omkoping - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14
 omkoping 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Paul Put zegt ook nu eindelijk als een vrij en onschuldig man over 't straat te kunnen lopen...

Die bedriegers peizen dus echt dat ze vrijgesproken zijn, dat ze onschuldig zijn!

Als ik Mardulier of Put tegenkom zullen ze hun zo zorgeloos nie voelen! :boks:

_________________
es da ier e fistjen...


22 Mar 2007, 11:53
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
en ons in 1968 vér een onnoezeletj ('t had zeiker gienen invloed ne mier op de 0-1) den titel afpakken.
dour wouren déi nieksnutten rapper boi :dom:


22 Mar 2007, 12:00
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
jowwan schreef:
en ons in 1968 vér een onnoezeletj ('t had zeiker gienen invloed ne mier op de 0-1) den titel afpakken.
dour wouren déi nieksnutten rapper boi :dom:


En 'k ben der zeker van da het nog altijd dezelfde dinosaurussen zijn die daar zetelen...

_________________
es da ier e fistjen...


22 Mar 2007, 12:02
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
'k verschoot as ek gisteren deinnen Verstringhe van den bond nog op den tv zag.
Nen verkieerd gesneien bok ; altedj
tegen ons Oilsjt geweest.


22 Mar 2007, 12:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
pist tegen de verkeerde muur en ge krijgt een stadionverbod van wa maanden............................ vervals wa matchen, steekt wa euro's in uw zakken en ge krijgt.................


22 Mar 2007, 18:41
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
En dieje fantastische voetbalbond zou willen het wk organiseren.... bespaar het ons aub.


22 Mar 2007, 18:51
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Mardulier zegt dat hij dacht dat hij de club hierdoor hielp. Nu moede mij nekeer uitleggen hoe enorm veel geld aannemen om te verliezen u club helpen is? Hoe krijgde da nu in godsnaam uitgelegd? Ale, tis ni dat dat geld dan voor de club was he, nee nee da was voor zijne zak... Ik versta het ni ze, maar da zal aan mij liggen zeker? :huh:

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


Laatst gewijzigd door Vicky op 22 Mar 2007, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.



22 Mar 2007, 18:52
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
rivelinho schreef:
En dieje fantastische voetbalbond zou willen het wk organiseren.... bespaar het ons aub.


Das omdat ze weten dat dat de enige manier is om ooit nog eens op een WK te geraken :grijns:

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


22 Mar 2007, 18:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Vicky schreef:
Mardulier zegt dat hij dacht dat hij de club hierdoor hielp. Nu moede mij nekeer uitleggen hoe enorm veel geld aannemen om te verliezen u club helpen is? Hoe krijgde da nu in godsnaam uitgelegd? Ale, tis ni dat dat geld dan voor de club was he, nee nee da was voor zijne zak... Ik versta het ni ze, maar da zal aan mij liggen zeker? :huh:

Vicky


Als er actief werd deelgenomen aan het vervalsen van wedstrijden, kreeg de club geld van Ye.


23 Mar 2007, 11:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
malder schreef:
Vicky schreef:
Mardulier zegt dat hij dacht dat hij de club hierdoor hielp. Nu moede mij nekeer uitleggen hoe enorm veel geld aannemen om te verliezen u club helpen is? Hoe krijgde da nu in godsnaam uitgelegd? Ale, tis ni dat dat geld dan voor de club was he, nee nee da was voor zijne zak... Ik versta het ni ze, maar da zal aan mij liggen zeker? :huh:

Vicky


Als er actief werd deelgenomen aan het vervalsen van wedstrijden, kreeg de club geld van Ye.


Ik dacht dat het enkel ging om spelers die geld kregen voor het vervalsen van wedstrijden. Het erge is feitelijk dat notoire bedriegers als Paul Put, Cliff Mardulier, Laurent Delorge, enz. waarschijnlijk wel weer aan de slag zullen kunnen in de Belgische eerste klasse ook hé, degoutant is dat. Alle supporters van de Belgische clubs zouden duidelijk moeten maken dat van de moment één van die rotzakken bij hun club tekent ze die meteen uitspuwen en echt wegpesten, das de enige manier dat er toch nog ergens een heel klein beetje gerechtigheid kan geschieden.


23 Mar 2007, 12:10
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Bartos schreef:
malder schreef:
Vicky schreef:
Mardulier zegt dat hij dacht dat hij de club hierdoor hielp. Nu moede mij nekeer uitleggen hoe enorm veel geld aannemen om te verliezen u club helpen is? Hoe krijgde da nu in godsnaam uitgelegd? Ale, tis ni dat dat geld dan voor de club was he, nee nee da was voor zijne zak... Ik versta het ni ze, maar da zal aan mij liggen zeker? :huh:

Vicky


Als er actief werd deelgenomen aan het vervalsen van wedstrijden, kreeg de club geld van Ye.


Ik dacht dat het enkel ging om spelers die geld kregen voor het vervalsen van wedstrijden. Het erge is feitelijk dat notoire bedriegers als Paul Put, Cliff Mardulier, Laurent Delorge, enz. waarschijnlijk wel weer aan de slag zullen kunnen in de Belgische eerste klasse ook hé, degoutant is dat. Alle supporters van de Belgische clubs zouden duidelijk moeten maken dat van de moment één van die rotzakken bij hun club tekent ze die meteen uitspuwen en echt wegpesten, das de enige manier dat er toch nog ergens een heel klein beetje gerechtigheid kan geschieden.


Denkt gij dat als Paul Put aan de deur klopt in Aalst dat ze hem dan gaan weigeren ? Het is gewoon een vraag,meer moet ge er niet achter zoeken.


23 Mar 2007, 12:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Meganck schreef:
Denkt gij dat als Paul Put aan de deur klopt in Aalst dat ze hem dan gaan weigeren ? Het is gewoon een vraag,meer moet ge er niet achter zoeken.


Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze hem dan weigeren ja. En ik vind dat wij als supporters dan Paul Put moeten duidelijk maken in niet mis te verstane termen wat we van hem vinden. Ik zou er geen enkel probleem mee hebben hem uit te fluiten en uit te jouwen tot hij zelf de handdoek gooit. Dit zijn en blijven toch mensen die elke voetbalfan voor schut gezet hebben hé, die de ganse voetbalwereld belachelijk gemaakt hebben.


23 Mar 2007, 12:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bartos schreef:
Meganck schreef:
Denkt gij dat als Paul Put aan de deur klopt in Aalst dat ze hem dan gaan weigeren ? Het is gewoon een vraag,meer moet ge er niet achter zoeken.


Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze hem dan weigeren ja. En ik vind dat wij als supporters dan Paul Put moeten duidelijk maken in niet mis te verstane termen wat we van hem vinden. Ik zou er geen enkel probleem mee hebben hem uit te fluiten en uit te jouwen tot hij zelf de handdoek gooit. Dit zijn en blijven toch mensen die elke voetbalfan voor schut gezet hebben hé, die de ganse voetbalwereld belachelijk gemaakt hebben.


de supporters in aalst zullen er inderdaad wel alles aan doen om duidelijk te laten verstaan dat hij niet welkom is.

Ik herinner me een speler vorig jaar die dacht dat hij even zijn middenvinger moest tonen aan de staantribune. Zijn oilsjterse carriere was snel beklonken.


23 Mar 2007, 12:44
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
precies dat het zo ne specialen trainer is :o


23 Mar 2007, 13:42
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Ik treed Bartos hierin bij! En voor ik de argumenten "ge gelooft toch ni dat er in aalst nooit omgekocht is" hoor zal ik er al op antwoorden... Natuurlijk zullen er ook hier al dingen gebeurd zijn in het (verre) verleden die niet pluis waren, maar dat is naast de kwestie he. Als een speler/trainer/... een match verkoopt dan bedriegt hij het wereldje van de voetbal. En waar geloven wij, supporters, nu net zo heilig in? Juist, in dat wereldje. Hoe kan je dan ooit zulke bedriegers steunen? Zij maken hetgene waarvoor jij als supporter iedere zondag weer buiten komt, helemaal kapot. En ja, er zal wsl nog veel meer gebeuren of gebeurd zijn dan wat nu aan het licht gekomen is, maar das allemaal een goedkoop excuus. Die mannen zijn een schande voor het voetbal en daarmee basta.

En zoals Jeroen zegt, tis nu ni da Put een wereldcoach is he... Maar dan nog, al zou hij het wel zijn, dan moet hij van mij hier nog ni toekomen ze...

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


23 Mar 2007, 14:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst