Wereldbeker 2010 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 423 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 29
 Wereldbeker 2010 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Wereldbeker 2010
deze week verdelen ze op de sportredactie de postjes voor Zuid-Afrika, vandaar het ADHD-interview van Stef Wijnants.

Nog altijd beter dan fuck in the holler Filip Joos :stom:


06 Dec 2009, 21:28
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Wereldbeker 2010
El Corredor schreef:
deze week verdelen ze op de sportredactie de postjes voor Zuid-Afrika, vandaar het ADHD-interview van Stef Wijnants.

Nog altijd beter dan fuck in the holler Filip Joos :stom:


Ik veronderstel dat ge het op Sportweekend van daarjuist hebt? Wa was da man????


06 Dec 2009, 22:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Bram schreef:
Wat is Stef Wijnants nen arrogante boer zeg.
Who fucking cares dat Advocaat in deze (voor Belgie) boring pre WK-Zuid Afrika eventjes AZ onder zijn hoede neemt.
Voor dat "hongerloon" (naar voetbalnormen) dat hij krijgt moeten ze er niet meer van verwachten hé zeg.

En laat diene De Keersmaecker eens uitklappen zeg, voor nen keer dat hij eens iets te zeggen heeft, laat hem dan uitspreken hé zeg. Wijnants heeft precies een week geen eten gehad gelijk hij daar zat te stuiven.


analyse van PVDB http://www.sporza.be/cm/sporza
Advocaat gaat de duivels al bij-jobke nemen, het rammelt aan alle kanten. Ik vind het niet kunnen dat ge 2 ploegen tegelijk traint

_________________
www.spionkoplede.com


07 Dec 2009, 12:41
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Laat dienen Advocaat nu toch eens doen.
Wat the fuck maakt het nu uit ? En daarbij heeft hij een clausule in zijn contract dus alles gaat volgens het boekje.

In ieder geval, zolang Swakiri-Francois De Keersmaecker- de bond lijdt (u leest het goed) dan gaan we ons nooit kwalificeren voor een groot toernooi en kunnen de Duivels meedoen aan het toernooi van B&W.


08 Dec 2009, 11:24
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Dani schreef:
Laat dienen Advocaat nu toch eens doen.
Wat the fuck maakt het nu uit ? En daarbij heeft hij een clausule in zijn contract dus alles gaat volgens het boekje.

In ieder geval, zolang Swakiri-Francois De Keersmaecker- de bond lijdt (u leest het goed) dan gaan we ons nooit kwalificeren voor een groot toernooi en kunnen de Duivels meedoen aan het toernooi van B&W.


:D


08 Dec 2009, 13:13
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Citeer:
Nederlands bondscoach Bert van Marwijk heeft geen plaatsje in zijn selectie vrijgemaakt voor Ruud van Nistelrooy. "Hij heeft zijn oude niveau niet", zegt Van Marwijk over de spits van Hamburg.

... al weet ik niet of ze daar bij Anderlecht mee akkoord zijn?


11 Mei 2010, 20:24
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Wereldbeker 2010
salvador schreef:
Citeer:
Nederlands bondscoach Bert van Marwijk heeft geen plaatsje in zijn selectie vrijgemaakt voor Ruud van Nistelrooy. "Hij heeft zijn oude niveau niet", zegt Van Marwijk over de spits van Hamburg.

... al weet ik niet of ze daar bij Anderlecht mee akkoord zijn?


Volledig. Was al erg genoeg nu maar ik was content dat hij niet op het niveau speelde waarop hij bij Real en Man U speelde. En daarbij, hij heeft Standard ook pijn gedaan ze.

_________________
Afbeelding


11 Mei 2010, 22:18
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Sven KSK Opwijk schreef:
salvador schreef:
Citeer:
Nederlands bondscoach Bert van Marwijk heeft geen plaatsje in zijn selectie vrijgemaakt voor Ruud van Nistelrooy. "Hij heeft zijn oude niveau niet", zegt Van Marwijk over de spits van Hamburg.

... al weet ik niet of ze daar bij Anderlecht mee akkoord zijn?


Volledig. Was al erg genoeg nu maar ik was content dat hij niet op het niveau speelde waarop hij bij Real en Man U speelde. En daarbij, hij heeft Standard ook pijn gedaan ze.

BEET! Een aasje uitgegooid en Opwijk heeft gebeten...
En waarom niet Standard? Die zitten niet hier op t forum, dus daarvoor moet ik geen aasje uitgooien...
Als ze Ruud niet meenemen, is 't niet als titularis dan minstens als joker, dan zitten er warmpjes in, die Nederlanders...


12 Mei 2010, 19:59
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Van Nistelrooy is toch passé zeker op het internationale niveau. Die kerel is 33 jaar en heeft zware blessures gehad. Plus ik heb het zo niet voor mannen die afhaken bij hun nationale ploeg, geen kwalificatiewedstrijden meespelen maar als het WK/EK er aankomt toch plots weer beschikbaar zijn en kost wat kost mee willen. Ook Totti is daar zo een krak in.

Laat ze maar thuisblijven, geef de kans maar aan de jongens die ervoor geknokt hebben.


12 Mei 2010, 22:29
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Wereldbeker 2010
salvador schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
salvador schreef:
... al weet ik niet of ze daar bij Anderlecht mee akkoord zijn?


Volledig. Was al erg genoeg nu maar ik was content dat hij niet op het niveau speelde waarop hij bij Real en Man U speelde. En daarbij, hij heeft Standard ook pijn gedaan ze.

BEET! Een aasje uitgegooid en Opwijk heeft gebeten...
En waarom niet Standard? Die zitten niet hier op t forum, dus daarvoor moet ik geen aasje uitgooien...
Als ze Ruud niet meenemen, is 't niet als titularis dan minstens als joker, dan zitten er warmpjes in, die Nederlanders...


Aha, dus al wat je hier zegt is om mij uit mijn kot te lokken. Tof om te horen :D
Spijtig genoeg geef ik je wel half gelijk. Hij heeft zijn oude niveau natuurlijk niet maar hij moet natuurlijk sowieso mee. Wie is het alternatief diep (ik zie Van Persie liever op de flank)? Huntelaar? Die heeft het natuurlijk ook nog niet bewezen. Is na Ajax overal geflopt.

_________________
Afbeelding


13 Mei 2010, 2:08
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Wereldbeker 2010
iemand al de selectie van Noord-Korea gezien voor het komende WK? precies de menukaart uit een chinees restaurant... :slijm: :slijm:


13 Mei 2010, 22:44
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Wereldbeker 2010
El Corredor schreef:
iemand al de selectie van Noord-Korea gezien voor het komende WK? precies de menukaart uit een chinees restaurant... :slijm: :slijm:


net als op de chinese menukaart, staan er gelukkig ook nummerkes op hun shirt he... dat ze 'r ginder zelf soms uitgeraken, da snap ik nie.


13 Mei 2010, 22:50
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Oefenmatch Duitsland - Zuid Tirol 24-0.

ik heb de beelden gezien, als dienen eersten bal van Tirol er in gaat, krijgde toch een gans ander match... :cool:


26 Mei 2010, 21:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7537
Leeftijd: 35
Bericht Re: Wereldbeker 2010
wanneer was die match? kzou graag die beelden is zien! :D

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


26 Mei 2010, 22:31
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Hier is een "Fantasy Football", het officiele spel (soort van gouden 11) voor het WK:

http://en.mcdonalds.fantasy.fifa.com

Ik heb een league gemaakt:

Classic: Aalst Code: 254809-60660
Head to Head: Aalst Code: 254809-60665


27 Mei 2010, 10:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 423 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst