Eindronde tweede klasse - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Eindronde tweede klasse 
Auteur Bericht
hansken schreef:
pfff roeselare vind ik dus echt geen club vo 1e he! evenals waasland :hmm: geel mss nog ma drek weer na 2e dan, qua club vind ik enkel antwerp thuishoren in eerste!


Antwerp komt sportief tekort, en 't is op het veld dat je moet bewijzen dat je promotie waard bent. Zo simpel is het. Antwerp is de zoveelste grootheid in verval, 'k zie die niet meer terugkeren naar 1ste.


19 Mei 2005, 22:15
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
poipeplekker schreef:
[..]



Antwerp komt sportief tekort, en 't is op het veld dat je moet bewijzen dat je promotie waard bent. Zo simpel is het. Antwerp is de zoveelste grootheid in verval, 'k zie die niet meer terugkeren naar 1ste.


k vrees da antwerp er ook nie echt het bestuur voor heeft

en wij kunnen da weten hé :boos:

_________________
es da ier e fistjen...


19 Mei 2005, 22:18
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Inderdaad, diene Eddy Wauters is nog zotter dan Garré, misschien niet dommer, maar zeer zeker zotter :grijns: .


20 Mei 2005, 1:19
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Mor e weet 1.000.000 meer van voebal dan Garré!


20 Mei 2005, 10:06
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
tympanum2 schreef:
Mor e weet 1.000.000 meer van voebal dan Garré!


Laten we stellen dat ge daarvoor al geeneens ne kenner moet zijn hé ;-) .


20 Mei 2005, 10:09
Ik vrees dat het met den Antwerp ook afgelopen is. Een tiran van een voorzitter die iedereen tegen zich in het harnas werkt en "z'n speeltje" nog krampachtig blijft vasthouden, geen enkele deftige sponsor, financieel niet te breed meer, toeschouwers die hun club massaal de rug keren (wat wilt ge, zo'n prijzen en niets zien), weinig toekomstperspectief. Antwerp is ten dode opgeschreven.

Wat de eindronde betreft: in Roeselare trekken ze zich van alle heisa elders niets aan en werken ze in stilte verder. Volgens mij promoveren de West-Vlamingen naar 1ste.


20 Mei 2005, 10:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
En verdiend, vind ik. In Roeselare bewijzen ze hoe een voetbalclub wel moet gerund worden. Laat de anderen maar een grote bakkes opzetten, denken ze daar, wij doen rustig voort. Zonder grote of dure sterren, maar met een zeer degelijke ploeg zijn die volgens mij ook op weg naar eerste klasse. En nadat ze er vorig seizoen zo dicht bijwaren geeneens onverdiend toch.
Tuurlijk hebben ze daar door licenties van anderen 2 seizoenen geleden heel veel geluk gehad, maar ok, dit is toch al het tweede seizoen op rij dat ze het heel goed doen.


20 Mei 2005, 10:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
En verdiend, vind ik. In Roeselare bewijzen ze hoe een voetbalclub wel moet gerund worden. Laat de anderen maar een grote bakkes opzetten, denken ze daar, wij doen rustig voort. Zonder grote of dure sterren, maar met een zeer degelijke ploeg zijn die volgens mij ook op weg naar eerste klasse. En nadat ze er vorig seizoen zo dicht bijwaren geeneens onverdiend toch.
Tuurlijk hebben ze daar door licenties van anderen 2 seizoenen geleden heel veel geluk gehad, maar ok, dit is toch al het tweede seizoen op rij dat ze het heel goed doen.
Inderdaad, chappeau van Roeselaren... daar kunnen er veel een puntje aan zuigen.


20 Mei 2005, 10:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
En vantiennegen met een lager budget dan wij, maar ja, veel hangt er vanaf hoe ge uw geld besteedt hé. Als ge het uitgeeft aan jongens als Zrilic, Stolpa en Quéré moogt ge nog zoveel geld hebben hé.


20 Mei 2005, 10:36
Ze hebben inderdaad het grote geluk gehad één seizoen -door de problemen elders- straffeloos de tering naar de nering te kunnen zetten en met hun jeugd te kunnen spelen in 2de, en daar plukken ze nu de vruchten van. Ik gun het hen wel, altijd een toffe verplaatsing gevonden en aimabele mensen. Ze hebben voor gewone competitiematchen echter bitter weinig volk, maar tijdens de eindronde vorig seizoen en ook dit seizoen hebben ze met hun goed gevuld stadion wel bewezen dat er voldoende potentieel is voor 1ste.


20 Mei 2005, 10:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
poipeplekker schreef:
Ze hebben inderdaad het grote geluk gehad één seizoen -door de problemen elders- straffeloos de tering naar de nering te kunnen zetten en met hun jeugd te kunnen spelen in 2de, en daar plukken ze nu de vruchten van. Ik gun het hen wel, altijd een toffe verplaatsing gevonden en aimabele mensen. Ze hebben voor gewone competitiematchen echter bitter weinig volk, maar tijdens de eindronde vorig seizoen en ook dit seizoen hebben ze met hun goed gevuld stadion wel bewezen dat er voldoende potentieel is voor 1ste.
Ja, maar dat volk komt niet meer als ge vanonder speelt zenne... en Roeselare kan in 1ste weinig gaan zoeken... die regio is al dood(op voetbalvlak dan, iedereen is er ondertussen supporter van Brugge) + het krioelt er van de ploegen. :s


20 Mei 2005, 10:40
Ik vind dat er in ZW-Vlaanderen toch nog genoeg potentieel zit om een eersteklasser uit te bouwen.
Ik zie Roeselare met hun gezond beleid en visie misschien wel overleven in 1ste. Niet vergeten dat Moeskroen ook ver op z'n laatste benen loopt.


20 Mei 2005, 10:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
poipeplekker schreef:
Ik vind dat er in ZW-Vlaanderen toch nog genoeg potentieel zit om een eersteklasser uit te bouwen.
Ik zie Roeselare met hun gezond beleid en visie misschien wel overleven in 1ste. Niet vergeten dat Moeskroen ook ver op z'n laatste benen loopt.
Kortrijk, Zulte Waregem, Moeskroen, dan Roeselare, Racing Waregem dan zelfs (waar spelen die ondertussen ?) en daar dan nog eens de Brugge bij ... 'k weet het zo niet.


20 Mei 2005, 10:45
placietjen schreef:
[..]

Kortrijk, Zulte Waregem, Moeskroen, dan Roeselare, Racing Waregem dan zelfs (waar spelen die ondertussen ?) en daar dan nog eens de Brugge bij ... 'k weet het zo niet.


Roeselare is eerder ZW-Vlaanderen eh, daar was er sedert het verdwijnen van Harelbeke geen vertegenwoordiger meer in 1ste. Ik denk niet SVZW en Kortrijk (zit nog in 2de) échte concurrenten zijn van Roeselare. Moeskroen loopt op z'n laatste benen en Racing Waregem is een reeksgenoot in 3de A die al serieus boven z'n niveau speelt. Brugge en Roeselare, da's toch nog een eindje, al zitten er in Roeselare idd ook wel een pak Brugge-sups.


20 Mei 2005, 10:49
Miniem

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 9:46
Berichten: 59
Leeftijd: 44
WLM: jeroen_coolsaet@hotmail.com
poipeplekker schreef:
[..]



Roeselare is eerder ZW-Vlaanderen eh, daar was er sedert het verdwijnen van Harelbeke geen vertegenwoordiger meer in 1ste. Ik denk niet SVZW en Kortrijk (zit nog in 2de) échte concurrenten zijn van Roeselare. Moeskroen loopt op z'n laatste benen en Racing Waregem is een reeksgenoot in 3de A die al serieus boven z'n niveau speelt. Brugge en Roeselare, da's toch nog een eindje, al zitten er in Roeselare idd ook wel een pak Brugge-sups.
als rasechte westvlaming en ex-kortrijkzaan kan ik je wel zeggen dat het zuiden van west-vlaanderen vol met Brugge supporters zit.

Maar onze streek krioelt nog van de clubs... effe opsommen voor Zuid-Westvlaanderen alleen:

Roeselare
Kortrijk
Sporting West
Zulte Waregem
Wevelgem
RC Waregem
Lauwe
Sint-Eloois Winkel
Wielsbeke
Izegem
Zwevegem

da's allemaal een beetje téveel en van een te laag niveau, volgens het geld dat in het Kortrijkse te rapen valt (is na Antwerpen en de Vlaamse rand samen met Gent de sterkste regio in Vlaanderen...).

en randploegen: Ronse, Deinze, Moeskroen, ... allemaal niet handig ;). Gelukkig voor ploegen als Kortrijk dat de taalgrens nog wat meespeelt...

Trouwens, als we over de grens kijken, zit je eigenlijk met een deftige topper in Frankrijk ook nog, waar in een niet zo kort verleden ook veel Vlamingen gingen naar kijken (Lille)


20 Mei 2005, 12:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst