Wereldbeker 2010 - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 423 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 29
 Wereldbeker 2010 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Goed nieuws Bart :-)

Het verdict is gevallen: volgens Octopus Paul wint Spanje zondag de wereldbeker. De inktvis uit het Sea Life Aquarium in het Duitse Oberhausen voorspelde tot nu toe alle wedstrijden van het Duitse elftal goed.

Zopas was live te zien dat Paul de Spaanse mossel boven de Nederlandser verkoos. Dat zou dus betekenen dat Oranje zondagavond geen wereldkampioen wordt, maar dat Spanje de wereldbeker mee naar huis mag nemen.

bron: voetbalkrant


09 Jul 2010, 12:09
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Deef schreef:
Goed nieuws Bart :-)

Het verdict is gevallen: volgens Octopus Paul wint Spanje zondag de wereldbeker. De inktvis uit het Sea Life Aquarium in het Duitse Oberhausen voorspelde tot nu toe alle wedstrijden van het Duitse elftal goed.

Zopas was live te zien dat Paul de Spaanse mossel boven de Nederlandser verkoos. Dat zou dus betekenen dat Oranje zondagavond geen wereldkampioen wordt, maar dat Spanje de wereldbeker mee naar huis mag nemen.

bron: voetbalkrant


In het Laatste Nieuws staat vandaag nochthans te lezen dat Paul voor het Nederlandse vlagje gekozen heeft.
Hij gokt dus op twee paarden :D

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


09 Jul 2010, 12:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Sven KSK Opwijk schreef:
Bartos schreef:
Gilles schreef:
Volledig akkoord Bartos. Xavi en Iniesta heersten echt over het middenveld. Daarachter nog een buffer in de vorm van een Xabi Alonso en je hebt een wereldmiddenveld. Hoe Iniesta en Xavi in de laatste minuten nog dat balletje rondtikten rond de cornervlag, weergaloos.

Ik hoop alvast op Spanje als wereldkampioen. :worship:


Het is eigenlijk tekenend dat zelfs na de Spaanse goal de Duitsers nauwelijks nog over de middenlijn geraakten. Als tegenstander moet je er wel gek van worden, denk ik. Je staat achter, je weet dat je moet aanvallen, maar ge geraakt gewoon niet aan den bal. Toch ongelofelijk hoe de Spanjaarden altijd maar weer flopten op een tornooi en nu al twee jaar aan een stuk niet meer te stoppen zijn. Hoe ze plots ook met een enorme maturiteit spelen. Ik denk wel dat de invloed van Guardiola hierin ook belangrijk is. Gisteren zeven spelers van Barcelona aan den aftrap (als ge Villa meetelt), dan neemt ge uw automatismen mee hé. En dan nog drie van Real ook. Zo hebt ge tien van uw elf basisspelers die uit twee clubs komen, dat kan geen enkele andere nationale ploeg zeggen hé.
Der zijn daar trouwens echt wel enkele spelers van FC Barcelona die zondag ervoor kunnen zorgen dat ze op twee jaar werkelijk alles gewonnen hebt wat ge ook maar mogelijk als voetballer kunt winnen.


Sneijder kan gewoon alles winnen op een jaar. is toch ook redelijk indrukwekkend vind ik.

Soit, ik ben normaal voor Spanje qua voetbal maar ik ga zondag naar Breda dus ik ga voor Oranje :D .


rijd ge ni mee me den bus eh? :p nog 15plekken vrij! ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Jul 2010, 12:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Bart Van den Neste schreef:
Deef schreef:
Goed nieuws Bart :-)

Het verdict is gevallen: volgens Octopus Paul wint Spanje zondag de wereldbeker. De inktvis uit het Sea Life Aquarium in het Duitse Oberhausen voorspelde tot nu toe alle wedstrijden van het Duitse elftal goed.

Zopas was live te zien dat Paul de Spaanse mossel boven de Nederlandser verkoos. Dat zou dus betekenen dat Oranje zondagavond geen wereldkampioen wordt, maar dat Spanje de wereldbeker mee naar huis mag nemen.

bron: voetbalkrant


In het Laatste Nieuws staat vandaag nochthans te lezen dat Paul voor het Nederlandse vlagje gekozen heeft.
Hij gokt dus op twee paarden :D


Diene foto was bewerkt met photoshop, hij had toen nog niet gekozen. Soit, hopelijk heeft hij opnieuw gelijk, anders gaat diene calamar de paella in :D .


09 Jul 2010, 12:43
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Algemeen bekeken zou ik ook eerder kiezen voor een Spaanse mossel.

_________________
Afbeelding


09 Jul 2010, 12:50
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Sven KSK Opwijk schreef:
Algemeen bekeken zou ik ook eerder kiezen voor een Spaanse mossel.

Nochtans, de Zeeuwse mosselen zijn een begrip, of had jij iets anders in gedachte...?
Die inktvis doet met zijn mosselen wat hij wil, maar op basis van voetbal kies ik voor Spanje...


Laatst gewijzigd door salvador op 09 Jul 2010, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.



09 Jul 2010, 12:57
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Sven KSK Opwijk schreef:
Algemeen bekeken zou ik ook eerder kiezen voor een Spaanse mossel.


Ik ga mij van commentaar onthouden wegens een partijdige mening :D .


09 Jul 2010, 13:15
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Algemeen bekeken zou ik ook eerder kiezen voor een Spaanse mossel.


Ik ga mij van commentaar onthouden wegens een partijdige mening :D .

Bart moet ge inderdaad niks leren over Spaanse mosselen :-)


09 Jul 2010, 13:46
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Lees hier op teletekst dat Messi ook bij de 10 genomineerden zit als beste speler van het WK. :?


09 Jul 2010, 14:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Deef schreef:
Lees hier op teletekst dat Messi ook bij de 10 genomineerden zit als beste speler van het WK. :?

:stom:

_________________
www.spionkoplede.com


09 Jul 2010, 14:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Deef schreef:
Lees hier op teletekst dat Messi ook bij de 10 genomineerden zit als beste speler van het WK. :?


Als ge diene lijst ziet, hebt ge den indruk dat ze gewoon de 10 grootste sterren die in de kwartfinales zaten, onafhankelijk van hun prestaties op het WK, genomen hebben. Als ge dan ziet dat Thomas Müller niet bij die tien genomineerden zit. Ok, tis nen Duitser en ik moet er niet van weten :D , maar eerlijk is eerlijk, dat was wel één van de sterren van het WK hé. En dan die Gyan er ook bij. Ik heb nu niet alles gezien, maar heeft die buiten wa penalty's binnentrappen dan zo fantastisch gespeeld? Ook geen enkele verdediger trouwens in de selectie van die tien genomineerden. Terwijl ik bijvoorbeeld toch spelers als Piqué, Puyol en Sergio Ramos (en die Spanjaarden hebben ook in de achtste finale, kwartfinale en halve finale samen nog geen goal binnen) ook al zien uitblinken heb.


09 Jul 2010, 14:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Bartos schreef:
Deef schreef:
Lees hier op teletekst dat Messi ook bij de 10 genomineerden zit als beste speler van het WK. :?


Als ge diene lijst ziet, hebt ge den indruk dat ze gewoon de 10 grootste sterren die in de kwartfinales zaten, onafhankelijk van hun prestaties op het WK, genomen hebben. Als ge dan ziet dat Thomas Müller niet bij die tien genomineerden zit. Ok, tis nen Duitser en ik moet er niet van weten :D , maar eerlijk is eerlijk, dat was wel één van de sterren van het WK hé. En dan die Gyan er ook bij. Ik heb nu niet alles gezien, maar heeft die buiten wa penalty's binnentrappen dan zo fantastisch gespeeld? Ook geen enkele verdediger trouwens in de selectie van die tien genomineerden. Terwijl ik bijvoorbeeld toch spelers als Piqué, Puyol en Sergio Ramos (en die Spanjaarden hebben ook in de achtste finale, kwartfinale en halve finale samen nog geen goal binnen) ook al zien uitblinken heb.


Ik ben ook ne fan van spanje maar diene Piqué zie ik dus niet graag spelen, veel te nonchalant. En Puyol heeft een schitterende match gespeeld tegen Duitsland maar daarvoor was het niet veel soeps (vooral tegen Paraguay :wow: ). Sergio Ramos heeft me dan weer aangenaam verast moet ik zeggen...


09 Jul 2010, 17:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Algemeen bekeken zou ik ook eerder kiezen voor een Spaanse mossel.


Ik ga mij van commentaar onthouden wegens een partijdige mening :D .



zeg Bart, een Sponse mossel, hoe smokt da? ;)


09 Jul 2010, 18:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Wereldbeker 2010
El Corredor schreef:
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Algemeen bekeken zou ik ook eerder kiezen voor een Spaanse mossel.


Ik ga mij van commentaar onthouden wegens een partijdige mening :D .



zeg Bart, een Sponse mossel, hoe smokt da? ;)


De Spaanse mossel wordt door leveranciers en restaurateurs niet met open armen ontvangen. De mossel wordt niet beschouwd als een goed alternatief in de periode dat er geen Zeeuwse mosselen op de markt zijn. ;) zondag ga ik ook voor de sponse mossel :) is iets bruiner van kleur dan de kezen mossel. :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Jul 2010, 18:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Ik ben net terug van Spanje se. Iedereen spreekt in de krant vd oranjegekte maar in Spanje leeft de wereldbeker ook wel enorm hard ze! Heb daar de match tegen Paraguay en Duitsland live tussen honderden Spanjaarden gevolgd en de zinderende sfeer na de match was echt fantastisch. Ik heb mij daar ook een Sponsje vlag en t-shirt aangeschaft en ik zou graag morgen in een caféken of op groot scherm gaan supporteren vr spanje. Heeft er iemand een idee waar ik terecht kan? merci!


10 Jul 2010, 21:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 423 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst