Rode Duivels - Pagina 241 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 238 239 240 241 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Rode Duivels
Jeroen schreef:
Didjeeken schreef:
Zienaa schreef:

Zo stil Salvador? :D

Tjah net zo stil als al de mannen die hier voor het EK "Wilmots buiten" kwamen roepen en na de topmatch tegen Hongarije ook nergens te bespeuren waren...


Dus Wilmots heeft ze lik op stuk gegeven met één goede match tegen Hongarije en een halve goede match tegen Ierland godbetert? :? :crazy:


Zo dachten de meesten spijtig genoeg wel ja...

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


07 Jul 2016, 15:27
Knaap

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 21:53
Berichten: 87
Bericht Re: Rode Duivels
Jeroen schreef:
Didjeeken schreef:
Zienaa schreef:

Zo stil Salvador? :D

Tjah net zo stil als al de mannen die hier voor het EK "Wilmots buiten" kwamen roepen en na de topmatch tegen Hongarije ook nergens te bespeuren waren...


Dus Wilmots heeft ze lik op stuk gegeven met één goede match tegen Hongarije en een halve goede match tegen Ierland godbetert? :? :crazy:

Ik beweer niets, ik stel enkel vast. ;)


07 Jul 2016, 16:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Rode Duivels
Slecht nieuws voor Vital Borkelmans.
Een nieuwe baas, nieuwe wetten en nieuw personeel. Zo gaat dat nu eenmaal als er een nieuwe hoofdcoach wordt aangesteld. Vital Borkelmans zal niet aanblijven als T2, want Martinez neemt zijn eigen assistent mee.
vital de kwal . :lol:


04 Aug 2016, 17:57
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Rode Duivels
waly 2 schreef:
Slecht nieuws voor Vital Borkelmans.
Een nieuwe baas, nieuwe wetten en nieuw personeel. Zo gaat dat nu eenmaal als er een nieuwe hoofdcoach wordt aangesteld. Vital Borkelmans zal niet aanblijven als T2, want Martinez neemt zijn eigen assistent mee.
vital de kwal . :lol:


hij zal weer bleiten, alli


04 Aug 2016, 20:59
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Rode Duivels
Dries man van de match.
Is dat omdat alle Eendrachtsupporters (net zoals ik) voor hem gestemd hebben of hebben de meisjes en jonge vrouwen het hem weer gedaan?


08 Okt 2016, 11:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Rode Duivels
salvador schreef:
Dries man van de match.
Is dat omdat alle Eendrachtsupporters (net zoals ik) voor hem gestemd hebben of hebben de meisjes en jonge vrouwen het hem weer gedaan?


Dries ok, Lukaku vond ik ook beter dan anders ondanks die gemiste reuzenkans, broertje Lukaku was een ramp, liever nog wat wachten denk ik, voorts zeker Carasco en natuurlijk ook deze keer Hazard en Alderweireld zeer sterk in verdediging en een technisch fantasietje met een wereldgoal als gevolg.

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


08 Okt 2016, 12:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Rode Duivels
Als Jordan meespeelt dan kijk ik niet.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Okt 2016, 17:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Rode Duivels
Mocht Gibraltar tegen den Iendracht spelen, zouden wij dan beter zijn?

Zijn bv spelers uit de 8ste klasse van Engeland. Is dat dan lager dan ons niveau? Of valt dat niet te vergelijken?


12 Okt 2016, 9:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Rode Duivels
kheiremans schreef:
Mocht Gibraltar tegen den Iendracht spelen, zouden wij dan beter zijn?

Zijn bv spelers uit de 8ste klasse van Engeland. Is dat dan lager dan ons niveau? Of valt dat niet te vergelijken?


Misschien een idee voor PLJ, oefenmatch tegen Gibraltar, zal daar als bankier zijn weg wel kennen.


12 Okt 2016, 11:28
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Rode Duivels
Zienaa schreef:
kheiremans schreef:
Mocht Gibraltar tegen den Iendracht spelen, zouden wij dan beter zijn?

Zijn bv spelers uit de 8ste klasse van Engeland. Is dat dan lager dan ons niveau? Of valt dat niet te vergelijken?


Misschien een idee voor PLJ, oefenmatch tegen Gibraltar, zal daar als bankier zijn weg wel kennen.

Bij mijn weten heeft Gibraltar niks speciaals met banken, hoor...
Aan het verwarren met Luxemburg of Liechtenstein of Monaco of Andorra?


12 Okt 2016, 20:09
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Rode Duivels
Bomber schreef:
salvador schreef:
Zienaa schreef:

Misschien een idee voor PLJ, oefenmatch tegen Gibraltar, zal daar als bankier zijn weg wel kennen.

Bij mijn weten heeft Gibraltar niks speciaals met banken, hoor...
Aan het verwarren met Luxemburg of Liechtenstein of Monaco of Andorra?


De meeste online gokbedrijven zitten daar omdat ze bijna geen belasting moeten betalen.

tiens, dat wist ik niet...


14 Okt 2016, 0:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Rode Duivels
Ik moet eerlijk zeggen, ik zit nog niet te verlangen naar het WK in Rusland.
De Rode Duivels kunnen mij nog steeds niet bekoren, hoe experimenteel hun elftal dan ook mag zijn.
Als ik in de pers lees, dat ze het weer eens over onze "grote 4" hebben, dan krijg ik het op mijn ...
Waar is den tijd dat je een ploeg kon laten draaien met ene "patron" in de ploeg.
Maar waarschijnlijk is mijn voetbalverstand blijven stilstaan in de 20ste eeuw. ;)

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


15 Nov 2017, 0:12
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Rode Duivels
Gruunwit schreef:
Ik moet eerlijk zeggen, ik zit nog niet te verlangen naar het WK in Rusland.
De Rode Duivels kunnen mij nog steeds niet bekoren, hoe experimenteel hun elftal dan ook mag zijn.
Als ik in de pers lees, dat ze het weer eens over onze "grote 4" hebben, dan krijg ik het op mijn ...
Waar is den tijd dat je een ploeg kon laten draaien met ene "patron" in de ploeg.
Maar waarschijnlijk is mijn voetbalverstand blijven stilstaan in de 20ste eeuw. ;)


Dat weet elke doorwinterde voetbalfan die wekelijks ook effectief een wedstrijd van zijn lokale club gaat bekijken. De Duivels zijn stuk voor stuk topspelers bij hun team, maar samen als nationale ploeg zijn ze een media-hype voor mensen die normaal CLwedstrijden kijken op café of vanuit hun luie zetel. Deze zijn dan ook blij 2-3keer per jaar naar buiten te mogen met hun clownsmuts en beschilderde kaakjes om de polonaise te gaan dansen in wat het meest sfeerloze stadion uit Europa moet zijn daar in Brussel.

Geef mij maar echt voetbal!


15 Nov 2017, 9:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Rode Duivels
fromfathertoson schreef:
Gruunwit schreef:
Ik moet eerlijk zeggen, ik zit nog niet te verlangen naar het WK in Rusland.
De Rode Duivels kunnen mij nog steeds niet bekoren, hoe experimenteel hun elftal dan ook mag zijn.
Als ik in de pers lees, dat ze het weer eens over onze "grote 4" hebben, dan krijg ik het op mijn ...
Waar is den tijd dat je een ploeg kon laten draaien met ene "patron" in de ploeg.
Maar waarschijnlijk is mijn voetbalverstand blijven stilstaan in de 20ste eeuw. ;)


Dat weet elke doorwinterde voetbalfan die wekelijks ook effectief een wedstrijd van zijn lokale club gaat bekijken. De Duivels zijn stuk voor stuk topspelers bij hun team, maar samen als nationale ploeg zijn ze een media-hype voor mensen die normaal CLwedstrijden kijken op café of vanuit hun luie zetel. Deze zijn dan ook blij 2-3keer per jaar naar buiten te mogen met hun clownsmuts en beschilderde kaakjes om de polonaise te gaan dansen in wat het meest sfeerloze stadion uit Europa moet zijn daar in Brussel.

Geef mij maar echt voetbal!

Ik vind interlandvoetbal echter voetbal dan eender welk ander voetbal persoonlijk. Draait meer om de eer en glorie dan over het financiëele (wat in clubvoetbal toch wel heel belangrijk is).

Neemt niet weg dat de Belgen momenteel vooral een aantal goede spelers zijn ipv een goede ploeg. Hopelijk kan Preudhomme dat in de toekomst veranderen.


15 Nov 2017, 14:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Rode Duivels
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Rode ... /1.3098293


21 Nov 2017, 13:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 238 239 240 241 242


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst