België - turkije - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 België - turkije 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Gaskonijn schreef:
GunneR schreef:
ben indertijd naar België-Turkije geweest tijdens het EK in eigen land en daar heb ik twee dingen aan den lijve ondervonden; die mannen mogen hier duizend keer meer dan wij en "Belgische" turken bestaan niet


Maar dan heeft de vlieger (denkek :s) er daar wel eenen weergepakt e :grijns: Asgem daar naar dienen eenen zag toevliegen :ooo:


Was da ni Filip De Wilde?


28 Mei 2006, 19:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 40
Locatie: Opwijk
GunneR schreef:
Gaskonijn schreef:
GunneR schreef:
ben indertijd naar België-Turkije geweest tijdens het EK in eigen land en daar heb ik twee dingen aan den lijve ondervonden; die mannen mogen hier duizend keer meer dan wij en "Belgische" turken bestaan niet


Maar dan heeft de vlieger (denkek :s) er daar wel eenen weergepakt e  :grijns: Asgem daar naar dienen eenen zag toevliegen  :ooo:
:grijns: just maar wat ik mij herinner was vooral het feit dat in ons vak iedereen schoon op zijn stoeleken moest blijven zitten (absoluut zonder drinken of een hamburgerken) of 't was mis en dat in het vak van de moslimbroeders precies kermis was en het bengaals vuur vloog ons om de oren zonder dat er een haan naar kraaide.

tja, 't zullen wij weer zijn die niet verdraagzaam genoeg zijn zeker  :hmm:


Misschien ne mars tegen organiseren.
Da s toch in de mode tegenwoordig  :grijns:


28 Mei 2006, 19:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
:grijns:   de inquisitie van pater Leman steekt u in de bak jong  :grijns:


28 Mei 2006, 20:00
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Och, ben dinsdag naar Hamme-Lommel gaan kijken en daar was 't van 't zelfde, tegenwoordig zou je nen allochtoon uw laatste onderbroek moeten geven anders zeje ne slechten...


28 Mei 2006, 20:01
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
tympanum2 schreef:
Och, ben dinsdag naar Hamme-Lommel gaan kijken en daar was 't van 't zelfde, tegenwoordig zou je nen allochtoon uw laatste onderbroek moeten geven anders zeje ne slechten...


In u geval moogde die laatste onderbroek houden ze  :$  :$

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


28 Mei 2006, 20:08
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Ze komt wel oit de was eh! :grijns:


28 Mei 2006, 20:19
Reserve

Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11
Berichten: 322
Locatie: Denderleeuw
roeckie schreef:
Gaskonijn schreef:
GunneR schreef:
ben indertijd naar België-Turkije geweest tijdens het EK in eigen land en daar heb ik twee dingen aan den lijve ondervonden; die mannen mogen hier duizend keer meer dan wij en "Belgische" turken bestaan niet


Maar dan heeft de vlieger (denkek :s) er daar wel eenen weergepakt e  :grijns: Asgem daar naar dienen eenen zag toevliegen  :ooo:


Was da ni Filip De Wilde?


Het was in elk geval filip de wilde die dat tornooi hoofdkeeper was. Met eerst een flater tegen zweden en dan nog is 1 tegen de turken. Hij pakte in die match tegen turkije ook rood, waar deflandre nog in goal heeft gestaan.


28 Mei 2006, 23:41
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Jaja da was De Wilde. Diene ging er nortoe alsof em diene Turk zenne nek wou breken. Was de moeit om zien  :grijns:


29 Mei 2006, 12:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Verbechio schreef:
Jaja da was De Wilde. Diene ging er nortoe alsof em diene Turk zenne nek wou breken. Was de moeit om zien :grijns:


Hetgeen dan nog bijna lukte ook  :grijns: .


29 Mei 2006, 12:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
ones fan, always fan schreef:
roeckie schreef:
Gaskonijn schreef:
GunneR schreef:
ben indertijd naar België-Turkije geweest tijdens het EK in eigen land en daar heb ik twee dingen aan den lijve ondervonden; die mannen mogen hier duizend keer meer dan wij en "Belgische" turken bestaan niet


Maar dan heeft de vlieger (denkek :s) er daar wel eenen weergepakt e :grijns: Asgem daar naar dienen eenen zag toevliegen :ooo:


Was da ni Filip De Wilde?


Het was in elk geval filip de wilde die dat tornooi hoofdkeeper was. Met eerst een flater tegen zweden en dan nog is 1 tegen de turken. Hij pakte in die match tegen turkije ook rood, waar deflandre nog in goal heeft gestaan.


inderdaad schitterend, dieen keeperstrui en wanten waren hem nen halve meter te groot  :lachen:


29 Mei 2006, 19:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
K vond het Deflandre zen beste match die hij ooit speelde voor de Duivels... :grijns:


29 Mei 2006, 20:22
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Deflandre werd uiteindelijk de enige niet gepasseerde doelman van het toernooi!  :grijns:


29 Mei 2006, 20:36
Reserve

Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11
Berichten: 322
Locatie: Denderleeuw
Verbechio schreef:
Deflandre werd uiteindelijk de enige niet gepasseerde doelman van het toernooi!  :grijns:


En ook de enige niet gepasseerde keeper van de rode duivels ooit.


30 Mei 2006, 0:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
ones fan, always fan schreef:
Verbechio schreef:
Deflandre werd uiteindelijk de enige niet gepasseerde doelman van het toernooi! :grijns:


En ook de enige niet gepasseerde keeper van de rode duivels ooit.


Ik denk dat Franky Vandendriessche ongeveer aan de andere kant van die ranglijst staat  :grijns: .


30 Mei 2006, 8:31
Reserve

Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11
Berichten: 322
Locatie: Denderleeuw
Bartos schreef:
ones fan, always fan schreef:
Verbechio schreef:
Deflandre werd uiteindelijk de enige niet gepasseerde doelman van het toernooi!  :grijns:


En ook de enige niet gepasseerde keeper van de rode duivels ooit.


Ik denk dat Franky Vandendriessche ongeveer aan de andere kant van die ranglijst staat  :grijns: .


Zeker als je kijkt naar de gemiddelde tijd tussen 2 tegen doelpunten  :zot:


30 Mei 2006, 15:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst