Sporting West in problemen | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Sporting West in problemen 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 19 Mei 2005, 15:27
Berichten: 346
Bericht Sporting West in problemen
Staat int nieuwsblad van vandaag.
Nieuwe tegenslag voor Eendracht Aalst.
De problemen bij sporting west betekenen een streep door de rekening van Eendracht aalst.In Harelbeke werd beslist om geen premies meer uit te betalen,waardoor de club de rest van de competitie afwerkt met junioren.De Aalsterse concurrent Maldegem krijgt dan ook wellicht de punten in de schoot geworpen in het duel met de West-Vlamingen.
We zullen nu wel moeten knokken om in derde te blijven!


20 Apr 2006, 14:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Sporting West in problemen
steward schreef:
Staat int nieuwsblad van vandaag.
Nieuwe tegenslag voor Eendracht Aalst.
De problemen bij sporting west betekenen een streep door de rekening van Eendracht aalst.In Harelbeke werd beslist om geen premies meer uit te betalen,waardoor de club de rest van de competitie afwerkt met junioren.De Aalsterse concurrent Maldegem krijgt dan ook wellicht de punten in de schoot geworpen in het duel met de West-Vlamingen.
We zullen nu wel moeten knokken om in derde te blijven!
we hebben wel al 3 van die mannen binnengehaald voor volgend seizoen... die zullen wel hun best doen om alsnog te winnen ;)

kwestie van te anticiperen ;)  :lachen:  :ooo:

_________________
If you never try, you'll never know


20 Apr 2006, 14:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Bericht Re: Sporting West in problemen
placietjen schreef:
steward schreef:
Staat int nieuwsblad van vandaag.
Nieuwe tegenslag voor Eendracht Aalst.
De problemen bij sporting west betekenen een streep door de rekening van Eendracht aalst.In Harelbeke werd beslist om geen premies meer uit te betalen,waardoor de club de rest van de competitie afwerkt met junioren.De Aalsterse concurrent Maldegem krijgt dan ook wellicht de punten in de schoot geworpen in het duel met de West-Vlamingen.
We zullen nu wel moeten knokken om in derde te blijven!
we hebben wel al 3 van die mannen binnengehaald voor volgend seizoen... die zullen wel hun best doen om alsnog te winnen ;)

kwestie van te anticiperen ;) :lachen: :ooo:


Idd normaal zouden die mannen er dubbel en dik moeten voor gaan, ma soit ik denk dat we het zelf wel in handen hebben, 6 op 9 halen is de boodschap


20 Apr 2006, 15:00
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Inderdaad, en het is goed gezien dat we toch wel de beteren gaan weghalen bij een ploeg die top speelt in derde


20 Apr 2006, 16:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 40
Locatie: Opwijk
Jeroen schreef:
Inderdaad, en het is goed gezien dat we toch wel de beteren gaan weghalen bij een ploeg die top speelt in derde


de slechtste weghalen bij een ploeg dat onderaan staat in 3de zou inderdaad wel al een pakske minder goed gezien zijn  :grijns:


20 Apr 2006, 16:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Spees schreef:
Jeroen schreef:
Inderdaad, en het is goed gezien dat we toch wel de beteren gaan weghalen bij een ploeg die top speelt in derde


de slechtste weghalen bij een ploeg dat onderaan staat in 3de zou inderdaad wel al een pakske minder goed gezien zijn :grijns:


:haha:


20 Apr 2006, 16:33
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
maja die mannen speelden bovenin. ook nen Aelbrecht, Mertens etc. als ge zakt, ten edde problemen ze! ge et een ploeg gekocht voor 3de e! SW de rotte appels gvd. ver die 3 matche zeg


20 Apr 2006, 18:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Verbechio schreef:
maja die mannen speelden bovenin. ook nen Aelbrecht, Mertens etc. als ge zakt, ten edde problemen ze! ge et een ploeg gekocht voor 3de e! SW de rotte appels gvd. ver die 3 matche zeg


En waarom hedde problemen ?

Omdat ge dan minstens 1 seizoen 4de speelt? Als ge daarom met deze ploeg in de problemen moet zitten.
Als deze spelers gewoon zijn om top in 3de te spelen, dan moeten ze zéker top in 4de zijn.
Waar is het probleem ? Ik zie het echt nie  :eh:

We gaan zowiezo eindelijk nog eens een mooi seizoen tegemoet. Als da geen schoon vooruitzichten zijn  :engel:

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


20 Apr 2006, 19:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Sporting West in problemen
placietjen schreef:
steward schreef:
Staat int nieuwsblad van vandaag.
quote]we hebben wel al 3 van die mannen binnengehaald voor volgend seizoen... die zullen wel hun best doen om alsnog te winnen ;)

kwestie van te anticiperen ;) :lachen: :ooo:
Die mannen zullen hun best niet kunnen doen want ze gaan de laatste drie wedstrijden spelen met de juniors


20 Apr 2006, 20:23
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
BVW schreef:
Verbechio schreef:
maja die mannen speelden bovenin. ook nen Aelbrecht, Mertens etc. als ge zakt, ten edde problemen ze! ge et een ploeg gekocht voor 3de e! SW de rotte appels gvd. ver die 3 matche zeg


En waarom hedde problemen ?

Omdat ge dan minstens 1 seizoen 4de speelt? Als ge daarom met deze ploeg in de problemen moet zitten.
Als deze spelers gewoon zijn om top in 3de te spelen, dan moeten ze zéker top in 4de zijn.
Waar is het probleem ? Ik zie het echt nie :eh:

We gaan zowiezo eindelijk nog eens een mooi seizoen tegemoet. Als da geen schoon vooruitzichten zijn :engel:



het bestuur zal ze wel aangetrokke emme me de "garantie" op 3de klasse. ast 4de is, willek toch zien hoe die gaan reageren


20 Apr 2006, 20:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Verbechio schreef:
het bestuur zal ze wel aangetrokke emme me de "garantie" op 3de klasse. ast 4de is, willek toch zien hoe die gaan reageren


Hoe kan het bestuur nu aan spelers derde klasse garanderen als ge op 3 matchen van het einde nog op een plaats staat waarmee ge eindronde moet spelen met de vierdeklassers  :huh: . Die spelers zijn toch ook niet onnozel en kunnen toch ook eens naar het klassement kijken. Ik denk dat iedereen die hier nu tekent toch verdomd goed zal weten dat er nog steeds een reële mogelijkheid is dat het voor vierde klasse zijn.


20 Apr 2006, 20:38
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53
Berichten: 202
Locatie: haaltert
Bartos schreef:
Verbechio schreef:
het bestuur zal ze wel aangetrokke emme me de "garantie" op 3de klasse. ast 4de is, willek toch zien hoe die gaan reageren


Hoe kan het bestuur nu aan spelers derde klasse garanderen als ge op 3 matchen van het einde nog op een plaats staat waarmee ge eindronde moet spelen met de vierdeklassers :huh: . Die spelers zijn toch ook niet onnozel en kunnen toch ook eens naar het klassement kijken. Ik denk dat iedereen die hier nu tekent toch verdomd goed zal weten dat er nog steeds een reële mogelijkheid is dat het voor vierde klasse zijn.

just


20 Apr 2006, 21:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bartos schreef:
Verbechio schreef:
het bestuur zal ze wel aangetrokke emme me de "garantie" op 3de klasse. ast 4de is, willek toch zien hoe die gaan reageren


Hoe kan het bestuur nu aan spelers derde klasse garanderen als ge op 3 matchen van het einde nog op een plaats staat waarmee ge eindronde moet spelen met de vierdeklassers :huh: . Die spelers zijn toch ook niet onnozel en kunnen toch ook eens naar het klassement kijken. Ik denk dat iedereen die hier nu tekent toch verdomd goed zal weten dat er nog steeds een reële mogelijkheid is dat het voor vierde klasse zijn.


jaja viezen hengst  :grijns: ge verstotj mij toch? kdenk gewoon dant bestuur uitga vant feit dammen blijven en dor een ploeg ver baan. khoop ten just damment ni on onze rekker gon emmen


20 Apr 2006, 22:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Als ze zo blijven verder kopen, en we zakken spelen we volgend seizoen direkt kampioen.Nu nog ne goeie spits vinden om naast Glorieux te spelen.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


21 Apr 2006, 0:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Verbechio schreef:
jaja viezen hengst :grijns: ge verstotj mij toch? kdenk gewoon dant bestuur uitga vant feit dammen blijven en dor een ploeg ver baan. khoop ten just damment ni on onze rekker gon emmen


Ik denk dat ons bestuur eerder een ploeg uitbouwt waarmee je ofwel middenmoot/subtop in derde speelt ofwel direct voor den titel speelt in vierde. Ze zullen ook wel beseffen dat als het vierde wordt onmiddellijke promotie de enige optie is volgend seizoen.


21 Apr 2006, 8:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst