omkoping - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14
 omkoping 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 19 Mei 2005, 15:27
Berichten: 346
boris clitoris schreef:
de mannen van den bond komen der ook weer gralijk schoon uit

gelijk ze daar aan hun tafelke zitten te zweten bij elke vraag die de journalist in kwestie stelt

en dan op de vraag wat ze kunnen doen aan zulke praktijken, het fijne antwoord: "Niks" :hmm:

In t nieuws van 13 uur gehoord dat ze in actie gaan schieten, er komt een onderzoek voor de termijn verstreken is :grijns:  :grijns:


06 Feb 2006, 15:19
Rode kaart
Rode kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Sep 2005, 20:29
Berichten: 162
Tis allemool veir gekommen é met de belgisch voetbal...
MOR haddek da geweten van La Lou ten wassek na uk al roik zenne, hoe zoje zelf zen é.....

Chinezen zen nie groeiter as ons mor wel veel slimmer as ons as ge ziet wa ver een structuur datter dor inzitj!

_________________
Afbeelding


06 Feb 2006, 15:55
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
en ik zou eerlijk gezegd nie graag in die journalist z'n schoenen staan op deze moment

die gaat wel een moeilijke periode tegemoet, van bedreigingen, rechtzaken, en dergelijke...

en t zijn geen lieve poesjes waar hij nu ambras bij gezocht heeft

_________________
es da ier e fistjen...


06 Feb 2006, 18:14
Rode kaart
Rode kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Sep 2005, 20:29
Berichten: 162
Awel ja ze zien der wel zu oit die chinezen mor in realitoit zen da gien roistkakkerkes zenne!

_________________
Afbeelding


06 Feb 2006, 19:29
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
En ginder in La Louviere doen ze niet anders dan kreften : de inwoners, stadsbestuur, supporters,...
Het is allemaal één vlaams complot tegen La Louvière.

Als er op een match van La Louvière, tot dertig keer meer wordt ingezet dan op een normale match in België, en die match eindigt dan nog zoals ze 'moet' eindigen... Veel meer bewijs kunt ge feitelijk toch niet hebben dat er iets scheelt?

Dat dat mijn ploeg was, ik zou mij zelf toch vragen stellen.  Wij zouden ons tegen de club keren om er de rotte appelen uit te halen.  In La Louvière gaan ze liefst van al gewoon door met Gaone, Ekani, Lecomte, Bodart, Allata, ...


06 Feb 2006, 19:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
tsja, iedereen daar heeft er dan ook belang bij dat zoiets ontkent wordt hé ;) gans die streeks heeft daar praktisch banden met het misdaadmilieu.

_________________
If you never try, you'll never know


06 Feb 2006, 19:54
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Tja ni ver niet in de Waulen eh...


06 Feb 2006, 20:37
Duivelke

Lid geworden op: 10 Okt 2005, 8:43
Berichten: 25
Eerst en vooral Alex tekende bij jullie NADAT Bodart bij jullie weg was! Alex laat zich NIET omkopen! En dat de naam KV Oostende werd genoemd heeft enkel en alleen te maken met het feit dat de Chinees KVO wou opkopen in de tijd dat Bodart er trainer was! Dus zorg dat je feiten kan bovenhalen.


06 Feb 2006, 20:44
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
kweet moeste sup zen van La Lou, kzoun ze uk verdedigen mor as buitenstaander moeje toch toegeven da het dor serieus stinkt. en iedereen daagt de VRT veur de rechter in de hoop da er geen bewijzen gevonnen werren van de omkoping. allemaal voorspelbare handelingen. mor diene chinees me zen zaakskes mokt em dor ni lastig in, tvolgende land zal al lang bespeeld zen



btw on Bodart zenne kop zieje dant ne loesjen type es mor omda em omringd es deur topcriminelen, kant em er zich altijd van tussen krijgen


06 Feb 2006, 20:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
nu is charleroi - brussels ook al verkocht

ja jonges, ik denk da we ons stilaan mogen opmaken voor de terugkeer naar 1ste, bij gebrek aan andere ploege!


06 Feb 2006, 21:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Dedecker: "Gilbert Bodart heeft mij bedreigd"
Bodart als coach van Oostende.
Samen met zijn advocaat Laurent Denis, ook de clubadvocaat van La Louvière en genoemd in het dossier.
Dedecker vreest voor de uitkomst van het dossier.
VLD-senator en Vlaams parlementslid Jean-Marie Dedecker zegt dat hij in het verleden bedreigingen heeft gekregen van trainer Gilbert Bodart en zijn advocaat Laurent Denis. Dedecker zegt dat in Actua-Sport op Actua-TV. Bodart en Denis werden zondag genoemd in de Panorama-reportage "De tackle van de maffia", over corruptie in het Belgisch voetbal.

Gokbriefjes
"Ik ken het dossier van KV Oostende. Ik was ervan op de hoogte dat een hulptrainer van Oostende gokbriefjes had gevonden bij Gilbert Bodart, die op dat moment trainer was van KV Oostende. Bodart heeft mij daar achteraf over bedreigd, net als zijn advocaat Laurent Denis trouwens", aldus Oostendenaar Dedecker, die er verder van uit gaat dat het dossier wellicht op niets zal uitdraaien. "Bij corruptiezaken gaat het altijd op dezelfde manier. De pers brengt een dossier uit, het gerecht start langzaam op en aan het eind van het verhaal ontbreken de bewijzen en eindigt de zaak in de prullenmand."

Strafbaar feit
Dedecker ergert zich ook aan de lethargie binnen de voetbalbond. "Ik zie dat de mensen van Interbet een brief hebben geschreven aan de bond. Waar is die brief gebleven? Wedden dat hij bij de bond verloren is gegaan?" Nog volgens Dedecker zou het gerecht prioriteit moeten geven aan het dossier van de voetbalcorruptie. "Ik wil er op wijzen dat corruptie in de sport een strafbaar feit is."

_________________
If you never try, you'll never know


06 Feb 2006, 23:12
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Spees schreef:
nu is charleroi - brussels ook al verkocht

ja jonges, ik denk da we ons stilaan mogen opmaken voor de terugkeer naar 1ste, bij gebrek aan andere ploege!


lotj ons er astablieft van tussen  :coolen:


07 Feb 2006, 0:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Wacht Verbechio het begint nog maar ;)

Het gerucht gaat dat na Finland en België de Chinese gokorganisatie nu Griekenland compleet in zen macht heeft (moeilijk kan dat niet zijn)

een van de namen : Abdoulai Demba ;)

_________________
If you never try, you'll never know


07 Feb 2006, 12:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
placietjen schreef:
Wacht Verbechio het begint nog maar ;)

Het gerucht gaat dat na Finland en België de Chinese gokorganisatie nu Griekenland compleet in zen macht heeft (moeilijk kan dat niet zijn)

een van de namen : Abdoulai Demba ;)


en Yannick Vervalle


07 Feb 2006, 12:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
placietjen schreef:
Wacht Verbechio het begint nog maar ;)

Het gerucht gaat dat na Finland en België de Chinese gokorganisatie nu Griekenland compleet in zen macht heeft (moeilijk kan dat niet zijn)

een van de namen : Abdoulai Demba ;)


:haha:


07 Feb 2006, 12:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst