Rode Duivels - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De selectie van Vandereycken voor de match tegen Polen :haha: .

Doel: De Vlieger (Zulte Waregem), Stijnen (Club Brugge), Vandenbussche (Heerenveen/Ned)
Verdediging: De Man (Anderlecht), Hoefkens (Stoke City/Eng), Léonard (Feyenoord/Ned), Van Buyten (Bayern München/Dui), Van Damme (Anderlecht), Vanden Borre (Anderlecht), Vermaelen (Ajax/Ned)
Middenveld: Daerden (Club Brugge), Englebert (Club Brugge), Geraerts (Standard), Goor (Anderlecht), Mudingayi (Lazio/Ita), Simons (PSV/Ned)
Aanval: Huysegems (Feyenoord/Ned), E.Mpenza (Al-Rayyan/Qat), Pieroni (Auxerre/Fra), Vandenbergh (Genk)


Geen Tom De Mul, al weken outstanding nochtans bij Ajax en ook maar 1 speler van Racing Genk, autoritair leider in België en dat met een bijna volledige Belgische ploeg. Jongens in vorm als Poccognoli, Soetaers en Chatelle worden daarbij over het hoofd gezien. Wat ne loser is diene Vandereycken zeg!


07 Nov 2006, 13:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Als ge De Mul en Soetaers thuis laat zijde volgens mij blind :dom:

_________________
www.spionkoplede.com


07 Nov 2006, 13:27
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Alé, we konden is snelle flanken hebben met een Soetaers en De Mul in TOPFORM, een goeie links en rechtsback met Pocognoli & Cornelis..

Maar nee, nu gaan we weer belachelijk gemaakt worden met een bejaarde speler van Feyenoord B op de bank, een Vandenborre die nog nie weet wa het woord 'verdedigden' betekent..


alles op het WK 2010 zeker :mrgreen:


07 Nov 2006, 13:38
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
idd, wa ne Leonard dor nog komt doen :huh: der lopen er verschillende die veeeeel krediet krijgen zelle

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


07 Nov 2006, 13:50
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Het communautaire speelt mee eh! Nu da ze Deflandre ni oproepen hebben ze nen nieven gevonden die al maanden geen deftige match gespeeld heeft...


07 Nov 2006, 14:53
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Ik ben supporter van RSCA maar voor De Man is het toch wel te vroeg ze. Trouwens, ik ben geen supporter van Deschacht, maar als linksachter staat die als enige op een hoog niveau te spelen ze. Vrancken, Soetaers, Cornelis mogen er ook bij als ge ziet dat die bij de competitieleider spelen. Idem met De Mul.

Rare jongen ze, die Réné.


07 Nov 2006, 15:06
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55
Berichten: 532
Locatie: Erembodegem/Oilsjt
WLM: Oilsjteneir_1919_@hotmail.com
maja mss peistem nog op zen periode as trainer bij genk, twas uk ni zenen besten tijd e
maja da zal wel geen reden zen, ij zal gelek elken trainer zen favorieten ebben. Ma kvin uk datem die gasten van Genk toch erbij ad mogen pakke ze, die spelen al nen tijd seriees sterk ze!

Ma ij e precies al ingezien da den Mbo nimer vandoen is

_________________
:Worship: Honour and Loyalty :Worship:


07 Nov 2006, 15:15
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Sven KSK Opwijk schreef:
Ik ben supporter van RSCA maar voor De Man is het toch wel te vroeg ze. Trouwens, ik ben geen supporter van Deschacht, maar als linksachter staat die als enige op een hoog niveau te spelen ze. Vrancken, Soetaers, Cornelis mogen er ook bij als ge ziet dat die bij de competitieleider spelen. Idem met De Mul.

Rare jongen ze, die Réné.


Na Poco bij Genk dan toch ;)


07 Nov 2006, 15:15
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Jeroen schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Ik ben supporter van RSCA maar voor De Man is het toch wel te vroeg ze. Trouwens, ik ben geen supporter van Deschacht, maar als linksachter staat die als enige op een hoog niveau te spelen ze. Vrancken, Soetaers, Cornelis mogen er ook bij als ge ziet dat die bij de competitieleider spelen. Idem met De Mul.

Rare jongen ze, die Réné.


Na Poco bij Genk dan toch ;)


Is zeker een groot talent, maar is toch wel veel onbesuisd hé. Maar zeker en vast potentieel. Zou hem graag bij RSCA zien.


07 Nov 2006, 15:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Ik heb totaal geen band met anderlecht maar ik vond toch ook dat Deschacht een plaats bij de duivels verdiend

_________________
www.spionkoplede.com


07 Nov 2006, 15:45
Reserve

Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11
Berichten: 322
Locatie: Denderleeuw
Deschacht speelt al weken goed, net als soetaers, chattelle en de mul. Vandereycken heeft toch al wat bij geleerd: geen mbo mpenza en geen thomas buffel. Hoe erg is het voor de mul als je zeit dat emile mpenza er bij (qatar in godsnaam), maar de mul al weken goed speelt en geen kans krijgt. ONBEGRIJPELIJK


07 Nov 2006, 16:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Sorry, mor Deschacht als Rode Duivel???
Dieje jongen heeft zen goei momenten, mor toch veel te klein as 't serieus wordt...en veel sjans da zen vader voor hem geboren is!
't Zelfde bij Vanden Borre, ni slecht mor vantijd gewoon de kluts kwijt op 't veld.
Englebert zit er ook weer bij :roll:
Mpenza is ook niet te begrijpen, da ze zo achter dieje zen gat lopen, daar moet toch meer achter zitten??


07 Nov 2006, 16:41
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
de oplossing... van belle :grijns:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


07 Nov 2006, 16:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
hoe meer bondscoaches er de laatste jaren de revue passeren, hoe meer bij mij het geloof groeit dat een bondscoach zelf niet helemaal zelfstandig die ploeg opstelt...

_________________
If you never try, you'll never know


07 Nov 2006, 17:59
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
placietjen schreef:
hoe meer bondscoaches er de laatste jaren de revue passeren, hoe meer bij mij het geloof groeit dat een bondscoach zelf niet helemaal zelfstandig die ploeg opstelt...


Da vind ik er ook van. Als ge die selectie nu bekijkt, is die gewoon belachelijk. Tegenwoordig moet ge al op de bank zitten bij uw club om rode duivel te mogen/kunnen zijn. Das precies één van de selectiecriteria geworden. Triestig, die hoge pieten bij den bond willen gewoon niet naar een groot kampioenschap volgens mij.


07 Nov 2006, 18:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 242


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 116 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst