Lommel - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Lommel 
Auteur Bericht
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 02 Apr 2020, 13:22
Berichten: 11
Bericht Re: Lommel
witzwet schreef:
Smetje schreef:
witzwet schreef:

Van die samenraapsels blijft niets meer over hé, Waly2. Of denk je dat er een haan naar kraait. Die mannen hebben voetbalplezier, wij alleen 'zier'. Wat dan weer dialect is voor zuur.


Je wil dus zeggen dat er geen probleem is om met dender en nen nest andere ploegen te fusioneren, zolang binnen een paar jaar het maar terug Eendracht Aalst noemt?


Neen, dat zeg ik niet. Dender is daarvoor eigenlijk te ver geraakt en is beter dan Aalst: hebben een deftig stadion, spelen hogere klasse, beter band met 't stad en halen altijd hun licentie. Hoe erg ze dat in Aalst ook vinden, maar ge moet een kat, kat durven noemen. Aalst faalde al op alle vlakken waar de grote rivaal zich wel kan handhaven. Indonesiër of Chinees, we zijn met onze Luxemburger just niks.

Aalst is zodanig groot dat je eigenlijk geen fusies nodig zou moeten hebben. Die discussie zijn we al lang voorbij. Maar omdat waly2 zich vooral fixeerde op de fusies, wou ik het voetbalplezier in Lommel aftoetsen aan dat van Aalst.
Hier ligt een fusie gevoelig, ginder niet. Hun volk gaat met plezier naar het voetbal, wij krijgen op ons doos van Diegem en Vosselaar of bibberen tegen het grote Pepingen-Halle...

En ik zie ook dat er veel ploegen worden overgenomen en een nieuw toekomstperspectief krijgen. In Aalst is men ook gevoelig aan buitenlandse overnamen/inbreng. Dus ja, zolang dat PLJ hier liever zelf grote baas speelt, zal ons voetbalplezier niet meteen stijgen. En zolang de supporters ook gekant zijn tegen buitenlandse overname, moet je maar content zijn met wat je ziet gebeuren: een bodemloze put in een aftands stadion met afhakende supporters én sponsors. En dan mogen we nog content zijn dat Dender eigenlijk niet ambitieus is, stel u eens voor dat die naar tweede zouden promoveren...waar denkt PLJ dan nog sponsors of aantrekkelijke deals te vinden?

Ik zie wel natuurlijk hoe KVO 2.7 miljoen kreeg van Amerikanen en hoe Lommel toch ook een goeie deal heeft.
Maar de voorzitter ketst alles af en eigenlijk ook de supporter. Dus ge zit vast (in 2de amateur). Dat is ons lot. En gezien de put, misschien nog slechter af zullen zijn wanneer PLJ eindelijk beseft dat hij van eendracht aalst een ambitieloze, dooie mus heeft gemaakt. Hier staat niemand meer klaar met een put van hoeveel miljoen euro's?

Wie naar het verleden kijkt staat met zijn rug naar de toekomst. En in Aalst kijken we maar al te graag naar ons verleden.


Ik was vorig jaar voor een jeugdtoernooi nog op Dender (delegee van een jeugdteam) en alle respect voor de rivaliteit tussen jullie beiden maar moet wel eerlijk zeggen dat qua accomodatie en infrastructuur ze toch wel bij de top behoren van de amateurreeksen


11 Mei 2020, 18:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Lommel
waar zou dender nu gestaan hebben zonder het nieuwe stadion dat ze gekregen hebben?


11 Mei 2020, 22:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Lommel
ondanks mijn kritische bemerking een bladzijde terug dat wij tot op vandaag eigenlijk weinig verschillen van Lommel;

Ik hoop alvast dat we nooit zullen de richting uitgaan waarheen Lommel aan het varen is;

https://sporza.be/nl/2020/05/11/stef-wi ... oor-acade/

En blijkbaar blijft er op de Sporza redactie toch plaats voor idioten als een Stef Wijnants welke dit soort ontwikkelingen positief vinden en zelfs toejuichen :crazy: Lommel is hierdoor dus na slachtoffer van een doorgedraaide voetbalwereld ondertussen dus ook "instandhouder" geworden van een doorgedraaide voetbalwereld.
Het enige waar je kan op hopen is dat na deze corona tijden 1B zodanig in elkaar klapt dat die 2 miljoen helemaal niets meer waard zal zijn.
En dat burgemeesters ook lobbywerk doen om dit soort deals mogelijk te maken, bah :kots: ik zie er D'haese ook nog toe in staat.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Mei 2020, 0:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst