Middenstippen gepikt in Herzele Zottegem Sint-Lievens-Houtem - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Middenstippen gepikt in Herzele Zottegem Sint-Lievens-Houtem 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22
Berichten: 260
Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere)
Bericht Re: Middenstippen gepikt in Herzele Zottegem Sint-Lievens-Ho
HOUTEM/HERZELE/ERWETEGEM/SINT-GORIKS-OUDENHOVE - De penaltystip die woensdag op de parking van café 't Kelderke werd gevonden, is een vermoedelijke grap van een van de wielertoeristen van WTC Erwetegem Sportief. Die haalde een grap uit met hun collega Jan Dernaucourt alias de ‘Adelaar van Traveins’.
In de bijhorende boodschap werd verwezen naar ‘Den adelaar van Traveins’. Woensdag kreeg Jan Dernaucourt uit Sint-Goriks-Oudenhove twee agenten in burger over de vloer om tekst en uitleg te verschaffen.

‘Ook voor mijn voordeur vond ik woensdag een penaltystip, net zoals die op de parking van 't Kelderke’, vertelt Jan Dernaucourt. ‘Met kalk hadden grappenmakers een aantal penaltystippen en zelfs een heuse middencirkel getekend op mijn gazon. Ik ben aangesloten bij wielertoeristenclub Erwetegem Sportief, waar mijn bijnaam ‘de adelaar van Traveins’ is. Dit naar analogie met de Spaanse wielrenner Frederico Bahamontes die tussen 1954 en ‘64 zesmaal het bergklassement won in de Tour en als bijnaam de adelaar van Toledo kreeg.’

Mail

De politie merkte onmiddellijk dat het niet om echte penaltystippen ging, maar om vervalsingen. Jan Dernaucourt: ‘Waarschijnlijk moet de grappenmaker te vinden zijn bij mijn vrienden-wielertoeristen van WTC Erwetegem Sportief. Met mij is er wel een link naar het voetbal, maar niet naar de gestolen stippen op de negen verschillende voetbalterreinen in de Vlaamse Ardennen. Ik speelde vroeger bij EC Oudenhove en was er jarenlang bestuurslid. Zaterdag geef ik om 18 uur de aftrap in ‘de derby der lage landen’ EC Oudenhove - KSV Sottegem. Naar aanleiding hiervan had ik iedereen een mail gestuurd met de vermelding dat de penaltystippen tegen halve prijs zouden worden verkocht. Dat moet een grappenmaker op het idee hebben gebracht.’

‘Het zou me niet verwonderen dat de grap van woensdag uitgehaald werd door een van onze wielertoeristen’, geeft voorzitter Wim De Sutter van WTC Erwetegem Sportief toe. ‘Onze ‘adelaar van Traveins’ of Jan Dernaucourt probeert dit jaar de kampioenstitel in de club binnen te rijven. Trouwens, hij zit zelf nooit om een grap verlegen. Uiteraard distantiëren we ons van de diefstallen.’

‘Het onderzoek en de vaststellingen in verband met de gevonden stip zijn gebeurd’, meldt persofficier Eric Vandeputte. ‘Er is geen enkele concrete aanwijzing naar de penaltystippen die vorige week werden gestolen.’

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 5_00727241


06 Sep 2013, 19:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: Middenstippen gepikt in Herzele Zottegem Sint-Lievens-Ho
't is misschien zo dat CJ onder de stress aan het bezwijken is en dat hij, compleet doordraaiend, 's nachts niet kan slapen, en dan doodleuk wat middenstippen gaat uitgraven. Pas op, het kan he, het is een 'kind' van de streek. :D ...en middenstippen uitgraven een hobby als een andere.

_________________
WOEF


23 Sep 2013, 9:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst