omkoping - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 omkoping 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht omkoping
"Gokmaffia bestelde nederlaag Lokeren in 2007"

De bewuste match in februari 2007: Lokeren verloor met 3-1 van AA Gent.
Het grootste gokschandaal in de geschiedenis van het voetbal krijgt volgens P-magazine een nieuw hoofdstuk. Na UR Namen wordt in de Duitse pers opnieuw een Belgische wedstrijd genoemd die zou zijn besteld door de Kroatische gokmaffia in Duitsland, namelijk de partij tussen AA Gent en een zwalpend Lokeren van 3 februari 2007. De Waaslanders verloren het burentreffen met 3-1, na twee late (en vreemde) goals van Guillaume Gillet in de slotfase. Ex-Lokeren-spelers als Predrag Filipovic (nu Eendracht Aalst) en Ivan Vukomanovic (zelfs gestopt) worden in verband gebracht met de gokmaffia. Filipovic en Lokeren, toen geleid door Slavoljub Muslin, ontkennen intussen in alle toonaarden. Dat schrijft P-magazine in een lijvig artikel dat morgen verschijnt.

Een anonieme Serviër, een zakenpartner van Ante Sapina, het Kroatische kopstuk van de gokmaffia in Europa, gaf onlangs in het respectabele Focus Magazin het voorbeeld van de wedstrijd AA Gent-Sporting Lokeren van 3 februari 2007. "Bij die wedstrijd hebben we gewed om drie dingen", klinkt het bij de gokker. "De thuisploeg wint, ze wint met een minimumverschil van twee goals en in de wedstrijd wordt meer dan drie keer gescoord." Alles kwam zo uit en de gokgangsters hielden meer dan 1 miljoen euro over aan hun weddenschap. De Uefa staat in contact met de man en is zinnens om de verklaringen van de gokker uit te spitten. Wordt vervolgd. (dea)

P-magazine brengt morgen het volledige verhaal.

_________________
Century game 22 juni 2019


12 Jan 2010, 15:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Eerste klasse
Yup, just ook gelezen van Flippo, ik hoop voor hem dat hij er niets mee te maken heeft... :(
Ze zouden misschien beter eens bij Orlans gaan luisteren :hmm:


12 Jan 2010, 16:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eerste klasse
Gijzegem Vaneigest schreef:
Yup, just ook gelezen van Flippo, ik hoop voor hem dat hij er niets mee te maken heeft... :(
Ze zouden misschien beter eens bij Orlans gaan luisteren :hmm:


Ik hoop het ook :x

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


12 Jan 2010, 16:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: omkoping
Ik denk(hoop) da Filipovic hier niks mee te maken heeft . Kvertrouw em wel...
En khoop dak me ni vergis in hem


12 Jan 2010, 19:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: omkoping
filipovic is verdacht volgens een anonieme servier. :hmm:


12 Jan 2010, 20:08
Miniem

Lid geworden op: 22 Feb 2009, 15:12
Berichten: 51
Bericht Re: omkoping
Had echt niet verwacht dat hij genoemd zou worden !!!
Hoop dat dit geen gevolg heeft voor ons want hij heeft voor 5 jaar bijgetekend


12 Jan 2010, 22:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: omkoping
Das ook nen toffe verjaardag voor Flippo :(


13 Jan 2010, 14:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: omkoping
Reportage van P-Magazine staat op de fotosite
Onze Flippo wordt nogal aangepakt :hmm:
Wordt omschreven als de flop van het seizoen 2006-2007
Wie het niet duidelijk kan lezen doet mij maar een PM met zijn mailadres, dan stuur ik het door in grote resolutie via mail.
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


13 Jan 2010, 16:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: omkoping
Ik had eerlijk gezegd wel al wat schrik, maar dat artikel lijkt mij meer op een episode "Gustaaf Costers" tijdens man bijt hond, de verbanden die gelegd worden n het artikel zijn nogal "kort door de bocht".

_________________
If you never try, you'll never know


13 Jan 2010, 17:47
Scholier

Lid geworden op: 24 Feb 2008, 17:33
Berichten: 173
Bericht Re: omkoping
voor al wie verblind werd door die plastieken wijven: P-magazine is een snert boeksken


13 Jan 2010, 18:25
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: omkoping
Bram schreef:
Ik had eerlijk gezegd wel al wat schrik, maar dat artikel lijkt mij meer op een episode "Gustaaf Costers" tijdens man bijt hond, de verbanden die gelegd worden n het artikel zijn nogal "kort door de bocht".

Toen Aalst zich moest redden tegen KVM heeft het hier "gestonken" nu zoveel jaren later stinkt het ginder in Lokeren, zouden ze niet beter Orlans eens aan de tand gaan voelen?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


13 Jan 2010, 18:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: omkoping
Ja, ge kunt zo wel een aantal matchen opnoemen trouwens :)

Aalst - Charleroi en Charleroi - Aalst waren onze laatste seizoenen in 1ste klasse altijd matchen met een geurke.
Vergeet trouwens ook de wedstrijd tegen Mechelen niet waarna Wim De Coninck 4 spelers van ons beschuldigde van zich te laten omkopen...

Ploegen in geldproblemen trekken zulke miserie aan, dat ook Patrick De Cock hier in die tijd rond liep zal ook wel niet veel deugd gedaan hebben, als ge spreekt van een gangster, die was nog stukken erger dan Orlans denk ik.

_________________
If you never try, you'll never know


13 Jan 2010, 19:05
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: omkoping
Bram schreef:
Ja, ge kunt zo wel een aantal matchen opnoemen trouwens :)

Aalst - Charleroi en Charleroi - Aalst waren onze laatste seizoenen in 1ste klasse altijd matchen met een geurke.
Vergeet trouwens ook de wedstrijd tegen Mechelen niet waarna Wim De Coninck 4 spelers van ons beschuldigde van zich te laten omkopen...

Ploegen in geldproblemen trekken zulke miserie aan, dat ook Patrick De Cock hier in die tijd rond liep zal ook wel niet veel deugd gedaan hebben, als ge spreekt van een gangster, die was nog stukken erger dan Orlans denk ik.

Wij hadden wel een neus voor zulke types hè? :D Maar inderdaad De Cock was NOG slechter dan Orlans.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


13 Jan 2010, 19:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: omkoping
DavidSeal schreef:
Bram schreef:
Ik had eerlijk gezegd wel al wat schrik, maar dat artikel lijkt mij meer op een episode "Gustaaf Costers" tijdens man bijt hond, de verbanden die gelegd worden n het artikel zijn nogal "kort door de bocht".

Toen Aalst zich moest redden tegen KVM heeft het hier "gestonken" nu zoveel jaren later stinkt het ginder in Lokeren, zouden ze niet beter Orlans eens aan de tand gaan voelen?


Ik vind ook Orlans de grootste ******** die hier ooit heeft rondgelopen, maar met zulke beschuldigingen moet ge toch opletten ;)

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


13 Jan 2010, 19:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: omkoping
is filipovic van lokeren naar eendracht aalst 2002 vertrokken??? :wadde: nu dacht ik toch da die van dender kwam zeg.... waren wij allemaal toch even ferm mis zeg...zouden ze da bij dender ook weten da hij tegelijk ook bij lokeren nog speelde?? :D

dat artikel moet ge precies wel me ne hele grote korrel zout eens doorlezen hoor....wat een ongelofelijke domme fouten ze daar in gezet hebben pleit alle "beschuldigden" op t voorhand al vrij van alle schuld of betrokkenheid...das een procedurefout zonder da er al een zaak van gemaakt is...

man,man,man, ge moet het als reporter toch maar durven he , uw verhaal da op niks trekt ewa opfleuren met uit uwen duim gezogen feiten (die zelfs al mis zijn op zich) om uw blad vol te krijgen...ipv u eerst eens deftig bezig te houden met waar ne speler speelt en van wie hij naar waar gaat om te beginnen al... en dan kunt ge al eens verder neuzen...laat dienen brave mens nu eens gerust zeg...of :boks: !


13 Jan 2010, 20:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst