Aribters | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
 Aribters 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Aribters
De spelleiders in de hoogste voetbalklasse van ons land krijgen volgend seizoen een flinke loonsverhoging. De voorbije seizoenen kregen ze een vergoeding van 600 bruto voor wedstrijden in het weekend. Voor wedstrijden in de week kregen ze daar nog eens 125 euro bovenop.

Volgend seizoen gaan die lonen dus nog wat naar omhoog.


ik peis dak oek albiter gaan worre, ge moet da toch nx voor kunne aan die van ons land te zien en ge krijgt er nog nen dikke ceng voor ook.


17 Mei 2005, 15:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Aribters
s@té schreef:
en ge krijgt er nog nen dikke ceng voor ook.
gij hebt het goed op gij... vraag maar aan Engeland ;) :zot:


17 Mei 2005, 15:53
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Aribters
placietjen schreef:
[..]

gij hebt het goed op gij... vraag maar aan Engeland ;) :zot:


is da nen albiter mss? :D


17 Mei 2005, 15:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Ik heb me vanleven ook eens de bedenking gemaakt om me te engageren als arbiter...
Ik schreef me in via de site van de KBVB.
2 dagen later zat er al nen brief in de bus met de startdata en de lokatie waar de cursus gegeven werd.
Er werd wel gevraagd om mijn interesse nog eens te bevestigen via telefoon.

Ondertussen had ik me evenwel al bedacht :lachen: en had ik die inschrijving dus niet bevestigd.
De week die daarop volgde heb ik 4 verschillende personen aan de deur gekregen die bijna op de knieën smeekten om toch de cursus aan te vatten...

Op dat moment werd me duidelijk hoe moeilijk ( :fluit: ) het wel kan zijn om arbiter te worden...


17 Mei 2005, 16:02
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Als ze door die loonsverhoging wa beter gaan fluiten, heb ik daar geen probleem mee :grijns: .


17 Mei 2005, 16:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
Da wil arbiter worden en da schrijft het zelf nog ni goe *aribters* :grijns:

_________________
Afbeelding


17 Mei 2005, 16:57
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
BVW schreef:
Ik heb me vanleven ook eens de bedenking gemaakt om me te engageren als arbiter...
Ik schreef me in via de site van de KBVB.
2 dagen later zat er al nen brief in de bus met de startdata en de lokatie waar de cursus gegeven werd.
Er werd wel gevraagd om mijn interesse nog eens te bevestigen via telefoon.

Ondertussen had ik me evenwel al bedacht :lachen: en had ik die inschrijving dus niet bevestigd.
De week die daarop volgde heb ik 4 verschillende personen aan de deur gekregen die bijna op de knieën smeekten om toch de cursus aan te vatten...

Op dat moment werd me duidelijk hoe moeilijk ( :fluit: ) het wel kan zijn om arbiter te worden...


In de jeugdreeksen is dat een zéér ondankbare job, wees daar maar zeker van. Kandidaten te veel zullen ze zeker niet hebben


17 Mei 2005, 17:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14
Berichten: 1736
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Website: http://www.iendracht.be
WLM: bram.keppens@telenet.be
Bericht Re: Aribters
s@té schreef:
De spelleiders in de hoogste voetbalklasse van ons land krijgen volgend seizoen een flinke loonsverhoging. De voorbije seizoenen kregen ze een vergoeding van 600 bruto voor wedstrijden in het weekend. Voor wedstrijden in de week kregen ze daar nog eens 125 euro bovenop.

Volgend seizoen gaan die lonen dus nog wat naar omhoog.


ik peis dak oek albiter gaan worre, ge moet da toch nx voor kunne aan die van ons land te zien en ge krijgt er nog nen dikke ceng voor ook.


ik ben vroeger scheidsrechter geweest maar ik heb mijn ontslag zelf gegeven. De voetbalbond is maffia. Heb je geen vrienden dan geraak je niet vooruit. Ik kreeg direct grijze haren op mijne kop als ik dezen topic zag. In de jeugdreeksen ontvang je 20 euro standaard plus uw afstandsblokken wat meestal een totaal van 24.50 is. Maar in de jeugdreeksen heb je af en toe is een moeder in uw kleedkamer staan om te komen klagen omdat haren zoon geel heeft gekregen.

En van maffia gesproken over twee seizoen was de winnaar van de eindronde van tweede provinciale al bekend vanvoor ze begon.

Een goede raad aan iedereen: WORDT GEEN SCHEIDSRECHTER. :no: Het wordt allemaal mooi voorgesteld é maar tis dat niet é.

Ik heb alle jeugdreeksen doorzwommen en ik ben gestopt in tweede provinciale want het is echt wel énen groten vriendjespolitiek. En de omkopingen in het provinciale voetbal zijn nog groter dan die in het nationale voetbal

_________________
IENDRACHT 4-EVER


17 Mei 2005, 17:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst