Ceulemans ontslagen - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Ceulemans ontslagen 
Auteur Bericht
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2006, 17:59
Berichten: 81
Locatie: erpe-mere :p
ik vind dat fer. al goe gedaan eeft volgend jaar brugge kampioen daar is niet aan te doen da wette we allemol en rsca aalt allemol argentijnen binne precies ofdat die goden zijn

_________________
:dans: EA forever EA :dans: alty zingen EA the best :grijns:

                      EA rulezz :ea:


26 Mei 2006, 12:32
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bomber schreef:
EAPV schreef:
ik vind dat fer. al goe gedaan eeft volgend jaar brugge kampioen daar is niet aan te doen da wette we allemol en rsca aalt allemol argentijnen binne precies ofdat die goden zijn


nu ni da ik voor anderlecht ben ofzo he
maar brugge zal toch wel een aantal transfers moeten doen tegen volgend seizoen


amai nog nie
ze zitten lichtekes achter tegenover anderlecht (hoe spijtig ik da ook vind)

_________________
es da ier e fistjen...


26 Mei 2006, 12:36
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2006, 17:59
Berichten: 81
Locatie: erpe-mere :p
ja ge ebt eigenlijk wel gelijk maja wie zoude ze moeten kopen? en wie kunnen ze kopen alle fcb rulezz ma wie kunnen ze kopen :snif:

_________________
:dans: EA forever EA :dans: alty zingen EA the best :grijns:



                      EA rulezz :ea:


26 Mei 2006, 12:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
EAPV schreef:
ja ge ebt eigenlijk wel gelijk maja wie zoude ze moeten kopen? en wie kunnen ze kopen alle fcb rulezz ma wie kunnen ze kopen :snif:


Ze kunnen beginnen met Degryse buiten te smijten en ne keer deftige transfers doen in de plaats van sukkelaars te kopen. Degryse zegt in de krant dat ze niemand meer zoeken. Wa hebben die nu ale? Vermant,Clement en Englebert die bijna uitgeblust zijn. Balaban die 5 goeie matchen speelt op een seizoen. Varkens gelijk Vanaudenaerde en den bicky. En wa gaan ze dan gaan halen: Salou die nog maar een seizoen in eerste speelt (wordt volgens mij nen tweeden Ishiaku) en Dreesen die nog maar 19 is.


26 Mei 2006, 12:47
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Titus schreef:
EAPV schreef:
ja ge ebt eigenlijk wel gelijk maja wie zoude ze moeten kopen? en wie kunnen ze kopen alle fcb rulezz ma wie kunnen ze kopen :snif:


Ze kunnen beginnen met Degryse buiten te smijten en ne keer deftige transfers doen in de plaats van sukkelaars te kopen. Degryse zegt in de krant dat ze niemand meer zoeken. Wa hebben die nu ale? Vermant,Clement en Englebert die bijna uitgeblust zijn. Balaban die 5 goeie matchen speelt op een seizoen. Varkens gelijk Vanaudenaerde en den bicky. En wa gaan ze dan gaan halen: Salou die nog maar een seizoen in eerste speelt (wordt volgens mij nen tweeden Ishiaku) en Dreesen die nog maar 19 is.


verheyen, lange en portillo weg en degryse zegt geen spits meer nodig te hebben
hallooooooooooo :zot:

_________________
es da ier e fistjen...


26 Mei 2006, 12:48
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2006, 17:59
Berichten: 81
Locatie: erpe-mere :p
salu is zeker geen 2 ishiaku wnt diene is echt slecht vree slechte transfer trouwens ze  en saluo is beter

_________________
:dans: EA forever EA :dans: alty zingen EA the best :grijns:



                      EA rulezz :ea:


26 Mei 2006, 12:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
EAPV schreef:
salu is zeker geen 2 ishiaku wnt diene is echt slecht vree slechte transfer trouwens ze en saluo is beter


Ishiaku kon mij bij La Lou evenveel bekoren als Salou nu bij Zulte - Waregem. Volgens mij gaat hij iets te licht uitvallen voor club.


26 Mei 2006, 12:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
we hebben salou vorig jaar in actie gezien bij kortrijk en is mijn inziens toch een stukske beter as ishiaku ze. Salou is sterk in de duels, rap en technisch kortom een nachtmerie om als verdediger tegen te spelen


26 Mei 2006, 12:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
roeckie schreef:
we hebben salou vorig jaar in actie gezien bij kortrijk en is mijn inziens toch een stukske beter as ishiaku ze. Salou is sterk in de duels, rap en technisch kortom een nachtmerie om als verdediger tegen te spelen


Het niveau van tweede is niet te vergelijken met dat van Club (of wat er nog van dat niveau overblijft).


26 Mei 2006, 12:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Titus schreef:
roeckie schreef:
we hebben salou vorig jaar in actie gezien bij kortrijk en is mijn inziens toch een stukske beter as ishiaku ze. Salou is sterk in de duels, rap en technisch kortom een nachtmerie om als verdediger tegen te spelen


Het niveau van tweede is niet te vergelijken met dat van Club (of wat er nog van dat niveau overblijft).


Nee ma da zei men ook toen hij van kortrijk naar zulte-waregem ging, hij heeft toch maar schoon bevestigd...

Zet naast salou ne spits da gemakkelijk een goal maakt en ge hebt nen droomaanval (probleem is dat ze bij club brugge zo gene spits hebben, balaban mss as em goesting heeft).


26 Mei 2006, 12:58
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2006, 17:59
Berichten: 81
Locatie: erpe-mere :p
en lange is weg :s da was teminste ne goeie maja me zen blesurres kost ij nie veel meer spele en als't em ten speelde scoorde e wel dus da wil to iet zegen e maja ij is nu weg da is spijtig et was ne goeie koper   en vree goeie speler :s

_________________
:dans: EA forever EA :dans: alty zingen EA the best :grijns:



                      EA rulezz :ea:


26 Mei 2006, 13:01
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
roeckie schreef:
Titus schreef:
roeckie schreef:
we hebben salou vorig jaar in actie gezien bij kortrijk en is mijn inziens toch een stukske beter as ishiaku ze. Salou is sterk in de duels, rap en technisch kortom een nachtmerie om als verdediger tegen te spelen


Het niveau van tweede is niet te vergelijken met dat van Club (of wat er nog van dat niveau overblijft).


Nee ma da zei men ook toen hij van kortrijk naar zulte-waregem ging, hij heeft toch maar schoon bevestigd...

Zet naast salou ne spits da gemakkelijk een goal maakt en ge hebt nen droomaanval (probleem is dat ze bij club brugge zo gene spits hebben, balaban mss as em goesting heeft).


Ok, stel dat Salou en Balaban een constant seizoen spelen. Wat gaan ze doen als een van de twee geblesseerd zijn? Of als ze alle twee geblesseerd zijn, Matondo en Ishiaku opzetten? Da ga wa geven  :zot: .


26 Mei 2006, 13:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Titus schreef:
Ok, stel dat Salou en Balaban een constant seizoen spelen. Wat gaan ze doen als een van de twee geblesseerd zijn? Of als ze alle twee geblesseerd zijn, Matondo en Ishiaku opzetten? Da ga wa geven :zot: .


Dan hebben ze een probleem, maar dat doet toch niks aan het feit dat salou volgens u te licht uitvalt voor brugge. Ze moeten hun nog serieus versterken bij brugge, als ge ziet wat anderlecht allemaal al gekocht heeft  :ooo: .


26 Mei 2006, 13:04
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
roeckie schreef:
Titus schreef:
Ok, stel dat Salou en Balaban een constant seizoen spelen. Wat gaan ze doen als een van de twee geblesseerd zijn? Of als ze alle twee geblesseerd zijn, Matondo en Ishiaku opzetten? Da ga wa geven :zot: .


Dan hebben ze een probleem, maar dat doet toch niks aan het feit dat salou volgens u te licht uitvalt voor brugge. Ze moeten hun nog serieus versterken bij brugge, als ge ziet wat anderlecht allemaal al gekocht heeft :ooo: .


Daar gaat het hem net om. Degryse zegt in HLN dat er hoogstens nog ne middenvelder bijkomt. Veel te weinig als ge ziet met wa Anderlecht bezig is. Ik vraag me af waar al da geld is van Simons,Ceh,Rozendahl, enz bij Brugge, want ze zullen nu serieus uit hun pijp moeten komen om volgend seizoen ni af te gaan gelijk ne gieter.


26 Mei 2006, 13:10
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2006, 17:59
Berichten: 81
Locatie: erpe-mere :p
ja ze zullen uit un kramen moetten komen om nog aan de top te kunnen blijven vrees ik :s want verheyen stopt dus da is ook al ne goeie weg bij brugge :s ik vond de laastste wedstrijd wel een mooie voor verheyen 3-0 tegen henk en ij eeft eindelijk tees jaar kunnen scoren tege rsca 2keer zelf:)

_________________
:dans: EA forever EA :dans: alty zingen EA the best :grijns:



                      EA rulezz :ea:


27 Mei 2006, 8:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst