heb gehoord dat ik er op een lijstje sta.”

Anderlecht of Ajax?

“Op dit moment is Anderlecht gewoon beter dan Ajax. De Amsterdammers zijn dit jaar niet wat ze moéten zijn. Buiten Polak heeft Anderlecht iedereen aan boord gehouden. Het is een echt team, dat gaat winnen van Ajax in Europa. Anderlecht is en blijft altijd mijn favoriete club. Ik speelde er van mijn zevende, al mijn vrienden zijn fan van Anderlecht: ‘Stel je voor dat je daar speelt, dat wij voor jou supporteren.’ Dat speelt mee in de keuze. Het Nederlandse voetbal ligt me wel beter dan het Belgische,dat merkte ik in de oefenwedstrijd tegen Standard op stage (Utrecht won met 1-0).Hier kent iedereen me. Hier word ik gewaardeerd. Maar het blijft natuurlijk Anderlecht.”


De ploeg die je wel doorstuurde bij de jeugd. Hetzelfde gebeurde bij Gent,met George Leekens.

“Ik zou mezelf ook doorgestuurd hebben.”

Bij Gent was Boussoufa de ster. Ook klein, ook technisch.

Mertens: “Er is een verschil tussen een technisch onderlegde speler die wordt omver gelopen en een gelijkaardige speler die niet wordt opzijgezet. Boussoufa was sterk aan de bal, ik nog niet. Nu kan ik het duel aan, toen niet. Ik ben nu zoveel sterker, laat ze maar komen, de grote spelers. Dagelijks ben ik in het krachthonk te vinden.
Mijn benen zijn nu krachtiger, mijn ganse lijf is sterker. In België zou ik gewoon de tijd niet gekregen hebben om me te ontwikkelen. Na Anderlecht en Gent, kwam ik bij Eendracht Aalst terecht. Nadien keerde ik terug naar Gent maar voelde meteen dat ik op een dood spoor zat. Ik moest iets bedenken. Toen bood Nederland zich aan. Je kunt me nu vergelijken met de Boussoufa van bij Gent. Ik was er toen simpelweg niet klaar voor.”

Niet iedereen kan dat zeggen op die leeftijd.

“Niet spelen heeft vaak te maken met je eigen kwaliteit. Wie niet speelt is niet goed genoeg. Je moet jezelf de vraag stellen: waarom? Dat doen sommigen te weinig.”

Gent en Anderlecht hadden hun eigen antwoord op die vraag: te klein. Je gestalte achtervolgt je al je hele carrière.

“Nu minder dan vroeger. Door spelers als Xavi en Iniesta is het duidelijk geworden dat je ook kleine, wendbare spelers nodig hebt. Twee per ploeg. Mannen die een opening kunnen forceren als de match op slot zit. Zelf spiegel ik me aan Ribéry: iemand die op links speelt en vaak naar binnen snijdt. Ook een ‘kleine’ speler.
“Bij Anderlecht kreeg ik de kans om me te laten behandelen met groeihormonen, zoals Messi bij Barcelona. ‘Dat doen we niet’, zei mijn vader meteen. Terecht, je leest alleen de positieve kanten van zo’n behandeling. Zo enorm klein ben ik niet. Overal waar ik toekwam als speler moest ik me bewijzen. Opnieuw en opnieuw. De vragen over mijn gestalte hebben mij gesterkt als persoon. Ook in de liefde, om op de meisjes af te stappen (lacht).”

Zelfs op Pamela Anderson.

“Jaja. Dat was plotseling groot nieuws in Nederland. Mertens op de foto met Pamela Anderson! We zaten met Utrecht in hetzelfde hotel, maar we kregen ze niet te zien. Tot ze na een wandeling de lobby binnenwandelde. Niemand van de ploeg stond recht, dus deed ik het maar. Of zij het leuk vond weet ik niet. Ik alleszins wel. ‘Hij kwam met moeite tot aan haar boezem’, zei de coach achteraf. Daar moet je niks van geloven.”

Quote van analist Johan Derksen: ‘Je kan hem als kabouter in de tuin zetten.’

“Dat live op de televisie horen is natuurlijk niet fijn. Ach, ik heb geantwoord op het veld. Hij heeft bovendien zijn excuses al aangeboden.”

De aandacht die je krijgt in Nederland is bijna ongezien. In België is Dries Mertens niet half zo bekend. Steekt dat?

“Ik weet eigenlijk zelf ook niet goed hoe dat komt. Hier in Utrecht kan ik nog wel op straat komen, maar ik word wel herkend. Altijd en overal. In eigen land kan ik shoppen of mijn ouders bezoeken, zonder dat iemand me opmerkt. Enerzijds is dat niet leuk, anderzijds doet het deugd om eens anoniem rond te lopen. Ik ben niet belust op revanche. Wat moet ik dan doen om ook bekendheid te verwerven in eigen land? Misschien moet ik in België komen spelen.”

Of doorbreken bij de Rode Duivels. Je bent evenwel niet geselecteerd.


“Spijtig. Ik was er echt graag bij geweest. Je kunt niet zeggen dat Leekens het niet voor mij heeft. Als je ziet hoe hij bij Gent omging met Boussoufa. Hetzelfde type voetballer en die was onaantastbaar bij Gent. Terecht, overigens. Leekens kiest nu voor Chadli van Twente. Daar kan ik inkomen. Met hem speelde ik samen bij Apeldoorn. Ook Chadli heeft een enorme evolutie doorgemaakt. De vorige keer was best leuk bij de Duivels. (Mertens was geselecteerd voor de dubbele interland Kazachstan - Oostenrijk, MD). Toen ik de selectie vernam, belde ik meteen mijn vader op. En maar schreeuwen en roepen aan de telefoon. Zonder mijn vader had ik het nooit gered. Ook na de lof van de vorige bondscoach Advocaat was de vreugde enorm. Ik bleef rustig, maar mijn intussen ex-vriendin werd helemaal gek. “Ik was ook niet nerveus voor mijn entree bij de nationale ploeg. Alleen het zingen zorgde voor stress. Iedere nieuwkomer moet voor de ganse groep een liedje zingen. ‘Laat het gras maar groeien’, was mijn binnenkomer. Op het veld heb ik mezelf helaas niet kunnen bewijzen.”

Dan heb je de kans om Leekens te overtuigen en net dan raak je geblesseerd. Dat ben je anders nooit.

“Veel blessures heb ik inderdaad nog niet gehad. Zoiets kun je voorkomen door zorgvuldig met je lichaam om te gaan. Veel extra oefeningen doen, gezond eten, leven als een prof. Maar ja, dan kom je aan bij de Duivels en val je uit met een voetblessure. Veel was er niet aan de hand, maar wel genoeg om een week aan de kant te blijven. Net tegen ploegen waar België aa

Bron: De Morgen

_________________
Afbeelding


08 Feb 2011, 0:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: eredivisie Nederland
PSV en Ajax hebben in een kwalitatief weinig hoogstaande topper 0-0 gelijkgespeeld. Daarmee blijft de kloof tussen beide ploegen vijf punten. PSV had na afloop alle reden om tevreden te zijn. De koploper uit de eredivisie kreeg zonder goed te spelen de beste kansen. Ajax kon op geen enkel moment duidelijk maken dat het alleen gebaat was bij een zege. Dzsudzsak dwong Ajax-doelman Maarten Stekelenburg voor rust twee keer tot een fraaie redding. De doelman van Oranje kreeg ook nog net een hand tegen een schot van Ola Toivonen. Diezelfde Toivonen raakte na ruim een uur in opspraak toen hij Jan Vertonghen met zijn rechterarm in het gezicht trof. Scheidsrechter Braamhaar liet doorspelen. Invaller Zeefuik bezorgde PSV in de slotfase ei zo na nog de zege. De aanvaller stuitte op Stekelenburg, de absolute uitblinker bij Ajax.

Twente weer onderuit tegen AZ
FC Twente verloor voor de tweede keer dit seizoen van AZ. In Alkmaar werd het 2-1. Falkenburg bezorgde de thuisclub in blessuretijd de zege. Het duel eindigde na twee rode kaarten met tien tegen tien. Douglas werd vlak voor rust uitgesloten bij FC Twente, dat op dat moment 1-0 achterstond door een own-goal van Theo Janssen. Na de rust zette FC Twente aan voor een offensief en kreeg daarbij na 70 minuten extra steun. Scheidsrechter Ruud Bossen gaf rood aan AZ-speler Viergever wegens het onderuit halen van een doorgebroken tegenstander. FC Twente profiteerde in de 82ste minuut dankzij een fraaie knal van Luuk de Jong. Vervolgens zorgde Falkenburg nog voor een onverwachte wending.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


27 Feb 2011, 18:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2259
Bericht Re: eredivisie Nederland
Als de wedstrijd Ajax - Twente morgen zo hoogstaand gaat worden als de sfeer vooraf, dan gaat het genieten worden.

http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Topsfeer-tij ... aining.htm

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=125452

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


14 Mei 2011, 21:02
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: eredivisie Nederland
Gruunwit schreef:
Als de wedstrijd Ajax - Twente morgen zo hoogstaand gaat worden als de sfeer vooraf, dan gaat het genieten worden.

http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Topsfeer-tij ... aining.htm

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=125452


Amai, ferm wel. (y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


14 Mei 2011, 21:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: eredivisie Nederland
DavidSeal schreef:
Gruunwit schreef:
Als de wedstrijd Ajax - Twente morgen zo hoogstaand gaat worden als de sfeer vooraf, dan gaat het genieten worden.

http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Topsfeer-tij ... aining.htm

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=125452


Amai, ferm wel. (y)


nog geen beetje :worship:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


14 Mei 2011, 22:00
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19
Berichten: 582
Locatie: hoboken
Bericht Re: eredivisie Nederland
morgen ben ik al weg om 9u30 naar amsterdam en wie weet mijn twee ploegen kampioen
laat ons hopen :EA:


14 Mei 2011, 22:37
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: eredivisie Nederland
iemand een idee waar ik Ajax - Twente kan volgen deze namiddag?


15 Mei 2011, 10:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 196 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst