omkoping - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 omkoping 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
De keeper van Olympic Charleroi reed zenne otto
P.T (perte totale :mrgreen: ) , 's zondags
was 't van da tegen 'n Iendracht.
Een envelopken van (nen nog levende )EA legende
en alles was gearrangeerd.
't Kostte ons wel de degradatie naar bevordering.


23 Mar 2007, 14:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bartos schreef:
malder schreef:
Vicky schreef:
Mardulier zegt dat hij dacht dat hij de club hierdoor hielp. Nu moede mij nekeer uitleggen hoe enorm veel geld aannemen om te verliezen u club helpen is? Hoe krijgde da nu in godsnaam uitgelegd? Ale, tis ni dat dat geld dan voor de club was he, nee nee da was voor zijne zak... Ik versta het ni ze, maar da zal aan mij liggen zeker? :huh:

Vicky


Als er actief werd deelgenomen aan het vervalsen van wedstrijden, kreeg de club geld van Ye.


Ik dacht dat het enkel ging om spelers die geld kregen voor het vervalsen van wedstrijden.


Ye zou voor kapitaal zorgen in Lierse en benaderde enkele spelers waarschijnlijk met het dreigement om dat geld terug te halen als ze zich niet plooiden naar zijn tactiek, nl. opzettelijk verliezen. Een pakske dollars zal wel geholpen hebben om die stap te zetten.


23 Mar 2007, 14:51
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Ik heb nooit ergens ontkend dat Paul Put niks met die gokmaffia te maken heeft, ik stel gewoon een kleine vraag.
Laat het hopen dat het bestuur van EA daar net het zelfde over denkt want zulke personen kunnen echt niet in de voetbalwereld blijven.

Gelukkig voor EA staan die nu enkele divisies lager zodat Put niet aan EA wil denken.

Over zijn trainerskwaliteiten : het is geen trainer die bij een topclub zoals Anderlecht aan de bak kan,want speelt veel te verdedigend en schijt in zijn broek als hem CL moet spelen maar voor een dergelijke middenploeg zoals Roeselare of STVV is Put zeker geschikt,maar net zoals ik hoop ik dat er niemand op toehapt, al ben ik er bijna zeker van dat er minstens één ploeg hem zal binnen halen. BV Bergen is een grote kandidaad daarvoor, maffiaploeg van België


23 Mar 2007, 14:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Meganck schreef:
het is geen trainer die bij een topclub zoals Anderlecht aan de bak kan,want speelt veel te verdedigend en schijt in zijn broek als hem CL moet spelen


In tegenstelling tot Vercauteren nu of zo :grijns: ?


23 Mar 2007, 15:00
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bartos schreef:
Meganck schreef:
het is geen trainer die bij een topclub zoals Anderlecht aan de bak kan,want speelt veel te verdedigend en schijt in zijn broek als hem CL moet spelen


In tegenstelling tot Vercauteren nu of zo :grijns: ?


Ik wou juist hetzelfde erop antwoorden.

_________________
Afbeelding


23 Mar 2007, 15:23
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Voor vele fans bij RSCA is Vercauteren geen goede coach meer maar voor mij heeft hem wel al bewezen dat hem kwaliteiten beschikt en het is een man met een paars-wit hart dus de juiste man in de juiste club, al zie ik hem toch nog liever technisch direkteur worden zodat hem binnen de club kan blijven,want ik vrees dat ééns de resultaten slecht beginnen lopen hem dankzij sommige supporters mss uit de club zou gezet worden, gelukkig staan de bestuursleden achter hem. Dus ik ben eigenlijk wel vaak mee met zijn denken over een wedstrijd. Dat er Internationaal niet alleen aan aanvallen gedacht moet worden is niet meer dan logisch.


23 Mar 2007, 17:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Meganck schreef:
Voor vele fans bij RSCA is Vercauteren geen goede coach meer maar voor mij heeft hem wel al bewezen dat hem kwaliteiten beschikt en het is een man met een paars-wit hart dus de juiste man in de juiste club, al zie ik hem toch nog liever technisch direkteur worden zodat hem binnen de club kan blijven,want ik vrees dat ééns de resultaten slecht beginnen lopen hem dankzij sommige supporters mss uit de club zou gezet worden, gelukkig staan de bestuursleden achter hem. Dus ik ben eigenlijk wel vaak mee met zijn denken over een wedstrijd. Dat er Internationaal niet alleen aan aanvallen gedacht moet worden is niet meer dan logisch.


euhm ... als je met zo'n kern niet met een straatlengte voor kampioen kan spelen, dan kan je jezelf toch moeilijk een goeie trainer noemen hoor. 't Is maar mijn mening, maar euhm ... ik denk dat ze door nogal wat mensen gedeeld wordt.


23 Mar 2007, 18:00
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Fillou schreef:
Meganck schreef:
Voor vele fans bij RSCA is Vercauteren geen goede coach meer maar voor mij heeft hem wel al bewezen dat hem kwaliteiten beschikt en het is een man met een paars-wit hart dus de juiste man in de juiste club, al zie ik hem toch nog liever technisch direkteur worden zodat hem binnen de club kan blijven,want ik vrees dat ééns de resultaten slecht beginnen lopen hem dankzij sommige supporters mss uit de club zou gezet worden, gelukkig staan de bestuursleden achter hem. Dus ik ben eigenlijk wel vaak mee met zijn denken over een wedstrijd. Dat er Internationaal niet alleen aan aanvallen gedacht moet worden is niet meer dan logisch.


euhm ... als je met zo'n kern niet met een straatlengte voor kampioen kan spelen, dan kan je jezelf toch moeilijk een goeie trainer noemen hoor. 't Is maar mijn mening, maar euhm ... ik denk dat ze door nogal wat mensen gedeeld wordt.


Gelukkig heeft niet iedereen de zelfde mening want anders zou de wereld nogal saai zijn hé :sante:


23 Mar 2007, 18:09
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Meganck schreef:

Denkt gij dat als Paul Put aan de deur klopt in Aalst dat ze hem dan gaan weigeren ? Het is gewoon een vraag,meer moet ge er niet achter zoeken.


Daar ben ik zo goed als zeker van. Ik las elders dat je al een aantal jaar niet meer komen kijken bent, en mss heb je de club dan ook minder gevolgd. In vroegere jaren hebben we op bestuurlijk vlak nogal wat gezien en meegemaakt. Dat er daar veel tussen zaten die Put zouden binnenpakken wil ik goe geloven.

Nu staat er echter een bestuur met verstand van voetbal, en verstand van zaken doen. Dat hebben ze in het voorbije jaar al ruimschoots bewezen. Ik kan op dat hele jaar geen enkele beslissing bedenken die echt slecht is uitgedraaid. Iemand met een duistere reputatie als Put komt er onder hun leiding nooit in. Daar ben ik zelf van overtuigd.


23 Mar 2007, 18:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Lokeren ligt al op vinkenslag om die lafaards en onderkruipers binnen te halen (HLN 23/03)
Volgens Lambrecht is onbestraft = onschuldig!

schandalig!!!!!


23 Mar 2007, 19:42
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Roda JC geeft Mardulier een nieuwe kans
wo 28/03/07 - Er breken betere tijden aan voor Cliff Mardulier. De keeper heeft de sportieve leiding van de Nederlandse club Roda JC kunnen overtuigen.
Mardulier, die vorig jaar in opspraak kwam in de zaak-Ye, heeft de afgelopen week mogen meetrainen in Kerkrade en maakte een goede indruk op de technische staf. (Belga) Volgende week praat de 24-jarige Mardulier, die bij de vierdeklasser Schoten aan de slag is, met de leiding van Roda.

"Dan zullen we zien wat de mogelijkheden zijn", zegt Huub Narinx, directeur van Roda, in "De Limburger".

Vorig jaar werd Mardulier bij Lierse ontslagen, nadat hij had toegegeven dat hij geld had aangenomen om ballen door te laten.

"Cliff heeft zijn straf gehad en verdient een tweede kans", zegt Narinx daarover.

http://www.vrtnieuws.net


Cliff heeft zijn straf gehad? Mijn kloten ook ja! Cliff heeft just niks gehad! :dom:

_________________
es da ier e fistjen...


28 Mar 2007, 13:21
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
boris clitoris schreef:
Roda JC geeft Mardulier een nieuwe kans
wo 28/03/07 - Er breken betere tijden aan voor Cliff Mardulier. De keeper heeft de sportieve leiding van de Nederlandse club Roda JC kunnen overtuigen.
Mardulier, die vorig jaar in opspraak kwam in de zaak-Ye, heeft de afgelopen week mogen meetrainen in Kerkrade en maakte een goede indruk op de technische staf. (Belga) Volgende week praat de 24-jarige Mardulier, die bij de vierdeklasser Schoten aan de slag is, met de leiding van Roda.

"Dan zullen we zien wat de mogelijkheden zijn", zegt Huub Narinx, directeur van Roda, in "De Limburger".

Vorig jaar werd Mardulier bij Lierse ontslagen, nadat hij had toegegeven dat hij geld had aangenomen om ballen door te laten.

"Cliff heeft zijn straf gehad en verdient een tweede kans", zegt Narinx daarover.

http://www.vrtnieuws.net


Cliff heeft zijn straf gehad? Mijn kloten ook ja! Cliff heeft just niks gehad! :dom:


Straf? Welke straf??? :shock:

PS: ze zullen daar bij Roda toch ook ferm verschieten ze... Eerst jaren onze Kujo in de goal en nu Mardulier...

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


28 Mar 2007, 13:31
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
In Holland zitten ze der precies allemaal nie te neig mee in, van bedriegers in huis te pakken...

_________________
es da ier e fistjen...


28 Mar 2007, 13:37
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:
In Holland zitten ze der precies allemaal nie te neig mee in, van bedriegers in huis te pakken...


Inderdaad, Delorge speelt ginder ook al een tijdje. Allemaal erg vind ik dat, ze zouden die mannen bij wet moeten verbieden ooit nog binnen de kilometer van een voetbalstadion te komen.


28 Mar 2007, 13:39
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Voila,dat bedoelde ik eigenlijk met mijne tekst hier boven hé, dat iedereen hier zo precies deed alsof die manne n toch niet aan den bak ging geraken en ik er vrij wel zeker van was dat die wel nog kansen gingen krijgen. Gelukkig voor het belgisch voetbal vertrekken ze naar het buitenland.

_________________
Afbeelding


28 Mar 2007, 15:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst