Wereldbeker 2010 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 423 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 29
 Wereldbeker 2010 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Ik heb Bosnie-Portugal gezien, ik had meer vd thuisploeg verwacht, Portugal nooit echt in de problemen geweest in dees match, terwijl de bosniers in portugal 2 keer op lat en op de paal hebben gesjot

_________________
www.spionkoplede.com


19 Nov 2009, 10:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Wereldbeker 2010
ik ben naar het WK in duitsland geweest, heb daar 2wedstrijden op groot scherm gezien, en overnacht in de auto/tent... was een echte superbelevenis! :banana:

zijn er hier mensen die van plan zijn naar zuid-afrika te gaan? ik (voorlopig) niet, maar als er enkele met het idee zitten, kan ik nog rap van gedachten veranderen ze :D

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Nov 2009, 13:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Wereldbeker 2010
hansken schreef:
ik ben naar het WK in duitsland geweest, heb daar 2wedstrijden op groot scherm gezien, en overnacht in de auto/tent... was een echte superbelevenis! :banana:

zijn er hier mensen die van plan zijn naar zuid-afrika te gaan? ik (voorlopig) niet, maar als er enkele met het idee zitten, kan ik nog rap van gedachten veranderen ze :D


Volgend jaar in januari is het 30 jaar geleden dat ik voor 2 maand naar Zuid-Afrika op reis ben geweest.
Graag zou ik ooit nog eens terug gaan, maar enkel in onze winterperiode want tijdens de wereldbeker is het in feite daar winter. Gedaan met zwoele warme dagen en temperaturen, het is er dikwijls slechts rond de 10 graden C°.

_________________
Century game 22 juni 2019


25 Nov 2009, 13:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Een Zuid-Afrikaanse ONDERKROIPSTER :lol:

WK-gastvrouw Charlize Theron haalt balletje Ierland uit bokaal

Afbeelding

Actrice Charlize Theron, vandaag de gastvrouw tijdens de WK-loting in Kaapstad, heeft wat zout in de wonde van de FIFA gestrooid na het debacle in de kwalificatiematch tussen Frankrijk en Ierland. De Fransen plaatsten zich na de inmiddels beruchte handsbal van Thierry Henry, waarna de Ieren protest aantekenden bij de FIFA en alsnog als 33ste land naar het WK wilden. Theron, overigens een Zuid-Afrikaanse, pakte tijdens een repetitie voor de show uit met een geslaagde kwinkslag. Toen ze het balletje vasthad met daarin Frankrijk, sprak ze doodleuk 'Ireland'. Jerome Valcke, de secretaris-generaal van de FIFA die straks de loting mee in goede banen moet leiden, bevestigde het 'incident' met Theron. "Maar het was louter een grapje", aldus Valcke. (odbs)

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Dec 2009, 14:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Onderkroiper schreef:
Een Zuid-Afrikaanse ONDERKROIPSTER :lol:

WK-gastvrouw Charlize Theron haalt balletje Ierland uit bokaal

Afbeelding

Actrice Charlize Theron, vandaag de gastvrouw tijdens de WK-loting in Kaapstad, heeft wat zout in de wonde van de FIFA gestrooid na het debacle in de kwalificatiematch tussen Frankrijk en Ierland. De Fransen plaatsten zich na de inmiddels beruchte handsbal van Thierry Henry, waarna de Ieren protest aantekenden bij de FIFA en alsnog als 33ste land naar het WK wilden. Theron, overigens een Zuid-Afrikaanse, pakte tijdens een repetitie voor de show uit met een geslaagde kwinkslag. Toen ze het balletje vasthad met daarin Frankrijk, sprak ze doodleuk 'Ireland'. Jerome Valcke, de secretaris-generaal van de FIFA die straks de loting mee in goede banen moet leiden, bevestigde het 'incident' met Theron. "Maar het was louter een grapje", aldus Valcke. (odbs)

sjiek :plat: moet ze tijdens de loting ook maar doen

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


04 Dec 2009, 16:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Loting:

Groep A
Zuid-Afrika
Mexico
Uruguay
Frankrijk

Groep B
Argentinië
Nigeria
Zuid-Korea
Griekenland

Groep C
Engeland
Verenigde Staten
Algerije
Slovenië

Groep D
Duitsland
Australië
Servië
Ghana

Groep E
Nederland
Denemarken
Japan
Kameroen

Groep F
Italië
Paraguay
Nieuw-Zeeland
Slovakije

Groep G
Brazilië
Noord-Korea
Ivoorkust
Portugal

Groep H
Spanje
Zwitserland
Honduras
Chili

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Dec 2009, 3:58
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Bomber schreef:
Blijkbaar niet echt een clash der groten in de groepsfase...

... en Frankrijk geweldig geluk (of is er meer aan "de hand"?).
Vals spelen loont, maar dat wisten we al langer...


05 Dec 2009, 10:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Ne echte groep des doods is er deze keer zeker ni bij. een paar interessante matchen (groep g vb) maar echte clashes kunde ni noemen idd.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


05 Dec 2009, 11:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Wereldbeker 2010
een Engelse krant kopte gisteren ivm trekking wk

England
Algeria
Slovenia
Yanks

EASY dus :D


06 Dec 2009, 12:34
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Afbeelding

The best English group since the beatles :lol:


06 Dec 2009, 12:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Wereldbeker 2010
salvador schreef:
Bomber schreef:
Blijkbaar niet echt een clash der groten in de groepsfase...

... en Frankrijk geweldig geluk (of is er meer aan "de hand"?).
Vals spelen loont, maar dat wisten we al langer...


ik vind de groep van Frankrijk wel zwaar eigenlijk, Mexico en Uruguay + het gastland, altijd lastig.

De groep met de Duitsers mag er ook wezen, Ghana, Australië en de Serviërs... :banana:


06 Dec 2009, 14:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Voor mij is de moeilijkste groep die van Nederland, Kameroen, Denemarken en Japan.
Denemarken gaf een goede indruk in de kwalificaties en Japan en Kameroen zijn ook niet te onderschatten

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


06 Dec 2009, 14:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Wat is Stef Wijnants nen arrogante boer zeg.
Who fucking cares dat Advocaat in deze (voor Belgie) boring pre WK-Zuid Afrika eventjes AZ onder zijn hoede neemt.
Voor dat "hongerloon" (naar voetbalnormen) dat hij krijgt moeten ze er niet meer van verwachten hé zeg.

En laat diene De Keersmaecker eens uitklappen zeg, voor nen keer dat hij eens iets te zeggen heeft, laat hem dan uitspreken hé zeg. Wijnants heeft precies een week geen eten gehad gelijk hij daar zat te stuiven.

_________________
If you never try, you'll never know


06 Dec 2009, 20:34
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Bram schreef:
Wat is Stef Wijnants nen arrogante boer zeg.
Who fucking cares dat Advocaat in deze (voor Belgie) boring pre WK-Zuid Afrika eventjes AZ onder zijn hoede neemt.
Voor dat "hongerloon" (naar voetbalnormen) dat hij krijgt moeten ze er niet meer van verwachten hé zeg.

En laat diene De Keersmaecker eens uitklappen zeg, voor nen keer dat hij eens iets te zeggen heeft, laat hem dan uitspreken hé zeg. Wijnants heeft precies een week geen eten gehad gelijk hij daar zat te stuiven.

Diene wijnants zou beter bij de flikken gaan werken met als specialiteit "ondervragen".

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


06 Dec 2009, 21:00
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Bram schreef:
Wat is Stef Wijnants nen arrogante boer zeg.
Who fucking cares dat Advocaat in deze (voor Belgie) boring pre WK-Zuid Afrika eventjes AZ onder zijn hoede neemt.
Voor dat "hongerloon" (naar voetbalnormen) dat hij krijgt moeten ze er niet meer van verwachten hé zeg.

En laat diene De Keersmaecker eens uitklappen zeg, voor nen keer dat hij eens iets te zeggen heeft, laat hem dan uitspreken hé zeg. Wijnants heeft precies een week geen eten gehad gelijk hij daar zat te stuiven.


De Keersmaeker antwoordt natuurlijk ook niet op de vraag. Dan wordt je onderbroken. Zo altijd een onzinnig eindeloos lang verhaal beginnen vertellen. Die luisteren gewoon niet naar de vraag. Hij zat daar trouwens ferm te zweten :-)
En dan de uitleg 'dat het geen Belgische club mag zijn, en ja, eigelijk misschien ook geen buitenlandse die nog tegen een Belgische moet spelen'. Wat voor een zin is dat nu? en hoe staat dat op papier? De vraag van Wynants of AZ (tegen Standard en vier internationals id ploeg) daar niet ondervalt, lijkt me niet meer dan normaal. Maar het antwoordt was zo onzinnig als het maar kan zijn.

Als je ziet wat Advocaat in Extra Time een maand geleden zegt, en wat hij nu doet... Ik vind dat ook absoluut niet kunnen. Ik zie Advocaat niet snel hier in België op de tribune zitten als hij trainer is van AZ.


06 Dec 2009, 21:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 423 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst