België - turkije | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 België - turkije 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11
Berichten: 322
Locatie: Denderleeuw
Ik het vond het een goede vriendenmatch van de Belgen. 'The fighting spirit' is terug en ik geloof dat we op de goede weg zijn met onze nationale ploeg. Dembele had een schitterende invalbeurt en swerts bewees ook zijn klasse. Als je naar da aankomende lichting kijkt, moet er met die ploeg toch iets aan te vangen zijn. Vandermaelen, kampany, Van buyten, swerts, vandamme,... allemaal verdedigers die niet ouder dan 25 zijn (op van buyten misschien na). Een middenveld met wat ervaring (simons, goor?, buffel, vanderheyden (flank middenvelder en geen back voor mij)) en dat aangevuld met jongens als vandenborre (nog een middenvelder ipv verdediger), de mul misschien en natuurlijk defour. In spits dembele naast heysegems. Een deftige ploeg van 22 moet er uit te halen zijn: Hoefkens heb ik er zelfs nog niet bij vermeld. De toekomst ziet er den kik goed uit!!!!


25 Mei 2006, 0:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
ge vergeet nog vermaelen,collen en vandenbergh
diene vermaelen zien ek persoonlijk veel liever spelen als van buyten


25 Mei 2006, 10:55
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Tof hé, al die Turken die onze ploeg uitfluiten.
Gisteren waren ze allemaal Turk maar wees gerust, de dag dat het kindergeld, den dop en t OCMW moeten uitbetaald worden zullen ze zich snel weer Belg voelen.


25 Mei 2006, 11:20
Reserve

Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11
Berichten: 322
Locatie: Denderleeuw
roeckie schreef:
ge vergeet nog vermaelen,collen en vandenbergh
diene vermaelen zien ek persoonlijk veel liever spelen als van buyten


Vandermaelen moest vermaelen zijn. Sorry een foutje van mij. Ik wist dat ik er nog een aantal mankeerde zoals collen, maar ik vond het te veel om ze allemaal op te noemen.


25 Mei 2006, 11:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Jean schreef:
Tof hé, al die Turken die onze ploeg uitfluiten.
Gisteren waren ze allemaal Turk maar wees gerust, de dag dat het kindergeld, den dop en t OCMW moeten uitbetaald worden zullen ze zich snel weer Belg voelen.


Kheb het ook gedacht, als ge ze op tv hoort klappen ist van "Wij voelen ons 100 percent Belg" en tis Belgie - Turkije en in ene keer zijn ze genen Belg nimeer.


25 Mei 2006, 12:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
En tein die poar mannen mé dieje letter op eiren boik Schiet ons niet dood.
Ik keur nie goed wa dat er gebeert es in Antweirpen mor mé ne vlieger in een flatgebouw vliegen es toch nog iet anders zelle. Moeten wij doar tein oeik stoan : Vlieg ons niet dood ?


25 Mei 2006, 12:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Dirk schreef:
En tein die poar mannen mé dieje letter op eiren boik Schiet ons niet dood.
Ik keur nie goed wa dat er gebeert es in Antweirpen mor mé ne vlieger in een flatgebouw vliegen es toch nog iet anders zelle. Moeten wij doar tein oeik stoan : Vlieg ons niet dood ?


:haha:


25 Mei 2006, 12:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Ik zou van volgend elftal men a-ploeg maken:
doel:Stijnen
verdediging:Swerts-Kompany-Vermaelen-Van Damme
middenveld:Simons-Geraerts-Goor-Dembele
aanval:Sonck-Vandenbergh

Hoewel ik nog over 2 posities twijfel,Van Damme en Vandenbergh.Ik zou deze toch de voorkeur geven omwille van een goeie kopbal van Van Damme en Vandenbergh die toch wel dikwijls op de goeie plaats staat

_________________
Afbeelding


25 Mei 2006, 15:37
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Gunni schreef:
Ik zou van volgend elftal men a-ploeg maken:
doel:Stijnen
verdediging:Swerts-Kompany-Vermaelen-Van Damme
middenveld:Simons-Geraerts-Goor-Dembele
aanval:Sonck-Vandenbergh

Hoewel ik nog over 2 posities twijfel,Van Damme en Vandenbergh.Ik zou deze toch de voorkeur geven omwille van een goeie kopbal van Van Damme en Vandenbergh die toch wel dikwijls op de goeie plaats staat


Ik zou er Léonard opzetten, die speelde gisteren samen met Hoefkens een dijk van een wedstrijd + de schitterende assist op de goal van Hoefkens.


25 Mei 2006, 15:46
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2006, 17:59
Berichten: 81
Locatie: erpe-mere :p
schone match ze ebben zich geweerd na de eerste min d8 ik to ook effjes down ze ik d8  ja we ebben et weer zitte ma alle 3-3 tege turkije die in 2002 to isj gewonne eben tege brazilie  sjik en nu nog kwalificeren vo et EK  maja eerst et WK ik denk holland da ga winnen

_________________
:dans: EA forever EA :dans: alty zingen EA the best :grijns:

                      EA rulezz :ea:


25 Mei 2006, 20:36
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Na hun match gisteren zien ek ze ni echt ver geraken...


28 Mei 2006, 14:38
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bij 't horen van de brabaconne kreeg ik weeral buikgriep en heb de match gemist.
't was best  :grijns:


28 Mei 2006, 15:00
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
ben indertijd naar België-Turkije geweest tijdens het EK in eigen land en daar heb ik twee dingen aan den lijve ondervonden; die mannen mogen hier duizend keer meer dan wij en "Belgische" turken bestaan niet


28 Mei 2006, 19:33
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
GunneR schreef:
ben indertijd naar België-Turkije geweest tijdens het EK in eigen land en daar heb ik twee dingen aan den lijve ondervonden; die mannen mogen hier duizend keer meer dan wij en "Belgische" turken bestaan niet


Maar dan heeft de vlieger (denkek :s) er daar wel eenen weergepakt e  :grijns: Asgem daar naar dienen eenen zag toevliegen  :ooo:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


28 Mei 2006, 19:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Gaskonijn schreef:
GunneR schreef:
ben indertijd naar België-Turkije geweest tijdens het EK in eigen land en daar heb ik twee dingen aan den lijve ondervonden; die mannen mogen hier duizend keer meer dan wij en "Belgische" turken bestaan niet


Maar dan heeft de vlieger (denkek :s) er daar wel eenen weergepakt e :grijns: Asgem daar naar dienen eenen zag toevliegen :ooo:
:grijns: just maar wat ik mij herinner was vooral het feit dat in ons vak iedereen schoon op zijn stoeleken moest blijven zitten (absoluut zonder drinken of een hamburgerken) of 't was mis en dat in het vak van de moslimbroeders precies kermis was en het bengaals vuur vloog ons om de oren zonder dat er een haan naar kraaide.

tja, 't zullen wij weer zijn die niet verdraagzaam genoeg zijn zeker  :hmm:


28 Mei 2006, 19:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst