Derde Klasse A | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 28
 Derde Klasse A 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2254
Bericht Derde Klasse A
Ik vond 2 topics van derde B, maar geen van derde A. Daarom heb ik maar een nieuw aangemaakt.

Gisteren en vandaag stond de eerste speeldag op het programma.

Ik ben vandaag naar RC Mechelen - KSK Ronse geweest. De uitslag was 3-0, maar dat zegt niet alles.
De eerste helft had Racing het betere van het spel, maar kon te weinig gevaar creëren om een voorsprong te rechtvaardigen. Kort na de rust lukte het wel, een kopbaldoelpunt van onze nieuwe Engelse spits, Fisher. (Fisher werd voor het seizoen getest door Westerlo en scoorde 2x in de vriendenwedstrijd TEGEN RC Mechelen. Westerlo vond hem niet goed genoeg en Racing liet hem enkele vriendenwedstrijden meespelen, hij scoorde daarin ook vlot, o.a. 2x tegen KSK Heist, en hij werd aangeworven door Racing) KSK Ronse viel even later met 10, door een domme rode kaart. Je verwacht dan dat Racing hierdoor meer ruimte gaat krijgen, die was er aanvankelijk ook, maar we lieten het na om Ronse de doodsteek te geven. Even had Racing geluk, toen een verdachte overtreding binnen de 16 onbestraft bleef, maar Ronse kwam toch beter in de wedstrijd. In de laatste 5 minuten moest RCM-doelman De Vroe (ex-Wetteren) nog 2 supersaves verrichten, voordat Racing in blessuretijd nog 2x toesloeg, eerst via een individuele actie van Fisher, 2-0, nadien tikte Desaegher een ideale voorzet van Lavaert mooi binnen, 3-0.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


15 Aug 2012, 18:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2254
Bericht Re: Derde Klasse A
Vanavond Rupel-Boom even 3 punten cadeau gedaan. pff

Uitslag Rupel Boom - Racing Mechelen 3-2.

Bij de rust hadden we de wedstrijd goed onder controle en leidden we met 1-2.
Toen dachten we weer dat we Anderlecht waren en eventjes die wedstrijd rustig uittikken. Nochtans is kick & rush het ideale om tegen dit Rupel Boom te spelen. Daar hebben we toch een Engelse spits voor gehaald! Nee, we gingen weer eens voor de voetballende oplossing, maar dat zoiets niet werkt, heeft RSCA vorig seizoen in de beker ook ondervonden tegen Rupel Boom.
Een Racingverdediger ging even met het hoofd een terugspeelbal naar onze keeper geven, onzuiver natuurlijk, waardoor onze keeper enkel op het nippertje een corner kan voorkomen, maar wel in de buurt van de cornervlag over de zijlijn trapt. Dan krijg je de te verwachten Poorters-ingooi (hij stapt meestal wel ongestraft een halve meter het terrein in bij zijn inworpen) en volgt hieruit de 2-2.
De thuisploeg krijgt hierdoor zoveel vertrouwen, dat ze kans na kans creëren. Maar onze trainer staat erbij en kijkt ernaar, terwijl hij nog geen enkele wissel gedaan heeft, we waren toch al halverwege de 2de helft.
Dan valt de onvermijdelijke 3-2 en dan gaat hem wisselen, terwijl er al een hele tijd door zitten, wegens een gebrek aan wedstrijdritme.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


22 Aug 2012, 23:35
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Derde Klasse A
Gruunwit schreef:
Vanavond Rupel-Boom even 3 punten cadeau gedaan. pff

Uitslag Rupel Boom - Racing Mechelen 3-2.

Bij de rust hadden we de wedstrijd goed onder controle en leidden we met 1-2.
Toen dachten we weer dat we Anderlecht waren en eventjes die wedstrijd rustig uittikken. Nochtans is kick & rush het ideale om tegen dit Rupel Boom te spelen. Daar hebben we toch een Engelse spits voor gehaald! Nee, we gingen weer eens voor de voetballende oplossing, maar dat zoiets niet werkt, heeft RSCA vorig seizoen in de beker ook ondervonden tegen Rupel Boom.
Een Racingverdediger ging even met het hoofd een terugspeelbal naar onze keeper geven, onzuiver natuurlijk, waardoor onze keeper enkel op het nippertje een corner kan voorkomen, maar wel in de buurt van de cornervlag over de zijlijn trapt. Dan krijg je de te verwachten Poorters-ingooi (hij stapt meestal wel ongestraft een halve meter het terrein in bij zijn inworpen) en volgt hieruit de 2-2.
De thuisploeg krijgt hierdoor zoveel vertrouwen, dat ze kans na kans creëren. Maar onze trainer staat erbij en kijkt ernaar, terwijl hij nog geen enkele wissel gedaan heeft, we waren toch al halverwege de 2de helft.
Dan valt de onvermijdelijke 3-2 en dan gaat hem wisselen, terwijl er al een hele tijd door zitten, wegens een gebrek aan wedstrijdritme.


Ik was daar gisteren ook en zag een sterk Racing voor de rust.
Na de rust zag je meteen dat Boom er nog zou overgaan met een zeer sterke Dries Ventose. Het was tof om Seminck nog eens aan het werk te zien maar hij verzoop in de tweede helft samen met gans zijn ploeg.


23 Aug 2012, 8:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2254
Bericht Re: Derde Klasse A
RC Mechelen - Izegem 3-2

Geen Seminck vanavond op het wedstrijdblad bij de thuisploeg. Reden mij onbekend.
Racing begon vrij slap aan de wedstrijd en Izegem speelde vrij gedurfd en kreeg aanvankelijk ook de beste kansen. Nochtans werd het 1-0 voor Racing via een afstandschot van Serville. Voor rust hingen de bordjes alweer gelijk, 1-1. Izegem verdiende dat ook op dat moment.
Bij rust wisselde Izegem zijn doelman, de eerste doelman had zich in de 1ste helft geblesseerd in een duel. Racing startte de 2de helft iets gedurfder, maar voetbalde te onnauwkeurig. Een bezoekende speler werd nog van het veld gestuurd en Racing kon weer aan aanvallen denken. De thuisploeg scoorde 2x waardoor de wedstrijd gespeeld leek, maar 5' voor tijd wist Izegem ook te scoren vanop afstand, 3-2.
Met 6 op 9 hebben we onze start niet gemist, maar het niveau moet echt nog veel omhoog om mee te kunnen spelen voor de prijzen.
Ondertussen zijn RC Waregem en Hoogstraten VV met een foutloze 9 op 9 gestart!

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


29 Aug 2012, 23:12
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2254
Bericht Re: Derde Klasse A
Berchem Sport - RC Mechelen 0-1

Vanavond won Racing de topper bij Berchem Sport met 0-1. Ondanks het vroege aanvanguur (18.00 u.) was het stadion goed gevuld. Het werd een sfeervolle topper, waarbij Racing vanavond het geluk een beetje aan zijn zijde had. Berchem verdiende eigenlijk wel een gelijkspel, het zag o.a. een doelpunt afgekeurd na twijfelachtig buitenspel. Racing was voetballend de betere, maar in de 16 toont het zich nog steeds niet als titelkandidaat. Ik krijg van het huidige Racing een beetje een Rode Duivelsgevoel. Leuk voetbal, veel inzet, enthousiaste fans, MAAR weinig efficiënt bij de afwerking.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


12 Sep 2012, 21:53
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Derde Klasse A
Gruunwit schreef:
Berchem Sport - RC Mechelen 0-1

Vanavond won Racing de topper bij Berchem Sport met 0-1. Ondanks het vroege aanvanguur (18.00 u.) was het stadion goed gevuld. Het werd een sfeervolle topper, waarbij Racing vanavond het geluk een beetje aan zijn zijde had. Berchem verdiende eigenlijk wel een gelijkspel, het zag o.a. een doelpunt afgekeurd na twijfelachtig buitenspel. Racing was voetballend de betere, maar in de 16 toont het zich nog steeds niet als titelkandidaat. Ik krijg van het huidige Racing een beetje een Rode Duivelsgevoel. Leuk voetbal, veel inzet, enthousiaste fans, MAAR weinig efficiënt bij de afwerking.


Volgende week zaterdag komt Wetteren op bezoek, vandaag gaan kijken 3-3 tegen kapellen, laatste 5 minuten scoort Wetteren nog 2x. Zal een leuk terugzien worden met Griffin de Vroe voor de "vele" fans die zullen meegaan. Griffin heeft mij juist nog een berichtje gestuurd dat de sfeer de max was, ik had niks anders verwacht van jullie!


12 Sep 2012, 23:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2254
Bericht Re: Derde Klasse A
England4ever schreef:
Volgende week zaterdag komt Wetteren op bezoek, vandaag gaan kijken 3-3 tegen kapellen, laatste 5 minuten scoort Wetteren nog 2x. Zal een leuk terugzien worden met Griffin de Vroe voor de "vele" fans die zullen meegaan. Griffin heeft mij juist nog een berichtje gestuurd dat de sfeer de max was, ik had niks anders verwacht van jullie!


Nu zaterdag al !!! Heeft Wetteren een sterke ploeg?
Mede door de goede resultaten is de sfeer buitengewoon geweldig. Met ons Engelse spits Fisher erbij, proberen onze fans ook voor een Engelse sfeert te zorgen, zodat die zich goed in zijn vel voelt bij ons.
Gisteren na de match gingen de spelers de supporters groeten en stappen dan naar de kleedkamer, toen ze de hele breedte van het veld overgestoken waren, zingen de fans "Wij willen Racing zien!"
De spelers steken terug het veld over en gaan terug naar de supporters. Ik had zelfs de indruk dat zelfs een aantal thuisfans in het stadion bleven om naar ons feestje te blijven kijken.
Ook is het na een zege stilaan de traditie geworden dat de supporters na de wedstrijd de gewoonte is hebben om naar de spelers "Zing eens e lieke" te roepen. Eén van de spelers begint dan een sfeerliedje te zingen en alle spelers en supporters gaan dan helemaal uit hun dak.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


13 Sep 2012, 21:38
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Derde Klasse A
Gruunwit schreef:
England4ever schreef:
Volgende week zaterdag komt Wetteren op bezoek, vandaag gaan kijken 3-3 tegen kapellen, laatste 5 minuten scoort Wetteren nog 2x. Zal een leuk terugzien worden met Griffin de Vroe voor de "vele" fans die zullen meegaan. Griffin heeft mij juist nog een berichtje gestuurd dat de sfeer de max was, ik had niks anders verwacht van jullie!


Nu zaterdag al !!! Heeft Wetteren een sterke ploeg?
Mede door de goede resultaten is de sfeer buitengewoon geweldig. Met ons Engelse spits Fisher erbij, proberen onze fans ook voor een Engelse sfeert te zorgen, zodat die zich goed in zijn vel voelt bij ons.
Gisteren na de match gingen de spelers de supporters groeten en stappen dan naar de kleedkamer, toen ze de hele breedte van het veld overgestoken waren, zingen de fans "Wij willen Racing zien!"
De spelers steken terug het veld over en gaan terug naar de supporters. Ik had zelfs de indruk dat zelfs een aantal thuisfans in het stadion bleven om naar ons feestje te blijven kijken.
Ook is het na een zege stilaan de traditie geworden dat de supporters na de wedstrijd de gewoonte is hebben om naar de spelers "Zing eens e lieke" te roepen. Eén van de spelers begint dan een sfeerliedje te zingen en alle spelers en supporters gaan dan helemaal uit hun dak.


Tiens, vanwaar zou da komen? :D

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


14 Sep 2012, 9:51
Online
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Derde Klasse A
dat zouden wij ook eens moeten doen. :cool:


14 Sep 2012, 10:53
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Derde Klasse A
waly 2 schreef:
dat zouden wij ook eens moeten doen. :cool:


Zou de stadionomroeper zo iets niet kunnen organiseren? :D

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


14 Sep 2012, 10:54
Online
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Derde Klasse A
het moet dan wel een liedje over "ajoinen" of zo zijn. :D


14 Sep 2012, 11:22
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Derde Klasse A
Gaskonijn schreef:
waly 2 schreef:
dat zouden wij ook eens moeten doen. :cool:


Zou de stadionomroeper zo iets niet kunnen organiseren? :D


ge zijt ne slechte mens, mij azo uit mijn kot willen lokken... :D :nieje:


14 Sep 2012, 11:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Derde Klasse A
Gruunwit schreef:
England4ever schreef:
Volgende week zaterdag komt Wetteren op bezoek, vandaag gaan kijken 3-3 tegen kapellen, laatste 5 minuten scoort Wetteren nog 2x. Zal een leuk terugzien worden met Griffin de Vroe voor de "vele" fans die zullen meegaan. Griffin heeft mij juist nog een berichtje gestuurd dat de sfeer de max was, ik had niks anders verwacht van jullie!


Nu zaterdag al !!! Heeft Wetteren een sterke ploeg?
Mede door de goede resultaten is de sfeer buitengewoon geweldig. Met ons Engelse spits Fisher erbij, proberen onze fans ook voor een Engelse sfeert te zorgen, zodat die zich goed in zijn vel voelt bij ons.
Gisteren na de match gingen de spelers de supporters groeten en stappen dan naar de kleedkamer, toen ze de hele breedte van het veld overgestoken waren, zingen de fans "Wij willen Racing zien!"
De spelers steken terug het veld over en gaan terug naar de supporters. Ik had zelfs de indruk dat zelfs een aantal thuisfans in het stadion bleven om naar ons feestje te blijven kijken.
Ook is het na een zege stilaan de traditie geworden dat de supporters na de wedstrijd de gewoonte is hebben om naar de spelers "Zing eens e lieke" te roepen. Eén van de spelers begint dan een sfeerliedje te zingen en alle spelers en supporters gaan dan helemaal uit hun dak.


Wetteren krijgt gemakkelijk goals tegen, toch de matchen die ik al gezien heb. De Broyer deed niet mee woensdag, normaal zaterdag wel, die maakt ze met de ogen dicht. Voor de rest vinnige spelers maar ik denk dat ze weinig kans maken.


14 Sep 2012, 11:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2254
Bericht Re: Derde Klasse A
waly 2 schreef:
dat zouden wij ook eens moeten doen. :cool:


:nieje: Ik hoop dat het geen hype wordt, want nu we veel winnen, is het wel leuk, maar ik kijk er al tegenop, als we bij een nederlaag getrakteerd worden op zo'n uitgebreid feestje door de tegenstrever.

Ik krijg niet graag een koekje van eigen deeg. ;)

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


14 Sep 2012, 19:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2254
Bericht Re: Derde Klasse A
Racing Mechelen - St. Wetteren 2-2

De eerste helft een overtuigende thuisploeg, dat prachtige combinaties op de grasmat lag. Reeds in de 2de minuut een mooie voorzet van op de flank, die aan de 2de paal werd binnengegleden, 1-0. Wetteren was meteen wakker en voor dat ze eigenlijk een kans hadden gecreëerd stonden de bordjes al weer gelijk. In de 8ste minuut scoorde Wetteren uit een vrije trap. Racing bleef aanvallend overtuigen en Wetteren werd geregeld weggetikt. In de 25' een mooie individuele actie van onze Engelse spits, rechts aannemen en met links de bal in de verste hoek krullen, 2-1. Even later weer een aanval uit het boekje, maar deze keer stond de bezoekende doelman op de juiste plaats. De, op dat ogenblik, verdiende 3-1 kwam er dus niet. Wetteren probeerde nog wel enkele keren tegen te prikken, maar kon toch weinig dreigen in de 1ste helft.
De 2de helft was het niveau een heel pak minder. Het hoge tempo van de 1ste helft, kon Racing niet aanhouden, wat wel begrijpelijk was met een midweekwedstrijd in de benen. Wetteren kwam er nu op de counter wel een paar keer gevaarlijk uit en bij één van die tegenprikken, werd het 2-2. Racing was licht aangeslagen en had niet meer de energie om de lakens terug naar zich toe te trekken. Het probeerde nog wel, maar miste de precisie van de eerste helft. Het was zelfs steeds nog uitkijken voor de uiterst gevaarlijke counters van Wetteren, maar het bleef uiteindelijk bij een billijk 2-2 gelijkspel.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


15 Sep 2012, 22:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 28


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst